quote:Op donderdag 5 november 2009 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm deze is bijna vol, ik stel voor dat we van de volgende een flink Barbara bash topic maken, mochten die makers hier ook lezen dan is de essentie ze direct duidelijk
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is een drogreden, we zijn hier allemaal zo ver heen dat we serieus over 'slechts' een soapserie lullen.
[..]
Oh ja dan begrijp ik het, dan heb je d'r verknipte kant nog niet gezien, ik kijk zowat sinds het begin en heb de soap diep in waarde zien dalen sinds Barbara's komst een jaar of 10 (helaas alweer) geleden.
1: Tegen iedereen liegen dat Charlie haar kind was, ze was het kind van Valerie, toen dit uitkwam had ze een carrière als dominee achter de rug over eerlijkheid naar elkaar toe enzovoorts
2: Toen de vader van Charlie, David Thornton terug kwam, liet ze Jef in de steek voor hem, om het lot van Jef bekommerde zich geenzins. Toen David tegenviel, kwam ze met hangende pootje terug naar Jef.
3: Toen Jef failliet ging, liet ze hem wederom in de steek, neukte zijn zoon Remco. Ze kwamen weer bij elkaar en Barbara beweerde dat ze 'misschien' ook wel fouten had gemaakt.
4: Toen Charlie in een rolstoel kwam, neukte ze uitgebreid met Wout (ja gespeeld door dezelfde acteur als Martijn, een soort inside joke bijna), terwijl Jef die Isabella slecht 1 zoen had gegeven bijna uit het huis en de samenleving verbannen diende te worden. Barbara daarentegen kwam na enkele dagen terug en zei tegen Jef dat hij op kon donderen als het hem niet beviel.
5: Toen Jef eindelijk eens vreemd ging met Anouk, toen kon dat natuurlijk weer niet en was ze weer de heilige maagd over het huwelijk enzovoorts.
*Een heel ander punt is het punt parasiet, Jef en Silvia (zijn overleden vrouw) hadden ooit een huis gekocht, Barbara kwam daar met d'r dikke reet en ging er nooit meer weg. Ik zou het heel normaal gevonden hebben als Jef dat huis terugkreeg.
*Hetzelfde gebeurde toen die Floris wegging, Barbara kreeg praktisch een villa zonder er iets voor te doen.
Nu leeft ze weer kosteloos als een hangoudere bij Janine in huis.
* Dan is er nog de hypocrisie, als Janine het een keer niet met d'r eens is, dan hoefde ze Janine niet meer als vriendin. Omgekeerd heeft Barbara wel het recht om Janine van ongezouten repliek te dienen.
*In al haar relaties ontstond een patroon dat Barbara d'r zaakjes prima voor elkaar had, ze was de dominante persoon in huis en degene met wie ze was liep er maar slaafs achteraan. Onder haar is Jef van een felle, welbespraakte zakenman de sul geworden die hij nu is. (Natuurlijk zitten de schrijvers hier achter, maar Barbara had 'de schrijvers aan haar kant' om het maar zo te noemen)
Barbara![]()
![]()
![]()
Ik stem voor!quote:Op donderdag 5 november 2009 08:22 schreef Frey het volgende:
Tijd voor nog één laatste comeback van René Meijer.
Helaas al zeker 5 mensen die zijn gehersenspoeld door de demon.quote:
Fantastische OP Marijequote:Op donderdag 5 november 2009 10:30 schreef Marrije het volgende:
OP is aangevuld.
Tja, hij is wat prominent aanwezig. Maar toch houden we m er inquote:Op donderdag 5 november 2009 13:21 schreef Roberto258 het volgende:
Gadverdamme kan die foto niet weg in de OP
Ja, en daarom blijft ze om ons te straffen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef Tirza het volgende:
Zal Charlotte Besijn dit zelf ook lezen?
Het zou pas leuk zijn als ze een oude vrijster werd die niemand weer wilde en die door iedereen met de nek werd aangekeken.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Natalie het volgende:
Vind haar leuk! Maar het zou fijn zijn als ze nu eens aan de man bleef, ipv zo te hoppen.
Kan deze er niet bijquote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, hij is wat prominent aanwezig. Maar toch houden we m er in
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan deze er niet bij:
[ afbeelding ]
donequote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan deze er niet bij:
[ afbeelding ]
Irene heeft al een begin gemaaktquote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou pas leuk zijn als ze een oude vrijster werd die niemand weer wilde en die door iedereen met de nek werd aangekeken.
Barbara staat even een beetje centraal, stoor je er niet aan en post gerust al je bevingen over gtst in brede zinquote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef Apotheose het volgende:
dit topic gaat toch over GTST of is het nu alleen Barbara geworden?
Ik weet natuurlijk niet hoelang je hier al komt (dat maakt ook zeker niet uit), maar soms is er een specifieke OP, waar we het even wat meer over hebben. Ergens anders over praten is natuurlijk ook toegestaan, desalniettemin is er kennelijk een kern die het hier over het irritatiegehalte van Barbara wil hebben, dit moet dan natuurlijk ook toegestaan zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef Apotheose het volgende:
dit topic gaat toch over GTST of is het nu alleen Barbara geworden?
nee dit zijn een van de eerst topics die ik meelees en waar ik post. Mede omdat ik sinds kort weer es voor GTST ga zittenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoelang je hier al komt (dat maakt ook zeker niet uit), maar soms is er een specifieke OP, waar we het even wat meer over hebben. Ergens anders over praten is natuurlijk ook toegestaan, desalniettemin is er kennelijk een kern die het hier over het irritatiegehalte van Barbara wil hebben, dit moet dan natuurlijk ook toegestaan zijn.
Nogmaals als je een bepaald onderwerp niet interressant vind dan negeer je het gewoon, mij zul je bijvoorbeeld niet zo snel over Danny, Ronja of Sjors horen. Ze boeien mij niet, maar als anderen het erover willen hebben, dan hebben ze m'n zegen
Dat, maar ik zie het niet gauw gebeuren, ze is al een hele tijd aan de gang zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef alors het volgende:
Ze hoeft er van mij ook niet per se uit, maar maak haar gewoon een zelfstandige vrouw ipv zo'n laffe parasiet. En niet zo'n prominente rol graag.
Laura bashen we in het volgende topic ok?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef UncleErnie het volgende:
Waarom bashen we Barbara weg, maar mag Laura blijven?
Ik ben dan geen jongere, maar ik ben sinds ik jongere was wel bevriend met 2 homo's en die zijn totaal niet zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef Wittekonijn het volgende:
Vreselijk... en aangezien een grote groep gtst kijkers (vooral jongeren/kinderen) waarschijnlijk geen of weinig homo's kennen, wordt hun beeld alleen maar bevestigd dat homo's elke dag met een ander het bed in duiken.
de DO's en DONT'squote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef Wittekonijn het volgende:
Als homo-zijnde irriteer ik me echt mateloos aan Lucas. Wat een stereotype homo zet hij neer zeg!
Ik weet precies hoe de schrijvers het bedacht hebben:
Schrijver 1: Het is tijd voor een homo in gtst!
Schrijver 2: Uhh ja, wat voor karaktertrekken zullen we hem geven?
Schrijver 1: Nou, homo's hebben toch altijd veel sex en wisselende contacten?
Schrijver 2: Ohja, en ze maken altijd bitchy opmerkingen!
Vreselijk... en aangezien een grote groep gtst kijkers (vooral jongeren/kinderen) waarschijnlijk geen of weinig homo's kennen, wordt hun beeld alleen maar bevestigd dat homo's elke dag met een ander het bed in duiken.
Echt een gemiste kans.
Verder vind ik dat veel personages zon grote bek hebben tegen hun ouders/vrienden continu (Noud, Lucas, Dex, Nina) dat ik weinig sympathie voor ze heb, en ze het liefst zie vertrekken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef Wittekonijn het volgende:
Echt een gemiste kans.
quote:
Dat snapte ik ook al niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef Zipportal het volgende:
En Martijn kan zomaar dagen wegblijven uit zijn eigen praktijk.
Idd.quote:
Ja vreselijk, Bing's schuld.. alhoewel, het was geen overhalen, was meer zo dat Charlie zei: "Ik heb geen probleem, ik vond het leuk, dus we blijven gewoon bij elkaar. Ja? Ja dus, mooi, geregeld, en nu moet ik weg".quote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef verleiding het volgende:
Laat Noud en Bing gewoon alleen wonen. Zonder de meiden. Waarom laten ze zich nou weer overhalen.
Ja heel dwaas. Sowieso hadden ze de mic-op-afstand gebruikt waarvan ze in de montage het volume omhoog hadden gezet, waardoor je automatisch de wind nog es veel harder hoorde ook (omdat je die er dan niet uit kunt filteren). Nooit dialogen filmen met wind!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:34 schreef bloodymary het volgende:
Wat zat die Irene nou bij windkracht 12 buiten een boek te lezen in het park?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:01 schreef Harajuku. het volgende:
Dex met zijn homohaat heb ik nu ook wel gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:37 schreef Pugg het volgende:
[..]dat was al duidelijk vanaf het moment dat die lucas de serie in wandelde. dat is altijd met gtst, maanden van te voren weet je al dat danny en sjors iets met elkaar krijgen, dat nina volledig zal herstellen, dat barbera tussen irene en martijn komt etc. etc. en je blijkt het maanden later ook altijd bij het rechte eind te hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het is aardig voorspelbaar gewordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:59 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat was al duidelijk vanaf het moment dat die lucas de serie in wandelde. dat is altijd met gtst, maanden van te voren weet je al dat danny en sjors iets met elkaar krijgen, dat nina volledig zal herstellen, dat barbera tussen irene en martijn komt etc. etc. en je blijkt het maanden later ook altijd bij het rechte eind te hebben!
dat heeft hij anders ook wel aan zichzelf te danken. hij gedraagt zich echt als een stereo-type en drijft alles op de spitsquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:38 schreef Estherdv het volgende:
en ergens is lucas heel erg bang ook, hij haat het als mensen hem/ het discrimineren
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:05 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat heeft hij anders ook wel aan zichzelf te danken. hij gedraagt zich echt als een stereo-type en drijft alles op de spits
Ja stom!!!!!!!! whhahaha! Zoiets doe je toch als eerste! I know i do!quote:
Da's echt heel dom ja.quote:
Als je de deur van een Rozenboom kamer dichttrekt, dan schudden alle wanden heen en weer en vallen de schilderijen van de muur..quote:
ja idd echt dom, net alsof half meerdijk nu ineens van de verkeerde kant isquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij is het stereo type, wat een dweil zeg, of Meerdijk??!! ineens vol homo's zit die hij wel even
zal "pakken"
na een dag werd zijn post al bezorgd in de rozenboomquote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef Zipportal het volgende:
En Martijn kan zomaar dagen wegblijven uit zijn eigen praktijk.
En valt Laura's speeltje uit de kast en is ie weer zoek...quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Perico het volgende:
[..]
Als je de deur van een Rozenboom kamer dichttrekt, dan schudden alle wanden heen en weer en vallen de schilderijen van de muur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:53 schreef GirlyGlue het volgende:
just give a second thought
what if we don't get caught...
wout? martijn zul je bedoelenquote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Perico het volgende:
Als je het puur technisch bekijkt... er is 1 zoen geweest tussen Barbaslut en Wout in Oudkerk, en nu wat wild gerollebol...
Het was misschien sterker geweest als Irene was binnengelopen terwijl Wout haar flink aan het geven was.
Met haar en Laura als collateral damage!quote:Op maandag 9 november 2009 07:08 schreef Pugg het volgende:
Kan die enge NINA
(schoolvoorbeeld van slecht acteren)
ook dood gaan plz?
Dat lijkt me wel lachen, Lucinda die Barbara helemaal afbekt.quote:Op maandag 9 november 2009 11:15 schreef UncleErnie het volgende:
Ik hoop dat Lucinda, of hoe ze hier ook heet, Barbara gaat vermoorden!
quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef Countess het volgende:
Sluit Nina, Maxime, Charlie, Barbara, Dex, Janine en de familie Huygens op in een hotel en zet het in de fik. Dat ruimt op in Meerdijk.
Mag ik em na jou ?quote:
Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achterquote:Op maandag 9 november 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Die is te druk met het afpakken van Martijn van Barbara.
Als ze dat voormekaar krijgt, dan heb ik weer een reden om te blijven kijken naar GTSTquote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achter
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbaraquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martijn wil haar niet
Sukkel dat ie op zo'n vetkees valtquote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
Jammer.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
http://www.rtl.nl/compone(...)riadejong234x306.jpgquote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?quote:
Inderdaad. Zie het plaatje bovenaan.quote:Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?
Dat zei hij nadat ik dat had getypt ja.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
nee niet vettig als in dik, maar vettig alsof ze boven de frituurpan heeft gestaanquote:Op maandag 9 november 2009 21:38 schreef Apotheose het volgende:
vettig? Als in: dik?nee dat vind ik niet.
mwah ach...Jef viel bijna letterlijk kwijlend voor dr voetenquote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wow ik mis bijna een heel topic.
Hoe is Joke is ze het waard om te kijken ?
Geen idee, ze komt morgen pas.quote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wow ik mis bijna een heel topic.
Hoe is Joke is ze het waard om te kijken ?
Idd.quote:Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee niet vettig als in dik, maar vettig alsof ze boven de frituurpan heeft gestaan
Inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Tirza het volgende:
Martijn, als je dan toch vreemdgaat, kies dan een knappe jonge blom. Ga dan vreemd met Janine, Lorena, van mij part met Sjors of Charlie, maar toch niet met zo'n uitgerimpelde uitgezakte verlepte bomma als Barbara
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar fuck it. Het gaat toch nooit meer zoals wij het zouden willen
Dat taalgebruik, met dat semi-engelse erbij, en dat neerbuigende toontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk dus, voor mij is het nu gewoon klaar met deze serie, totdat ik hoor dat er andere schrijvers komen of wat dan ook. Ik denk ook dat ik niet meer frequent zal verschijnen in deze reeks (weliswaar tot grote opluchting van anderen). Maar voor alle duidelijkheid ik zeg nooit nooit
![]()
Als je naar ATWT kijkt bv, daar zijn de decors stukken realistischer, ja soms een beetje protserig Amerikaans, maar vaak wel huizen waar in geleefd mag worden. De GTST decors komen rechtstreeks uit een folder van een duur design merk. Ook spelen ze veel meer met goed en kwaad op een veel leukere manier, dan dit suffe huisvrouwen gedoe.
De karakters beleven ook veel meer.Wat beleeft een Bing nou? Behalve dat zn moeder doodging en dat gaslek is bar weinig, en daarvoor al helemaal niks, jammer voor iemand die gezien zijn verleden en karakter veel meer potentie heeft. Sjors, heeft het uitgemaakt met Milan en is verliefd geworden op Danny. Charlie, laat zich voor het karretje spannen door Maxime, wordt verliefd, maar verder niks. Ronja, zakt af van afgestudeerd bedrijfskundige naar kapster, heeft een relatie die uitgaat, is teven verworden tot een zure pruim. Dex, runt een modellenbureau, valt een gebouw op zn hoofd, wordt verliefd op Nina. Nina, raakt verlamd, wordt verliefd op Dex. Rik, nou zijn vrouw is doodgegaan en zn broer is teruggekomen, nog wel noemenswaardig. Ludo, zit Jack een beetje te pesten, heeft wat mores met z'n zoon, krijgt een irritante zus, wil Janine nog steeds terug. Jack, heeft een paar zakelijke contacten verloren en heeft een verloofde gekregen. Jef, is zn vrouw kwijtgeraakt, bakt taarten en andere versnaperingen in de Koning. Maxime, had een beetje mot met iemand uit het verleden, zit de boel een beetje te stangen. Martijn, voelt zich schuldig over iets van doodnormaal is, is verliefd op een lelijke teef. Irene, heeft Ludo behandeld, is haar man aan het kwijtraken. Janine, dochter is (tijdelijk) verlamd geraakt, zoon is homo, is verloofd met Jack, ondertussen nog een reuzespannende ervaring gehad toen haar veter tussen de trapper kwam en de met grof geweld naar de bodem van de Meerdijkse vaart werd getrokken... Barbaara, is weer eens gedumpt, heeft wat gesprekken gehad over haar zieke innerlijk, bept wat met haar dochter en Maxime en pakt een getrouwde vader af. Laura, iets met een vibrator, ik heb het verdrongen Danny, krijgt wat met en dumpt Ronja, schrijft een kutboek, krijgt verkering met Sjors en ruziet wat met zn broer.
Nou wat is er een hoop gebeurd in Meerdijk heIn het gemiddelde boerengehucht gaat het er spannender aan toe.
know'm sayin?
word? word.
"Waar ga je naartoe?"quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef apenkutkop het volgende:
arme barbera, ze wilde het zo graag en nu heeft ze nog geen zaad!
asjeblieft martijn één druppeltjequote:Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
"Waar ga je naartoe?""En ik dan?"
Wat een debiel wijf
jij bent natuurlijk alle bewoners uit de wijk aan het wissen! was het wat je er van verwacht had?quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik doe nu andere dingen in die tijd.
oja, dat was ook al zo interessant; ho heb ik dat nou kunnen vergetenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef Zipportal het volgende:
Jullie vergeten Noud nogNoudbouwd was ook een blauwe maandag.
Sinds het nieuwe seizoen is dit 1 van de weinige afleveringen die ik heb gezien. Ben verder eigenlijk gestopt met kijken, alleen nu ff benieuwd hoe dat verder met Barb, Martijn en Irene gaat. Althans, Irene's reacties vanmorgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
"Waar ga je naartoe?""En ik dan?"
Wat een debiel wijf
ja ik vind irene ook echt een goede actrice. ze speelt haar rol echt goed, in tegenstelling tot sommige anderen. die kan het wel verder schoppen dan gtst lijkt me. janine & ludo vind ik trouwens ook altijd overtuigend, maar kennelijk genieten die er te veel van om in gtst te spelen om de serie te verlaten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef Miam het volgende:
Barbara is desperate!
Goed van Janine om Barbara het huis uit te zetten.
Irene speelde trouwens erg overtuigend.
Ik kijk alleen nog de laatste minuten omdat het zo vreselijk is, en dat aantal minuten houd ik niet eens vol.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:08 schreef antartica het volgende:
als jullie het allemaal zo vreselijk vinden stop dan met kijken![]()
zoek een nieuwe serie!
Mail de link aan RTL.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef James1988 het volgende:
Ik stel voor dat we deze poll op zoveel mogelijk manieren verspreiden, en dan gezamenlijk de uitkomsten aan het GTST-team presenteren.
Ja maar Charlie is om meerdere redenen irritant.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef James1988 het volgende:
Dan kan hij nog wel irritant zijn... vooral omdat je er dan automatisch huilebalk Charlie bijkrijgt...
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom voor Valentijn? Die zie je toch nooit.
had ik destijds dus toch wel een beetje gelijk, dat ze een andere 'doelgroep' voor ogen hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:59 schreef e-runner het volgende:
De insteek is dus dat het een familiesoap is met daaromheen allerhande verwikkelingen.
Dus braver dan vroeger...
Ik vind dit jammer omdat het nu telkens vervalt in dom geneuzel over wie met wie is en wat die of die wel niet gedaan heeft.
Uit de brief blijkt ook al dat dit niet meer gaat veranderen. Blijkbaar trekken ze hier veel kijkers mee en is dit wat mensen willen zien. GTST wordt meer een meer achtergrond decor.
Iets wat je aan kunt zetten en soms kunt kijken zonder er ook maar iets van te missen. Gericht op het gezin zonder scherpe randjes.
Ik dacht dat de familie Huygens erin zou komen als een stabiele factor en ik denk dus dat Martijn en Irene wel bij elkaar blijven. De andere "gezinnen" wisselen immers zo vaak van partner dat het niet meer bij te houden is. Wel zal het weer eindeloos gerekt worden en met Barbara daartussen in.
Dat is vast de defenitie van gezellig famievermaak.
Ohnee! Maar het komt wel bijzonder weinig voor (heb ik het idee).quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:06 schreef bloodymary het volgende:
Wat ik me van pas geleden herinner is dat Charlie door Danny werd afgewezen toen ze in haar lingerie verleidelijk voor hem op de bank klaar ging liggen, dus je vlieger gaat niet helemaal op.
ja, tot nu toe is het ronja aardig gelukt (bing & danny), maar ze kan ze niet vasthoudenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:
Ik bedacht me iets, wordt er in GTST oooooit iemand afgewezen? Bedoel, als persoon A verliefd wordt op persoon B, krijgen ze volgens mij áltijd iets. Soms wil persoon B nog beetje tegenstribbelen maar op den duur lukt het altijd.![]()
Lekker realistisch.
Danny blijft overal koud bij. Mooi of niet, ´t is vaak net een standbeeld, Danny.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:16 schreef alors het volgende:
Charlie werd afgewezen door DannyWeet u nog, in dr lingerie op de bank
![]()
![]()
Huisvrouwenspanning!
Wat mij opvalt is, dat een nieuw iemand, ook al is het maar een tijdelijke rol, altijd vijandig door de hele kliek wordt afgewezen. Nu heeft Charlie een nieuwe scharrel, die wordt weggejaagd door Rick, en Jef doet ook nors, en zo gaat dat altijd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:
Ik bedacht me iets, wordt er in GTST oooooit iemand afgewezen?
Wat een domme reactie van die schrijvers. Zijn ze nu gewoon stekeblind of willen ze het niet zien? Willen ze gewoon niet voor de 2 miljoen kijkers gaan? Gisteren 1.3 miljoen kijkers, een wederom zwakke score voor een maandag uitzending waar de uitslag van een zowaar redelijk interessante vrijdagcliffhanger te zien was.quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voor mij is het nu gewoon klaar met deze serie, totdat ik hoor dat er andere schrijvers komen of wat dan ook. Ik denk ook dat ik niet meer frequent zal verschijnen in deze reeks (weliswaar tot grote opluchting van anderen). Maar voor alle duidelijkheid ik zeg nooit nooit
Ronja vond ik dit keer niet zo irritant...kvond het juist wel lief hoe ze dr moeder hielpquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:46 schreef verleiding het volgende:
Waarom stemde er niemand op Ronja? Het is dat Barbara mijn eerste keuze was, anders had ik op Ronja gestemd.. Of denkt iedereen er net zoals ik over?
dat vind ik nou ook, zoals ze van frustratie met haar tong tegen har wangen duwde, zag er niet uit, maar juist daarom, prachtig gespeeld!quote:
Het zou me niks verbazen als dat stukje onderzoek een stukje bluf wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:00 schreef Hogendoorn het volgende:
Die reactie van het schrijversteam slaat de spijker op zijn kop. Dit is hun filosofie en dit is wat we te zien gaan krijgen. Ik snap er helemaal niets van. Uit welk onderzoek blijkt dat mensen geen criminaliteit en slechteriken willen zien?
Dat doen ze niet, ze denken dat de soap nu volmaakter is dan ooit en sterker nog ze denken dat dit door hun komt. Ze zien het gtst van onze tijd, als een krakkemikkerige serie met slechte acteurs en decors, waar ze lacherig over kunnen doen. Volgens mij hebben ze die afleveringen ook nooit gezien en hebben vluchtig wat gelezen (dat misschien ook nog slecht samengevat was) over oude verhaallijnen. Slechteriken als Herman Hogendoorn kennen ze alleen qua naam volgens mij.quote:Westenwind, Dallas, het oude GTST, ATWT, Y&R, ONM, etc. bevatten allemaal schurken en vaak waren die populairder dan de andere personages. De aflevering van Dallas waarin aartschurk JR Ewing wordt neergeschoten is de best bekeken aflevering ooit en maakte de serie internationaal een hit. De moordaanslag op Ludo hield tv-land bezig en de moord op Frits van Houten wordt door velen als de beste scene ooit uit GTST beschreven.
Hoe blind zijn ze?! Zoveel mensen dragen Frits van Houten na al die jaren nog op handen, Martine Hafkamp wordt om de zoveel tijd weer ontboden door de fans om terug te keren, Herman Hogendoorn kan iedereen die toen jong was zich nog herinneren als indrukwekkend personage met de enge ogen. En Ludo in zijn hoogtijdagen met de maffia intrigeerde legioenen mensen.
Het is prima dat zij verhaallijnen over liefde, familie en dagelijkse sores willen vertellen, maar er moet tegenwicht zijn. Zoals Casper van Bohemen zei: "Goede tijden, SLECHTE tijden, de schurken maken de serie spannend."
Zelfs al die middelbare scholieren (waar ik overigens les aan geef) vinden het een saaie serie en zeggen nu nog: "ik weet wel nog toen dat geld van Ludo werd versnipperd door die vrouw, dat was een vette aflevering". Dus ook het jonge publiek blijft of gaat juist hierdoor naar de serie kijken.
WORD WAKKER!
Barbara met frietpanhaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:21 schreef alors het volgende:
De papierversnippering van MartineMartine die op de boot in bontjas op zee wordt gezet door Ludo. Bowien die aan het cliff hangt. Laura die Philip kidnapt. Isabella die haar eigen dood in scene zet. Robert die zwaar aan de coke zat. Martine die Nick met een slagersmes bedreigt, waardoor hij in zn broek pist
Die gefreakte Bob die achter Dian aanzit. Onno P Wassenaar
Fritsie
En wat heb je nu??? Niks
Ik ben ook gestopt met kijken. Nu al een maand denk ik, en ik zal je zeggen, ik mis het totaal niet. Ik lees nog graag mee hier maar als ik dat allemaal lees, krijg ik totaal geen prikkel om weer te gaan kijken. Desondanks hoop ik van ganser harte dat de soap weer terugkeert op het oude niveau.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Apotheose het volgende:
er zit ook een knop he, op de tv. Als GTST niet meer je ding is HOEF je niet te kijken. Tis maar een tip natuurlijk
Ik kijk wanneer ik wil en reageer er hier op wanneer ik wil, laat dat duidelijk zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Apotheose het volgende:
er zit ook een knop he, op de tv. Als GTST niet meer je ding is HOEF je niet te kijken. Tis maar een tip natuurlijk
Ja ik vond haar vandaag ook niet irritant ofzo, maar ik las best vaak klachten over Ronja, vandaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ronja vond ik dit keer niet zo irritant...kvond het juist wel lief hoe ze dr moeder hielp
Ik vind het niet slecht ofzo. Er zijn gewoon een boel punten van verbetering te noemen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Apotheose het volgende:
mn nachtrust...wat doe je..quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het niet gezien maar ik vind dit echt een jan
[ afbeelding ]
Ja dat gaat wel gebeuren volgens mij haha... jeff liet overduidelijk merken dat hij haar wel zag zittenquote:Op woensdag 11 november 2009 04:30 schreef Harajuku. het volgende:Joke
Jef die weer een keer mag gaan neuken
Ja, Joke gaat de eerst de boot nog even afhouden maar daarna mag Jef eroverheenquote:Op woensdag 11 november 2009 04:31 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel gebeuren volgens mij haha... jeff liet overduidelijk merken dat hij haar wel zag zitten
mn ontbijt, wat doe je! :quote:Op woensdag 11 november 2009 04:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Joke gaat de eerst de boot nog even afhouden maar daarna mag Jef eroverheen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 04:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Joke gaat de eerst de boot nog even afhouden maar daarna mag Jef eroverheen.
Ja, dat dus. En precies hetzelfde gaat nu met Joke en Jef gebeuren. Elke keer gewoon weer hèquote:Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zulks een voorspelbaarheid he.
Ik zag vanmorgen toevallig de herhaling en wat een ellende zeg. Die NoudBout die langs de bouwmarkt gaanEen beetje bedrijf gaat toch langs de groothandel
![]()
Barbaara en Martijn voor de Rozenboom en hun 'knuffel', hoe knullig en nep was dat? Totaal geen chemie tussen die twee. Charlie, omgwat een domme nutteloze lijn met die Jan, like we care
Zij en Rik gaan toch wel batsen, dus waarom zoveel poespas er omheen?
Die scene was echt het dieptepunt van de hele week eigenlijk. Alsof ze letterlijk sympathie van de kijkers willen hebben van: He, wat naar voor die 2 lieve, leuke mensen dat ze geen relatie kunnen hebben omdat Martijn helaas getrouwd is.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Barbaara en Martijn voor de Rozenboom en hun 'knuffel', hoe knullig en nep was dat?
Onder het mom van:quote:Op woensdag 11 november 2009 04:30 schreef Harajuku. het volgende:Joke
Jef die weer een keer mag gaan neuken
Nou, ik gun het Jef ergens wel maar ik vind Joke Bruijs niet zo leuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef Perico het volgende:
[..]
Onder het mom van:
Joke, hou op met koken, kom uit die keuken, Jef wil je neuken?
Ik gun het Jef!
Meneer Harmsen kan helaas niet meerquote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef mirelia het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Jaap Kooijman binnenkomt
Mijn gedachtequote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef mirelia het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Jaap Kooijman binnenkomt
Haha daar moet ik ook altijd aan denken bij die naamquote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef Perico het volgende:
[..]
Onder het mom van:
Joke, hou op met koken, kom uit die keuken, Jef wil je neuken?
Ik gun het Jef!
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:40 schreef Roberto258 het volgende:
Jack'misschien kun jij hem genezen'.
Charlie vertelt dit natuurlijk aan Baarbaar, op haar beurt vertelt zij dit aan Janine die natuurlijk geschokt is.
Ooh god iedereen dronken ?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:24 schreef NoNickOne het volgende:
Ik hoop echt zo dat Charlie,Ronja,Jack,Noud & Lucas straks allemaal kaslam zijn..
ze waren ook al vrij snel lamquote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef Marrije het volgende:
Een pakje kaarten en een meter bier
Een meter bier
Ik had wodka oid verwacht.
die stem vooral van haar. alsof ze een retard isquote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Haha daar moet ik ook altijd aan denken bij die naam
Ik vind Joke Bruijs trouwens ook een vreselijk mens.
Ik ben er nog niet uit wat ik erger vind: haar hoofd (vooral die ogen) of haar stem.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef alors het volgende:
Zwarte Magica.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik erger vind: haar hoofd (vooral die ogen) of haar stem.
Noud : Dit had ik nou nooit verwacht dat ik dit ging doenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh god iedereen dronken ?
Ik zie waar dit heen gaat. Charlie en Jack die uit lust gaan neuken.
Ronja zou zichzelf wel van kant maken. En dan blijven Noud en Lucas over.
Neeeee, ik gooi alvast weer een nieuwe laag frituurvet over Barbara's afgeleefde groefkop, om haar haar weer in model te brengen. En dan de hens erin!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:58 schreef Apotheose het volgende:
dus ipv barbara gaan we nu joke afbranden?
mee eens!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik erger vind: haar hoofd (vooral die ogen) of haar stem.
absoluut vreselijk, en een slechte actrice!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Haha daar moet ik ook altijd aan denken bij die naam
En dan komt Dex de kamer binnen, en gaat helemaal over de zeik...quote:Op woensdag 11 november 2009 23:11 schreef bobjuh het volgende:
Leuker als Jack in een dronken bui vreemd gaat met Lucas
Het zou wellicht leuke tv opleveren als ze echt lam gevoerd werden.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:24 schreef NoNickOne het volgende:
Ik hoop echt zo dat Charlie,Ronja,Jack,Noud & Lucas straks allemaal kaslam zijn..
Ik vond Lieke ooit mooi, maar nu vind ik dat ze zo´n vlak hoofd heeft gekregen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef DjinN het volgende:
Wat is Charlie toch een lelijk wijf![]()
Tamara Brinkman speelde veel leuker
En Danny =![]()
Dat ben ik met je eens. Ik heb liever een vent die minder ´mooi ´ is en meer uitstraalt dan zo´n etalagepop die goed voor standbeeld kan spelen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef alors het volgende:
Danny heeft ook zo'n verschrikkelijke, dode seksloze uitstraling. Zelfs Laura doet dat beter.
Uúúuuuh, uúúúúh, ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 12 november 2009 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Danny zit altijd irritant te, ja hoe heet dat eigenlijk. Tussen tss en uh in, dat geluidjeZo ontzettend vervelend vind ik dat, alsof hij al het leed van de wereld draagt. Ugh.
Voor eens en voor altijd!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:24 schreef ViolaFold het volgende:
Moeder en dochter Fischer opgerot.
ja en janine die natuurlijk weer gaat twijfelen... zucht.quote:
Echt heel irritant ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en janine die natuurlijk weer gaat twijfelen... zucht.
Als ze ja moet zeggen zal het wel iets worden van: "Zucht...Jack....zucht....ik kan niet met je trouwen.....zucht...."quote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef verleiding het volgende:
Verrassing, Janine aan het twijfelen.
Je vergeet 'schat' en 'liefje' nogquote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze ja moet zeggen zal het wel iets worden van: "Zucht...Jack....zucht....ik kan niet met je trouwen.....zucht...."
Ah kut ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef verleiding het volgende:
[..]
Je vergeet 'schat' en 'liefje' nog.
Rikkiquote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef James1988 het volgende:
Even in de herhaling:
Poll: Irritantste figuur in GTSTBarbara Bing Charlie Danny Dex Irene Jack Janine Jef Laura Lorena Lucas Ludo Martijn Maxime Nick (speelt niet meer in GTST)
Nina Noud Rik Rikki Ronja Sjors Valentijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Boycotten dat programma. Ook niet op de achtergrond aanzetten want dat is ook kijkcijfer. Gewoon helemaal niets meer mee doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat stukje onderzoek een stukje bluf was![]()
[..]
Dat doen ze niet, ze denken dat de soap nu volmaakter is dan ooit en sterker nog ze denken dat dit door hun komt. Ze zien het gtst van onze tijd, als een krakkemikkerige serie met slechte acteurs en decors, waar ze lacherig over kunnen doen. Volgens mij hebben ze die afleveringen ook nooit gezien en hebben vluchtig wat gelezen (dat misschien ook nog slecht samengevat was) over oude verhaallijnen. Slechteriken als Herman Hogendoorn kennen ze alleen qua naam volgens mij.
Het punt is dat je een paar vasten waarden nodig hebt:
-bedrijven en instituten (scholen, zakenbedrijven, horeca, desnoods iemand die als postbode werkt of diverse baantjes heeft)
-eenduidige herkenbare personages, ware slechteriken, ware helden, ware vrienden; deze eigenschappen zijn fixed en moeten krachtig naar voren komen.
Met zo een soort structuur kun je verhalen bedenken in allerlei combinaties zoveel je wilt, wat er nu gedaan wordt, is dat ze iets relationeels bedenken zoals 'vreemdgaan, scheiding, oplichting'. Vervolgens een paar personages daarvoor uitkiezen en er een rommelige verhaallijn rondom ontwikkelen die soms 'no sense' maakt en die nogal slecht en onbevredigend wordt afgesloten.
Waarschijnlijk hebben deze 2 mensen Wilbert Gieske alias Robert Alberts ook hun visie op het fenomeen soap gegeven en is dit de reden dat deze oudgediende de serie heeft verlaten.
En als ze wel gaan trouwen ook niet?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef bloodymary het volgende:
Als Jack en Jeanine niet gaan trouwen, kijk ik echt nooit meer!
Dan kijk ik het nog een paar weken aan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En als ze wel gaan trouwen ook niet?
Volgens mij maakt het niets uit voor de kijkcijfers of jij wel of niet je TV aan hebt staan op een bepaald net hoor. Een doorsnee van de bevolking heeft een kastje staan die kijkcijfers bijhoudt en doorgeeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:27 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Boycotten dat programma. Ook niet op de achtergrond aanzetten want dat is ook kijkcijfer. Gewoon helemaal niets meer mee doen.Ze merken het binnenkort toch wel in de nummers, maar hoe slechter de uitkomst, hoe duidelijker het signaal.
LOLquote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef alors het volgende:
Danny heeft ook zo'n verschrikkelijke, dode seksloze uitstraling. Zelfs Laura doet dat beter.
Zonde van het frituurvet.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:55 schreef Perico het volgende:
[..]
Neeeee, ik gooi alvast weer een nieuwe laag frituurvet over Barbara's afgeleefde groefkop, om haar haar weer in model te brengen. En dan de hens erin!
Ik vond dat met René toch wel 1 van de beste verhaallijnen van de laatste jarenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
Piet René! Dat was mooi.En griezelig.
Maar helaas wisten ze het weer om zeep te helpen met een waardeloze ontknoping.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik vond dat met René toch wel 1 van de beste verhaallijnen van de laatste jaren
Ja, het ging goed tot Janine en René weer in contact kwamen. Tot hij Doortje had vermoord, vond ik het heel sterk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar helaas wisten ze het weer om zeep te helpen met een waardeloze ontknoping.
Zou me niets verwonderen. In ONM speelde hij al de rol van een homo die ook even met een vrouw ging.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:03 schreef Panda72 het volgende:
Zou het kunnen zijn dat Danny nog niet uit de kast is gekomen en eigenlijk homo is. Hij is tenslotte ook ballerinaen zijn die meestal niet van de verkeerde kant? Zou wat zijn zeg als Sjors er achter komt dat Danny eigenlijk op Lukots valt. En dat Sjors zich in verwarring aan Sjefke vergrijpt.
[ afbeelding ]
Het bewijs is geleverd ik twijfel niet meer. Vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat Danny uit de kast huppelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen. In ONM speelde hij al de rol van een homo die ook even met een vrouw ging.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:28 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt nu wel heel slecht.
Ik denk dat ze Janneman jaloers probeerde te maken of zo. Maar zeker weten doe ik het niet ik vind het maar Vaag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:37 schreef verleiding het volgende:
Er is 1 ding dat ik niet begrijp. Gisteren in de Koning, toen Charlie met Jack begon te flirten waar Jan bij stond. Ze vertelde Jack dat hij mee moest spelen enzo. En toen Jan besloot weg te gaan, was ze nog verontwaardigd ook. Ben ik de enige die geen hout begrijpt van wat Charlie nou probeerde te bereiken
?
Ik begrijp het heel goed, ze probeert die Jan jaloers te maken door met een andere man te flirten, die Jan hield duidelijk de eer aan zichzelf en Charlie kreeg niet wat ze wilde (ik heb die hele aflevering niet gezien hoor, maar dit is wat ik er uit opmaak).quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:37 schreef verleiding het volgende:
Er is 1 ding dat ik niet begrijp. Gisteren in de Koning, toen Charlie met Jack begon te flirten waar Jan bij stond. Ze vertelde Jack dat hij mee moest spelen enzo. En toen Jan besloot weg te gaan, was ze nog verontwaardigd ook. Ben ik de enige die geen hout begrijpt van wat Charlie nou probeerde te bereiken
?
Ach zulke dingen komen heel vaak voor. Eerst zie je bv. Noud bellen met Bing, ze spreken 's avonds af in de koning. Vervolgens zie je Janine in haar ochtendjas aan de onbijttafel, waarna je vervolgens Bing en Noud in de koning ziet. Janine zal wel niet de hele dag uitslapen lijkt mequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:47 schreef vencodark het volgende:
Eerder was er ook zo'n vage scene, vd week ergens.
Charlie ging met o.a. Bing naar dat nieuwe pand kijken en vroeger Barbare op Rikkie en Valentijn te passen. Dat zou Bar doen. Even later zit Barbara bij Jef een beetje te ouwehoeren en verteld ze dat Charlie nú bij dat nieuwe pand is. En geen Rikkie of Valentijn te bekennen.Waar heeft ze die dan gelaten?
Beetje raar, ze probeert toch een relatie te krijgen met Janquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Janneman jaloers probeerde te maken of zo. Maar zeker weten doe ik het niet ik vind het maar Vaag.
Haha, still the man! Ik krijg geen genoeg van dit personage. Tijd voor de DVD-box van seizoen 3!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
Het zou wat zijn als je je deur open doet en iemand staat zo kijkend als Herman voor de deur:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |