quote:Op donderdag 5 november 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Nog dank voor je smsjeWe vreesde het al
ohw uhm, dat we het bestand van 375mb vast niet ergens konden uploaden ff.quote:
Ow, dat kan vast welquote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw uhm, dat we het bestand van 375mb vast niet ergens konden uploaden ff.
Vast ook wel ergens, maar niet ff zo simpel als foto's enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat kan vast wel. Ik heb ook ooit die #128-filmpjes voor OA geüpload
Ook wel heul simpel hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast ook wel ergens, maar niet ff zo simpel als foto's enzoDus ach dan gaan we maandag wel verder
Nee nou dan vind ik het ook niet simpelquote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook wel heul simpel hoorMaar alleen niet graties
Nja, ik koop bijna nooit magere, alleen als de normale (volle) er niet meer isquote:Op donderdag 5 november 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Een pak magere yoghurt graag als je toch gaat![]()
![]()
Ach nou dat gaat er ook best in hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ik koop bijna nooit magere, alleen als de normale (volle) er niet meer is
De spits is dan ook sowieso een faalkrantquote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef FFSletop het volgende:
KEIHARDE faal in de Sp!ts vandaag:
"In het huis van (ik weet zijn naam niet meer) Zijn lichamen van vier dode vrouwen gevonden. Een hoofd in een emmer duidt MOGELIJK op een vijfde slachtoffer."
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef FFSletop het volgende:
KEIHARDE faal in de Sp!ts vandaag:
"In het huis van (ik weet zijn naam niet meer) Zijn lichamen van vier dode vrouwen gevonden. Een hoofd in een emmer duidt MOGELIJK op een vijfde slachtoffer."
Ik zou nog maar even op mijn tellen passen anders hoor. Als je in een huis 4 hoofden, 4 rompen, 8 armen en 8 benen vindt, kan dat zonder beslissend DNA-bewijs alles tussen 4 en 24 lijken betekenen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef MPG het volgende:
De spits is dan ook sowieso een faalkrant.
Als een romp een hoofd miste zou er geen mogelijk 5e slachtoffer hoeven zijn. Maar je hebt een punt.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik zou nog maar even op mijn tellen passen anders hoor. Als je in een huis 4 hoofden, 4 rompen, 8 armen en 8 benen vindt, kan dat zonder beslissend DNA-bewijs alles tussen 4 en 24 lijken betekenen.
er komt een voethaar van WOK bij jouquote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
Tijd om zo langzamerhand maar richting bed te gaan.
Maar eerst nog even een kooi klaarmaken, want waarschijnlijk komt vriendinnetje morgen met een "eigen" cavia aanzetten
Soms liggen dingen erg voor de hand. Dat betekent niet dat ze DUS waar zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als een romp een hoofd miste zou er geen mogelijk 5e slachtoffer hoeven zijn. Maar je hebt een punt.
Het maakt eigenlijk weinig uit. Als je 4/5 vrouwen vermoordt ben je sowieso al zwaar de lul.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms liggen dingen erg voor de hand. Dat betekent niet dat ze DUS waar zijn
Drie kan toch wel. Of 2 volwassen vrouwen en twee meisjes. Dat mag gewoon toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk weinig uit. Als je 4/5 vrouwen vermoordt ben je sowieso al zwaar de lul.
Tuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie kan toch wel. Of 2 volwassen vrouwen en twee meisjes. Dat mag gewoon toch?
En nu is het te laat hequote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef FFSletop het volgende:
Hm. Ben er net achter gekomen dat Fok! net werkt als een Hotel in Californië. "You can check in anytime you want, but you can never leave"
Yup. Ga het er dan maar het beste van makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |