quote:Op donderdag 5 november 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Een pak magere yoghurt graag als je toch gaat![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Kan ik me hier alweer vertonen zonder dat iedereen meteen een hekel aan mij heeft?
Flesquote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Kan ik me hier alweer vertonen zonder dat iedereen meteen een hekel aan mij heeft?
Waarom zouden we een hekel aan je hebben dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vet hard werkenquote:
nee ik ga pas na het werk naar Groningenquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wokjequote:
Ik ga voor je duimen hoor flesjequote:
het was antwoord aquote:Op donderdag 5 november 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wokje![]()
Er nog uitgekomen met dat DNS issue?
ik ga binnen kort ook maar eens een datum prikken.quote:
Hee dat is trouwens wel een dinsdag. En half november. Enig idee wat er dan gaa gebeuren?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen hoor flesje![]()
Komt goed!
Mjah zou het?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is trouwens wel een dinsdag. En half november. Enig idee wat er dan gaa gebeuren?
Begin maar vast, dan kunnen we woensdag de 18e meteen aan de gangquote:Op donderdag 5 november 2009 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah zou het?Of zal ik alvast een bom gaan ontwerpen?
Komt voor elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begin maar vast, dan kunnen we woensdag de 18e meteen aan de gang![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |