Die staat op schiphol in de kelderquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:43 schreef blup het volgende:
Mijn bedankt knippert is LR LR R dus Huppelkut, als je me ziet geef me een flinke disco
[ afbeelding ]
CF75-250 Slaap
Maandag zit ik in Belgie
Ik welquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:54 schreef druppelkut het volgende:
Dus in Belgie kom ik niet maandag.
Yeps! goed gezien! Ik rij ijs en brood benodigdheden. Heerlijke wagen trouwens die DAF, hij klinkt als een Skaninee V8quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik was naar 1 specifiek antwoord uit een ander topic ook benieuwd:
[..]
Die staat op schiphol in de kelder
edit:
Google Maps
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door druppelkut op 07-11-2009 19:01:51 ]
Ik heb een aantal weken in de zomer sandwiches en salades naar Schiphol gereden 's nachts. Met een trekker-oplegger.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:59 schreef blup het volgende:
[..]
Yeps! goed gezien! Ik rij ijs en brood benodigdheden.
Bloemen, dat heb ik ook gedaan. Dubbelbemand naar Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:43 schreef Klonk het volgende:
ex chauffeur meld zich, heb in de bloemen gereden, een jaar of 8 geleden mee gestopt en nu werkzaam in de gehandicaptenzorg, maar wel een toffe tijd gehad, maar als ik nu een deense kar zie of een bloemenkar krijg ik nog steeds een agressie aanval
Dat gassen was tot we leeg waren. Ik was gelukkig met een chauffeur mee die zoiets van:"Leeg? Mooi, dan gaan we nou op ons dooie gemak laden en terug naar Nederland."quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef Klonk het volgende:
ik reed vooral kwekers-veiling-kwekers en winkels, stress en gassen tot je er bij neervalt
Dit is ook een Nederlander.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:38 schreef RealZeus het volgende:
Weet je wat mij vet lijkt?
Met een dikke Volvo VN770 door de USA.
Maak je ook foto's van vrachtwagens of alleen maar van lada's?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben geen chaffeur, maar heb wel 'iets' met vrachtwagens, dus ik post lekker mee
Ben in 1997 begonnen met vrachtwagens op de foto te zetten, en pas een jaar of 4 geleden ook andere dingen er bij op.. Maar nog steeds is 80-90% van wat ik op de foto zet een vrachtwagenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Maak je ook foto's van vrachtwagens of alleen maar van lada's?
Zoek je eigenlijk ook nog mooie USA foto's? Ik kom nog wel eens wat mooi en apart spul tegen met mijn werk hier.quote:Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben in 1997 begonnen met vrachtwagens op de foto te zetten, en pas een jaar of 4 geleden ook andere dingen er bij op.. Maar nog steeds is 80-90% van wat ik op de foto zet een vrachtwagen
Eindelijk; een vrouw die kan sturenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:50 schreef druppelkut het volgende:
Meldt. En tevens tvp
Deze chauffeuse rijdt in een MAN tga 28-480 xxl motorwagen met een 3-assige schamelaanhanger.
Hiermee vervoer ik voornamelijk oud ijzer in 2 40 kuubs containers.
Soms weeg ik met die combinatie het wettelijk toegestane gewicht van 50 ton
Klopt, de voorste stuurt tegen, behalve als hij hydro gestuurd is, dan doet ie wat je wil. hij is lucht geveerd, zitten 6 ketels onder, dus je bent FF een kwartiertje zoet voor je kunt rijden 's morgens, en teveel remmen met maneuvreren wil ook niet, dan gaat het lang duren..quote:Op zondag 8 november 2009 01:39 schreef Barcaconia het volgende:
Nog niet genoeg.
Je zegt dat de voorste as een fusee-as is. Lijkt me dat alle stuurassen fusee-assen zijn? Bedoel je dat de voorste tegenstuurt tegen de laatst 5?
En is het ook hydrovering of luchtvering? Interessant spul, dat zeker.
Mooie foto ook waar je even een bootje buitenrijdt. Maar dat is niet jouw oplegger. Daar zitten zo te zien pendelassen onder. Nog een stapje zwaarder.
Die assen zijn altijd hydraulisch gestuurd. Je kunt het alleen met een aggregaat overbruggen en zelf nabesturen. Dat er 6 ketels onder zitten is ook wel nodig denk ik jaquote:Op zondag 8 november 2009 01:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, de voorste stuurt tegen, behalve als hij hydro gestuurd is, dan doet ie wat je wil. hij is lucht geveerd, zitten 6 ketels onder, dus je bent FF een kwartiertje zoet voor je kunt rijden 's morgens, en teveel remmen met maneuvreren wil ook niet, dan gaat het lang duren..
Ik zie dat het een modulaire roller is. Is dat een Goldhofer? Ik zie de assen niet maar het zijn, lijkt mij, sowieso pendelassen op aparte poten, 2 per aslijn.quote:Dat bootje was ik alleen bij met mijn eigen auto als ballasthoer, maar je bent dan ook meteen kraansmurf, aanpikker, koffieslet, stuurman, 26e oog, radioman.. tis teamwork he, iedereen kan alles, en iedereen heeft zo zijn taken.. die flut Scania's werden vaak voor dit soort dingen gebruikt omdat het wat beheerster gaat, die hebben namelijk een vloeistof koppeling.. broodroof is het zeg ik je !!
Is trouwens een modulaire roller waar die boot op staat..
Correctquote:Op zondag 8 november 2009 02:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die assen zijn altijd hydraulisch gestuurd. Je kunt het alleen met een aggregaat overbruggen en zelf nabesturen. Dat er 6 ketels onder zitten is ook wel nodig denk ik ja
[..]
Ik zie dat het een modulaire roller is. Is dat een Goldhofer? Ik zie de assen niet maar het zijn, lijkt mij, sowieso pendelassen op aparte poten, 2 per aslijn.
Die Terberg is wel gruwelijk vet! Die MAN trouwens ookquote:Op zondag 8 november 2009 02:24 schreef Sounddragon het volgende:
dit beter ?? dichter bij zo'n opoe Volvo kan ik niet![]()
[ afbeelding ]
Oldskool Terberg 1850 8x4 geweldige brulbak
Nou ik dus niet. Als ik ga, dan ook op zondagmiddag als een van de eersten, en voor de hele week. En dan moeten ze ook niet komen met "ja neem hem voor vannacht maar mee naar huis." Dan weet je namelijk zeker dat je er achterlijk vroeg weer uit kunt, en dan ga ik net zo lief alvast dat vrachtje laden en dan maar een lange nacht in de auto makenquote:Op zondag 8 november 2009 15:08 schreef Barcaconia het volgende:
Leuke foto's! Hoewel ik internationaal transport ook leuk vond was het voor mij toch meer een enkele internationale rit en dan weer gewoon Nederland. Ik reed wel eens naar Portugal of ver in Duitsland, maar meerdere dagen onderweg zijn vond ik toch niks. Geef mij dan maar 1 lange rit in Nederland.
Wij klappen het Ruhrgebiet in met 10 klanten als je pech hebt. Of Hamburg en omstreken met een stuk of 6 adressen, en dan voor 11 uur 's morgens aanmelden bij de Lidl in... nja, een uur rijden boven Hamburg richting Kielquote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
Klinkt wel als een leuke ritjes ja. Voor zulke ritten heb ik nooit de kans gehad. Ik moest altijd op 1 plaats leveren en leeg terug. Dan rijd je dus bijvoorbeeld naar Passau met een halfvolle oplegger en leeg terug. Ik vond dat altijd een beetje nutteloos werk
Altijd.quote:Op zondag 8 november 2009 00:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoek je eigenlijk ook nog mooie USA foto's? Ik kom nog wel eens wat mooi en apart spul tegen met mijn werk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |