Nee, moet je nooit doen een P voor een girorekening zetten. Zeker niet als de site van de ABN het zegt. De ABN moet je sowieso nooit gelovenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:39 schreef cohen het volgende:
Maar op de site van ABN zeggen ze dat er nog een P voor het girorekening moet ofzo. Weet iemand of dit klopt??
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:00 schreef cohen het volgende:
ja dat bedoel ik! ik durf het niet. ik doe het gewoon niet...ik doe het wel contant in een envelopje
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:07 schreef Stephan152 het volgende:
Het is lastig om over te maken en vervolgens duurt het ook nog eens een eeuw voordat het geld eindelijk overgeschreven is. Cash overdragen is een stuk eenvoudiger!
Hoe oud ben je? 76?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:07 schreef Stephan152 het volgende:
Het is lastig om over te maken en vervolgens duurt het ook nog eens een eeuw voordat het geld eindelijk overgeschreven is. Cash overdragen is een stuk eenvoudiger!
Ik heb vorige maand 1.5 week moeten wachten tot het bedrag van een ABN rekening naar mijn Postbankrekening was overgeschreven. Heerlijk snel ja!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor 12u overmaken = zelfde dag nog op de girorekening binnen (m.u.v. weekends)
Na 12u is het volgende werkdag.
Het is pas geleden allemaal heel erg versneld!
Cash via de post is groot risico lopen dat het nooit aankomt, kwijt raakt etc.
En al helemaal niet wanneer het over hun eigen website gaat.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:18 schreef Everett het volgende:
[..]
Nee, moet je nooit doen een P voor een girorekening zetten. Zeker niet als de site van de ABN het zegt. De ABN moet je sowieso nooit geloven![]()
Maar Ome Cohen, waarom open je hier dan een topic over? Als de ABN aangeeft dat er een P voor moet, waarom wordt dat dan in twijfel getrokken? Beetje paranoia ofzo? Gewoon een P ervoor zetten en verzenden die handel.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:42 schreef cohen het volgende:
jongens en dames, ik zal het even uitleggen.
ik zit zelf bij de postbank. en iemand wil geld naar me ovremaken, maar diegene zei dat er de abn aangaf dat er een P voor moest.
Dus dat was toch mijn schuldquote:Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef 5112 het volgende:
Let op dat het wel een uppercase 'P' moet zijn en geen lowercase 'p'. Anders gaat het helemaal mis. De laatste keer dat iemand dat fout deed stierven prompt alle dinosaurussen uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |