Idd.. dat kapsel! houden zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:51 schreef verleiding het volgende:
Kan die Nina nou nooit normaal kijken?
Het kapsel van Sjors.
Gestemd op Tamara natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:21 schreef Frey het volgende:
Poll: Wie zie je liever als Charlie?Lieke van Lexmond Tamara Brinkman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar gaan we.
redactie@gtst.nlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef James1988 het volgende:
Heeft iemand het e-mailadres van de GTST-scriptschrijvers?
Dan zien we over een paar weken dus voorbijscrollen:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef DeTolk het volgende:
Tamara, in alle rollen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef James1988 het volgende:
De rol van Ludo Sanders wordt voortaan gespeeld door Tamara Brinkman
Kijk eens op gtst.nl zou ik zeggen, daar pronken ze eigenlijk vooral met dit soort dingen in plaats van dat ze tijd aan de serie bestedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:14 schreef antartica het volgende:
Even een vraag...past misschien niet helemaal in dit topic..maar van welk merk(en) is de kleding die Charlie draagt? ze heeft altijd beetje indiaan-achtige outfitjes!
Niet helemaal mee eens, volgens mij zie bij dit kaliber acteurs altijd wel wat terug van hoe ze ook zelf zijn, volgens mij lijkt Charlotte Besijn best wel op hoe Barbara is, in sommige dingen zullen ze best wel verschillen, maar gewoon van die typische trekjes.quote:Ik vind tamara ook veel leuker, maar lieke kan ook wat minder overdreven spelen want in het echt is ze niet zo irritant!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan zien we over een paar weken dus voorbijscrollen:
De rol van Ludo Sanders wordt voortaan gespeeld door Tamara Brinkman
AUKJE !!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:21 schreef Frey het volgende:
Poll: Wie zie je liever als Charlie?Lieke van Lexmond Tamara Brinkman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar gaan we.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |