Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hahahah ja, maar - ondanks dat ik haar niet mag - vond ik door dat brandend palm-bos moeten lopen echt niet okay
Ik zou er bijjjjjjjjjjjjjjjjna ER van gaan kijken!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies, en hen vervangen door een team van bekende nederlanders.Dat gaat Erica Terpstra nooit redden. Al schijnt ze wel aardig te kunnen zwemmen.
Hoe doe jij dat dan?? Ik heb toch de goede code.quote:
Tsss ik zit in het verre oosten daar doen we hier niet aan....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Jhaaa kusjes voor de Muis![]()
Wel eerst wassen hoor want ik blief geen tacohoest
Vond ik niet erg hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi.
(Vond je toch niet erg he, dat ik je smste?Ik doe het nooit 's nachts of 's ochtends vroeg of vaak ofzo. Beloofd. Behalve bij Loveless
).
[img] http://ajweb.nl/smiley/emogay2.png [/img]quote:Op donderdag 5 november 2009 21:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan?? Ik heb toch de goede code.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
En die link krijg je door op de smiley te gaan staan, rechtsklik, 'copy image location'. En die plakken in je replyvenster.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
[ [url= http://ajweb.nl/smiley/emogay2.png ]afbeelding[/url] ]
Aan elkaar, dus zonder de spaties er tussen.
Nog wat doen op dit tijdstip?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff wat doen in huis, tis een chaos hier
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Placebo wint best Alternative.
Muse & Paramore waren ook genomineerd
Ik heb gewoon jou gequote, de quote verwijderd uit mijn typblok en vervolgens uit de preview jouw code gekopieerd en toen moesten er nog haakjes en img tjes bij. Pff mij teveel gedoe.quote:
ik vond het zo schattig dat ik een overkill aan smsjes kreeg toen ik op de SEH lagquote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi.
(Vond je toch niet erg he, dat ik je smste?Ik doe het nooit 's nachts of 's ochtends vroeg of vaak ofzo. Beloofd. Behalve bij Loveless
).
Feli!quote:
Sorry maar ik heb de nederlandse versie.....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli!
Ik heb boven jouw JJHtje beschreven hoe je die smiley makkelijker kan krijgen.
Tsja als Q er niet tussen was gekomen had ik toch bijna 6 op een rij gehad.quote:
*Gaat kijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
(ik heb de smileys in de OP vervangen door code tags, dus nu is de link met img tags copy/paste-baar)
HAquote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja als Q er niet tussen was gekomen had ik toch bijna 6 op een rij gehad.
Tja...de vaatwassert moest toch echt uitgepakt aangezien tafel en aanrecht volgebouwd waren.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog wat doen op dit tijdstip?![]()
Hier ist ook lichtelijk chaos, maar ik doe er lekker niks aan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb de nederlandse versie.....
En ik kan heus wel engels-nederlands vertalen ofzo maar die beschrijving van jou vind ik niet.
IMG tagjes erom (of op het IMG knopje boven het reply -sorry, antwoord- venster klikken) en je bent klaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die link krijg je door op de smiley te gaan staan, rechtsklik, 'copy image location'. En die plakken in je replyvenster.
Maaaaaaamaaaaa help ze steekt haar tong naar me uit.....quote:
Morgen ff tijd afspreken voor zoo.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Laptop maar uit. Batterij leeg en geen zin accu op te zoeken
Ff EMA's afkijken; Green Day nog, Shakira, U2 @ de Brandenburger Tor
Jahaa die bedoelde ik ook dat stukje copy image location dingesquote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde deze post:
[..]
IMG tagjes erom (of op het IMG knopje boven het reply -sorry, antwoord- venster klikken) en je bent klaar.
quote:
| 1 2 3 4 5 | [img]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Mijn aanrecht is ook volgebouwd (en ik heb geen vaatwasser), de kattebak is gelukkig pas verschoond en schone was blijft niet langer hangen dan noodzakelijk. Ikquote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja...de vaatwassert moest toch echt uitgepakt aangezien tafel en aanrecht volgebouwd waren.
Er hangt al een week schone was op het wasrek en de kattenbak moet verschoond.
Ik heb het volgens meneer I. veel te druk met "achter die kat aan hobbelen"
Heb je die er niet bij? Dan houdt mijn kennis op.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jahaa die bedoelde ik ook dat stukje copy image location dinges
Het is te veel terugzoeken, maar ik herinner me nog goed een post over "ik kan niet tegen rommel"?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn aanrecht is ook volgebouwd (en ik heb geen vaatwasser), de kattebak is gelukkig pas verschoond en schone was blijft niet langer hangen dan noodzakelijk. Ikvolle fris ruikende kasten.
Maar we hebben het maar niet over de vloer die dringend een stofzuiger nodig heeft. Maar dat kan ik nu toch niet goed zien, veel te donker.
*verstandig is en laat liggen tot morgen*
Vuile afwas is geen rommel.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is te veel terugzoeken, maar ik herinner me nog goed een post over "ik kan niet tegen rommel"?
Toen ik dit huis kocht was een harde eis dat er een vaatwasser wasquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vuile afwas is geen rommel.
Rommel is spul wat snel is opgeruimd, afwas = werk en kan dus wel blijven liggen.
Logisch toch?![]()
Maar ik kan wel erg genieten van een schoon en leeg aanrecht.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vuile afwas is geen rommel.
Rommel is spul wat snel is opgeruimd, afwas = werk en kan dus wel blijven liggen.
Logisch toch?![]()
Maar ik kan wel erg genieten van een schoon en leeg aanrecht.
En strijken?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toen ik dit huis kocht was een harde eis dat er een vaatwasser was. In mijn vorige appartement kon dat niet, dus ik wist dat ik het heeeeel belangrijk vond
(ik haaaaat afwassen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |