quote:Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
ook zo debiel ook: als je aan de telefoon bent dan hoor je toch wel dat er 2 meter achter je een deur open gaat?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:15 schreef bloodymary het volgende:
Nee, toch omdat Danny het niet mag weten? Die heeft geen contact meer met die moeder en wil dat ook niet.
Ja dat zei ik dus ook al.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook zo debiel ook: als je aan de telefoon bent dan hoor je toch wel dat er 2 meter achter je een deur open gaat?
Je gaat toch ook niet met je rug naar een deur telefoneren als je weet dat er iemand binnen kan komen die het gesprek niet mag horen....quote:Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook zo debiel ook: als je aan de telefoon bent dan hoor je toch wel dat er 2 meter achter je een deur open gaat?
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef ViolaFold het volgende:
GOH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was echt debielquote:Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:18 schreef verleiding het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
ze heeft deze smileyquote:
Oh daar heb je die rotkop inderdaad weer:quote:
Dat ik me weer zo laat gaan, maar zij staat voor mij equivalent aan de ondergang en afvlakking van gtstquote:Op woensdag 4 november 2009 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
........
Drommels ik word gewoon echt agressief van dat rotmens
Dit is al geen normaal ergeren meerquote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het zowaar met je eens, ik moet die Barbara ook niet![]()
Maar ja, er moeten ook genoeg personages in zitten waar je je aan kunt ergeren.
Ik zie niet in dat wanneer ze iedereen daadwerkelijk slecht vinden ze dit niet zouden mogen zeggen, ik doe dat in ieder geval, so better get used to itquote:De gemiddelde kijker dan, niet dat groepje hier waarvan het gros iedereen 'stom' vindt
Tuurlijk, vooral zeggen, maak van je hart geen moordkuil. Het ging mij er om dat er vast wel iemand zou zeggen, als ik zou zeggen dat er ook genoeg in moeten zitten om je aan te ergeren, dat ze allemaal om aan te ergeren zijn dus dat Babs overbodig is. Maar vooralsnog ga ik uit van de gemiddelde kijker en die vindt niet alle personages irritant. Zó bedoelde ik dat.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is al geen normaal ergeren meer![]()
[..]
Ik zie niet in dat wanneer ze iedereen daadwerkelijk slecht vinden ze dit niet zouden mogen zeggen, ik doe dat in ieder geval, so better get used to it
Net als Maxime, die is ook altijd op het goede moment op de goede plek. Andersom is dat nooit zo, als zij snode plannen maakt midden in de Rozenboom, is er niemand die haar per toeval afluistert....quote:Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef warezguy05 het volgende:
die Danny zou speurneus moeten worden. binnen 12 minuten komt hij 2x op het 'juiste' moment een ruimte binnen...
Volledig mee eens. Het lijkt gewoon alsof deze scriptschrijvers geen enkele inspiratie hebben. En ik heb het al zo vaak gezegd: het niveau is in alles zoveel slechter geworden.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:05 schreef ViolaFold het volgende:
Waar het oorspronkelijk fout is gegaan is de overgang van ingewikkelde verhaallijnen naar jip en janneke verhaallijnen. Vroeger waren verhaallijnen onvoorspelbaar, moest de kijker nadenken en werd er bovendien voor een goede sfeer en spanning gezorgd.
(...)
Conclusie van mijn ietwat onsamenhangende stukje: GTST zoals het nu is heeft minder nivo dan menig kinderserie. Het gevoel bekruipt je dat de doelgroep van de productie inmiddels de groep 10 tot 16 betreft. Onder het motto van: Laten we het vooral niet te ingewikkeld maken, dan haken de kindjes af. Ik weet zeker dat als regulars hier als Dr.Mikey, van Bartelhoven en Tuinstra de scripts in elkaar mochten zetten, de kijkcijfers binnen een jaar weer op 2 miljoen liggen.
Ik hoop het welquote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef bloodymary het volgende:
En komt het godverdomme nog eens uit dat Maxime dat rendez-vous geregeld heeft?
okequote:Op woensdag 4 november 2009 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral zeggen, maak van je hart geen moordkuil. Het ging mij er om dat er vast wel iemand zou zeggen, als ik zou zeggen dat er ook genoeg in moeten zitten om je aan te ergeren, dat ze allemaal om aan te ergeren zijn dus dat Babs overbodig is. Maar vooralsnog ga ik uit van de gemiddelde kijker en die vindt niet alle personages irritant. Zó bedoelde ik dat.
volgens mij komt uiteindelijk alles uit in een soapserie, maar het laat idd even op zich wachten..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar het zal wel niet gebeuren.
Ik denk áls het al uitkomt, dat het dan nog heel lang gaat durenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
volgens mij komt uiteindelijk alles uit in een soapserie, maar het laat idd even op zich wachten..
Hierom:quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Apotheose het volgende:
wat is er toch met barbara dat 'iedereen' hier haar zo 'haat' ofzo?
Moet eigenlijk wel he? Ben trouwens niet zo'n Irene fan... Vind haar saai...quote:
over pruillippen gesproken; die irene kan er ook wat vanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef James1988 het volgende:
En dan dat pruillipje van Barrrrrrrbara toen Janine haar eigen zoon vroeg om haar getuige te zijn... Hoppa meteen begint Janine zich weer te verontschuldigen.
Inderdaad, zelf Helen Helmink die een soort 60-plusser speelde had minder rimpels:quote:Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kop ze wordt ook steeds ouder.
Absoluut. Al zou Frits van Houten best terug kunnen naar mijn mening, zoals ik reeds een aantal keer eerder heb aangegeven. De serie moet bovenal entertainen. Het is meer dat ze er niet aan willen. Ze zien er het nut niet van in om tijd en energie in de inhoud van een serie te steken die op zich redelijk scoort op het acht uur slot. Hierdoor vergeten ze te entertainen. Het kon al zoveel beter, maar als de kijkcijfers binnenkort weer op nul niveau zitten gaan ze regelrecht ONM achterna. Als gewoontekijkers links en rechts al afhaken, wat moet er dan nog van komen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef ViolaFold het volgende:
Om te janken zo slecht. Aangezien ze Frits van Houten met geen mogelijkheid meer de serie in terug kunnen schrijven, moeten we maar hopen op een snelle comeback van Inge Ipenburg als haar alterego Martine Hafkamp. Die heeft tenslotte een open eind gekregen bij haar exit.
Ik hoop dat Barbaar een psychopaat tegen komt op de datingsite. Een lange verhaallijn is wat mij betreft overbodig. Gewoon ontmoeten en vermoorden. Sexscenes met Barbaar zijn in strijd met de Kijkwijzer.
Op haar ex-schoonzoon ?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef Tirza het volgende:
Hoe gaan Jack en Janine dat doen als ze gaan samenwonen? Tenminste, ik neem aan dat Jack bij Janine in gaat trekken wanneer ze trouwen. Blijft Barbara daar dan ook nog wonen? Als ik Jack was zou ik het nu niet echt leuk vinden als mijn vrouw haar beste vriendin daar zou wonen en zeker geen parasiet, maar Barbara zal het vast volkomen normaal vinden bij het gelukkige koppeltje in te wonen
, misschien zet Barbara straks wel haar zinnen op Jack
we kunnen ook allemaal even een mailtje sturenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm deze is bijna vol, ik stel voor dat we van de volgende een flink Barbara bash topic maken, mochten die makers hier ook lezen dan is de essentie ze direct duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |