abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74498059
Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur. Zijn relatie is 5 maanden geleden op de klippen gelopen.

Mijn zus is al lang eenzaam, is heel elitair opgegroeid, en is super links. Is net afgestudeerd aan de kunstacademie. Ze werkt nu bij een dure kledingzaak als bijbaan, en probeert haar kunst te verkopen. Ze heeft een jaar geleden een relatie gehad met een andere kunstenaar. Zij was heel dominant in die relatie en zeurde om alles. Haar ex was een leuke, slimme spontane jongen, maar had weinig structuur. Voor de rest heeft ze geen serieuze relaties gehad.

Een tijd geleden had mijn zus het veel te vaak over A. Ondertussen gaf A aan nu op zoek te zijn naar "een echte freak". Mijn zus had dit opgepikt en een plan gesmeden. Op een avond is zij voor mij in de plaats naar een van onze mannelijke bijeenkomsten gekomen (totaal ongepast), en is ze veel wiskey gaan drinken met A. Daarna heeft ze hem uitgenodigd voor een avondje stappen in haar stad. Zij beloofde een freak voor hem uit te zoeken. Zoals A is, heeft hij dit natuurlijk niet afgewezen. Ik dacht dat het om een vriendschappelijk aanbod ging. Natuurlijk had zij dit al maanden van tevoren gepland, en had ze haar stinkende best gedaan hem op te geilen met kaarslicht en veel alcohol. Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.

Dit werd eerst ontkent, maar we hadden al een vermoeden. Op een gegeven moment vertelt ze het. Ik geloof het natuurlijk niet. Een week later zie ik ze samen op de bank zitten. Dat is ongeveer nu.

Ik vind het totaal disrespectvol naar mij toe dat mijn zus A heeft geneukt. Daarnaast denk ik dat hun relatie van korte duur zal zijn, maar wel veel kapot zal maken. Mijn relatie met A is nu al niet meer wat het was. We konden eerst alles zeggen tegen elkaar wat we wilden. Dit is nu niet meer.

Wat vinden jullie hiervan en van mijn reactie?
pi_74498077
Bemoei je met jezelf.
  zondag 8 november 2009 @ 00:58:16 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74498081
Waar bemoei jij je mee, wie A neukt en wie je Zus neukt zijn niet jouw zaken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74498120
Is wel soort ongeschreven regel.

DrPhil modus on
maar zo te horen heeft je zus hem verleid dus kan je hem weinig kwalijk nemen.
Ander verhaal wordt het als hij uitgebreid gaat opscheppen over z'n avontuur en geen moeite deed om het te verhullen.
Wanneer er sprake is van liefde...c'est la vie.

DrPhil modus off

[ Bericht 55% gewijzigd door AAA2009 op 08-11-2009 01:09:57 ]
pi_74498124
Heb je wel je zus verteld dat ie er op los neukt?
Misschien wist ze dat al en ging ze juist op em af. Ze heeft dr lol gehad.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 8 november 2009 @ 01:02:20 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74498131
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:58 schreef DennisMoore het volgende:
Bemoei je met jezelf.
Het is wel een goede vriend van hem. Is toch soort van driehoeksverhouding.
Ik snap wel dat hij het kut vind.

Leuk is het niet maar je kunt er ook weinig aan doen denk ik.
  zondag 8 november 2009 @ 01:03:34 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74498150
Gast, waar maak je je druk om? Ze zijn volwassen en jij kunt nog steeds alles tegen je maat zeggen als hij zich aan de bro-code houdt.
Resistance is futile.
  zondag 8 november 2009 @ 01:04:25 #8
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_74498163
Als wraak een vriendin van je zus neuken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_74498166
Ik denk dat je er helaas hier weinig aan kon doen, kut voor jou TS.
pi_74498179
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:01 schreef Sjibble het volgende:
Heb je wel je zus verteld dat ie er op los neukt?
Nee. Ze weet niet eens zijn hobby's. En ze is heel preuts.

Ze gaan het ook serieus proberen, dus niet alleen "bats" en weg.
  zondag 8 november 2009 @ 01:05:33 #11
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74498181
Ik vind het ook een beetje "waar bemoei je je in godsnaam mee".
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  PR/Manusje van alles zondag 8 november 2009 @ 01:06:05 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74498188

hij heeft een caravan mensen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_74498189
Als ze die had.
  zondag 8 november 2009 @ 01:06:21 #14
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74498196
Je zusje komt over als een sociaal wrak...
pi_74498200
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef BlaZ het volgende:
Als wraak een vriendin van je zus neuken.
Of natuurlijk een zus van de vriend
pi_74498205
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:05 schreef noshitabouttotal het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Natuurlijk had zij dit al maanden van tevoren gepland, en had ze haar stinkende best gedaan hem op te geilen met kaarslicht en veel alcohol. Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.
Preuts. Zij is het.
pi_74498215
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:06 schreef noshitabouttotal het volgende:
@ blaz

Als ze die had.
pi_74498217
quote:
Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur. Zijn relatie is 5 maanden geleden op de klippen gelopen.
Deze omschrijving heeft niet echt een positieve vibe over zich heen; wat versta jij exact onder 'vrienden'? Want het klinkt alsof je geen respect voor hem hebt.
quote:
Mijn zus is al lang eenzaam, is heel elitair opgegroeid, en is super links. Is net afgestudeerd aan de kunstacademie. Ze werkt nu bij een dure kledingzaak als bijbaan, en probeert haar kunst te verkopen. Ze heeft een jaar geleden een relatie gehad met een andere kunstenaar. Zij was heel dominant in die relatie en zeurde om alles. Haar ex was een leuke, slimme spontane jongen, maar had weinig structuur. Voor de rest heeft ze geen serieuze relaties gehad.

Een tijd geleden had mijn zus het veel te vaak over A. Ondertussen gaf A aan nu op zoek te zijn naar "een echte freak". Mijn zus had dit opgepikt en een plan gesmeden. Op een avond is zij voor mij in de plaats naar een van onze mannelijke bijeenkomsten gekomen (totaal ongepast), en is ze veel wiskey gaan drinken met A. Daarna heeft ze hem uitgenodigd voor een avondje stappen in haar stad. Zij beloofde een freak voor hem uit te zoeken. Zoals A is, heeft hij dit natuurlijk niet afgewezen. Ik dacht dat het om een vriendschappelijk aanbod ging. Natuurlijk had zij dit al maanden van tevoren gepland, en had ze haar stinkende best gedaan hem op te geilen met kaarslicht en veel alcohol. Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.
Kortweg: ze heeft zich vrijgeslagen uit dat griezelige, kleine wereldje. Dus, wat is het probleem? Ze is volwassen, dus maakt haar eigen keuzes; ook als die jou niet aanstaan.
quote:
Dit werd eerst ontkent, maar we hadden al een vermoeden. Op een gegeven moment vertelt ze het. Ik geloof het natuurlijk niet. Een week later zie ik ze samen op de bank zitten. Dat is ongeveer nu.

Ik vind het totaal disrespectvol naar mij toe dat mijn zus A heeft geneukt. Daarnaast denk ik dat hun relatie van korte duur zal zijn, maar wel veel kapot zal maken. Mijn relatie met A is nu al niet meer wat het was. We konden eerst alles zeggen tegen elkaar wat we wilden. Dit is nu niet meer.

Wat vinden jullie hiervan en van mijn reactie?

Dat vind ik ervan.
pi_74498218
quote:
Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan,

Hier stopte ik met lezen.
pi_74498223
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:05 schreef noshitabouttotal het volgende:

[..]

quote:
Natuurlijk had zij dit al maanden van tevoren gepland, en had ze haar stinkende best gedaan hem op te geilen met kaarslicht en veel alcohol. Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.
Heel preuts ja
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_74498237
Maar wat wil je precies met dit topic? Uitgelachen worden om je reactie, bewijzen dat je hele familie uit idioten bestaat of beiden?
pi_74498255
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

[..]

Heel preuts ja
Ik probeer het nog leuk aan te kleden. En ze doet voor het eerst iets wilds.
pi_74498262
Ik vraag mij af waarom die droeftoeter je vriend is, en dan ook nog je beste. Dat heeft verder niets van doen met het neuken van je zus, dat is natuurlijk jouw zaak niet.
  zondag 8 november 2009 @ 01:11:36 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74498266
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef noshitabouttotal het volgende:

[..]

Ik probeer het nog leuk aan te kleden. En ze doet voor het eerst iets wilds.
En dit is pas het begin, dus wen er maar vast aan.
Resistance is futile.
pi_74498291
Hoe zouden jullie het vinden dan?

Is leuk om van afstand te zeggen dat het niet mijn zaken zijn, maar als het je overkomt, is het een stuk minder grappig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')