Gievquote:Op zondag 8 november 2009 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan je zelfs nog wel een lijst geven van de grootste transportbedrijven in het land.
Maar jullie hebben geen digitachquote:Op zondag 8 november 2009 23:39 schreef Barcaconia het volgende:
Zo lang je bereid bent voor een kutsalaris te werken is er genoeg werk.
Niet eens een papieren tachquote:Op maandag 9 november 2009 01:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar jullie hebben geen digitach
En natuurlijk bijpassende muziek:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef druppelkut het volgende:
lol
[ afbeelding ]
Lijkt wel of de wagen in de foto is geplakt
Lijkt ook zo, maar is niet zoquote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
Genomen met een N0kia denk ik![]()
Dat kilometers vreten in het buitenland lijkt me ook wel wat (voor een tijdje), maar absoluut niet meer met de huidige strakke regelgeving icm een digitacho... ech nie..
Damagniedanmagniequote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef druppelkut het volgende:
Oef!
Net een klein beetje geluk gehad.
Kom Belgie uit rijden bij Neerpelt in de buurt. Verkeerscontrole in Belgie nog.
Mocht gelukkig doorrijden omdat de plekken waar vrachtwagens stonden allemaal bezet waren. De auto voor me moest wel stoppen. Hij had me net illegaal ingehaald
Weeg ook 60 ton ofzo.
Vrouwen die nie bang zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef druppelkut het volgende:
Oef!
Net een klein beetje geluk gehad.
Kom Belgie uit rijden bij Neerpelt in de buurt. Verkeerscontrole in Belgie nog.
Mocht gelukkig doorrijden omdat de plekken waar vrachtwagens stonden allemaal bezet waren. De auto voor me moest wel stoppen. Hij had me net illegaal ingehaald
Weeg ook 60 ton ofzo.
Ja die laatste 4 gaan het hem doenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef druppelkut het volgende:
Ach.
Laatst ¤ 50,- voor inhalen. Mocht blijkbaar niet
Dus dat valt best wel mee.
Oh, en in Belgie mg je 44 ton wegen
Werkt wel die puppy-ogenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja die laatste 4 gaan het hem doen![]()
*met pruillipje en puppy-oogjes*
Ja maar, meneer agent, 't zijn maar 16 tonnetjes te zwaar, zes-tien maar, mag dat echt niet voor een keertje? Ah toeeeeeeeeeeeeee?
Toch denk ik wel dat het feit dat ze vrouw is scheelt. Zo zijn die agenten ook wel weer.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja die laatste 4 gaan het hem doen![]()
*met pruillipje en puppy-oogjes*
Ja maar, meneer agent, 't zijn maar 16 tonnetjes te zwaar, zes-tien maar, mag dat echt niet voor een keertje? Ah toeeeeeeeeeeeeee?
Ja, het kan ook 7.5 ton geweest zijn, daar ben ik nu eigenlijk niet meer zeker van. Mijn bekeuring was iig de hoogste schaal die hij in zijn boekje had staan. Gelukkig dat hij dus niet ging wegen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef druppelkut het volgende:
Lol
3,5 ton maar in de binnenstad van Amsterdam?
Keertje op t Rembrandtplein gestaan met een trekker oplegger. Btw, kutpaaltjes daaro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |