iedereen maakt foutenquote:
serieus?quote:
Zie editquote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iedereen maakt fouten
[..]
serieus?
whehehehe
Astra dusquote:
Goed onthouden zegquote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Astra
OA, die heeft een OApel Corsa.
Ik? Er is niks mis met mijn Opel Astra hoorquote:
Je wordt ook al wat ouderquote:Op donderdag 5 november 2009 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
haalde het door mekaar wist wel dat ze allebei een opel hebben
Preciesquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het maakt me niet uit wat voor auto ze rijd...![]()
Dat wassie dan, speciaal voor OA: de multiquote
Volgende keer zal ik eerst alles lezen voordat ik reageer
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Ja maar dat terra bestond is nogal logisch, dat bestaat al zolang latijn bestaatquote:Op donderdag 5 november 2009 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie edit.
" alleen waren er nog geen opslagmedia die dat aankonden . Het begrip byte, en het voorvoegsel tera, waren al bekend. "
quote:
heeyquote:Op donderdag 5 november 2009 15:32 schreef Aarti het volgende:
wat enthousiast!!
ik zit bij de klant, even een spurtje trekken, rapporteren en dan lekker vroeg naar huis!!
Bordeauxrood, uit '92, toch?quote:
Goed waquote:[..]
Goed onthouden zeg
ja, dat is echt een kadootje! kan ik lekker wat smakelijks gaan koken!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
heey![]()
lekker, vroeg naar huis
quote:Het woord 'byte' is een aanpassing van het woord 'bite' (hapje) om verwarring met bit te voorkomen. Het is bedacht door Werner Buchholz in 1956 tijdens de ontwikkeling van de IBM Stretch computer.
gaat wel.. hoop zorgen maar gaat eigenlijk wel redelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, dat is echt een kadootje! kan ik lekker wat smakelijks gaan koken!
hoe is het met jou?
Oeh jaaaaaaaquote:
Tera bestaat zelfs nog langer, het komt namelijk uit het Oud-Grieksquote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar dat terra bestond is nogal logisch, dat bestaat al zolang latijn bestaat
ik bedoelde het wel zoals jij het zegt.. zoals je nu dus de harde schijf van een terrabyte kunt kopen
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bek houwe.. gewoon stil oprotten jij![]()
![]()
oh ja fuck het griekse terra bestond ook nogquote:Op donderdag 5 november 2009 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Tera bestaat zelfs nog langer, het komt namelijk uit het Oud-Grieks. Het is dan ook wat anders dan het Latijnse terra, dat aarde betekent.
Maar opslagmedia die een terabyte op kunnen slaan zijn inderdaad nog niet zo oud.
Je weet wel je plekquote:
Geweldig eigenlijk hequote:Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef john-frusciante het volgende:
een rekenmachine heeft nu meer geheugen dan wat ze in de ruimtevaart gebruikten in de jaren 70
op mn grafische rekenmachiene kon de bemanning de ruimte inquote:
ja die astronauten waren lefgozers hoor, ik snap nog steeds niet hoe nasa ze allemaal terug kreegquote:
even frisse neus halen kan wonderen doenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje, ik heb gewoon niks zinnigs in te brengen , ik zit maar op m'n stage. Te verlauwen voor me uit te staren wachtend tot het 5 uur is. ben een beetje moe eigenlijk.heb het wel gehad vandaag. zo maar even een pauze nemen. een buitenpauze lopen of wat dan ook
whehehequote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Ohwja, cartridge dingesse. Die moet ik ook al dik een jaar kopenhelluh
stiekum zaten ze allemaal aan touwtjes vastquote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja die astronauten waren lefgozers hoor, ik snap nog steeds niet hoe nasa ze allemaal terug kreeg
Fhaquote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Ohwja, cartridge dingesse. Die moet ik ook al dik een jaar kopenhelluh
ik val iedere keer buiten de boot bij de dames, ze vergeten me iedere keerquote:
Nee hoor. Haaaaaaaaay JFquote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik val iedere keer buiten de boot bij de dames, ze vergeten me iedere keer
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb ff een fototje opgezocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan ben jij toch niet een onopvallende jongenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die slijtsporen op dat ding...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb ff een fototje opgezocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leugenaarquote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar toen voelde jij je te goed om te reagerenquote:
over 1 uur pasquote:Op donderdag 5 november 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
even frisse neus halen kan wonderen doen
Als je de context niet weet, ziet dat er behoorlijk dubieus uitquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
ik hoor nu ook spontaan dat kraaktoontje als je hem erin propte
sorry totaal over heen gelezenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Leugenaar![]()
[..]
maar toen voelde jij je te goed om te reageren
dat ding valt al onder museumstukquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan ben jij toch niet een onopvallende jongen![]()
[..]
Die slijtsporen op dat ding...
ik hoor nu ook spontaan dat kraaktoontje als je hem erin propte
moet ie je gewoon 2 keer zoenen, is dat meteen opgehevenquote:
Das klote, ik voel met je meequote:
Ik dacht het toen ik het typte.. gelukkig zijn jullie allemaal van die ouwe lullen die zich dat wel kunnen herrinnerenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de context niet weet, ziet dat er behoorlijk dubieus uit.
Geeft niet, ik onthoud het wel..quote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sorry totaal over heen gelezen
Ik herrinner me niksquote:Op donderdag 5 november 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ie je gewoon 2 keer zoenen, is dat meteen opgeheven
[..]
Das klote, ik voel met je mee
[..]
Ik dacht het toen ik het typte.. gelukkig zijn jullie allemaal van die ouwe lullen die zich dat wel kunnen herrinneren
Heiden!quote:
we hebben het over deze computerquote:
Laat ze maar contact opnemen, heb nog een hele doos Intel 80486 processoren liggenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nasa zoekt nog x86 processoren om hun shuttles te laten vliegen
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
Die TT is wel een hele ingewikkelde manier om te zeggen dat je koffiezetapparaat op batterijen werkt.
Nee hoor. Kom maar langsquote:
wat had jij een ouwe meukquote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
we hebben het over deze computer
[ afbeelding ]
en die catridge was eigenlijk een soort extra geheugen, Ik had deze pc toen ik 12 of 13 jaar was
Ik heb er een uit mijn geboortejaar. Gekregen van mijn oom, toen ik (en dat ding dus ook) een jaar of 10 wasquote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en die catridge was eigenlijk een soort extra geheugen, Ik had deze pc toen ik 12 of 13 jaar was
En hoe oud ben je nu?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MPG tochquote:
Maar wel dan mijquote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat had jij een ouwe meuk
je bent toch niet zo veel ouder als ik ?
Bijna..quote:
Nee. Tenzij powernap, middagdutje, hazenslaapje of iets dergelijks.quote:
Mag wel hoor Fha *stopt Fha inquote:
stout issie hequote:
Ik ben 2 jaar ouder als jij, maar toen in die tijd koste zo'n ding een vermogen, dus werd het 2ehands gekochtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat had jij een ouwe meuk
je bent toch niet zo veel ouder als ik ?
Ik heb geen idee wat het is, maar als ik dan ondertussen kan slapen mag je van mijquote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna..
Weet je dat ik nu ontzettende zin heb om bubble and bobble te spelen
Hazenslaapje van een uur of 10quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Tenzij powernap, middagdutje, hazenslaapje of iets dergelijks.
Oh lekkerquote:
ik had toen al een p1 133mhzquote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar ouder als jij, maar toen in die tijd koste zo'n ding een vermogen, dus werd het 2ehands gekocht
hier nog een linkje http://nl.wikipedia.org/wiki/Commodore_64
ja, behoorlijkquote:
Lekker warm he? Ga maar lekker slapenquote:
toen was net een 286 uit hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik had toen al een p1 133mhz
hoop jequote:
ouwe man ... hahahaquote:
onduidelijke post?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[quote]Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ze maar contact opnemen, heb nog een hele doos Intel 80486 processoren liggen.
[..].
je moet ff zoeken op google
want ze hebben er serieus intressen in
je krijgt er geen hol voor maar je kan wel patsen
kijk daar vliegt mn cpu
(shuttles draaien op die dingen en ze zijn er dus helemaal niet meer)
zal eens zoeken of ik die url nog kan vinden waar het stond inc contact gegevens enz
en niet met 1 aan komen kakken daar zijn ze niet ingeintreseerd(stond er ook nog bij wehehehe)
zie je, ik ben te jongquote:
huh hoe oud was je toen dan ?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toen was net een 286 uit hoor
arme jij ... op een oude fiets moet je het lerenquote:
Ik heb een oude fietsquote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
arme jij ... op een oude fiets moet je het leren
quote:
Stel je niet aan!quote:
Nee het is tijd voor vakantie!quote:
Jeeeeej voor jouquote:
Heul niet waarquote:
Zeker, eerst twee weken in de ardennen tot rust komen en dan meteen week naar Panama voor de zaakquote:
Tja, ik was aan het werk toen de rest hier vakantie aan het vieren was...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
rare tijd voor vakantie.
Ja, ben er ook best blij meequote:Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet waarAl is het best welkom inderdaad.
ik volg je ff niet, uitleg pleasequote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
huh hoe oud was je toen dan ?
En ik herinner me ook niks... en ik heb ook geen zin om terug te lezen wat ik me niet herinnerquote:
hoe oud was je toen je er 1 kreeg..quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik volg je ff niet, uitleg please
*geeft cgm wat te etenquote:
quote:
Ik denk niet dat hij dat wilquote:
Ontkennen helpt niet, de eerste stap naar genezing is erkenning!!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik herinner me ook niks... en ik heb ook geen zin om terug te lezen wat ik me niet herinner.
mja ok je bent 4 jaar ouder dus kan idd wel kloppenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Mijn eerste commadore (met tape) kreeg ik tweedehands voor 100 (ja honderd) gulden (!) toen ik een jaar of 10 was
Godverdomme, verslik ik me in mn stukje peperkoekquote:
Is het eindelijk zo ver?quote:
het gaat om de post van 15.59quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud was je toen je er 1 kreeg..
je quote de verkeerde schatquote:Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mja ok je bent 4 jaar ouder dus kan idd wel kloppen
jij was denk 17 toen ik mn p1 kreeg
Ja dan moet je ook maar met mij delen trutquote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme, verslik ik me in mn stukje peperkoek
dan snap ik jullie allebei niet...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het gaat om de post van 15.59
sorriequote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook maar met mij delen trut![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook maar met mij delen trut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |