quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nijns toch!
Stouterd.
[..]
Welnee.
* MPG ploft naast Nijns op de bank.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nijns and MPG, are sitting in a tree...
K. I. S. S. I. N. G.
First comes fok
then comes marriage
then comes nijns with a babycarridge
altijd al eens willen doen
Jeeej! Is het Belgie geworden?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, ben er nu eindelijk weg van!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Stel je voor, straks laat JF "per ongeluk" een plaatje vallenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik durf zaterdag niet achter de bar te komen
quote:
duckiequote:Op donderdag 5 november 2009 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, ben er nu eindelijk weg van!
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
nee je jaagt niet iedereen weg...
gewoon. ik heb....Waarom eet je niet gewoon wat ipv er hier steeds over te klagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
nee je jaagt niet iedereen weg...
gewoon. ik heb....Ga dan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja dat dus ja!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom eet je niet gewoon wat ipv er hier steeds over te klagen?
GMTAquote:
nee hij laat LL wel wat laten vallenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel je voor, straks laat JF "per ongeluk" een plaatje vallen....
er is niks te eten hierquote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom eet je niet gewoon wat ipv er hier steeds over te klagen?
Zie vorige replyquote:
zie vorige reply.quote:
mn baas wil dat ik werk. en over 15 min zout ik op uit dit "hok" . even 10 min naar mc donalds inpakken en naar huisquote:
Dus hou op met zeuren want over een klein half uur kun je gewoon etenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mn baas wil dat ik werk. en over 15 min zout ik op uit dit "hok" . even 10 min naar mc donalds inpakken en naar huisKomt ook goed over
.
gewoon even niet zo pussy zijn dus een doorzettenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mn baas wil dat ik werk. en over 15 min zout ik op uit dit "hok" . even 10 min naar mc donalds inpakken en naar huisKomt ook goed over
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door cablegunmaster op 05-11-2009 16:51:38 (Punctualiteit. o|O ) ]Redacted
whhehehehehequote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel je voor, straks laat JF "per ongeluk" een plaatje vallen....
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
Ruzie met Bollestom beest jat mijn avond eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |