veel sterktequote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik werd net gebeld door thuisfront, dochtertje heeft nu 40 graden koorts.![]()
zou het de aribakuch zijn
werk ze, een laptop zou een uitkomst zijn op de barquote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik ook werken![]()
aangezien ik vandaag alleen ben zal ik niet veel tijd hebben om vanmiddag te fokken![]()
laters
ikke ikkequote:
ninja failquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
werk ze, een laptop zou een uitkomst zijn op de bar![]()
op de muziekpc werkt ook goedquote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
werk ze, een laptop zou een uitkomst zijn op de bar![]()
hey beertje van mequote:
gelukkig is dat dus nog nooit gebeurd, aangezien MIJN laptop wordt gebruikt als JF moet draaienquote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen niet als je er bier over morst...
een dronken lapdancetop is ok niet slechtquote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen niet als je er bier over morst...
ik neem m'n stick mee dan heb je een volledige versie van alcohol 120%, dan hoef je ook niet te kloten met zoekenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de muziekpc werkt ook goed![]()
JF
superquote:Op donderdag 5 november 2009 13:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik neem m'n stick mee dan heb je een volledige versie van alcohol 120%, dan hoef je ook niet te kloten met zoeken
ik heb je toch niet aangestokenquote:
how come? *knuffelt LLquote:
Dan moet je je hand uit je broek halenquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je je hand uit je broek halen.
neequote:
ja man, misselijk van liefdesverdriet, dat ben ikquote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik was even wegdat zal het wel zijn
da kan toch niequote:Op donderdag 5 november 2009 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb je toch niet aangestoken![]()
ik ben het nml al bijna helemaal kwijt
Ineens misselijkquote:
Shit, weer busted..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je je hand uit je broek halen.
Fuck, je hebt me ook meteen door hequote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
Ineens misselijk
weet ook niet hoe het kan..
Ik heb geen kloonsquote:
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me ook meteen door he
quote:
Heb je ook nog een NES staan ?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Jouw aanwezigheid laat me beter voelenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik vergeef het jeals dat je beter laat voelen
![]()
![]()
Als het goed is wel, we hebben nog alles vanaf commadore 64 (5 stuks ofzoquote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb je ook nog een NES staan ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |