quote:
Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur. Zijn relatie is 5 maanden geleden op de klippen gelopen.
Deze omschrijving heeft niet echt een positieve vibe over zich heen; wat versta jij exact onder 'vrienden'? Want het klinkt alsof je geen respect voor hem hebt.
quote:
Mijn zus is al lang eenzaam, is heel elitair opgegroeid, en is super links. Is net afgestudeerd aan de kunstacademie. Ze werkt nu bij een dure kledingzaak als bijbaan, en probeert haar kunst te verkopen. Ze heeft een jaar geleden een relatie gehad met een andere kunstenaar. Zij was heel dominant in die relatie en zeurde om alles. Haar ex was een leuke, slimme spontane jongen, maar had weinig structuur. Voor de rest heeft ze geen serieuze relaties gehad.
Een tijd geleden had mijn zus het veel te vaak over A. Ondertussen gaf A aan nu op zoek te zijn naar "een echte freak". Mijn zus had dit opgepikt en een plan gesmeden. Op een avond is zij voor mij in de plaats naar een van onze mannelijke bijeenkomsten gekomen (totaal ongepast), en is ze veel wiskey gaan drinken met A. Daarna heeft ze hem uitgenodigd voor een avondje stappen in haar stad. Zij beloofde een freak voor hem uit te zoeken. Zoals A is, heeft hij dit natuurlijk niet afgewezen. Ik dacht dat het om een vriendschappelijk aanbod ging. Natuurlijk had zij dit al maanden van tevoren gepland, en had ze haar stinkende best gedaan hem op te geilen met kaarslicht en veel alcohol. Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.
Kortweg: ze heeft zich vrijgeslagen uit dat griezelige, kleine wereldje. Dus, wat is het probleem? Ze is volwassen, dus maakt haar eigen keuzes; ook als die jou niet aanstaan.
quote:
Dit werd eerst ontkent, maar we hadden al een vermoeden. Op een gegeven moment vertelt ze het. Ik geloof het natuurlijk niet. Een week later zie ik ze samen op de bank zitten. Dat is ongeveer nu.
Ik vind het totaal disrespectvol naar mij toe dat mijn zus A heeft geneukt. Daarnaast denk ik dat hun relatie van korte duur zal zijn, maar wel veel kapot zal maken. Mijn relatie met A is nu al niet meer wat het was. We konden eerst alles zeggen tegen elkaar wat we wilden. Dit is nu niet meer.
Wat vinden jullie hiervan en van mijn reactie?

Dat vind ik ervan.