Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hahahah ja, maar - ondanks dat ik haar niet mag - vond ik door dat brandend palm-bos moeten lopen echt niet okay
Ik zou er bijjjjjjjjjjjjjjjjna ER van gaan kijken!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies, en hen vervangen door een team van bekende nederlanders.Dat gaat Erica Terpstra nooit redden. Al schijnt ze wel aardig te kunnen zwemmen.
Hoe doe jij dat dan?? Ik heb toch de goede code.quote:
Tsss ik zit in het verre oosten daar doen we hier niet aan....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Jhaaa kusjes voor de Muis![]()
Wel eerst wassen hoor want ik blief geen tacohoest
Vond ik niet erg hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi.
(Vond je toch niet erg he, dat ik je smste?Ik doe het nooit 's nachts of 's ochtends vroeg of vaak ofzo. Beloofd. Behalve bij Loveless
).
[img] http://ajweb.nl/smiley/emogay2.png [/img]quote:Op donderdag 5 november 2009 21:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan?? Ik heb toch de goede code.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
En die link krijg je door op de smiley te gaan staan, rechtsklik, 'copy image location'. En die plakken in je replyvenster.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
[ [url= http://ajweb.nl/smiley/emogay2.png ]afbeelding[/url] ]
Aan elkaar, dus zonder de spaties er tussen.
Nog wat doen op dit tijdstip?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff wat doen in huis, tis een chaos hier
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Placebo wint best Alternative.
Muse & Paramore waren ook genomineerd
Ik heb gewoon jou gequote, de quote verwijderd uit mijn typblok en vervolgens uit de preview jouw code gekopieerd en toen moesten er nog haakjes en img tjes bij. Pff mij teveel gedoe.quote:
ik vond het zo schattig dat ik een overkill aan smsjes kreeg toen ik op de SEH lagquote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi.
(Vond je toch niet erg he, dat ik je smste?Ik doe het nooit 's nachts of 's ochtends vroeg of vaak ofzo. Beloofd. Behalve bij Loveless
).
Feli!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |