Idd.. dat kapsel! houden zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:51 schreef verleiding het volgende:
Kan die Nina nou nooit normaal kijken?
Het kapsel van Sjors.
Gestemd op Tamara natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:21 schreef Frey het volgende:
Poll: Wie zie je liever als Charlie?Lieke van Lexmond Tamara Brinkman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar gaan we.
redactie@gtst.nlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef James1988 het volgende:
Heeft iemand het e-mailadres van de GTST-scriptschrijvers?
Dan zien we over een paar weken dus voorbijscrollen:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef DeTolk het volgende:
Tamara, in alle rollen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef James1988 het volgende:
De rol van Ludo Sanders wordt voortaan gespeeld door Tamara Brinkman
Kijk eens op gtst.nl zou ik zeggen, daar pronken ze eigenlijk vooral met dit soort dingen in plaats van dat ze tijd aan de serie bestedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:14 schreef antartica het volgende:
Even een vraag...past misschien niet helemaal in dit topic..maar van welk merk(en) is de kleding die Charlie draagt? ze heeft altijd beetje indiaan-achtige outfitjes!
Niet helemaal mee eens, volgens mij zie bij dit kaliber acteurs altijd wel wat terug van hoe ze ook zelf zijn, volgens mij lijkt Charlotte Besijn best wel op hoe Barbara is, in sommige dingen zullen ze best wel verschillen, maar gewoon van die typische trekjes.quote:Ik vind tamara ook veel leuker, maar lieke kan ook wat minder overdreven spelen want in het echt is ze niet zo irritant!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan zien we over een paar weken dus voorbijscrollen:
De rol van Ludo Sanders wordt voortaan gespeeld door Tamara Brinkman
AUKJE !!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:21 schreef Frey het volgende:
Poll: Wie zie je liever als Charlie?Lieke van Lexmond Tamara Brinkman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar gaan we.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Luxe appartementen maken zoals ze net zeiden??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef James1988 het volgende:
Wat zou Ludo nou met Teluma moeten?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:03 schreef Zinedinho het volgende:
Wedden dat Ludo Teluma heeft overgenomen!!!
Duiken wel weer op als het over frits en hogendoorn gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weet iemand overigens waar Now4Life en MikeTuinstra gebleven zijn? Definitief gestopt met kijken?
Hey, leuk dat nog iemand mij zich herinnert.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weet iemand overigens waar Now4Life en MikeTuinstra gebleven zijn? Definitief gestopt met kijken?
Ach, ik had echt tranen in mijn ogen bij deze scène. Henriëtte is echt zo goed in dit soort scènes en die mooie muziek er ook bij. In Westenwind was ze ook zo goed. Vooral als ze moest huilen, dat ging je gewoon door merg en been.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Even wat gtst uit de oude doos:
Jef Alberts wordt door zijn eerste vrouw Karin (de moeder van John en Dian) voorgoed in de steek gelaten, best een mooie scene, zo slecht acteerden ze toen echt niet
Nee, ik had (beter: heb) te maken met een technisch probleempje. Ik kom niet meer ingelogd in het nWo4Life account. Mijn wachtwoordcombinatie is onjuist, maar als ik dan die passmailer gebruik stuurt hij een wachtwoord naar het studentenadres van toentertijd, dat nu buiten gebruik is. Dus dan maar (weer) een nieuw accountje bij deze. Van De_Maestro naar nWo4Life naar Hogendoorn; wat maakt het ook uit....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deze naam kan ik in ieder geval iets makkelijker typen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:16 schreef Hogendoorn het volgende:
De_Maestro naar nWo4Life naar Hogendoorn; wat maakt het ook uit....
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Deze naam kan ik in ieder geval iets makkelijker typen.
+1 voorspelbaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:17 schreef verleiding het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Janine nee gaat zeggen.
Zolang er dagelijk 1,3 miljoen mensen kijken, niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:14 schreef Pugg het volgende:
Wanneer gaat de stekker bij dit soapje er uit?
Ja,maar die kijkcijfers,hoe wordt dat nou helemaal bepaald? Ik heb altijd het idee dat ze bij 100 mensen kastjes neerzetten,als er dan toevallig van die 100 mensen de helft kijkt naar een programma kijkt,wat zegt dat dan over de rest van Nederland? Als er voor de rest geen hond kijkt dan is dat toch geen objectief beeld? Ik vind kijkcijfers pas objectief als iedereen in Nederland zo'n kastje krijgt..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:37 schreef RogerS het volgende:
Voorlopig gaat GTST echt niet van de buis. Gisteren bijna 1,4 miljoen(!) kijkers. En daarmee het best bekeken RTL4-programma en meteen ook de best bekeken uitzending van de afgelopen weken. En eigenlijk is de soap de hele week door het best bekeken of op één na best bekeken programma van de zender.
Grappig ook; hoe negatiever de reacties hier, hoe meer mensen naar de soap kijken.
Iedereen klaagt hier steen en been over hoe slecht en nep het wel niet is, maar zowel het absoluut aantal kijkers als het marktaandeel blijven constant en stijgen dus zelfs.
Als makers van GTST zou ik gewoon doorgaan met hoe ze nu de soap neerzetten, want er zit een stijgende lijn in (qua kijkers, hetgeen waar het om draait). Dat het ons niet aanspreekt boeit ze echt niet hoor. Laatst las ik hier ook ergens dat ze Lucas er nooit in hadden moeten schrijven en weet ik wat, maar ja, tot nu toe werpt het dus wel zijn vruchten af. Ik vind de soap trouwens i.t.t. acht jaar geleden (toen ik begon met kijken) echt niet veel slechter. Het is wel wat anders ja, maar dat vind ik niet zo erg. Diversiteit is gewenst.
Barbara kreeg t toen ook al warm van mquote:En, ik heb ook al een klein rolletje in GTST gespeeld. Ik was namelijk de fysiotherapeut van Charlie waar Barbara verliefd op werd.
toen was t dus net andersom ofzo? Had hij met Barbara toen ze getrouwd was? En nu heeft barbara iets met hem (ok, ander karakterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef verleiding het volgende:
Die poll.
En ja, klopt,
bij 5:00 ongeveer zie je Peter Post als Wout de fysiotherapeut.
Vond dit wel een spannend stukje btw.
Ja, precies omgedraaidquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
toen was t dus net andersom ofzo? Had hij met Barbara toen ze getrouwd was? En nu heeft barbara iets met hem (ok, ander karakter) en is hij getrouwd... Hmmzz..
![]()
maar idd wel heftig stukje.. Milan op t dak met Robert...
Je vergeet 'liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd'...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee Jack "zucht" dat moeten we maar niet doen "zucht". Je wilde het eerst al niet dus dat betekent dat je er niet echt achter staat. "zucht"
Zoiets.
En later ook nog met Dian, zijn nicht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Roberto258 het volgende:
De internetdate van Ronja heeft in aflevering 2500 Charlie geneukt op skivakantie
edit: en ik zie in die aflevering ook dat Dennis het niet alleen met z'n moeder maar ook met z'n zusje heeft gedaan?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef James1988 het volgende:
En nu weer wel. Jopie Draaikont is er niets bij
Of naar Lady in Red...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:26 schreef Apotheose het volgende:
martijn kan mooi naar barbara als ie toch een paar dagen weg meot van thuis![]()
in gtst? Dunno. Zo vaak kijk ik het nou ook weer niet.quote:
ooooowwwwquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft een paar weken geleden geprobeerd om Martijn te verleiden (in de sauna)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ooooowwwwMaar wat moet ie nou weer met haar
![]()
Martijn... zucht
![]()
Die is allang in de overgang joh.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Tirza het volgende:
Die walgelijke Barbara zou haar zin toch weer niet eens krijgenen straks vindt ze het natuurlijk haar plicht om Martijn te troosten, belanden ze in bed en raakt Barbara zwanger
ff teruggespiekt... idd verdacht... (mooie scene trouwens in saunaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:59 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ze heeft een paar weken geleden geprobeerd om Martijn te verleiden (in de sauna)
Barbara is zieligquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ff teruggespiekt... idd verdacht... (mooie scene trouwens in sauna) Toch vind ik martijn beter bij barbara passen Zn vrouw vind ik saai
ow irene zat te huilen op de bank met de kids nadat ze martijn de deur had gewezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:16 schreef bloodymary het volgende:
?? Ik heb het een uur geleden pas gekeken en weet al niet meer wat de cliff was.....
Nou ik niet hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:49 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Kheb bijna een traantje gelaten bij de cliff![]()
Omdat Martijn haar afwees heeft Maxime het hotel geboekt voor Barbera>> stoken in het huwelijk van Martijn en Irenequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ff teruggespiekt... idd verdacht... (mooie scene trouwens in sauna) Toch vind ik martijn beter bij barbara passen Zn vrouw vind ik saai
Is that so? Hmmz.. Ja zal net een actie van haar zijn idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:59 schreef kissaa het volgende:
[..]
Omdat Martijn haar afwees heeft Maxime het hotel geboekt voor Barbera>> stoken in het huwelijk van Martijn en Irene
Kijk eens aan, ook weer eens een reactie van Roger S.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:37 schreef RogerS het volgende:
Voorlopig gaat GTST echt niet van de buis. Gisteren bijna 1,4 miljoen(!) kijkers. En daarmee het best bekeken RTL4-programma en meteen ook de best bekeken uitzending van de afgelopen weken. En eigenlijk is de soap de hele week door het best bekeken of op één na best bekeken programma van de zender.
Grappig ook; hoe negatiever de reacties hier, hoe meer mensen naar de soap kijken.
Iedereen klaagt hier steen en been over hoe slecht en nep het wel niet is, maar zowel het absoluut aantal kijkers als het marktaandeel blijven constant en stijgen dus zelfs.
Als makers van GTST zou ik gewoon doorgaan met hoe ze nu de soap neerzetten, want er zit een stijgende lijn in (qua kijkers, hetgeen waar het om draait). Dat het ons niet aanspreekt boeit ze echt niet hoor. Laatst las ik hier ook ergens dat ze Lucas er nooit in hadden moeten schrijven en weet ik wat, maar ja, tot nu toe werpt het dus wel zijn vruchten af. Ik vind de soap trouwens i.t.t. acht jaar geleden (toen ik begon met kijken) echt niet veel slechter. Het is wel wat anders ja, maar dat vind ik niet zo erg. Diversiteit is gewenst.
Dat is zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Is that so? Hmmz.. Ja zal net een actie van haar zijn idd.Nou ja, we'll see.
denk dat ze hem gewoon vertrouwt/vertrouwde. Al gebeurde het idd niet zo sneaky. heel gtst weet het inmiddelsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
waarom doorziet irene martijn niet ? Ze is toch psycholoog/-iater ?? ze zou beter moeten weten met haar mensenkennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |