iedereen maakt foutenquote:
serieus?quote:
Zie editquote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iedereen maakt fouten
[..]
serieus?
whehehehe
Astra dusquote:
Goed onthouden zegquote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Astra
OA, die heeft een OApel Corsa.
Ik? Er is niks mis met mijn Opel Astra hoorquote:
Je wordt ook al wat ouderquote:Op donderdag 5 november 2009 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
haalde het door mekaar wist wel dat ze allebei een opel hebben
Preciesquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het maakt me niet uit wat voor auto ze rijd...![]()
Dat wassie dan, speciaal voor OA: de multiquote
Volgende keer zal ik eerst alles lezen voordat ik reageer
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Ja maar dat terra bestond is nogal logisch, dat bestaat al zolang latijn bestaatquote:Op donderdag 5 november 2009 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie edit.
" alleen waren er nog geen opslagmedia die dat aankonden . Het begrip byte, en het voorvoegsel tera, waren al bekend. "
quote:
heeyquote:Op donderdag 5 november 2009 15:32 schreef Aarti het volgende:
wat enthousiast!!
ik zit bij de klant, even een spurtje trekken, rapporteren en dan lekker vroeg naar huis!!
Bordeauxrood, uit '92, toch?quote:
Goed waquote:[..]
Goed onthouden zeg
ja, dat is echt een kadootje! kan ik lekker wat smakelijks gaan koken!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
heey![]()
lekker, vroeg naar huis
quote:Het woord 'byte' is een aanpassing van het woord 'bite' (hapje) om verwarring met bit te voorkomen. Het is bedacht door Werner Buchholz in 1956 tijdens de ontwikkeling van de IBM Stretch computer.
gaat wel.. hoop zorgen maar gaat eigenlijk wel redelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, dat is echt een kadootje! kan ik lekker wat smakelijks gaan koken!
hoe is het met jou?
Oeh jaaaaaaaquote:
Tera bestaat zelfs nog langer, het komt namelijk uit het Oud-Grieksquote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar dat terra bestond is nogal logisch, dat bestaat al zolang latijn bestaat
ik bedoelde het wel zoals jij het zegt.. zoals je nu dus de harde schijf van een terrabyte kunt kopen
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bek houwe.. gewoon stil oprotten jij![]()
![]()
oh ja fuck het griekse terra bestond ook nogquote:Op donderdag 5 november 2009 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Tera bestaat zelfs nog langer, het komt namelijk uit het Oud-Grieks. Het is dan ook wat anders dan het Latijnse terra, dat aarde betekent.
Maar opslagmedia die een terabyte op kunnen slaan zijn inderdaad nog niet zo oud.
Je weet wel je plekquote:
Geweldig eigenlijk hequote:Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef john-frusciante het volgende:
een rekenmachine heeft nu meer geheugen dan wat ze in de ruimtevaart gebruikten in de jaren 70
op mn grafische rekenmachiene kon de bemanning de ruimte inquote:
ja die astronauten waren lefgozers hoor, ik snap nog steeds niet hoe nasa ze allemaal terug kreegquote:
even frisse neus halen kan wonderen doenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje, ik heb gewoon niks zinnigs in te brengen , ik zit maar op m'n stage. Te verlauwen voor me uit te staren wachtend tot het 5 uur is. ben een beetje moe eigenlijk.heb het wel gehad vandaag. zo maar even een pauze nemen. een buitenpauze lopen of wat dan ook
whehehequote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Ohwja, cartridge dingesse. Die moet ik ook al dik een jaar kopenhelluh
stiekum zaten ze allemaal aan touwtjes vastquote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja die astronauten waren lefgozers hoor, ik snap nog steeds niet hoe nasa ze allemaal terug kreeg
Fhaquote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Ohwja, cartridge dingesse. Die moet ik ook al dik een jaar kopenhelluh
ik val iedere keer buiten de boot bij de dames, ze vergeten me iedere keerquote:
Nee hoor. Haaaaaaaaay JFquote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik val iedere keer buiten de boot bij de dames, ze vergeten me iedere keer
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb ff een fototje opgezocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan ben jij toch niet een onopvallende jongenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die slijtsporen op dat ding...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb ff een fototje opgezocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leugenaarquote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar toen voelde jij je te goed om te reagerenquote:
over 1 uur pasquote:Op donderdag 5 november 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
even frisse neus halen kan wonderen doen
Als je de context niet weet, ziet dat er behoorlijk dubieus uitquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
ik hoor nu ook spontaan dat kraaktoontje als je hem erin propte
sorry totaal over heen gelezenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Leugenaar![]()
[..]
maar toen voelde jij je te goed om te reageren
dat ding valt al onder museumstukquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan ben jij toch niet een onopvallende jongen![]()
[..]
Die slijtsporen op dat ding...
ik hoor nu ook spontaan dat kraaktoontje als je hem erin propte
moet ie je gewoon 2 keer zoenen, is dat meteen opgehevenquote:
Das klote, ik voel met je meequote:
Ik dacht het toen ik het typte.. gelukkig zijn jullie allemaal van die ouwe lullen die zich dat wel kunnen herrinnerenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de context niet weet, ziet dat er behoorlijk dubieus uit.
Geeft niet, ik onthoud het wel..quote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sorry totaal over heen gelezen
Ik herrinner me niksquote:Op donderdag 5 november 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ie je gewoon 2 keer zoenen, is dat meteen opgeheven
[..]
Das klote, ik voel met je mee
[..]
Ik dacht het toen ik het typte.. gelukkig zijn jullie allemaal van die ouwe lullen die zich dat wel kunnen herrinneren
Heiden!quote:
we hebben het over deze computerquote:
Laat ze maar contact opnemen, heb nog een hele doos Intel 80486 processoren liggenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nasa zoekt nog x86 processoren om hun shuttles te laten vliegen
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
Die TT is wel een hele ingewikkelde manier om te zeggen dat je koffiezetapparaat op batterijen werkt.
Nee hoor. Kom maar langsquote:
wat had jij een ouwe meukquote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
we hebben het over deze computer
[ afbeelding ]
en die catridge was eigenlijk een soort extra geheugen, Ik had deze pc toen ik 12 of 13 jaar was
Ik heb er een uit mijn geboortejaar. Gekregen van mijn oom, toen ik (en dat ding dus ook) een jaar of 10 wasquote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en die catridge was eigenlijk een soort extra geheugen, Ik had deze pc toen ik 12 of 13 jaar was
En hoe oud ben je nu?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MPG tochquote:
Maar wel dan mijquote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat had jij een ouwe meuk
je bent toch niet zo veel ouder als ik ?
Bijna..quote:
Nee. Tenzij powernap, middagdutje, hazenslaapje of iets dergelijks.quote:
Mag wel hoor Fha *stopt Fha inquote:
stout issie hequote:
Ik ben 2 jaar ouder als jij, maar toen in die tijd koste zo'n ding een vermogen, dus werd het 2ehands gekochtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat had jij een ouwe meuk
je bent toch niet zo veel ouder als ik ?
Ik heb geen idee wat het is, maar als ik dan ondertussen kan slapen mag je van mijquote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna..
Weet je dat ik nu ontzettende zin heb om bubble and bobble te spelen
Hazenslaapje van een uur of 10quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Tenzij powernap, middagdutje, hazenslaapje of iets dergelijks.
Oh lekkerquote:
ik had toen al een p1 133mhzquote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar ouder als jij, maar toen in die tijd koste zo'n ding een vermogen, dus werd het 2ehands gekocht
hier nog een linkje http://nl.wikipedia.org/wiki/Commodore_64
ja, behoorlijkquote:
Lekker warm he? Ga maar lekker slapenquote:
toen was net een 286 uit hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik had toen al een p1 133mhz
hoop jequote:
ouwe man ... hahahaquote:
onduidelijke post?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[quote]Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ze maar contact opnemen, heb nog een hele doos Intel 80486 processoren liggen.
[..].
je moet ff zoeken op google
want ze hebben er serieus intressen in
je krijgt er geen hol voor maar je kan wel patsen
kijk daar vliegt mn cpu
(shuttles draaien op die dingen en ze zijn er dus helemaal niet meer)
zal eens zoeken of ik die url nog kan vinden waar het stond inc contact gegevens enz
en niet met 1 aan komen kakken daar zijn ze niet ingeintreseerd(stond er ook nog bij wehehehe)
zie je, ik ben te jongquote:
huh hoe oud was je toen dan ?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toen was net een 286 uit hoor
arme jij ... op een oude fiets moet je het lerenquote:
Ik heb een oude fietsquote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
arme jij ... op een oude fiets moet je het leren
quote:
Stel je niet aan!quote:
Nee het is tijd voor vakantie!quote:
Jeeeeej voor jouquote:
Heul niet waarquote:
Zeker, eerst twee weken in de ardennen tot rust komen en dan meteen week naar Panama voor de zaakquote:
Tja, ik was aan het werk toen de rest hier vakantie aan het vieren was...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
rare tijd voor vakantie.
Ja, ben er ook best blij meequote:Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet waarAl is het best welkom inderdaad.
ik volg je ff niet, uitleg pleasequote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
huh hoe oud was je toen dan ?
En ik herinner me ook niks... en ik heb ook geen zin om terug te lezen wat ik me niet herinnerquote:
hoe oud was je toen je er 1 kreeg..quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik volg je ff niet, uitleg please
*geeft cgm wat te etenquote:
quote:
Ik denk niet dat hij dat wilquote:
Ontkennen helpt niet, de eerste stap naar genezing is erkenning!!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik herinner me ook niks... en ik heb ook geen zin om terug te lezen wat ik me niet herinner.
mja ok je bent 4 jaar ouder dus kan idd wel kloppenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Mijn eerste commadore (met tape) kreeg ik tweedehands voor 100 (ja honderd) gulden (!) toen ik een jaar of 10 was
Godverdomme, verslik ik me in mn stukje peperkoekquote:
Is het eindelijk zo ver?quote:
het gaat om de post van 15.59quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud was je toen je er 1 kreeg..
je quote de verkeerde schatquote:Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mja ok je bent 4 jaar ouder dus kan idd wel kloppen
jij was denk 17 toen ik mn p1 kreeg
Ja dan moet je ook maar met mij delen trutquote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme, verslik ik me in mn stukje peperkoek
dan snap ik jullie allebei niet...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het gaat om de post van 15.59
sorriequote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook maar met mij delen trut![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook maar met mij delen trut![]()
Als het om eten gaat is het nooit genoegquote:
......................* bleeep ..................... ja het werkt niet meerquote:Op donderdag 5 november 2009 16:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
care tis bijna half5 dan stoppen mn hersens met werken
ja nu snap ik je, dat kan wel kloppen denk ik, toen was er al windows 95, een 286 is is in 1992 uitgekomenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
care tis bijna half5 dan stoppen mn hersens met werken
als er gefiets word dan ben ik die fiets, dus zal een ouwe je ff wegwijs maken.quote:
schat, je beseft nu dat je CGM een oneerbaar voorstel hebt gedaan en met je blote lans voor hem staat?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als er gefiets word dan ben ik die fiets, dus zal een ouwe je ff wegwijs maken.
knoopt broek los, en sir lancelot is klaar voor gebruik
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb nog ergens 3.11 op floppy staan, ik dacht iets van 7 of 8 floppy'squote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
was er net windows 95 idd kon nog kiezen tussen 3.11 en 95
Heldquote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
Flinke storing bij onze printer. Gebruikers die dan proberen om het vastgelopen papier los te halen, met als gevolg dat er stukken afscheuren
Gelukkig kon ik het nog netjes oplossen, zodat men weer kan printen
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm we hadden het over een oude fiets niet een versleten .......
ach dan is ie al ingewijd, als ie ooit in de bak komtquote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, je beseft nu dat je CGM een oneerbaar voorstel hebt gedaan en met je blote lans voor hem staat?
dit wilde ik niet meemaken in onze relatie
dat is wel waarquote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach dan is ie al ingewijd, als ie ooit in de bak komt
ja lang zal de cd/dvd levenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb win95 nog op floppy geloof 27 stukstering wat duurde dat lang om te installeren hahahahaha
lang leven 8gb usbsticksquote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja lang zal de cd/dvd leven
Nijns tochquote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, behoorlijkals hij zo doorgaat, glijd ik dadelijk nog van de bank...
Welnee.quote:
wat waren we verbaasd hoeveel data daarop ging... we konden ineens hele documenten meenemen en opslaanquote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja lang zal de cd/dvd leven
operatie stofwolk kan beginnenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
zo, koffie slaaf is weg en het is 16:00 geweest![]()
ik mag naar huis
* maakt foto van de zogenaamde Sir hansjesoneshot*quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, je beseft nu dat je CGM een oneerbaar voorstel hebt gedaan en met je blote lans voor hem staat?
dit wilde ik niet meemaken in onze relatie
Nijns and MPG, are sitting in a tree...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nijns toch!
Stouterd.
[..]
Welnee.
* MPG ploft naast Nijns op de bank.
echt, ik ben voor heel veel in, maar mn vent met een vent.. neequote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* maakt foto van de zogenaamde Sir hansjesoneshot*
[..]
* plaatst foto op het internet*
je vergeet fried freeuwquote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nijns and MPG, are sitting in a tree...
K. I. S. S. I. N. G.
First comes fok
then comes marriage
then comes nijns with a babycarridge
altijd al eens willen doen
en nu eens een keer niet alleen dankzij jouw..quote:
geen jakkieba, gewoon een lekker stuk vrouwevleesquote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt, ik ben voor heel veel in, maar mn vent met een vent.. nee
Oh ja...quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we schrijven het op de kalenderquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
en nu eens een keer niet alleen dankzij jouw..
iedere post helptquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iedere post helptis er nergens een automaat wat je kunt beroven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
vent met een ventquote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die hebben wij hier ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is er nergens een automaat wat je kunt beroven?
doei lieve fhaquote:
jullie beginnen het te lerenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
ik durf zaterdag niet achter de bar te komenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet overdrijven he schatwhehehehe
LLquote:
fubjequote:
nja ik heet niet sjonquote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik durf zaterdag niet achter de bar te komen
met 4 man in 1 bedrijf en dan om een automaat vragen?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is er nergens een automaat wat je kunt beroven?
dat weet ik toch niet maar het had gekundquote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met 4 man in 1 bedrijf en dan om een automaat vragen?
Het is een aardige suggestie ik dank je ervoorquote:Op donderdag 5 november 2009 16:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet maar het had gekund
Jep, ben er nu eindelijk weg van!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nijns toch!
Stouterd.
[..]
Welnee.
* MPG ploft naast Nijns op de bank.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nijns and MPG, are sitting in a tree...
K. I. S. S. I. N. G.
First comes fok
then comes marriage
then comes nijns with a babycarridge
altijd al eens willen doen
Jeeej! Is het Belgie geworden?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, ben er nu eindelijk weg van!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Stel je voor, straks laat JF "per ongeluk" een plaatje vallenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik durf zaterdag niet achter de bar te komen
quote:
duckiequote:Op donderdag 5 november 2009 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, ben er nu eindelijk weg van!
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
nee je jaagt niet iedereen weg...
gewoon. ik heb....Waarom eet je niet gewoon wat ipv er hier steeds over te klagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
nee je jaagt niet iedereen weg...
gewoon. ik heb....Ga dan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja dat dus ja!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom eet je niet gewoon wat ipv er hier steeds over te klagen?
GMTAquote:
nee hij laat LL wel wat laten vallenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel je voor, straks laat JF "per ongeluk" een plaatje vallen....
er is niks te eten hierquote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom eet je niet gewoon wat ipv er hier steeds over te klagen?
Zie vorige replyquote:
zie vorige reply.quote:
mn baas wil dat ik werk. en over 15 min zout ik op uit dit "hok" . even 10 min naar mc donalds inpakken en naar huisquote:
Dus hou op met zeuren want over een klein half uur kun je gewoon etenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mn baas wil dat ik werk. en over 15 min zout ik op uit dit "hok" . even 10 min naar mc donalds inpakken en naar huisKomt ook goed over
.
gewoon even niet zo pussy zijn dus een doorzettenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mn baas wil dat ik werk. en over 15 min zout ik op uit dit "hok" . even 10 min naar mc donalds inpakken en naar huisKomt ook goed over
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door cablegunmaster op 05-11-2009 16:51:38 (Punctualiteit. o|O ) ]Redacted
whhehehehehequote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel je voor, straks laat JF "per ongeluk" een plaatje vallen....
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
Ruzie met Bollestom beest jat mijn avond eten
Mjah stom beest. Plens water over zijn kop. Maar ik maak me nog het meest zorgen om dat hij ook gewoon het gasfornuis oploopt terwijl er gewoon pannen op staan en er dus vuur is.. dat moet een keer fout gaan.quote:
nog steeds nietquote:
enne ?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
whhehehehehe, ik bedenk me net dat ik een terrabyte heb
Aaahwquote:
daar moet je idd mee oppassenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah stom beest. Plens water over zijn kop. Maar ik maak me nog het meest zorgen om dat hij ook gewoon het gasfornuis oploopt terwijl er gewoon pannen op staan en er dus vuur is.. dat moet een keer fout gaan.
Mjah hij snuffelt ook gewoon aan brandende kaarsenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet je idd mee oppassen
Da heddik heul nog nooit gegeten niequote:Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef john-frusciante het volgende:
* LL neemt ff toetsenbord over
Yum! Paardenbiefstuk
oeh oeh oeh eten
ik heb honger
Ik bak ze altijd door en doorquote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef john-frusciante het volgende:
Tis bijna het zelfde als biefstuk, maar meer smaak... meer runderachtig maar zonder de lange baktijd en het taai zijn als het nog medium is
en het is mega gezond (maar wel duur)
als ik een plaatje laat vallen dan donderd de schijf op de grondquote:
als je ze ooit eens goedkoop tegen komt dan is het echt een aanraderquote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik bak ze altijd door en door![]()
Maar zal wel door de duur komen dan dat ik het nog nooit gegeten heb
Eet smakelijk in ieder geval!
paardenbiefstukquote:Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef john-frusciante het volgende:
* LL neemt ff toetsenbord over
Yum! Paardenbiefstuk
oeh oeh oeh eten
ik heb honger
whehehe dat bedoelde je dusquote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ik een plaatje laat vallen dan donderd de schijf op de grond
shop zequote:Op donderdag 5 november 2009 18:44 schreef Sjowhan het volgende:
ff wat boodschapjes doen bij de supermarkt
Een pak magere yoghurt graag als je toch gaatquote:Op donderdag 5 november 2009 18:44 schreef Sjowhan het volgende:
ff wat boodschapjes doen bij de supermarkt
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Een pak magere yoghurt graag als je toch gaat![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Kan ik me hier alweer vertonen zonder dat iedereen meteen een hekel aan mij heeft?
Flesquote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Kan ik me hier alweer vertonen zonder dat iedereen meteen een hekel aan mij heeft?
Waarom zouden we een hekel aan je hebben dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vet hard werkenquote:
nee ik ga pas na het werk naar Groningenquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wokjequote:
Ik ga voor je duimen hoor flesjequote:
het was antwoord aquote:Op donderdag 5 november 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wokje![]()
Er nog uitgekomen met dat DNS issue?
ik ga binnen kort ook maar eens een datum prikken.quote:
Hee dat is trouwens wel een dinsdag. En half november. Enig idee wat er dan gaa gebeuren?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen hoor flesje![]()
Komt goed!
Mjah zou het?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is trouwens wel een dinsdag. En half november. Enig idee wat er dan gaa gebeuren?
Begin maar vast, dan kunnen we woensdag de 18e meteen aan de gangquote:Op donderdag 5 november 2009 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah zou het?Of zal ik alvast een bom gaan ontwerpen?
Komt voor elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begin maar vast, dan kunnen we woensdag de 18e meteen aan de gang![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Nog dank voor je smsjeWe vreesde het al
ohw uhm, dat we het bestand van 375mb vast niet ergens konden uploaden ff.quote:
Ow, dat kan vast welquote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw uhm, dat we het bestand van 375mb vast niet ergens konden uploaden ff.
Vast ook wel ergens, maar niet ff zo simpel als foto's enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat kan vast wel. Ik heb ook ooit die #128-filmpjes voor OA geüpload
Ook wel heul simpel hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast ook wel ergens, maar niet ff zo simpel als foto's enzoDus ach dan gaan we maandag wel verder
Nee nou dan vind ik het ook niet simpelquote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook wel heul simpel hoorMaar alleen niet graties
Nja, ik koop bijna nooit magere, alleen als de normale (volle) er niet meer isquote:Op donderdag 5 november 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Een pak magere yoghurt graag als je toch gaat![]()
![]()
Ach nou dat gaat er ook best in hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ik koop bijna nooit magere, alleen als de normale (volle) er niet meer is
De spits is dan ook sowieso een faalkrantquote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef FFSletop het volgende:
KEIHARDE faal in de Sp!ts vandaag:
"In het huis van (ik weet zijn naam niet meer) Zijn lichamen van vier dode vrouwen gevonden. Een hoofd in een emmer duidt MOGELIJK op een vijfde slachtoffer."
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef FFSletop het volgende:
KEIHARDE faal in de Sp!ts vandaag:
"In het huis van (ik weet zijn naam niet meer) Zijn lichamen van vier dode vrouwen gevonden. Een hoofd in een emmer duidt MOGELIJK op een vijfde slachtoffer."
Ik zou nog maar even op mijn tellen passen anders hoor. Als je in een huis 4 hoofden, 4 rompen, 8 armen en 8 benen vindt, kan dat zonder beslissend DNA-bewijs alles tussen 4 en 24 lijken betekenen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef MPG het volgende:
De spits is dan ook sowieso een faalkrant.
Als een romp een hoofd miste zou er geen mogelijk 5e slachtoffer hoeven zijn. Maar je hebt een punt.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik zou nog maar even op mijn tellen passen anders hoor. Als je in een huis 4 hoofden, 4 rompen, 8 armen en 8 benen vindt, kan dat zonder beslissend DNA-bewijs alles tussen 4 en 24 lijken betekenen.
er komt een voethaar van WOK bij jouquote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
Tijd om zo langzamerhand maar richting bed te gaan.
Maar eerst nog even een kooi klaarmaken, want waarschijnlijk komt vriendinnetje morgen met een "eigen" cavia aanzetten
Soms liggen dingen erg voor de hand. Dat betekent niet dat ze DUS waar zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als een romp een hoofd miste zou er geen mogelijk 5e slachtoffer hoeven zijn. Maar je hebt een punt.
Het maakt eigenlijk weinig uit. Als je 4/5 vrouwen vermoordt ben je sowieso al zwaar de lul.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms liggen dingen erg voor de hand. Dat betekent niet dat ze DUS waar zijn
Drie kan toch wel. Of 2 volwassen vrouwen en twee meisjes. Dat mag gewoon toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk weinig uit. Als je 4/5 vrouwen vermoordt ben je sowieso al zwaar de lul.
Tuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie kan toch wel. Of 2 volwassen vrouwen en twee meisjes. Dat mag gewoon toch?
En nu is het te laat hequote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef FFSletop het volgende:
Hm. Ben er net achter gekomen dat Fok! net werkt als een Hotel in Californië. "You can check in anytime you want, but you can never leave"
Yup. Ga het er dan maar het beste van makenquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef FFSletop het volgende:
Hm. Ben er net achter gekomen dat Fok! net werkt als een Hotel in Californië. "You can check in anytime you want, but you can never leave"
Ken je "Hotel California" van The Eagles niet?quote:
De toekomst van de Nederlandse troon en nationale trots op zijn best, mensen!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-mond-in-mexico.html
dat wel maar begrijp die combi niet met jou.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ken je "Hotel California" van The Eagles niet?
Dat liedje gaat over drugs. "You can... never leave" betekent dus dat je verslaafd bent. Oftewel, Fok! werkt verslavend.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel maar begrijp die combi niet met jou.
tjaquote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-mond-in-mexico.html
op die fietsquote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat liedje gaat over drugs. "You can... never leave" betekent dus dat je verslaafd bent. Oftewel, Fok! werkt verslavend.
quote:
vind het van welquote:
Was vroeger zon site:quote:
ik begrijp die gasten niet dat ze zo iets achterlijks doenquote:
trustequote:Op donderdag 5 november 2009 23:25 schreef FFSletop het volgende:
Ga maar eens een retourtje dromenland kopen.
Ze zullen zelf ook wel zo hun vraagtekens hebben na zo'n actiequote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik begrijp die gasten niet dat ze zo iets achterlijks doen
en een hoop pijnquote:Op donderdag 5 november 2009 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zullen zelf ook wel zo hun vraagtekens hebben na zo'n actie
dat nummer vind jij echt leukquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat nummer vind jij echt leuk
daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 5 november 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
het zit namelijk vol met waarheid :
Nee oke, k wou zeggenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in
hihiquote:
Huh wat vertaalt?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hihi
het klinkt alleen niet als je het vertaalt
de tekst van dat nummer.quote:
dat is echt een mooi uitzichtquote:
trusten marcquote:
likkebaardquote:
drukquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ja hoor prima![]()
en met jouw?
lang niet gezien
had je toch maar moeten lerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:04 schreef likkebaard het volgende:
[..]
druk
nou ook weer aan het werken
indahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |