abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74384885
Woaaaaaaaahhh...Danny...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74385044
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_74385295
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:15 schreef bloodymary het volgende:
Nee, toch omdat Danny het niet mag weten? Die heeft geen contact meer met die moeder en wil dat ook niet.
ook zo debiel ook: als je aan de telefoon bent dan hoor je toch wel dat er 2 meter achter je een deur open gaat?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 4 november 2009 @ 14:56:48 #254
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74386221
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ook zo debiel ook: als je aan de telefoon bent dan hoor je toch wel dat er 2 meter achter je een deur open gaat?
Ja dat zei ik dus ook al. Echt stom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 4 november 2009 @ 15:16:54 #255
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_74386854
quote:

[..]

Je gaat toch ook niet met je rug naar een deur telefoneren als je weet dat er iemand binnen kan komen die het gesprek niet mag horen....

Maarja dat zijn de GTST schrijvers.
pi_74386886
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef ViolaFold het volgende:
GOH
SPOILER
SPOILER
pi_74386912
quote:

[..]

Ja, dat was echt debiel .
pi_74387798
En komt het godverdomme nog eens uit dat Maxime dat rendez-vous geregeld heeft?
  woensdag 4 november 2009 @ 16:10:05 #259
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_74388777
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:18 schreef verleiding het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_74389315
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef DeTolk het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 4 november 2009 @ 16:36:29 #261
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74389811
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_74390006
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft deze smiley opgegeten en is samen gesmolten met hem, net als the mummy, HORROR!!!
know'm sayin?
word? word.
pi_74391818
quote:
[ afbeelding ]
Oh daar heb je die rotkop inderdaad weer:

-een rimpelig gezicht, het gezicht van de heks uit Disney's sneeuwwitje is nog gladder (niks mis met oude mensen, maar laat ze dan geen zogenaamde milfen spelen, want dat zijn ze niet)

-ze heeft een kort pittig kapsel gekregen, als je wilt weten waar dat voor staat zoek de Klaagbaak er maar even op na

-en dan dat lachje, dat doet het hem gewoon, een semi-gemaakt, etterig onuitstaanbaar lachje, vol hypocrisie, vol niet gemeende goedheid, vol egocentrisme, een lachje dat zegt 'ik doe alles wat ik wel en ik kom er altijd mee weg' en tot slot:

een lachje dat mij keihard uitlacht met 'haha Bartolhoven (en anderen) ik zit er lekker nog steeds in terwijl jullie me graag weg willen hebben, nananana'

Drommels ik word gewoon echt agressief van dat rotmens
Een heer met stijl
pi_74391851
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

........

Drommels ik word gewoon echt agressief van dat rotmens
Dat ik me weer zo laat gaan, maar zij staat voor mij equivalent aan de ondergang en afvlakking van gtst
Een heer met stijl
  woensdag 4 november 2009 @ 17:50:55 #265
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74392121
Ik ben het zowaar met je eens, ik moet die Barbara ook niet
Maar ja, er moeten ook genoeg personages in zitten waar je je aan kunt ergeren. De gemiddelde kijker dan, niet dat groepje hier waarvan het gros iedereen 'stom' vindt
pi_74392175
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het zowaar met je eens, ik moet die Barbara ook niet
Maar ja, er moeten ook genoeg personages in zitten waar je je aan kunt ergeren.
Dit is al geen normaal ergeren meer
quote:
De gemiddelde kijker dan, niet dat groepje hier waarvan het gros iedereen 'stom' vindt
Ik zie niet in dat wanneer ze iedereen daadwerkelijk slecht vinden ze dit niet zouden mogen zeggen, ik doe dat in ieder geval, so better get used to it
Een heer met stijl
  woensdag 4 november 2009 @ 17:56:27 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74392323
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit is al geen normaal ergeren meer
[..]

Ik zie niet in dat wanneer ze iedereen daadwerkelijk slecht vinden ze dit niet zouden mogen zeggen, ik doe dat in ieder geval, so better get used to it
Tuurlijk, vooral zeggen, maak van je hart geen moordkuil. Het ging mij er om dat er vast wel iemand zou zeggen, als ik zou zeggen dat er ook genoeg in moeten zitten om je aan te ergeren, dat ze allemaal om aan te ergeren zijn dus dat Babs overbodig is. Maar vooralsnog ga ik uit van de gemiddelde kijker en die vindt niet alle personages irritant. Zó bedoelde ik dat.
pi_74392816
die Danny zou speurneus moeten worden. binnen 12 minuten komt hij 2x op het 'juiste' moment een ruimte binnen...
pi_74393151
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef warezguy05 het volgende:
die Danny zou speurneus moeten worden. binnen 12 minuten komt hij 2x op het 'juiste' moment een ruimte binnen...
Net als Maxime, die is ook altijd op het goede moment op de goede plek. Andersom is dat nooit zo, als zij snode plannen maakt midden in de Rozenboom, is er niemand die haar per toeval afluistert....
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 4 november 2009 @ 18:31:01 #270
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_74393465
quote:
Op woensdag 4 november 2009 02:05 schreef ViolaFold het volgende:
Waar het oorspronkelijk fout is gegaan is de overgang van ingewikkelde verhaallijnen naar jip en janneke verhaallijnen. Vroeger waren verhaallijnen onvoorspelbaar, moest de kijker nadenken en werd er bovendien voor een goede sfeer en spanning gezorgd.

(...)

Conclusie van mijn ietwat onsamenhangende stukje: GTST zoals het nu is heeft minder nivo dan menig kinderserie. Het gevoel bekruipt je dat de doelgroep van de productie inmiddels de groep 10 tot 16 betreft. Onder het motto van: Laten we het vooral niet te ingewikkeld maken, dan haken de kindjes af. Ik weet zeker dat als regulars hier als Dr.Mikey, van Bartelhoven en Tuinstra de scripts in elkaar mochten zetten, de kijkcijfers binnen een jaar weer op 2 miljoen liggen.
Volledig mee eens. Het lijkt gewoon alsof deze scriptschrijvers geen enkele inspiratie hebben. En ik heb het al zo vaak gezegd: het niveau is in alles zoveel slechter geworden.

De scènes gisteren met Ronja. Afgrijselijk slecht. En alsof ze nu ineens helemaal niet meer bezig is met het uit elkaar gaan van haar ouders. Het stoort me al langer dat je nu vooraf, na enkele scènes, al weet waar de hele aflevering over zal gaan. Als Ronja in beeld komt met Charlie is het over daten en Ronja in beeld met haar familie is de breuk tussen haar ouders en dan geen enkele nuancering.

In seizoen 2 zie je een hele aflevering waar Frits niet in voor komt en in de laatste scène zie je hem ineens aan Van Kooten de opdracht geven om Arnie Alberts er in te luizen. Dat soort wendingen houdt de kijker geboeid, omdat alles en iedereen op elk moment kan gebeuren en verschijnen.

De aflevering van gisteren was zo'n voorbeeld van complete triestheid. Niets is spannend.
Bovendien vond ik Lucas in het begin wel een verfrissend personage dat in ieder geval weer wat meer een eigen karakter had. Nu hij op Nina-achtige wijze Ronja dating tips ging geven met Do's en Don't's is hij al net zo'n karikatuur geworden als zijn gekke zus. Jammer dat elk personage dat even anders dreigt te worden gelijk verpest wordt. Alleen Dex gaat nog even.
"U hoort nog van me!"
pi_74394056
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef bloodymary het volgende:
En komt het godverdomme nog eens uit dat Maxime dat rendez-vous geregeld heeft?
Ik hoop het wel . Maar het zal wel niet gebeuren.
pi_74394537
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tuurlijk, vooral zeggen, maak van je hart geen moordkuil. Het ging mij er om dat er vast wel iemand zou zeggen, als ik zou zeggen dat er ook genoeg in moeten zitten om je aan te ergeren, dat ze allemaal om aan te ergeren zijn dus dat Babs overbodig is. Maar vooralsnog ga ik uit van de gemiddelde kijker en die vindt niet alle personages irritant. Zó bedoelde ik dat.
oke
Een heer met stijl
  woensdag 4 november 2009 @ 19:07:22 #273
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74394778
Ik vind Ronja inderdaad ook slecht acteren, ok, ze moet ook wat dommig en naïef overkomen, maar ze acteert gewoon niet goed. Behalve de huilscenes, die gaan prima. Maar een tweede Nina is niet nodig.
pi_74395201
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef verleiding het volgende:

[..]

Ik hoop het wel . Maar het zal wel niet gebeuren.
volgens mij komt uiteindelijk alles uit in een soapserie, maar het laat idd even op zich wachten..
pi_74397441
wat jullie zeggen over de karakter ontwikkeling klopt helemaal net als dat over Barbara

Ik zeg mailen naar RTL!
pi_74398492
Weer dat gore lachje op het eind
Een heer met stijl
  woensdag 4 november 2009 @ 20:34:34 #277
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74398502
Lieke terug.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:34:49 #278
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_74398513
quote:
[ afbeelding ]
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_74398557
Gatveredamme! Die rotkop van Barbara verpest mn zicht keer op keer Ik hoop zo dat ze een blauwtje loopt en van pure wanhoop van een brug springt ofzo!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 4 november 2009 @ 20:36:22 #280
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_74398579
Paint de Barbamamma!!!
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_74398788
wat is er toch met barbara dat 'iedereen' hier haar zo 'haat' ofzo?
pi_74399536
Pfff, jammer dat Lucas niet probeert om Maxime erin te luizen, dat had een leuke lijn kunnen worden. Weer een gemiste kans mijn inziens...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_74399568
Ik dacht dat Lucas Maxime wel door zou hebben, nadat hij zei van "je overtuigt me totaal niet", maar helaas .
pi_74399607
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

volgens mij komt uiteindelijk alles uit in een soapserie, maar het laat idd even op zich wachten..
Ik denk áls het al uitkomt, dat het dan nog heel lang gaat duren . Tegen die tijd heeft het al geen zin meer om het te vertellen.
pi_74399828
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Apotheose het volgende:
wat is er toch met barbara dat 'iedereen' hier haar zo 'haat' ofzo?
Hierom:

GTST #265
Een heer met stijl
  woensdag 4 november 2009 @ 21:11:57 #286
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74400139
Love to hate Barbara

Helpt Barbara ook tegen inbrekers?
  woensdag 4 november 2009 @ 21:42:09 #287
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_74401538
Die voice-mail van de Huygens. Weer een nieuw dieptepunt....
"U hoort nog van me!"
  woensdag 4 november 2009 @ 21:57:44 #288
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_74402256
Voor de liefhebbers:

Die voicemail van de Huygens was inderdaad dieptriest.. schamen die acteurs zich niet dat ze dat überhaupt hebben moeten inspreken? En denken die scriptschrijvers nou werkelijk dat we op zulke onbenulligheden zitten te wachten?

En dan dat pruillipje van Barrrrrrrbara toen Janine haar eigen zoon vroeg om haar getuige te zijn... Hoppa meteen begint Janine zich weer te verontschuldigen.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:09:08 #289
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_74402823
Die kop ze wordt ook steeds ouder.
Steeds komt er weer meer bij. Ze is echt vreemd die Barbara.
En eng ook de meest toffe slechteriken zijn het die het zelf niet door hebben doorgaand.,
Maar bij Barbara heeft de schrijver het ook niet door. Eigenlijk is Barbara de ultimate badguy .
Maar zo irritant omdat ze zelfs de schrijvers door heeft. Die Charlotte Bersijn ofzo lijkt me ook een heel naar mens.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_74406558
Hoe gaan Jack en Janine dat doen als ze gaan samenwonen? Tenminste, ik neem aan dat Jack bij Janine in gaat trekken wanneer ze trouwen. Blijft Barbara daar dan ook nog wonen? Als ik Jack was zou ik het nu niet echt leuk vinden als mijn vrouw haar beste vriendin daar zou wonen en zeker geen parasiet , maar Barbara zal het vast volkomen normaal vinden bij het gelukkige koppeltje in te wonen , misschien zet Barbara straks wel haar zinnen op Jack
pi_74406701
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hierom:

GTST #265
Je hebt je huiswerk goed gedaan
  donderdag 5 november 2009 @ 00:25:40 #292
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74407461
Gaan Ludo en Irene nou neuken?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74407533
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaan Ludo en Irene nou neuken?
Moet eigenlijk wel he? Ben trouwens niet zo'n Irene fan... Vind haar saai... Met martijn lust ik wel een beschuitje
pi_74408094
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef James1988 het volgende:

En dan dat pruillipje van Barrrrrrrbara toen Janine haar eigen zoon vroeg om haar getuige te zijn... Hoppa meteen begint Janine zich weer te verontschuldigen.
over pruillippen gesproken; die irene kan er ook wat van
pi_74408239
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kop ze wordt ook steeds ouder.
Inderdaad, zelf Helen Helmink die een soort 60-plusser speelde had minder rimpels:

Een heer met stijl
pi_74408435
Hmm deze is bijna vol, ik stel voor dat we van de volgende een flink Barbara bash topic maken, mochten die makers hier ook lezen dan is de essentie ze direct duidelijk
Een heer met stijl
pi_74408917
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef ViolaFold het volgende:
Om te janken zo slecht. Aangezien ze Frits van Houten met geen mogelijkheid meer de serie in terug kunnen schrijven, moeten we maar hopen op een snelle comeback van Inge Ipenburg als haar alterego Martine Hafkamp. Die heeft tenslotte een open eind gekregen bij haar exit.

Ik hoop dat Barbaar een psychopaat tegen komt op de datingsite. Een lange verhaallijn is wat mij betreft overbodig. Gewoon ontmoeten en vermoorden. Sexscenes met Barbaar zijn in strijd met de Kijkwijzer.
Absoluut. Al zou Frits van Houten best terug kunnen naar mijn mening, zoals ik reeds een aantal keer eerder heb aangegeven. De serie moet bovenal entertainen. Het is meer dat ze er niet aan willen. Ze zien er het nut niet van in om tijd en energie in de inhoud van een serie te steken die op zich redelijk scoort op het acht uur slot. Hierdoor vergeten ze te entertainen. Het kon al zoveel beter, maar als de kijkcijfers binnenkort weer op nul niveau zitten gaan ze regelrecht ONM achterna. Als gewoontekijkers links en rechts al afhaken, wat moet er dan nog van komen?
  donderdag 5 november 2009 @ 08:01:14 #298
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_74409284
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef Tirza het volgende:
Hoe gaan Jack en Janine dat doen als ze gaan samenwonen? Tenminste, ik neem aan dat Jack bij Janine in gaat trekken wanneer ze trouwen. Blijft Barbara daar dan ook nog wonen? Als ik Jack was zou ik het nu niet echt leuk vinden als mijn vrouw haar beste vriendin daar zou wonen en zeker geen parasiet , maar Barbara zal het vast volkomen normaal vinden bij het gelukkige koppeltje in te wonen , misschien zet Barbara straks wel haar zinnen op Jack
Op haar ex-schoonzoon ?
  donderdag 5 november 2009 @ 08:03:18 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74409297
quote:
Op donderdag 5 november 2009 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm deze is bijna vol, ik stel voor dat we van de volgende een flink Barbara bash topic maken, mochten die makers hier ook lezen dan is de essentie ze direct duidelijk
we kunnen ook allemaal even een mailtje sturen
  donderdag 5 november 2009 @ 08:06:07 #300
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74409326
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')