Die staat op schiphol in de kelderquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:43 schreef blup het volgende:
Mijn bedankt knippert is LR LR R dus Huppelkut, als je me ziet geef me een flinke disco
[ afbeelding ]
CF75-250 Slaap
Maandag zit ik in Belgie
Ik welquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:54 schreef druppelkut het volgende:
Dus in Belgie kom ik niet maandag.
Yeps! goed gezien! Ik rij ijs en brood benodigdheden. Heerlijke wagen trouwens die DAF, hij klinkt als een Skaninee V8quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik was naar 1 specifiek antwoord uit een ander topic ook benieuwd:
[..]
Die staat op schiphol in de kelder
edit:
Google Maps
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door druppelkut op 07-11-2009 19:01:51 ]
Ik heb een aantal weken in de zomer sandwiches en salades naar Schiphol gereden 's nachts. Met een trekker-oplegger.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:59 schreef blup het volgende:
[..]
Yeps! goed gezien! Ik rij ijs en brood benodigdheden.
Bloemen, dat heb ik ook gedaan. Dubbelbemand naar Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:43 schreef Klonk het volgende:
ex chauffeur meld zich, heb in de bloemen gereden, een jaar of 8 geleden mee gestopt en nu werkzaam in de gehandicaptenzorg, maar wel een toffe tijd gehad, maar als ik nu een deense kar zie of een bloemenkar krijg ik nog steeds een agressie aanval
Dat gassen was tot we leeg waren. Ik was gelukkig met een chauffeur mee die zoiets van:"Leeg? Mooi, dan gaan we nou op ons dooie gemak laden en terug naar Nederland."quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef Klonk het volgende:
ik reed vooral kwekers-veiling-kwekers en winkels, stress en gassen tot je er bij neervalt
Dit is ook een Nederlander.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:38 schreef RealZeus het volgende:
Weet je wat mij vet lijkt?
Met een dikke Volvo VN770 door de USA.
Maak je ook foto's van vrachtwagens of alleen maar van lada's?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben geen chaffeur, maar heb wel 'iets' met vrachtwagens, dus ik post lekker mee
Ben in 1997 begonnen met vrachtwagens op de foto te zetten, en pas een jaar of 4 geleden ook andere dingen er bij op.. Maar nog steeds is 80-90% van wat ik op de foto zet een vrachtwagenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Maak je ook foto's van vrachtwagens of alleen maar van lada's?
Zoek je eigenlijk ook nog mooie USA foto's? Ik kom nog wel eens wat mooi en apart spul tegen met mijn werk hier.quote:Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben in 1997 begonnen met vrachtwagens op de foto te zetten, en pas een jaar of 4 geleden ook andere dingen er bij op.. Maar nog steeds is 80-90% van wat ik op de foto zet een vrachtwagen
Eindelijk; een vrouw die kan sturenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:50 schreef druppelkut het volgende:
Meldt. En tevens tvp
Deze chauffeuse rijdt in een MAN tga 28-480 xxl motorwagen met een 3-assige schamelaanhanger.
Hiermee vervoer ik voornamelijk oud ijzer in 2 40 kuubs containers.
Soms weeg ik met die combinatie het wettelijk toegestane gewicht van 50 ton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |