Jammer, ik wist ook nog wel een paar leuke nummersquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm ik ben niet gemeen aangelegd hoor
Hang dan deze op.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm ik ben niet gemeen aangelegd hoor
haha beterquote:
Heet hij Patrick?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm ik vind misschien ook wel weer iemand leuk
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm ik vind misschien ook wel weer iemand leuk
Neequote:
nieuwnieuwnieuwquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand waar wij mee moesten gaan praten of een "nieuwe"?
Die naam kwam als eerste in me opquote:
Dat waren er toch drie? Of vergis ik me een dag?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nieuwnieuwnieuw
de ene die me zondag gezoend heeft
tis geen ierquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die naam kwam als eerste in me op
niet alledrie op één dagquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat waren er toch drie? Of vergis ik me een dag?
Dat had ik moeten weten. Dat kan alleen je roomie.quote:
nou das ook weer overdreven er zijn zat meisjes die dat doen, ik alleen niet. En daarnaast, mijn rromie doet dat niet. Ze is meer een relatiesletquote:Op zondag 8 november 2009 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik moeten weten. Dat kan alleen je roomie.
quote:Op zondag 8 november 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou das ook weer overdreven er zijn zat meisjes die dat doen, ik alleen niet. En daarnaast, mijn rromie doet dat niet. Ze is meer een relatieslet
Als de planning het toe laat dat je er naar meerdere op een avond kan gaan is het natuurlijk helemaal goed.quote:Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom kiezen?
ze heeft toch elke week een anderquote:Op zondag 8 november 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou das ook weer overdreven er zijn zat meisjes die dat doen, ik alleen niet. En daarnaast, mijn rromie doet dat niet. Ze is meer een relatieslet
Tja zo noemt zij het ongeveer... in elk geval heeft ze het idee dat ze iets met die persoon is aangegaan en neukt ze (botweg gezegd) niet zomaar rondquote:Op zondag 8 november 2009 01:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze heeft toch elke week een anderHoe kun je dan nog van relaties spreken
Voor haar gevoel dan neem ik aanquote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja zo noemt zij het ongeveer... in elk geval heeft ze het idee dat ze iets met die persoon is aangegaan en neukt ze (botweg gezegd) niet zomaar rond
Idd. Als meid ben je een slet en als jongen een held.quote:Op zondag 8 november 2009 01:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor haar gevoel dan neem ik aan![]()
Nou ja ik ken haar niet natuurlijk, maar het lijkt me niet heel erg gezond. Geestelijk niet, lichamelijk ook niet en je loopt ook in Amerika vast wel snel een mooie naam op
quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idd. Als meid ben je een slet en als jongen een held.
De enige echte versie of een zwak aftreksel?quote:Op zondag 8 november 2009 05:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en net het laatste stuk van the wizard of oz afgekeken
de echte uit 39quote:Op zondag 8 november 2009 05:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De enige echte versie of een zwak aftreksel?
quote:Op zondag 8 november 2009 05:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de echte uit 39![]()
Zit nu wel de rest van de weke met ding dong the witch is dead in mn hoofd
Echt niet dat ik ga klikken!quote:
Gaan we weer op 'vakantie' naar schotland?quote:Op zondag 8 november 2009 05:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt niet dat ik ga klikken!![]()
Ik wil straks relaxed het vliegtuig in.
quote:Op zondag 8 november 2009 05:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gaan we weer op 'vakantie' naar schotland?
dan kan je nog lekker ff het liedje luistenquote:Op zondag 8 november 2009 05:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Straks om 1400 vertrekt het vliegtuig.
No way!quote:Op zondag 8 november 2009 05:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan kan je nog lekker ff het liedje luisteni know you want to
Dan heb je de film al een tijdje niet gezien anders had je hem nu al in je hoofd zonder te kijkenquote:
Dat is inderdaad al een tijd terug.quote:Op zondag 8 november 2009 05:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan heb je de film al een tijdje niet gezien anders had je hem nu al in je hoofd zonder te kijken
Wel de moeite waard.quote:Op zondag 8 november 2009 06:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb heb vandaag voor het eerst gezien.
Dank je wel en weltrusten.quote:Op zondag 8 november 2009 06:06 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ga maar eens slapen. succes en veel plezier in schotland
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |