Als het om eten gaat is het nooit genoegquote:
......................* bleeep ..................... ja het werkt niet meerquote:Op donderdag 5 november 2009 16:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
care tis bijna half5 dan stoppen mn hersens met werken
ja nu snap ik je, dat kan wel kloppen denk ik, toen was er al windows 95, een 286 is is in 1992 uitgekomenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
care tis bijna half5 dan stoppen mn hersens met werken
als er gefiets word dan ben ik die fiets, dus zal een ouwe je ff wegwijs maken.quote:
schat, je beseft nu dat je CGM een oneerbaar voorstel hebt gedaan en met je blote lans voor hem staat?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als er gefiets word dan ben ik die fiets, dus zal een ouwe je ff wegwijs maken.
knoopt broek los, en sir lancelot is klaar voor gebruik
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb nog ergens 3.11 op floppy staan, ik dacht iets van 7 of 8 floppy'squote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
was er net windows 95 idd kon nog kiezen tussen 3.11 en 95
Heldquote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
Flinke storing bij onze printer. Gebruikers die dan proberen om het vastgelopen papier los te halen, met als gevolg dat er stukken afscheuren
Gelukkig kon ik het nog netjes oplossen, zodat men weer kan printen
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm we hadden het over een oude fiets niet een versleten .......
ach dan is ie al ingewijd, als ie ooit in de bak komtquote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, je beseft nu dat je CGM een oneerbaar voorstel hebt gedaan en met je blote lans voor hem staat?
dit wilde ik niet meemaken in onze relatie
dat is wel waarquote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach dan is ie al ingewijd, als ie ooit in de bak komt
ja lang zal de cd/dvd levenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb win95 nog op floppy geloof 27 stukstering wat duurde dat lang om te installeren hahahahaha
lang leven 8gb usbsticksquote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja lang zal de cd/dvd leven
Nijns tochquote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, behoorlijkals hij zo doorgaat, glijd ik dadelijk nog van de bank...
Welnee.quote:
wat waren we verbaasd hoeveel data daarop ging... we konden ineens hele documenten meenemen en opslaanquote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja lang zal de cd/dvd leven
operatie stofwolk kan beginnenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
zo, koffie slaaf is weg en het is 16:00 geweest![]()
ik mag naar huis
* maakt foto van de zogenaamde Sir hansjesoneshot*quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, je beseft nu dat je CGM een oneerbaar voorstel hebt gedaan en met je blote lans voor hem staat?
dit wilde ik niet meemaken in onze relatie
Nijns and MPG, are sitting in a tree...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nijns toch!
Stouterd.
[..]
Welnee.
* MPG ploft naast Nijns op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |