Ik heb er een uit mijn geboortejaar. Gekregen van mijn oom, toen ik (en dat ding dus ook) een jaar of 10 wasquote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
we hebben het over deze computer
[ afbeelding ]
en die catridge was eigenlijk een soort extra geheugen, Ik had deze pc toen ik 12 of 13 jaar was
En hoe oud ben je nu?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
we hebben het over deze computer
[ afbeelding ]
en die catridge was eigenlijk een soort extra geheugen, Ik had deze pc toen ik 12 of 13 jaar was
MPG tochquote:
Maar wel dan mijquote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat had jij een ouwe meuk
je bent toch niet zo veel ouder als ik ?
Bijna..quote:
Nee. Tenzij powernap, middagdutje, hazenslaapje of iets dergelijks.quote:
Mag wel hoor Fha *stopt Fha inquote:
stout issie hequote:
Ik ben 2 jaar ouder als jij, maar toen in die tijd koste zo'n ding een vermogen, dus werd het 2ehands gekochtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat had jij een ouwe meuk
je bent toch niet zo veel ouder als ik ?
Ik heb geen idee wat het is, maar als ik dan ondertussen kan slapen mag je van mijquote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna..
Weet je dat ik nu ontzettende zin heb om bubble and bobble te spelen
Hazenslaapje van een uur of 10quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Tenzij powernap, middagdutje, hazenslaapje of iets dergelijks.
Oh lekkerquote:
ik had toen al een p1 133mhzquote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar ouder als jij, maar toen in die tijd koste zo'n ding een vermogen, dus werd het 2ehands gekocht
hier nog een linkje http://nl.wikipedia.org/wiki/Commodore_64
ja, behoorlijkquote:
Lekker warm he? Ga maar lekker slapenquote:
toen was net een 286 uit hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik had toen al een p1 133mhz
hoop jequote:
ouwe man ... hahahaquote:
onduidelijke post?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[quote]Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ze maar contact opnemen, heb nog een hele doos Intel 80486 processoren liggen.
[..].
je moet ff zoeken op google
want ze hebben er serieus intressen in
je krijgt er geen hol voor maar je kan wel patsen
kijk daar vliegt mn cpu
(shuttles draaien op die dingen en ze zijn er dus helemaal niet meer)
zal eens zoeken of ik die url nog kan vinden waar het stond inc contact gegevens enz
en niet met 1 aan komen kakken daar zijn ze niet ingeintreseerd(stond er ook nog bij wehehehe)
zie je, ik ben te jongquote:
huh hoe oud was je toen dan ?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toen was net een 286 uit hoor
arme jij ... op een oude fiets moet je het lerenquote:
Ik heb een oude fietsquote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
arme jij ... op een oude fiets moet je het leren
quote:
Stel je niet aan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |