quote:
Dan moet je voortaan Guinness drinken. Geen hoofdpijn de volgende dag.quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet er goed uit Cobra
Heb biertjes gedronken en dan krijg ik altijd wel zin in een stevig onbijt.
(en ik heb nu pien in de harses)
Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik neem aan dat je naar Schotland gaat?quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik dacht dat ik maar een brunch voor de SC moest organiseren omdat ik over 3 uur voor 2 weken weg ga.
Maar wij zijn nu maar met z'n tweetjes drietjes (Hoi Jojo). Dus pak maar wat je wilt. Er is genoeg.
quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Soempie het volgende:
Ik ga eerst maar eens al m'n aantekeningen en literatuur van de afgelopen periode opbergen. Morgen begint blok 2.
quote:Op zondag 8 november 2009 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik neem aan dat je naar Schotland gaat?![]()
Ga je er heen om te werken of als vakantie?
Ik ook! En ik ben m'n stem kwijt.quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb biertjes gedronken
(en ik heb nu pien in de harses)
quote:
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik morgen als ontbijt krijg.quote:Op zondag 8 november 2009 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ben m'n stem kwijt.
Maar ik was net blij dat ik een beschuitje binnen hield. Niet zo'n trek in een stevige brunch...
Ah, nice. Ga je er ook vissen?quote:Op zondag 8 november 2009 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]2 weken weg voor het werk. Maar genoeg vrije tijd om het ook te zien als vakantie.
Lekker.quote:Op zondag 8 november 2009 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En dan nog een hamster.
[ afbeelding ]
Dan heb je een archief nodig ipv een versnipperaar.quote:Maar ik bewaar altijd alles.
quote:
quote:
Ah, was jij die anderquote:Op zondag 8 november 2009 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ben m'n stem kwijt.
Maar ik was net blij dat ik een beschuitje binnen hield. Niet zo'n trek in een stevige brunch...
Nouja, ze moeten toch ergens zitten.quote:Op zondag 8 november 2009 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn hengeltje al ingepakt. Ik weet alleen niet of er rond deze tijd wel zalm in de rivieren zal zitten.
Dank je wel!quote:Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ze moeten toch ergens zitten.
Ik ga aan het werk. Veel plezier in Schotland!
Dan moet ik mijn camera eerst zoeken. Ik heb denk ik al een jaar geen camera meegenomen op een oefening.quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we verwachten natuurlijk wel wat mooie foto's voor ons belastinggeld
Correct.quote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk omdat ze er elke keer hetzelfde uitzagen?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie enige overeenkomst met foto's die ik in de loop van de tijd in de kroeg heb gemaakt. Ik wordt ouder en de rest blijft 18
En in bed.quote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, was je de laatste weken nu veel in het buitenland?
Ik zat 2 weken in Engelandquote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, was je de laatste weken nu veel in het buitenland?
Dat Engelandverhaal wel, dat bed nietquote:Op zondag 8 november 2009 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik neem aan dat het voor werk was? Foto opdracht?
Ik was gewoon heeeel erg moequote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
relatie of ziek? (doorhalen wat niet van toepassing is)
Pfeiffer niet, en een griepje denk ik ook niet want ik voel me nu primaquote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef iamredleader het volgende:'middag
C4: succes
Nem, heb je misschien iets opgelopen in Engeland? Een griepje of Pfeiffer?
Nou ja, je wordt er juist verwend door. Eerst deed ik vrijdag altijd ruim voldoende inkopen, maar tegenwoordig heb ik het dan vrij druk. En als je dan op zaterdag denk 'ach, ruim voldoende nog, de rest kan morgen ook nog wel' dan kun je op zondagmiddag wel eens probleem hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Hertog, wees blij dát er een winkel opengaat. Ik denk dat ik me zou moeten wenden tot een tankstation als ik wat te eten moest hebbenja of een restaurant, maar winkels zijn niet open
Waar woon je dan? Zelfs in het grote dorp of klein stadje waar mijn ouders wonen hebben ze tegenwoordig supermarkten die op zondag open zijn..quote:Op zondag 8 november 2009 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik liever verwend ben dan, de huidige situatie is dat er namelijk geen klap te doen is hier, omdat het zondag is: niks is open, en volgens mij mág er ook niks open. Zelfs de kermis is dicht op zondag
Nou het scheelt niet alles. Genoeg kerken tenminstequote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wist niet dat je in de Bible Belt woonde?
In een stad op de grens van Groningen en Drenthequote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Zelfs in het grote dorp of klein stadje waar mijn ouders wonen hebben ze tegenwoordig supermarkten die op zondag open zijn..
Als op zondag niets open mag zijn weiger ik het een stad te noemen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In een stad op de grens van Groningen en Drenthe
Welkom in Den Bosch....quote:Op zondag 8 november 2009 13:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als op zondag niets open mag zijn weiger ik het een stad te noemen.
Can't blame youquote:Op zondag 8 november 2009 13:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als op zondag niets open mag zijn weiger ik het een stad te noemen.
Ach, het is verder best aardig wonen hoor, maar dat gedeelte is ronduit kutquote:
Wel vreemd dat dat de enige is die open is in, euh, zo'n groot dorpquote:Op zondag 8 november 2009 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alleen de AH op het station is open, ok vermoed de kleinste en duurste afhaalloket van Nederland
Maar in Amstelveen is dat dan weer niet zo gek lijkt mequote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef iamredleader het volgende:
Hier gaat de Dirk om 16:00 open, tot 19:00. En het is er altijd heeeeeel druk
quote:Op zondag 8 november 2009 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zus doet mijn beste vriend! raar topic
Ergens vind ik ook wel dat op zondag alles open moet zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, heel af en toe hebben we eenkoopzondag
En dan wordt daar dik reclame voor gemaakt en hangen er posters bij de winkels die wel mee doen en dus open zijn op zondag. Maar de supermarkten zijn dan volgens mij altijd dicht.
Herkenbaar ditquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zondag = laat opstaan -> voetballen -> kantine in -> voetbal kijken in de kroeg -> bier drinken -> naar je nest.
Uit coulance kom ik hier nog even kijken voordat ik naar mn nest ga
En jij zag die titel en dacht, ja, dat moet ik zien, dat gaat boeiende televisie worden?quote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op SBS6: De hoeren van Honolulu.
Ik zapte net even langs maar ook snel weer door. Leek net een gozerquote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op SBS6: De hoeren van Honolulu. De namen zijn vrij erg: net was er een interview met C'est La Vie, nu met Barbie-Q
SBS heeft altijd dit soort docu's op zondagavond. Vaak wel vermakelijk om half naar te kijkenquote:Op zondag 8 november 2009 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En jij zag die titel en dacht, ja, dat moet ik zien, dat gaat boeiende televisie worden?
quote:Op maandag 9 november 2009 00:06 schreef Nesle het volgende:
Ik was ff van de Fokbol verdwenen maar hier ben ik weer
Tim!quote:
Hier is alles altijd openquote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef iamredleader het volgende:
Hier gaat de Dirk om 16:00 open, tot 19:00. En het is er altijd heeeeeel druk
Okay dan! Mooi zo, goed nieuws ookquote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tim!
Ja alles super, opleiding bevalt me uitstekend, heb een kamer, goede resultaten behaald na mn eerste tentamens en woensdag begint mn nieuwe moduleMaar naast school ook alles helemaal prima
Kom net terug van een weekendje Antwerpen!
Al sla je me dood welke wijk dat isquote:Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay dan! Mooi zo, goed nieuws ook. In welke wijk in Leeuwarden woon je?
Dan gok ik dat je in de Vosseparkwijk woont (ook wel bekend als Westerparkwijk). Volgens mij is dat best een okaye buurt, ik fiets er doorheen als ik naar het werk gaquote:Op maandag 9 november 2009 00:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
Al sla je me dood welke wijk dat isVlakbij Westerpark in ieder geval
nog je kamaraden verblijd met een vrolijk deuntje?quote:Op maandag 9 november 2009 09:55 schreef Cobra4 het volgende:
Groeten uit de Highlands!
De koffie staat te pruttelen op het brandertje en ik zit te genieten van het uitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |