Ja ik vond haar vandaag ook niet irritant ofzo, maar ik las best vaak klachten over Ronja, vandaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ronja vond ik dit keer niet zo irritant...kvond het juist wel lief hoe ze dr moeder hielp
Ik vind het niet slecht ofzo. Er zijn gewoon een boel punten van verbetering te noemen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Apotheose het volgende:
er zit ook een knop he, op de tv. Als GTST niet meer je ding is HOEF je niet te kijken. Tis maar een tip natuurlijk
mn nachtrust...wat doe je..quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het niet gezien maar ik vind dit echt een jan
[ afbeelding ]
Ja dat gaat wel gebeuren volgens mij haha... jeff liet overduidelijk merken dat hij haar wel zag zittenquote:Op woensdag 11 november 2009 04:30 schreef Harajuku. het volgende:Joke
Jef die weer een keer mag gaan neuken
Ja, Joke gaat de eerst de boot nog even afhouden maar daarna mag Jef eroverheenquote:Op woensdag 11 november 2009 04:31 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel gebeuren volgens mij haha... jeff liet overduidelijk merken dat hij haar wel zag zitten
mn ontbijt, wat doe je! :quote:Op woensdag 11 november 2009 04:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Joke gaat de eerst de boot nog even afhouden maar daarna mag Jef eroverheen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 04:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Joke gaat de eerst de boot nog even afhouden maar daarna mag Jef eroverheen.
Ja, dat dus. En precies hetzelfde gaat nu met Joke en Jef gebeuren. Elke keer gewoon weer hèquote:Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zulks een voorspelbaarheid he.
Ik zag vanmorgen toevallig de herhaling en wat een ellende zeg. Die NoudBout die langs de bouwmarkt gaanEen beetje bedrijf gaat toch langs de groothandel
![]()
Barbaara en Martijn voor de Rozenboom en hun 'knuffel', hoe knullig en nep was dat? Totaal geen chemie tussen die twee. Charlie, omgwat een domme nutteloze lijn met die Jan, like we care
Zij en Rik gaan toch wel batsen, dus waarom zoveel poespas er omheen?
Die scene was echt het dieptepunt van de hele week eigenlijk. Alsof ze letterlijk sympathie van de kijkers willen hebben van: He, wat naar voor die 2 lieve, leuke mensen dat ze geen relatie kunnen hebben omdat Martijn helaas getrouwd is.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Barbaara en Martijn voor de Rozenboom en hun 'knuffel', hoe knullig en nep was dat?
Onder het mom van:quote:Op woensdag 11 november 2009 04:30 schreef Harajuku. het volgende:Joke
Jef die weer een keer mag gaan neuken
Nou, ik gun het Jef ergens wel maar ik vind Joke Bruijs niet zo leuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef Perico het volgende:
[..]
Onder het mom van:
Joke, hou op met koken, kom uit die keuken, Jef wil je neuken?
Ik gun het Jef!
Meneer Harmsen kan helaas niet meerquote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef mirelia het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Jaap Kooijman binnenkomt
Mijn gedachtequote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef mirelia het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Jaap Kooijman binnenkomt
Haha daar moet ik ook altijd aan denken bij die naamquote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef Perico het volgende:
[..]
Onder het mom van:
Joke, hou op met koken, kom uit die keuken, Jef wil je neuken?
Ik gun het Jef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |