Terwijl, als je daar je pc op aansluit, er nog geen man/vrouw overboord isquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:
C4 denkt dat ik mezelf ga verliezen in onze HD tv geloof ik
Jawel, m'n ouders vinden dat vast niet tofquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Terwijl, als je daar je pc op aansluit, er nog geen man/vrouw overboord is
Dit lijkt me wel passend, met een gast optreden van LB.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jawel, m'n ouders vinden dat vast niet tof
Overigens moet ik zeggen dat ik digitale tv wel tof vind, met bijvoorbeeld het SciFi channel wat Dark Angel uitzend. Michael Weatherly, beetje jonger, met sexy stoppelbaardje in digitale of HD kwaliteit
Stuif 's in.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit is het einde, dat doet de deur dicht. Er zijn geen woorden voor, ja dat is tra la la la ja dat is tra la la la (2x)
Zeg, opa & opaquote:
Statler en Waldorfquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Valt mee, we worden niet voor Grumpy Old Men uitgemaakt
Dat zijn wel helden, daar ben ik al vaak voor uitgemaaktquote:
zie, thuis is kennelijk toch niet zooo interessantquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
Oh crap, tijd om naar mijn werk te gaan. Tot straks!
Thuis kan heeel interessant zijn, werk is op een gegeven moment toch wel essentieel hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zie, thuis is kennelijk toch niet zooo interessant
ik bedoel dat ie thuis dus toch ook foktquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Thuis kan heeel interessant zijn, werk is op een gegeven moment toch wel essentieel hoor
Oh zo, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik bedoel dat ie thuis dus toch ook fokt
En nu heb ik 2 dagen nachtdienst. Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik bedoel dat ie thuis dus toch ook fokt
En? Al een aflevering van NCIS op die tv gekeken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Tv is mooiFoto's kijken? Hup, usb kabel aansluiten, camera aan, kies foto modus. Kan zelfs mp3's afspelen via usbstick
quote:
Je brengt me op ideeenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En? Al een aflevering van NCIS op die tv gekeken?
Lijkt me schitterend om NCIS te kijken met zo'n kwaliteit beeld.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeenDownload volgende week de 720p versie wel
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
NCIS is natuurlijk zelfs tof op een zwart wit televisie he
Ga je haar bellen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nog 34 minuten en dan is wannabewyccie jarig
neuh die is vast aan t stappenquote:
Dan moet ze het maar te goed houden voor als ze over een paar weken bij jou is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh die is vast aan t stappen
dus gaat ze de telefoon niet horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja en? Des te leuker om te bellen
quote:
Je wat!?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dus gaat ze de telefoon niet horen
ik mis mun vwiewappeltjuh
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij houd alles weer in de gaten?
wannabewycciequote:
Ah. Dat had ik kunnen raden.quote:
sweetquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
Eindelijk het groene licht! Zondag vlieg ik naar Schotland. 2 weken lang het veld in!
quote:
kan me voortstellenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaan twee toffe weken worden.
Ga je de complete vakantie, behalve de weken dat wannabewyccie er is, naar Aga?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kan me voortstellen![]()
ik heb nog 2 weken les
neuh, we zouden alleen maar gek van mekaar wordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je de complete vakantie, behalve de weken dat wannabewyccie er is, naar Aga?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh, we zouden alleen maar gek van mekaar worden
neuh zo werkt dat gewoonquote:
Niet vergeten:quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
Eindelijk het groene licht! Zondag vlieg ik naar Schotland. 2 weken lang het veld in!
Truste Etcie.quote:
Als je straks dan ook nog naar een feest gaat dan zal het wel een leuke avond gaan worden.quote:
zekerquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je straks dan ook nog naar een feest gaat dan zal het wel een leuke avond gaan worden.
Heb je het aantal jongens waar je mee gaat zoenen al bepaald.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zekerik heb wel plannetjes voor vanavond
mayyybeeequote:Op zaterdag 7 november 2009 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het aantal jongens waar je mee gaat zoenen al bepaald.
quote:
Hmmmquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Zo ga je zeker wel meer uitnodigingen voor feestjes krijgen.
Hier is een button voor je;quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fok dat klonk fouter dan ik het bedoelde
quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik hoort dat er hier een fuif is
ik zal collegegirlsgonewild.com wel in de gaten houdenquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En PS gaat het er flink van nemen vanavond.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En, hoe was je feestje?![]()
en voor de rest, goedemorgen
Het begin van de afsluiting.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een goed begin is het halve werk
Ja, van 2200 tot 0800. En daarna om 1400 vliegen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niets mis mee. Vanavond weer werken?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie timing
Maar ja, slapen kan altijd later als je oud bent
We gaan met een Hercules dus het zal wel 2 uur worden.quote:
Dat is ook de reden dat ik standaard een voorraad oordoppen in mij tas heb zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vlieg binnen Europa ook nog wel eens met propeller vliegtuigen. Op zich niet zo veel mis mee, maar traag. En lawaaiig.
Geeft niet joh, ik ook.quote:
het is 4:30 hierquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geeft niet joh, ik ook.
Het is wat vroeg voor een zaterdag, maar ach.
Je moet niets, maar het zou onderhand wel een keer kunnen ja.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik moet echt gaan slapen he?
mooie tijd om wakker te zijnquote:
2 verjaardagen, en daar?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Wat zijn de plannen voor vanavond hier?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit geloof je toch niet? mevrow heeft niet alleen pfeiffer, maar vannacht sliepn er dus wéér een jongen over... Ik ben best wel geïrriteerd, sinds ik best wel veel moeite heb gestoken in het comfortabel maken van haar dagen deze week...En als ik dan es om 5 uur ga slapen dan kan ze me dus niet mn nachtrust gunnen. Ik heb het letterlijk gezegd tegen haar gisteren, maar nee hoor. ik dacht dat we net weer beter gingen met elkaar ugh
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit geloof je toch niet? mevrow heeft niet alleen pfeiffer, maar vannacht sliepn er dus wéér een jongen over... Ik ben best wel geïrriteerd, sinds ik best wel veel moeite heb gestoken in het comfortabel maken van haar dagen deze week...En als ik dan es om 5 uur ga slapen dan kan ze me dus niet mn nachtrust gunnen. Ik heb het letterlijk gezegd tegen haar gisteren, maar nee hoor. ik dacht dat we net weer beter gingen met elkaar ugh
Ik was van plan om dit topic niet meer te reageren, maar kan het toch niet latenquote:
Misschien moet je een slettenbord neerzettenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ze zou het dan gewoon weghalen ofzo. En deel van de irritatie is dat ze dan wel glashard ontkent dat ze wat met m heeft. Het is gewoon raar en super irritant. Het is toch ook mijn zaterdag? Dankzij mij kon ze afgelopen week elke keer tot twaalf uur uitslapen, middagdutjes doen etc. En toen ik vannacht om 4:30 thuiskwam zat ze nog met die gast in de stoel, zo word je verder ook niet beter hoor...quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was van plan om dit topic niet meer te reageren, maar kan het toch niet laten
[..]
Misschien moet je een slettenbord neerzettenNamen erop (eventueel die van jou, of alleen zijzelf) en dan elke keer dat ze een jongen ehm... heeft
gaan turven. En dan ook in mooie grote letters doen
Volgens mij ben ik nasty
Wat een skank zegquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze zou het dan gewoon weghalen ofzo. En deel van de irritatie is dat ze dan wel glashard ontkent dat ze wat met m heeft. Het is gewoon raar en super irritant. Het is toch ook mijn zaterdag? Dankzij mij kon ze afgelopen week elke keer tot twaalf uur uitslapen, middagdutjes doen etc. En toen ik vannacht om 4:30 thuiskwam zat ze nog met die gast in de stoel, zo word je verder ook niet beter hoor...
De ironie; dit is haar eerste weekend hier als 'single'. En van die andere weekenden was niet soms niet eens eh 'double' maar dus 'triple'quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een skank zegIk zou het wel geloven met haar hoor, laat haar maar lekker in d'r Pfeiffer gaarkoken. Wel kut van jouw nachtrust natuurlijk
Het weekend is nog niet voorbij hèquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De ironie; dit is haar eerste weekend hier als 'single'. En van die andere weekenden was niet soms niet eens eh 'double' maar dus 'triple'
Ik zou echt een skankbord makenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De ironie; dit is haar eerste weekend hier als 'single'. En van die andere weekenden was niet soms niet eens eh 'double' maar dus 'triple'
We hebben zach, joe, miles en kevin nu gehad en zijn toe aan Dan. Kijk als ze alleen maar met ze zoende ofzo, maar ze raakt echt 'involved' met ze. ze worden een stelletje. het is zo weird.
Mjah ik snap dat dat vervelend kan zijn inderdaadquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja maar dan moet ik ruzie met haar maken en daar zit ik echt niet op te wachten; om twee redenen. De eerste is dat ze op alle andere vlakken gewoon aardig, vriendelijk, lief, loyaal whatever is. De tweede is dat dit meisje volgens mij gaan fijne is om tegen je te hebben...
ik laat de boel wel de boel vandaag even...quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah ik snap dat dat vervelend kan zijn inderdaadWant ik zeg het wel zo makkelijk, maar ik zou het zelf ook niet kunnen denk ik
Nobody fucks with puntenslijpselquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja maar dan moet ik ruzie met haar maken en daar zit ik echt niet op te wachten; om twee redenen. De eerste is dat ze op alle andere vlakken gewoon aardig, vriendelijk, lief, loyaal whatever is. De tweede is dat dit meisje volgens mij gaan fijne is om tegen je te hebben...
maar met haar roomie daarentegen...quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nobody fucks with puntenslijpsel![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar met haar roomie daarentegen...
Mijn 1e reactie: say wut ?!quote:Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.
Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.
De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.
"Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".
Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.
1 |
Meesterlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
Weet niet of ik hem nou al gepost had... maar ze zijn gewoon te geweldig om niet te reposten
Ben je nog Breda beland?quote:
quote:
En dat vind Gertje goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]En dit soort singlehoezen hebben ze.
[ afbeelding ]
Zie hoe vriendelijk de roodharige kijkt!
Da's de heks uit Hans en grietje!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]En dit soort singlehoezen hebben ze.
[ afbeelding ]
Zie hoe vriendelijk de roodharige kijkt!
Ik vermoed dat Gertje er een smak geld voor krijgt en het wel best vindtquote:
Och ja dat had ik ook wel kunnen bedenken natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Gertje er een smak geld voor krijgt en het wel best vindt. Er schijnt ook een Zuid-Afrikaanse variant te zijn (X4) maar daar heb ik nog geen youtubefilmpje van gevonden
X4 is eind 2005 in stilte ontbonden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Gertje er een smak geld voor krijgt en het wel best vindt. Er schijnt ook een Zuid-Afrikaanse variant te zijn (X4) maar daar heb ik nog geen youtubefilmpje van gevonden
"quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar met haar roomie daarentegen...
Misschien moet je dit nummer laten horen als zij aan het entertainen is.quote:
Jammer, ik wist ook nog wel een paar leuke nummersquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm ik ben niet gemeen aangelegd hoor
Hang dan deze op.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm ik ben niet gemeen aangelegd hoor
haha beterquote:
Heet hij Patrick?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm ik vind misschien ook wel weer iemand leuk
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm ik vind misschien ook wel weer iemand leuk
Neequote:
nieuwnieuwnieuwquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand waar wij mee moesten gaan praten of een "nieuwe"?
Die naam kwam als eerste in me opquote:
Dat waren er toch drie? Of vergis ik me een dag?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nieuwnieuwnieuw
de ene die me zondag gezoend heeft
tis geen ierquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die naam kwam als eerste in me op
niet alledrie op één dagquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat waren er toch drie? Of vergis ik me een dag?
Dat had ik moeten weten. Dat kan alleen je roomie.quote:
nou das ook weer overdreven er zijn zat meisjes die dat doen, ik alleen niet. En daarnaast, mijn rromie doet dat niet. Ze is meer een relatiesletquote:Op zondag 8 november 2009 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik moeten weten. Dat kan alleen je roomie.
quote:Op zondag 8 november 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou das ook weer overdreven er zijn zat meisjes die dat doen, ik alleen niet. En daarnaast, mijn rromie doet dat niet. Ze is meer een relatieslet
Als de planning het toe laat dat je er naar meerdere op een avond kan gaan is het natuurlijk helemaal goed.quote:Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom kiezen?
ze heeft toch elke week een anderquote:Op zondag 8 november 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou das ook weer overdreven er zijn zat meisjes die dat doen, ik alleen niet. En daarnaast, mijn rromie doet dat niet. Ze is meer een relatieslet
Tja zo noemt zij het ongeveer... in elk geval heeft ze het idee dat ze iets met die persoon is aangegaan en neukt ze (botweg gezegd) niet zomaar rondquote:Op zondag 8 november 2009 01:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze heeft toch elke week een anderHoe kun je dan nog van relaties spreken
Voor haar gevoel dan neem ik aanquote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja zo noemt zij het ongeveer... in elk geval heeft ze het idee dat ze iets met die persoon is aangegaan en neukt ze (botweg gezegd) niet zomaar rond
Idd. Als meid ben je een slet en als jongen een held.quote:Op zondag 8 november 2009 01:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor haar gevoel dan neem ik aan![]()
Nou ja ik ken haar niet natuurlijk, maar het lijkt me niet heel erg gezond. Geestelijk niet, lichamelijk ook niet en je loopt ook in Amerika vast wel snel een mooie naam op
quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idd. Als meid ben je een slet en als jongen een held.
De enige echte versie of een zwak aftreksel?quote:Op zondag 8 november 2009 05:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en net het laatste stuk van the wizard of oz afgekeken
de echte uit 39quote:Op zondag 8 november 2009 05:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De enige echte versie of een zwak aftreksel?
quote:Op zondag 8 november 2009 05:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de echte uit 39![]()
Zit nu wel de rest van de weke met ding dong the witch is dead in mn hoofd
Echt niet dat ik ga klikken!quote:
Gaan we weer op 'vakantie' naar schotland?quote:Op zondag 8 november 2009 05:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt niet dat ik ga klikken!![]()
Ik wil straks relaxed het vliegtuig in.
quote:Op zondag 8 november 2009 05:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gaan we weer op 'vakantie' naar schotland?
dan kan je nog lekker ff het liedje luistenquote:Op zondag 8 november 2009 05:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Straks om 1400 vertrekt het vliegtuig.
No way!quote:Op zondag 8 november 2009 05:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan kan je nog lekker ff het liedje luisteni know you want to
Dan heb je de film al een tijdje niet gezien anders had je hem nu al in je hoofd zonder te kijkenquote:
Dat is inderdaad al een tijd terug.quote:Op zondag 8 november 2009 05:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan heb je de film al een tijdje niet gezien anders had je hem nu al in je hoofd zonder te kijken
Wel de moeite waard.quote:Op zondag 8 november 2009 06:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb heb vandaag voor het eerst gezien.
Dank je wel en weltrusten.quote:Op zondag 8 november 2009 06:06 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ga maar eens slapen. succes en veel plezier in schotland
Mogguhquote:
Dan mag je in je pyjama komen brunchen.quote:
quote:
Dan moet je voortaan Guinness drinken. Geen hoofdpijn de volgende dag.quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet er goed uit Cobra
Heb biertjes gedronken en dan krijg ik altijd wel zin in een stevig onbijt.
(en ik heb nu pien in de harses)
Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik neem aan dat je naar Schotland gaat?quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik dacht dat ik maar een brunch voor de SC moest organiseren omdat ik over 3 uur voor 2 weken weg ga.
Maar wij zijn nu maar met z'n tweetjes drietjes (Hoi Jojo). Dus pak maar wat je wilt. Er is genoeg.
quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Soempie het volgende:
Ik ga eerst maar eens al m'n aantekeningen en literatuur van de afgelopen periode opbergen. Morgen begint blok 2.
quote:Op zondag 8 november 2009 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik neem aan dat je naar Schotland gaat?![]()
Ga je er heen om te werken of als vakantie?
Ik ook! En ik ben m'n stem kwijt.quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb biertjes gedronken
(en ik heb nu pien in de harses)
quote:
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik morgen als ontbijt krijg.quote:Op zondag 8 november 2009 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ben m'n stem kwijt.
Maar ik was net blij dat ik een beschuitje binnen hield. Niet zo'n trek in een stevige brunch...
Ah, nice. Ga je er ook vissen?quote:Op zondag 8 november 2009 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]2 weken weg voor het werk. Maar genoeg vrije tijd om het ook te zien als vakantie.
Lekker.quote:Op zondag 8 november 2009 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En dan nog een hamster.
[ afbeelding ]
Dan heb je een archief nodig ipv een versnipperaar.quote:Maar ik bewaar altijd alles.
quote:
quote:
Ah, was jij die anderquote:Op zondag 8 november 2009 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ben m'n stem kwijt.
Maar ik was net blij dat ik een beschuitje binnen hield. Niet zo'n trek in een stevige brunch...
Nouja, ze moeten toch ergens zitten.quote:Op zondag 8 november 2009 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn hengeltje al ingepakt. Ik weet alleen niet of er rond deze tijd wel zalm in de rivieren zal zitten.
Dank je wel!quote:Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ze moeten toch ergens zitten.
Ik ga aan het werk. Veel plezier in Schotland!
Dan moet ik mijn camera eerst zoeken. Ik heb denk ik al een jaar geen camera meegenomen op een oefening.quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we verwachten natuurlijk wel wat mooie foto's voor ons belastinggeld
Correct.quote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk omdat ze er elke keer hetzelfde uitzagen?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie enige overeenkomst met foto's die ik in de loop van de tijd in de kroeg heb gemaakt. Ik wordt ouder en de rest blijft 18
En in bed.quote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, was je de laatste weken nu veel in het buitenland?
Ik zat 2 weken in Engelandquote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, was je de laatste weken nu veel in het buitenland?
Dat Engelandverhaal wel, dat bed nietquote:Op zondag 8 november 2009 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik neem aan dat het voor werk was? Foto opdracht?
Ik was gewoon heeeel erg moequote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
relatie of ziek? (doorhalen wat niet van toepassing is)
Pfeiffer niet, en een griepje denk ik ook niet want ik voel me nu primaquote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef iamredleader het volgende:'middag
C4: succes
Nem, heb je misschien iets opgelopen in Engeland? Een griepje of Pfeiffer?
Nou ja, je wordt er juist verwend door. Eerst deed ik vrijdag altijd ruim voldoende inkopen, maar tegenwoordig heb ik het dan vrij druk. En als je dan op zaterdag denk 'ach, ruim voldoende nog, de rest kan morgen ook nog wel' dan kun je op zondagmiddag wel eens probleem hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Hertog, wees blij dát er een winkel opengaat. Ik denk dat ik me zou moeten wenden tot een tankstation als ik wat te eten moest hebbenja of een restaurant, maar winkels zijn niet open
Waar woon je dan? Zelfs in het grote dorp of klein stadje waar mijn ouders wonen hebben ze tegenwoordig supermarkten die op zondag open zijn..quote:Op zondag 8 november 2009 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik liever verwend ben dan, de huidige situatie is dat er namelijk geen klap te doen is hier, omdat het zondag is: niks is open, en volgens mij mág er ook niks open. Zelfs de kermis is dicht op zondag
Nou het scheelt niet alles. Genoeg kerken tenminstequote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wist niet dat je in de Bible Belt woonde?
In een stad op de grens van Groningen en Drenthequote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Zelfs in het grote dorp of klein stadje waar mijn ouders wonen hebben ze tegenwoordig supermarkten die op zondag open zijn..
Als op zondag niets open mag zijn weiger ik het een stad te noemen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In een stad op de grens van Groningen en Drenthe
Welkom in Den Bosch....quote:Op zondag 8 november 2009 13:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als op zondag niets open mag zijn weiger ik het een stad te noemen.
Can't blame youquote:Op zondag 8 november 2009 13:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als op zondag niets open mag zijn weiger ik het een stad te noemen.
Ach, het is verder best aardig wonen hoor, maar dat gedeelte is ronduit kutquote:
Wel vreemd dat dat de enige is die open is in, euh, zo'n groot dorpquote:Op zondag 8 november 2009 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alleen de AH op het station is open, ok vermoed de kleinste en duurste afhaalloket van Nederland
Maar in Amstelveen is dat dan weer niet zo gek lijkt mequote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef iamredleader het volgende:
Hier gaat de Dirk om 16:00 open, tot 19:00. En het is er altijd heeeeeel druk
quote:Op zondag 8 november 2009 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zus doet mijn beste vriend! raar topic
Ergens vind ik ook wel dat op zondag alles open moet zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, heel af en toe hebben we eenkoopzondag
En dan wordt daar dik reclame voor gemaakt en hangen er posters bij de winkels die wel mee doen en dus open zijn op zondag. Maar de supermarkten zijn dan volgens mij altijd dicht.
Herkenbaar ditquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zondag = laat opstaan -> voetballen -> kantine in -> voetbal kijken in de kroeg -> bier drinken -> naar je nest.
Uit coulance kom ik hier nog even kijken voordat ik naar mn nest ga
En jij zag die titel en dacht, ja, dat moet ik zien, dat gaat boeiende televisie worden?quote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op SBS6: De hoeren van Honolulu.
Ik zapte net even langs maar ook snel weer door. Leek net een gozerquote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op SBS6: De hoeren van Honolulu. De namen zijn vrij erg: net was er een interview met C'est La Vie, nu met Barbie-Q
SBS heeft altijd dit soort docu's op zondagavond. Vaak wel vermakelijk om half naar te kijkenquote:Op zondag 8 november 2009 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En jij zag die titel en dacht, ja, dat moet ik zien, dat gaat boeiende televisie worden?
quote:Op maandag 9 november 2009 00:06 schreef Nesle het volgende:
Ik was ff van de Fokbol verdwenen maar hier ben ik weer
Tim!quote:
Hier is alles altijd openquote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef iamredleader het volgende:
Hier gaat de Dirk om 16:00 open, tot 19:00. En het is er altijd heeeeeel druk
Okay dan! Mooi zo, goed nieuws ookquote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tim!
Ja alles super, opleiding bevalt me uitstekend, heb een kamer, goede resultaten behaald na mn eerste tentamens en woensdag begint mn nieuwe moduleMaar naast school ook alles helemaal prima
Kom net terug van een weekendje Antwerpen!
Al sla je me dood welke wijk dat isquote:Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay dan! Mooi zo, goed nieuws ook. In welke wijk in Leeuwarden woon je?
Dan gok ik dat je in de Vosseparkwijk woont (ook wel bekend als Westerparkwijk). Volgens mij is dat best een okaye buurt, ik fiets er doorheen als ik naar het werk gaquote:Op maandag 9 november 2009 00:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
Al sla je me dood welke wijk dat isVlakbij Westerpark in ieder geval
nog je kamaraden verblijd met een vrolijk deuntje?quote:Op maandag 9 november 2009 09:55 schreef Cobra4 het volgende:
Groeten uit de Highlands!
De koffie staat te pruttelen op het brandertje en ik zit te genieten van het uitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |