Waar is de gangster smiley?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
(ik had wat vaakgebruikte smileys maar in de OP wiki gezetmocht iemand het niet okay vinden dan is het zo weer weg
)
Was copy/paste foutje, inmiddels geupdate in wikiquote:
Muis heeft idd vocht in haar bolletje tgv dexamethason (tumorgroeiremmer) en dat moet gedraineerd wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:21 schreef Morretje het volgende:
Ok, nieuwe poging, want mij ene post in dat topic had dus duidelijk geen zin.
Door Ing haar post begreep ik dat Muisje weer niet lekker is? Dikkemeid!
En dat er weer gezeik was hier, waardoor MB weggejaagd werd? Ik ben er vaak niet eens, als er weer gezeik is, maar heb daar dan ook geen zin in idd.![]()
En Baloe aan andere medicijnen, dat klinkt goed. Dat van dat virus dan weer niet Ing. Hoe zou ie daar dan ook aan komen trouwens?
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar is de gangster smiley?
Oh en nogmaals: Ing; Green Day komt zo geloof ik nog een keertje
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:25 schreef Morretje het volgende:
We horen hier net gedonder van boven komen. Maar wij zitten allebei beneden. Dus Ravage kijken, zit de poes in de wasmand, en heeft ze zichzelf opgesloten door de wasmand om te duwen op de deksel..![]()
Sukkel
En meteen naar beneden rauzen na bevrijd te worden, en nu nonchalant zitten poetsen he, terwijl wij schaterlachen hiero..![]()
Sterktequote:Op donderdag 5 november 2009 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Kweenie hoe Loet er aan komt, de DA had om 19 uur nog een volle wachtkamer, dus ik heb m'n medicijnen gehaald en heb gezegd dat ik maandag wel terugkom.
Dan zal ik es uitgebreid vragen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Kunnen spoilers over een serie niet gewoon in het betreffende topic?
ik kan geen robinson kijken, maar nu lees ik hier al wie eruit gaat
(in de mobiele layout werken spoilers niet)
Sowwy.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest de TT een beetje waarmaken he?
Holy moly! Greys!!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oepsquote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Wat zul je dat tegen je zin gedaan hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest de TT een beetje waarmaken he?
Dan wordt het wel een saaie SC, zo met alleen maar linkjes.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Green Day wint Best Rock (die werd aangekondigd door volgens mij een kneiterlamme David Hasselhoff).
En ja spoilers werken niet op mobiel, zie het ook weleens als ik mobiel FOK, vandaar dat eckte eckte spoilers of eckte vunzigheid beter achter linkje kan
Het is hier ook altijd gezeik over niksquote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef MissBliss het volgende:
Ing, nok en morretje
ik was niet weggejaagd hoor, maar ik had gewoon even geen zin in gezeik over (in mijn ogen) niks. Ing, ik doe wel gewoon mee, ik weet toch niet hoe die wiki werkt
Gekke aanname ook, om spoilers achter een spoiler tagje te stoppen, natuurlijk werkt dat niet op FOK!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
En ja spoilers werken niet op mobiel, zie het ook weleens als ik mobiel FOK, vandaar dat eckte eckte spoilers of eckte vunzigheid beter achter linkje kan
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef MissBliss het volgende:
Ing, nok en morretje
ik was niet weggejaagd hoor, maar ik had gewoon even geen zin in gezeik over (in mijn ogen) niks. Ing, ik doe wel gewoon mee, ik weet toch niet hoe die wiki werkt
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zul je dat tegen je zin gedaan hebben.![]()
Groepsdwang.
Nope, zeker weten niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
En MB en Ing; Muse en de Foo's enzo zijn toch geen pop![]()
Het blijft FOK! hé, d'r is altijd wel iets wat niet doet wat het moet doen...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gekke aanname ook, om spoilers achter een spoiler tagje te stoppen, natuurlijk werkt dat niet op FOK!![]()
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
En ER heeft nog veel meer verrassingen in petto! Kun je nog veel kijkplezier aan hebben.
*kijkt rond*quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
She *wijst naar die ene die de TT koos* made me do it!
Normaal ben ik heel rustig en bedeesd.
Heb je amper door dat ik er ben!
Ja, precies, en hen vervangen door een team van bekende nederlanders.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja inderdaad!ik had nooit verwacht dat ze alle spelers eruit zouden stemmen
Nee, vind ik nietquote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
En MB en Ing; Muse en de Foo's enzo zijn toch geen pop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Lulquote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja inderdaad!ik had nooit verwacht dat ze alle spelers eruit zouden stemmen
Hahahah ja, maar - ondanks dat ik haar niet mag - vond ik door dat brandend palm-bos moeten lopen echt niet okayquote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies, en hen vervangen door een team van bekende nederlanders.Dat gaat Erica Terpstra nooit redden. Al schijnt ze wel aardig te kunnen zwemmen.
Whihihihi.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt rond*
Zei er iemand iets?![]()
*checkt mobiel*
Ah, mijn stalkert.
Ik ook van jouquote:
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hahahah ja, maar - ondanks dat ik haar niet mag - vond ik door dat brandend palm-bos moeten lopen echt niet okay
Ik zou er bijjjjjjjjjjjjjjjjna ER van gaan kijken!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies, en hen vervangen door een team van bekende nederlanders.Dat gaat Erica Terpstra nooit redden. Al schijnt ze wel aardig te kunnen zwemmen.
Hoe doe jij dat dan?? Ik heb toch de goede code.quote:
Tsss ik zit in het verre oosten daar doen we hier niet aan....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Jhaaa kusjes voor de Muis![]()
Wel eerst wassen hoor want ik blief geen tacohoest
Vond ik niet erg hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi.
(Vond je toch niet erg he, dat ik je smste?Ik doe het nooit 's nachts of 's ochtends vroeg of vaak ofzo. Beloofd. Behalve bij Loveless
).
[img] http://ajweb.nl/smiley/emogay2.png [/img]quote:Op donderdag 5 november 2009 21:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan?? Ik heb toch de goede code.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
En die link krijg je door op de smiley te gaan staan, rechtsklik, 'copy image location'. En die plakken in je replyvenster.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
[ [url= http://ajweb.nl/smiley/emogay2.png ]afbeelding[/url] ]
Aan elkaar, dus zonder de spaties er tussen.
Nog wat doen op dit tijdstip?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff wat doen in huis, tis een chaos hier
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Placebo wint best Alternative.
Muse & Paramore waren ook genomineerd
Ik heb gewoon jou gequote, de quote verwijderd uit mijn typblok en vervolgens uit de preview jouw code gekopieerd en toen moesten er nog haakjes en img tjes bij. Pff mij teveel gedoe.quote:
ik vond het zo schattig dat ik een overkill aan smsjes kreeg toen ik op de SEH lagquote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi.
(Vond je toch niet erg he, dat ik je smste?Ik doe het nooit 's nachts of 's ochtends vroeg of vaak ofzo. Beloofd. Behalve bij Loveless
).
Feli!quote:
Sorry maar ik heb de nederlandse versie.....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli!
Ik heb boven jouw JJHtje beschreven hoe je die smiley makkelijker kan krijgen.
Tsja als Q er niet tussen was gekomen had ik toch bijna 6 op een rij gehad.quote:
*Gaat kijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
(ik heb de smileys in de OP vervangen door code tags, dus nu is de link met img tags copy/paste-baar)
HAquote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja als Q er niet tussen was gekomen had ik toch bijna 6 op een rij gehad.
Tja...de vaatwassert moest toch echt uitgepakt aangezien tafel en aanrecht volgebouwd waren.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog wat doen op dit tijdstip?![]()
Hier ist ook lichtelijk chaos, maar ik doe er lekker niks aan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb de nederlandse versie.....
En ik kan heus wel engels-nederlands vertalen ofzo maar die beschrijving van jou vind ik niet.
IMG tagjes erom (of op het IMG knopje boven het reply -sorry, antwoord- venster klikken) en je bent klaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die link krijg je door op de smiley te gaan staan, rechtsklik, 'copy image location'. En die plakken in je replyvenster.
Maaaaaaamaaaaa help ze steekt haar tong naar me uit.....quote:
Morgen ff tijd afspreken voor zoo.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Laptop maar uit. Batterij leeg en geen zin accu op te zoeken
Ff EMA's afkijken; Green Day nog, Shakira, U2 @ de Brandenburger Tor
Jahaa die bedoelde ik ook dat stukje copy image location dingesquote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde deze post:
[..]
IMG tagjes erom (of op het IMG knopje boven het reply -sorry, antwoord- venster klikken) en je bent klaar.
quote:
1 2 3 4 5 | [img]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Mijn aanrecht is ook volgebouwd (en ik heb geen vaatwasser), de kattebak is gelukkig pas verschoond en schone was blijft niet langer hangen dan noodzakelijk. Ikquote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja...de vaatwassert moest toch echt uitgepakt aangezien tafel en aanrecht volgebouwd waren.
Er hangt al een week schone was op het wasrek en de kattenbak moet verschoond.
Ik heb het volgens meneer I. veel te druk met "achter die kat aan hobbelen"
Heb je die er niet bij? Dan houdt mijn kennis op.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jahaa die bedoelde ik ook dat stukje copy image location dinges
Het is te veel terugzoeken, maar ik herinner me nog goed een post over "ik kan niet tegen rommel"?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn aanrecht is ook volgebouwd (en ik heb geen vaatwasser), de kattebak is gelukkig pas verschoond en schone was blijft niet langer hangen dan noodzakelijk. Ikvolle fris ruikende kasten.
Maar we hebben het maar niet over de vloer die dringend een stofzuiger nodig heeft. Maar dat kan ik nu toch niet goed zien, veel te donker.
*verstandig is en laat liggen tot morgen*
Vuile afwas is geen rommel.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is te veel terugzoeken, maar ik herinner me nog goed een post over "ik kan niet tegen rommel"?
Toen ik dit huis kocht was een harde eis dat er een vaatwasser wasquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vuile afwas is geen rommel.
Rommel is spul wat snel is opgeruimd, afwas = werk en kan dus wel blijven liggen.
Logisch toch?![]()
Maar ik kan wel erg genieten van een schoon en leeg aanrecht.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vuile afwas is geen rommel.
Rommel is spul wat snel is opgeruimd, afwas = werk en kan dus wel blijven liggen.
Logisch toch?![]()
Maar ik kan wel erg genieten van een schoon en leeg aanrecht.
En strijken?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toen ik dit huis kocht was een harde eis dat er een vaatwasser was. In mijn vorige appartement kon dat niet, dus ik wist dat ik het heeeeel belangrijk vond
(ik haaaaat afwassen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |