Nee het is tijd voor vakantie!quote:
Jeeeeej voor jouquote:
Heul niet waarquote:
Zeker, eerst twee weken in de ardennen tot rust komen en dan meteen week naar Panama voor de zaakquote:
Tja, ik was aan het werk toen de rest hier vakantie aan het vieren was...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
rare tijd voor vakantie.
Ja, ben er ook best blij meequote:Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet waarAl is het best welkom inderdaad.
ik volg je ff niet, uitleg pleasequote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
huh hoe oud was je toen dan ?
En ik herinner me ook niks... en ik heb ook geen zin om terug te lezen wat ik me niet herinnerquote:
hoe oud was je toen je er 1 kreeg..quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik volg je ff niet, uitleg please
*geeft cgm wat te etenquote:
quote:
Ik denk niet dat hij dat wilquote:
Ontkennen helpt niet, de eerste stap naar genezing is erkenning!!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik herinner me ook niks... en ik heb ook geen zin om terug te lezen wat ik me niet herinner.
mja ok je bent 4 jaar ouder dus kan idd wel kloppenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Mijn eerste commadore (met tape) kreeg ik tweedehands voor 100 (ja honderd) gulden (!) toen ik een jaar of 10 was
Godverdomme, verslik ik me in mn stukje peperkoekquote:
Is het eindelijk zo ver?quote:
het gaat om de post van 15.59quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud was je toen je er 1 kreeg..
je quote de verkeerde schatquote:Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mja ok je bent 4 jaar ouder dus kan idd wel kloppen
jij was denk 17 toen ik mn p1 kreeg
Ja dan moet je ook maar met mij delen trutquote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme, verslik ik me in mn stukje peperkoek
dan snap ik jullie allebei niet...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het gaat om de post van 15.59
sorriequote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook maar met mij delen trut![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook maar met mij delen trut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |