Fhaquote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Ohwja, cartridge dingesse. Die moet ik ook al dik een jaar kopenhelluh
ik val iedere keer buiten de boot bij de dames, ze vergeten me iedere keerquote:
Nee hoor. Haaaaaaaaay JFquote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik val iedere keer buiten de boot bij de dames, ze vergeten me iedere keer
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb ff een fototje opgezocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan ben jij toch niet een onopvallende jongenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die slijtsporen op dat ding...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb ff een fototje opgezocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leugenaarquote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar toen voelde jij je te goed om te reagerenquote:
over 1 uur pasquote:Op donderdag 5 november 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
even frisse neus halen kan wonderen doen
Als je de context niet weet, ziet dat er behoorlijk dubieus uitquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
ik hoor nu ook spontaan dat kraaktoontje als je hem erin propte
sorry totaal over heen gelezenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Leugenaar![]()
[..]
maar toen voelde jij je te goed om te reageren
dat ding valt al onder museumstukquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan ben jij toch niet een onopvallende jongen![]()
[..]
Die slijtsporen op dat ding...
ik hoor nu ook spontaan dat kraaktoontje als je hem erin propte
moet ie je gewoon 2 keer zoenen, is dat meteen opgehevenquote:
Das klote, ik voel met je meequote:
Ik dacht het toen ik het typte.. gelukkig zijn jullie allemaal van die ouwe lullen die zich dat wel kunnen herrinnerenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de context niet weet, ziet dat er behoorlijk dubieus uit.
Geeft niet, ik onthoud het wel..quote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sorry totaal over heen gelezen
Ik herrinner me niksquote:Op donderdag 5 november 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ie je gewoon 2 keer zoenen, is dat meteen opgeheven
[..]
Das klote, ik voel met je mee
[..]
Ik dacht het toen ik het typte.. gelukkig zijn jullie allemaal van die ouwe lullen die zich dat wel kunnen herrinneren
Heiden!quote:
we hebben het over deze computerquote:
Laat ze maar contact opnemen, heb nog een hele doos Intel 80486 processoren liggenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nasa zoekt nog x86 processoren om hun shuttles te laten vliegen
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
Die TT is wel een hele ingewikkelde manier om te zeggen dat je koffiezetapparaat op batterijen werkt.
Nee hoor. Kom maar langsquote:
wat had jij een ouwe meukquote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
we hebben het over deze computer
[ afbeelding ]
en die catridge was eigenlijk een soort extra geheugen, Ik had deze pc toen ik 12 of 13 jaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |