Jammergenoeg is dat wel het spannendste wat er te verwachten staat...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:06 schreef Jussle het volgende:
Laat maar eens een kerstboom in de rozenboom in de fik vliegen.
Geen idee eigenlijk, dat laten de schrijvers altijd over aan de fantasie van de kijker...quote:Op maandag 2 november 2009 14:34 schreef alors het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd tussen Barbaar en Martijn? Hebben ze gebatst?
Oh was dat het. Ik dacht dat hij schrok van haar gezicht.quote:Op maandag 2 november 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
Nee, dat is niet waar, er is helemaal niets gebeurd. Ze begonnen bijna te kussen en toen is Martijn snel weggegaan omdat hij daar van schrok en dat was het.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Oh was dat het. Ik dacht dat hij schrok van haar gezicht.
[..]
zijn ze dannog nooit verder gegaan dan een zoentje ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 14:34 schreef alors het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd tussen Barbaar en Martijn? Hebben ze gebatst?
Dat is een mannen kwaaltje in gtst sinds de intree van Barbara.quote:Op maandag 2 november 2009 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kijk Martijn zoals je net tegen Jack sprak, spreek nou zo ook eens tegen die debiele dominante vrouwen in je kutleven
tsja, het is ook niet voor niets een soapquote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een mannen kwaaltje in gtst sinds de intree van Barbara.
Vraag maar aan oa Jeff Robert Bing Stefano, Nick, Allemaal figuren die best hebben laten zien dat ze van zich af kunnen bijten behalve wanneer er een vrouwelijk familie lid tegenover zit dan werden het allemaal slappe hondjes.
Zelfs Ludo doet aan die onzin mee sinds dat Nina er in zit.
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een mannen kwaaltje in gtst sinds de intree van Barbara.
Vraag maar aan oa Jeff Robert Bing Stefano, Nick,Rick, Dennis,Noud,Milan etc, Allemaal figuren die best hebben laten zien dat ze van zich af kunnen bijten behalve wanneer er een vrouwelijk familie lid tegenover zit dan werden het allemaal slappe hondjes.
Zelfs Ludo doet aan die onzin mee sinds dat Nina er in zit.
wordt toch geslooptquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Weet iemand trouwens of de set van Taluma weg gaat of dat die tent voor de 3e keer een andere naam krijgt?
De symboliek SPATTE ervan afquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef ViolaFold het volgende:
wel interessante cliff, ludo die een bal mist met squash
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef ViolaFold het volgende:
Waarom belt barbara niet gewoon Wout op en speelt Peter Post twee rollen? Goed voor de kijkcijfers imo. Dan neukt Wout Irene plat en Tinus pakt barbaar aan.
Ooit weleens overwogen om scriptschrijver/ster te worden bij GTST?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef ViolaFold het volgende:
Waarom belt barbara niet gewoon Wout op en speelt Peter Post twee rollen? Goed voor de kijkcijfers imo. Dan neukt Wout Irene plat en Tinus pakt barbaar aan.
Dat had meer iets voor zijn zoon geweest....quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef ViolaFold het volgende:
wel interessante cliff, ludo die een bal mist met squash
Spangasquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha mooijboy voelt zich bedreigt door die black peepa !.
Spangas is nog beter wat verschrikkelijk dit.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha mooijboy voelt zich bedreigt door die black peepa !.
Spangas is nog beter wat verschrikkelijk dit.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat had meer iets voor zijn zoon geweest....
kapster 'in opleiding' zelfsquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef Renesite het volgende:
"Ja ik ben afgestuurd in bedrijfskunde, en nu ben ik kapster"... wat sleeheeecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |