DWDD is een optie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef apenkutkop het volgende:
vreselijk die noud. komt net terug en begint alweer meteen te kankeren
danny en z'n boeken interesseren me ook echt geen hol
en dat gedoe tussen dex en lucas is ook weer zeer voorspelbaar
wrm ik kijk? ik heb geen leven tussen 20:00 en 20:30
Weer zo iemand die net komt kijken en denkt dat ie alles weetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef Zipportal het volgende:
-Jef had het over een werkkamer. Jef heeft altijd in de Koning gewoond, of bijna altijd dan. Werkkamer.
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn, of jij had de aflevering van vandaag moeten zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weer zo iemand die net komt kijken en denkt dat ie alles weet![]()
1e Huis in een andere stad, samen met Karin Alberts, John en Dian (seizoen 1)
2e huis was het huis van Robert en Laura, hij woonde hier van seizoen 1 t/m seizoen 5
3e huis was van hèm en Silvia, dit werd later helaas Barbara's huis, hij woonde hier van seizoen 5 t/m 14
4e huis was weer bij Laura thuis, hij woonde hier van seizoen 14 t/m seizoen 17
5e huis was bij Dian, hij woonde hier vanaf seizoen 17 t/m 18
Sindsdien in de Koning,
waar die volgens jou 'altijd, of bijna altijd' gewoond heeft
Dat heb ik, maar vanaf zijn tweede verblijf in Laura's huis woonde hij er met Dorotea, net zoals bij Dian, daar had hij dus zeker wel een werkkamer kunnen hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn, of jij had de aflevering van vandaag moeten zien.
Gelukkig maarquote:Jef had het over Dorathea:
http://www.rtl.nl/components/soaps/gtst/index_video.xml (13 minuut en 35 seconden)
En ik kom zeker niet kijken, want ik volg GTST al van af het begin.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:08 schreef MissJ het volgende:
whehehe beeld staat stil en nu gelijk reclame![]()
Ik heb volgens mij niet goed opgelet laatste paar dagen... maar wie is die nieuwe vrouw die net bij Bar op de bank zat?
OMGquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef GSMboy het volgende:
[..]Lees je de scrollende teksten niet
![]()
Da's Charlie V3
Van mij mag Noud voorgoed naar Australie of waar dan ook vertrekkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:47 schreef arwd het volgende:
noudkan wel weer 3 maanden weg ben hem nu alweer zat....
Martijn en Barbara op een afwerkplekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lekker goedkoop, afspreken op een parkeerplaats.
Nog 18 jaar wachten, en dan komt het op DVD. uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:56 schreef verleiding het volgende:
Fijn, online is het ook niet terug te kijken, krijg je precies hetzelfde als op tv![]()
.
Nee, we kregen iets extra's, na een tijdje stilstaand beeld kwam het storingsbeeld met logo en "even geduld aub" in beeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:56 schreef verleiding het volgende:
Fijn, online is het ook niet terug te kijken, krijg je precies hetzelfde als op tv![]()
.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog 18 jaar wachten, en dan komt het op DVD. uit
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, we kregen iets extra's, na een tijdje stilstaand beeld kwam het storingsbeeld met logo en "even geduld aub" in beeld.Dat kreeg ik op tv niet.
dat slaat echt op kutquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Barbara die zegt logisch dat je niet achter de man van Anita aangaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he ze zijn nu met gtst helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Ludo zich zo treurig gedraagd, hij is er de man niet naar om achter een vrouw aan te lopen, echt jammer, maar zelfs hij wordt nu betrokken in een burgertruttenverhaallijn
Ik heb met Jack te doen. Hopelijk maakt Ludo hem dusdanig kapot dat we van hem en de hele familienaam Van Houten nooit meer iets horen.quote:
Ik begin het personage Charlie echt met de dag leuker te vinden. Wat doet Tamara het goed, gewoon echt Charlie zijn, zonder dat ze irritant overkomt. Ze acteert gewoon veel beter en veel echter. Ik ben er eindelijk achter dat ik de rol Charlie ansich helemaal niet irritant vind, maar alleen Lieke.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die nieuwe Charlie helemaal niet leuk, doe mij Lieke maar.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die nieuwe Charlie helemaal niet leuk, doe mij Lieke maar.
En dat hebben we al duizend keer gehadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En ik zou het geweldig vinden Ludo en Janine weer samenDat moet dan natuurlijk ook snel weer verkeerd gaan door Ludo die Janine bedriegt oid, maar laat ze eerst maar weer samen komen en Nina helemaal blij zijn. Kan Maxime ook oprotten uit huize Sanders als Janine terug komt. En dan gaat Maxime het leven van Janine zuur maken en een wig drijven tussen haar en Nina.
Idd alsjeblieft niet zeg, dan moeten we weer aanhoren hoe Janine weer bij Barbaara gaat uithuilen. En dan gaat Barbaara weer zeggen: Maar liefje, je weet toch hoe Ludo is, hij verandert nooit....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat hebben we al duizend keer gehad
jij begrijpt mijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ludo en Janine weer bij elkaar, en dan Maxime kwaad omdat ze én Nina én Ludo kwijtraakt door Janine en dan pleegt ze zelfmoord en neemt Nina mee. If I can't have her, no one will.
Als Nina dan nog even vol in beeld wordt plat geneukt door Renee dan is dat geweldigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ludo en Janine weer bij elkaar, en dan Maxime kwaad omdat ze én Nina én Ludo kwijtraakt door Janine en dan pleegt ze zelfmoord en neemt Nina mee. If I can't have her, no one will.
En....................vermoord graag, wat een slecht actrice werkelijk tenenkrommendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Nina dan nog even vol in beeld wordt plat geneukt door Renee dan is dat geweldig
Lieke van Lexmond is voor mij een synoniem voor:quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Tirza het volgende:
Lieke van Lexmond is wel gaaf, zij brengt tenminste wat leven in GTST in plaats van al die doorsnee figuren als Ronja, Noud en heilige Sjors
. Zij maakt Charlie tot een leuk persoon,
Nu Tamara Brinkman er is, zie pas hoe ongelooflijk verdrommeld irritant die snert Lieke eigenlijk is.quote:nu Tamara Brinkman het doet zie je pas hoe goed Lieke eigenlijk is![]()
Volledig mee eens.. Pas als je iemand even niet ziet.. ga je merken hoe goed hij/zij wel niet is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Tirza het volgende:
Lieke van Lexmond is wel gaaf, zij brengt tenminste wat leven in GTST in plaats van al die doorsnee figuren als Ronja, Noud en heilige Sjors
. Zij maakt Charlie tot een leuk persoon, nu Tamara Brinkman het doet zie je pas hoe goed Lieke eigenlijk is
![]()
quote:
Idd.. dat kapsel! houden zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:51 schreef verleiding het volgende:
Kan die Nina nou nooit normaal kijken?
Het kapsel van Sjors.
Gestemd op Tamara natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:21 schreef Frey het volgende:
Poll: Wie zie je liever als Charlie?Lieke van Lexmond Tamara Brinkman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar gaan we.
redactie@gtst.nlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef James1988 het volgende:
Heeft iemand het e-mailadres van de GTST-scriptschrijvers?
Dan zien we over een paar weken dus voorbijscrollen:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef DeTolk het volgende:
Tamara, in alle rollen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef James1988 het volgende:
De rol van Ludo Sanders wordt voortaan gespeeld door Tamara Brinkman
Kijk eens op gtst.nl zou ik zeggen, daar pronken ze eigenlijk vooral met dit soort dingen in plaats van dat ze tijd aan de serie bestedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:14 schreef antartica het volgende:
Even een vraag...past misschien niet helemaal in dit topic..maar van welk merk(en) is de kleding die Charlie draagt? ze heeft altijd beetje indiaan-achtige outfitjes!
Niet helemaal mee eens, volgens mij zie bij dit kaliber acteurs altijd wel wat terug van hoe ze ook zelf zijn, volgens mij lijkt Charlotte Besijn best wel op hoe Barbara is, in sommige dingen zullen ze best wel verschillen, maar gewoon van die typische trekjes.quote:Ik vind tamara ook veel leuker, maar lieke kan ook wat minder overdreven spelen want in het echt is ze niet zo irritant!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan zien we over een paar weken dus voorbijscrollen:
De rol van Ludo Sanders wordt voortaan gespeeld door Tamara Brinkman
AUKJE !!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:21 schreef Frey het volgende:
Poll: Wie zie je liever als Charlie?Lieke van Lexmond Tamara Brinkman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar gaan we.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Luxe appartementen maken zoals ze net zeiden??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef James1988 het volgende:
Wat zou Ludo nou met Teluma moeten?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:03 schreef Zinedinho het volgende:
Wedden dat Ludo Teluma heeft overgenomen!!!
Duiken wel weer op als het over frits en hogendoorn gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weet iemand overigens waar Now4Life en MikeTuinstra gebleven zijn? Definitief gestopt met kijken?
Hey, leuk dat nog iemand mij zich herinnert.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weet iemand overigens waar Now4Life en MikeTuinstra gebleven zijn? Definitief gestopt met kijken?
Ach, ik had echt tranen in mijn ogen bij deze scène. Henriëtte is echt zo goed in dit soort scènes en die mooie muziek er ook bij. In Westenwind was ze ook zo goed. Vooral als ze moest huilen, dat ging je gewoon door merg en been.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Even wat gtst uit de oude doos:
Jef Alberts wordt door zijn eerste vrouw Karin (de moeder van John en Dian) voorgoed in de steek gelaten, best een mooie scene, zo slecht acteerden ze toen echt niet
Nee, ik had (beter: heb) te maken met een technisch probleempje. Ik kom niet meer ingelogd in het nWo4Life account. Mijn wachtwoordcombinatie is onjuist, maar als ik dan die passmailer gebruik stuurt hij een wachtwoord naar het studentenadres van toentertijd, dat nu buiten gebruik is. Dus dan maar (weer) een nieuw accountje bij deze. Van De_Maestro naar nWo4Life naar Hogendoorn; wat maakt het ook uit....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deze naam kan ik in ieder geval iets makkelijker typen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:16 schreef Hogendoorn het volgende:
De_Maestro naar nWo4Life naar Hogendoorn; wat maakt het ook uit....
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Deze naam kan ik in ieder geval iets makkelijker typen.
+1 voorspelbaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:17 schreef verleiding het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Janine nee gaat zeggen.
Zolang er dagelijk 1,3 miljoen mensen kijken, niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:14 schreef Pugg het volgende:
Wanneer gaat de stekker bij dit soapje er uit?
Ja,maar die kijkcijfers,hoe wordt dat nou helemaal bepaald? Ik heb altijd het idee dat ze bij 100 mensen kastjes neerzetten,als er dan toevallig van die 100 mensen de helft kijkt naar een programma kijkt,wat zegt dat dan over de rest van Nederland? Als er voor de rest geen hond kijkt dan is dat toch geen objectief beeld? Ik vind kijkcijfers pas objectief als iedereen in Nederland zo'n kastje krijgt..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:37 schreef RogerS het volgende:
Voorlopig gaat GTST echt niet van de buis. Gisteren bijna 1,4 miljoen(!) kijkers. En daarmee het best bekeken RTL4-programma en meteen ook de best bekeken uitzending van de afgelopen weken. En eigenlijk is de soap de hele week door het best bekeken of op één na best bekeken programma van de zender.
Grappig ook; hoe negatiever de reacties hier, hoe meer mensen naar de soap kijken.
Iedereen klaagt hier steen en been over hoe slecht en nep het wel niet is, maar zowel het absoluut aantal kijkers als het marktaandeel blijven constant en stijgen dus zelfs.
Als makers van GTST zou ik gewoon doorgaan met hoe ze nu de soap neerzetten, want er zit een stijgende lijn in (qua kijkers, hetgeen waar het om draait). Dat het ons niet aanspreekt boeit ze echt niet hoor. Laatst las ik hier ook ergens dat ze Lucas er nooit in hadden moeten schrijven en weet ik wat, maar ja, tot nu toe werpt het dus wel zijn vruchten af. Ik vind de soap trouwens i.t.t. acht jaar geleden (toen ik begon met kijken) echt niet veel slechter. Het is wel wat anders ja, maar dat vind ik niet zo erg. Diversiteit is gewenst.
Barbara kreeg t toen ook al warm van mquote:En, ik heb ook al een klein rolletje in GTST gespeeld. Ik was namelijk de fysiotherapeut van Charlie waar Barbara verliefd op werd.
toen was t dus net andersom ofzo? Had hij met Barbara toen ze getrouwd was? En nu heeft barbara iets met hem (ok, ander karakterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef verleiding het volgende:
Die poll.
En ja, klopt,
bij 5:00 ongeveer zie je Peter Post als Wout de fysiotherapeut.
Vond dit wel een spannend stukje btw.
Ja, precies omgedraaidquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
toen was t dus net andersom ofzo? Had hij met Barbara toen ze getrouwd was? En nu heeft barbara iets met hem (ok, ander karakter) en is hij getrouwd... Hmmzz..
![]()
maar idd wel heftig stukje.. Milan op t dak met Robert...
Je vergeet 'liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd'...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee Jack "zucht" dat moeten we maar niet doen "zucht". Je wilde het eerst al niet dus dat betekent dat je er niet echt achter staat. "zucht"
Zoiets.
En later ook nog met Dian, zijn nicht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Roberto258 het volgende:
De internetdate van Ronja heeft in aflevering 2500 Charlie geneukt op skivakantie
edit: en ik zie in die aflevering ook dat Dennis het niet alleen met z'n moeder maar ook met z'n zusje heeft gedaan?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef James1988 het volgende:
En nu weer wel. Jopie Draaikont is er niets bij
Of naar Lady in Red...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:26 schreef Apotheose het volgende:
martijn kan mooi naar barbara als ie toch een paar dagen weg meot van thuis![]()
in gtst? Dunno. Zo vaak kijk ik het nou ook weer niet.quote:
ooooowwwwquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft een paar weken geleden geprobeerd om Martijn te verleiden (in de sauna)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ooooowwwwMaar wat moet ie nou weer met haar
![]()
Martijn... zucht
![]()
Die is allang in de overgang joh.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Tirza het volgende:
Die walgelijke Barbara zou haar zin toch weer niet eens krijgenen straks vindt ze het natuurlijk haar plicht om Martijn te troosten, belanden ze in bed en raakt Barbara zwanger
ff teruggespiekt... idd verdacht... (mooie scene trouwens in saunaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:59 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ze heeft een paar weken geleden geprobeerd om Martijn te verleiden (in de sauna)
Barbara is zieligquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ff teruggespiekt... idd verdacht... (mooie scene trouwens in sauna) Toch vind ik martijn beter bij barbara passen Zn vrouw vind ik saai
ow irene zat te huilen op de bank met de kids nadat ze martijn de deur had gewezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:16 schreef bloodymary het volgende:
?? Ik heb het een uur geleden pas gekeken en weet al niet meer wat de cliff was.....
Nou ik niet hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:49 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Kheb bijna een traantje gelaten bij de cliff![]()
Omdat Martijn haar afwees heeft Maxime het hotel geboekt voor Barbera>> stoken in het huwelijk van Martijn en Irenequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ff teruggespiekt... idd verdacht... (mooie scene trouwens in sauna) Toch vind ik martijn beter bij barbara passen Zn vrouw vind ik saai
Is that so? Hmmz.. Ja zal net een actie van haar zijn idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:59 schreef kissaa het volgende:
[..]
Omdat Martijn haar afwees heeft Maxime het hotel geboekt voor Barbera>> stoken in het huwelijk van Martijn en Irene
Kijk eens aan, ook weer eens een reactie van Roger S.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:37 schreef RogerS het volgende:
Voorlopig gaat GTST echt niet van de buis. Gisteren bijna 1,4 miljoen(!) kijkers. En daarmee het best bekeken RTL4-programma en meteen ook de best bekeken uitzending van de afgelopen weken. En eigenlijk is de soap de hele week door het best bekeken of op één na best bekeken programma van de zender.
Grappig ook; hoe negatiever de reacties hier, hoe meer mensen naar de soap kijken.
Iedereen klaagt hier steen en been over hoe slecht en nep het wel niet is, maar zowel het absoluut aantal kijkers als het marktaandeel blijven constant en stijgen dus zelfs.
Als makers van GTST zou ik gewoon doorgaan met hoe ze nu de soap neerzetten, want er zit een stijgende lijn in (qua kijkers, hetgeen waar het om draait). Dat het ons niet aanspreekt boeit ze echt niet hoor. Laatst las ik hier ook ergens dat ze Lucas er nooit in hadden moeten schrijven en weet ik wat, maar ja, tot nu toe werpt het dus wel zijn vruchten af. Ik vind de soap trouwens i.t.t. acht jaar geleden (toen ik begon met kijken) echt niet veel slechter. Het is wel wat anders ja, maar dat vind ik niet zo erg. Diversiteit is gewenst.
Dat is zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Is that so? Hmmz.. Ja zal net een actie van haar zijn idd.Nou ja, we'll see.
denk dat ze hem gewoon vertrouwt/vertrouwde. Al gebeurde het idd niet zo sneaky. heel gtst weet het inmiddelsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
waarom doorziet irene martijn niet ? Ze is toch psycholoog/-iater ?? ze zou beter moeten weten met haar mensenkennis
Jammergenoeg is dat wel het spannendste wat er te verwachten staat...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:06 schreef Jussle het volgende:
Laat maar eens een kerstboom in de rozenboom in de fik vliegen.
Geen idee eigenlijk, dat laten de schrijvers altijd over aan de fantasie van de kijker...quote:Op maandag 2 november 2009 14:34 schreef alors het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd tussen Barbaar en Martijn? Hebben ze gebatst?
Oh was dat het. Ik dacht dat hij schrok van haar gezicht.quote:Op maandag 2 november 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
Nee, dat is niet waar, er is helemaal niets gebeurd. Ze begonnen bijna te kussen en toen is Martijn snel weggegaan omdat hij daar van schrok en dat was het.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Oh was dat het. Ik dacht dat hij schrok van haar gezicht.
[..]
zijn ze dannog nooit verder gegaan dan een zoentje ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 14:34 schreef alors het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd tussen Barbaar en Martijn? Hebben ze gebatst?
Dat is een mannen kwaaltje in gtst sinds de intree van Barbara.quote:Op maandag 2 november 2009 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kijk Martijn zoals je net tegen Jack sprak, spreek nou zo ook eens tegen die debiele dominante vrouwen in je kutleven
tsja, het is ook niet voor niets een soapquote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een mannen kwaaltje in gtst sinds de intree van Barbara.
Vraag maar aan oa Jeff Robert Bing Stefano, Nick, Allemaal figuren die best hebben laten zien dat ze van zich af kunnen bijten behalve wanneer er een vrouwelijk familie lid tegenover zit dan werden het allemaal slappe hondjes.
Zelfs Ludo doet aan die onzin mee sinds dat Nina er in zit.
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een mannen kwaaltje in gtst sinds de intree van Barbara.
Vraag maar aan oa Jeff Robert Bing Stefano, Nick,Rick, Dennis,Noud,Milan etc, Allemaal figuren die best hebben laten zien dat ze van zich af kunnen bijten behalve wanneer er een vrouwelijk familie lid tegenover zit dan werden het allemaal slappe hondjes.
Zelfs Ludo doet aan die onzin mee sinds dat Nina er in zit.
wordt toch geslooptquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Weet iemand trouwens of de set van Taluma weg gaat of dat die tent voor de 3e keer een andere naam krijgt?
De symboliek SPATTE ervan afquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef ViolaFold het volgende:
wel interessante cliff, ludo die een bal mist met squash
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef ViolaFold het volgende:
Waarom belt barbara niet gewoon Wout op en speelt Peter Post twee rollen? Goed voor de kijkcijfers imo. Dan neukt Wout Irene plat en Tinus pakt barbaar aan.
Ooit weleens overwogen om scriptschrijver/ster te worden bij GTST?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef ViolaFold het volgende:
Waarom belt barbara niet gewoon Wout op en speelt Peter Post twee rollen? Goed voor de kijkcijfers imo. Dan neukt Wout Irene plat en Tinus pakt barbaar aan.
Dat had meer iets voor zijn zoon geweest....quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef ViolaFold het volgende:
Spangasquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha mooijboy voelt zich bedreigt door die black peepa !.
Spangas is nog beter wat verschrikkelijk dit.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha mooijboy voelt zich bedreigt door die black peepa !.
Spangas is nog beter wat verschrikkelijk dit.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat had meer iets voor zijn zoon geweest....
kapster 'in opleiding' zelfsquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef Renesite het volgende:
"Ja ik ben afgestuurd in bedrijfskunde, en nu ben ik kapster"... wat sleeheeecht
Ik vond het spannend hoe Laura de strijk deed...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef ViolaFold het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef ViolaFold het volgende:
GOH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Zn mama heeft m een brief gestuurd en wil op bezoek komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:02 schreef Miam het volgende:
Waarom doet Rik zo vreemd?dat is me ontgaan blijkbaar!
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
ook zo debiel ook: als je aan de telefoon bent dan hoor je toch wel dat er 2 meter achter je een deur open gaat?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:15 schreef bloodymary het volgende:
Nee, toch omdat Danny het niet mag weten? Die heeft geen contact meer met die moeder en wil dat ook niet.
Ja dat zei ik dus ook al.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook zo debiel ook: als je aan de telefoon bent dan hoor je toch wel dat er 2 meter achter je een deur open gaat?
Je gaat toch ook niet met je rug naar een deur telefoneren als je weet dat er iemand binnen kan komen die het gesprek niet mag horen....quote:Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook zo debiel ook: als je aan de telefoon bent dan hoor je toch wel dat er 2 meter achter je een deur open gaat?
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef ViolaFold het volgende:
GOH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was echt debielquote:Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:18 schreef verleiding het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
ze heeft deze smileyquote:
Oh daar heb je die rotkop inderdaad weer:quote:
Dat ik me weer zo laat gaan, maar zij staat voor mij equivalent aan de ondergang en afvlakking van gtstquote:Op woensdag 4 november 2009 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
........
Drommels ik word gewoon echt agressief van dat rotmens
Dit is al geen normaal ergeren meerquote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het zowaar met je eens, ik moet die Barbara ook niet![]()
Maar ja, er moeten ook genoeg personages in zitten waar je je aan kunt ergeren.
Ik zie niet in dat wanneer ze iedereen daadwerkelijk slecht vinden ze dit niet zouden mogen zeggen, ik doe dat in ieder geval, so better get used to itquote:De gemiddelde kijker dan, niet dat groepje hier waarvan het gros iedereen 'stom' vindt
Tuurlijk, vooral zeggen, maak van je hart geen moordkuil. Het ging mij er om dat er vast wel iemand zou zeggen, als ik zou zeggen dat er ook genoeg in moeten zitten om je aan te ergeren, dat ze allemaal om aan te ergeren zijn dus dat Babs overbodig is. Maar vooralsnog ga ik uit van de gemiddelde kijker en die vindt niet alle personages irritant. Zó bedoelde ik dat.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is al geen normaal ergeren meer![]()
[..]
Ik zie niet in dat wanneer ze iedereen daadwerkelijk slecht vinden ze dit niet zouden mogen zeggen, ik doe dat in ieder geval, so better get used to it
Net als Maxime, die is ook altijd op het goede moment op de goede plek. Andersom is dat nooit zo, als zij snode plannen maakt midden in de Rozenboom, is er niemand die haar per toeval afluistert....quote:Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef warezguy05 het volgende:
die Danny zou speurneus moeten worden. binnen 12 minuten komt hij 2x op het 'juiste' moment een ruimte binnen...
Volledig mee eens. Het lijkt gewoon alsof deze scriptschrijvers geen enkele inspiratie hebben. En ik heb het al zo vaak gezegd: het niveau is in alles zoveel slechter geworden.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:05 schreef ViolaFold het volgende:
Waar het oorspronkelijk fout is gegaan is de overgang van ingewikkelde verhaallijnen naar jip en janneke verhaallijnen. Vroeger waren verhaallijnen onvoorspelbaar, moest de kijker nadenken en werd er bovendien voor een goede sfeer en spanning gezorgd.
(...)
Conclusie van mijn ietwat onsamenhangende stukje: GTST zoals het nu is heeft minder nivo dan menig kinderserie. Het gevoel bekruipt je dat de doelgroep van de productie inmiddels de groep 10 tot 16 betreft. Onder het motto van: Laten we het vooral niet te ingewikkeld maken, dan haken de kindjes af. Ik weet zeker dat als regulars hier als Dr.Mikey, van Bartelhoven en Tuinstra de scripts in elkaar mochten zetten, de kijkcijfers binnen een jaar weer op 2 miljoen liggen.
Ik hoop het welquote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef bloodymary het volgende:
En komt het godverdomme nog eens uit dat Maxime dat rendez-vous geregeld heeft?
okequote:Op woensdag 4 november 2009 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral zeggen, maak van je hart geen moordkuil. Het ging mij er om dat er vast wel iemand zou zeggen, als ik zou zeggen dat er ook genoeg in moeten zitten om je aan te ergeren, dat ze allemaal om aan te ergeren zijn dus dat Babs overbodig is. Maar vooralsnog ga ik uit van de gemiddelde kijker en die vindt niet alle personages irritant. Zó bedoelde ik dat.
volgens mij komt uiteindelijk alles uit in een soapserie, maar het laat idd even op zich wachten..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar het zal wel niet gebeuren.
Ik denk áls het al uitkomt, dat het dan nog heel lang gaat durenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
volgens mij komt uiteindelijk alles uit in een soapserie, maar het laat idd even op zich wachten..
Hierom:quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Apotheose het volgende:
wat is er toch met barbara dat 'iedereen' hier haar zo 'haat' ofzo?
Moet eigenlijk wel he? Ben trouwens niet zo'n Irene fan... Vind haar saai...quote:
over pruillippen gesproken; die irene kan er ook wat vanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef James1988 het volgende:
En dan dat pruillipje van Barrrrrrrbara toen Janine haar eigen zoon vroeg om haar getuige te zijn... Hoppa meteen begint Janine zich weer te verontschuldigen.
Inderdaad, zelf Helen Helmink die een soort 60-plusser speelde had minder rimpels:quote:Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kop ze wordt ook steeds ouder.
Absoluut. Al zou Frits van Houten best terug kunnen naar mijn mening, zoals ik reeds een aantal keer eerder heb aangegeven. De serie moet bovenal entertainen. Het is meer dat ze er niet aan willen. Ze zien er het nut niet van in om tijd en energie in de inhoud van een serie te steken die op zich redelijk scoort op het acht uur slot. Hierdoor vergeten ze te entertainen. Het kon al zoveel beter, maar als de kijkcijfers binnenkort weer op nul niveau zitten gaan ze regelrecht ONM achterna. Als gewoontekijkers links en rechts al afhaken, wat moet er dan nog van komen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef ViolaFold het volgende:
Om te janken zo slecht. Aangezien ze Frits van Houten met geen mogelijkheid meer de serie in terug kunnen schrijven, moeten we maar hopen op een snelle comeback van Inge Ipenburg als haar alterego Martine Hafkamp. Die heeft tenslotte een open eind gekregen bij haar exit.
Ik hoop dat Barbaar een psychopaat tegen komt op de datingsite. Een lange verhaallijn is wat mij betreft overbodig. Gewoon ontmoeten en vermoorden. Sexscenes met Barbaar zijn in strijd met de Kijkwijzer.
Op haar ex-schoonzoon ?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef Tirza het volgende:
Hoe gaan Jack en Janine dat doen als ze gaan samenwonen? Tenminste, ik neem aan dat Jack bij Janine in gaat trekken wanneer ze trouwen. Blijft Barbara daar dan ook nog wonen? Als ik Jack was zou ik het nu niet echt leuk vinden als mijn vrouw haar beste vriendin daar zou wonen en zeker geen parasiet, maar Barbara zal het vast volkomen normaal vinden bij het gelukkige koppeltje in te wonen
, misschien zet Barbara straks wel haar zinnen op Jack
we kunnen ook allemaal even een mailtje sturenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm deze is bijna vol, ik stel voor dat we van de volgende een flink Barbara bash topic maken, mochten die makers hier ook lezen dan is de essentie ze direct duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |