En? Al een aflevering van NCIS op die tv gekeken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Tv is mooiFoto's kijken? Hup, usb kabel aansluiten, camera aan, kies foto modus. Kan zelfs mp3's afspelen via usbstick
quote:
Je brengt me op ideeenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En? Al een aflevering van NCIS op die tv gekeken?
Lijkt me schitterend om NCIS te kijken met zo'n kwaliteit beeld.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeenDownload volgende week de 720p versie wel
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
NCIS is natuurlijk zelfs tof op een zwart wit televisie he
Ga je haar bellen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nog 34 minuten en dan is wannabewyccie jarig
neuh die is vast aan t stappenquote:
Dan moet ze het maar te goed houden voor als ze over een paar weken bij jou is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh die is vast aan t stappen
dus gaat ze de telefoon niet horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja en? Des te leuker om te bellen
quote:
Je wat!?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dus gaat ze de telefoon niet horen
ik mis mun vwiewappeltjuh
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij houd alles weer in de gaten?
wannabewycciequote:
Ah. Dat had ik kunnen raden.quote:
sweetquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
Eindelijk het groene licht! Zondag vlieg ik naar Schotland. 2 weken lang het veld in!
quote:
kan me voortstellenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaan twee toffe weken worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |