echt, ik ben voor heel veel in, maar mn vent met een vent.. neequote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* maakt foto van de zogenaamde Sir hansjesoneshot*
[..]
* plaatst foto op het internet*
je vergeet fried freeuwquote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nijns and MPG, are sitting in a tree...
K. I. S. S. I. N. G.
First comes fok
then comes marriage
then comes nijns with a babycarridge
altijd al eens willen doen
en nu eens een keer niet alleen dankzij jouw..quote:
geen jakkieba, gewoon een lekker stuk vrouwevleesquote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt, ik ben voor heel veel in, maar mn vent met een vent.. nee
Oh ja...quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we schrijven het op de kalenderquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
en nu eens een keer niet alleen dankzij jouw..
iedere post helptquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iedere post helptis er nergens een automaat wat je kunt beroven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
vent met een ventquote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die hebben wij hier ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is er nergens een automaat wat je kunt beroven?
doei lieve fhaquote:
jullie beginnen het te lerenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
ik durf zaterdag niet achter de bar te komenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet overdrijven he schatwhehehehe
LLquote:
fubjequote:
nja ik heet niet sjonquote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik durf zaterdag niet achter de bar te komen
met 4 man in 1 bedrijf en dan om een automaat vragen?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is er nergens een automaat wat je kunt beroven?
dat weet ik toch niet maar het had gekundquote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met 4 man in 1 bedrijf en dan om een automaat vragen?
Het is een aardige suggestie ik dank je ervoorquote:Op donderdag 5 november 2009 16:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet maar het had gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |