Mag ik em na jou ?quote:
Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achterquote:Op maandag 9 november 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Die is te druk met het afpakken van Martijn van Barbara.
Als ze dat voormekaar krijgt, dan heb ik weer een reden om te blijven kijken naar GTSTquote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achter
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbaraquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martijn wil haar niet
Sukkel dat ie op zo'n vetkees valtquote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
Jammer.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
http://www.rtl.nl/compone(...)riadejong234x306.jpgquote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?quote:
Inderdaad. Zie het plaatje bovenaan.quote:Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?
Dat zei hij nadat ik dat had getypt ja.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
nee niet vettig als in dik, maar vettig alsof ze boven de frituurpan heeft gestaanquote:Op maandag 9 november 2009 21:38 schreef Apotheose het volgende:
vettig? Als in: dik?nee dat vind ik niet.
mwah ach...Jef viel bijna letterlijk kwijlend voor dr voetenquote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wow ik mis bijna een heel topic.
Hoe is Joke is ze het waard om te kijken ?
Geen idee, ze komt morgen pas.quote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wow ik mis bijna een heel topic.
Hoe is Joke is ze het waard om te kijken ?
Idd.quote:Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee niet vettig als in dik, maar vettig alsof ze boven de frituurpan heeft gestaan
Inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Tirza het volgende:
Martijn, als je dan toch vreemdgaat, kies dan een knappe jonge blom. Ga dan vreemd met Janine, Lorena, van mij part met Sjors of Charlie, maar toch niet met zo'n uitgerimpelde uitgezakte verlepte bomma als Barbara
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar fuck it. Het gaat toch nooit meer zoals wij het zouden willen
Dat taalgebruik, met dat semi-engelse erbij, en dat neerbuigende toontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk dus, voor mij is het nu gewoon klaar met deze serie, totdat ik hoor dat er andere schrijvers komen of wat dan ook. Ik denk ook dat ik niet meer frequent zal verschijnen in deze reeks (weliswaar tot grote opluchting van anderen). Maar voor alle duidelijkheid ik zeg nooit nooit
![]()
Als je naar ATWT kijkt bv, daar zijn de decors stukken realistischer, ja soms een beetje protserig Amerikaans, maar vaak wel huizen waar in geleefd mag worden. De GTST decors komen rechtstreeks uit een folder van een duur design merk. Ook spelen ze veel meer met goed en kwaad op een veel leukere manier, dan dit suffe huisvrouwen gedoe.
De karakters beleven ook veel meer.Wat beleeft een Bing nou? Behalve dat zn moeder doodging en dat gaslek is bar weinig, en daarvoor al helemaal niks, jammer voor iemand die gezien zijn verleden en karakter veel meer potentie heeft. Sjors, heeft het uitgemaakt met Milan en is verliefd geworden op Danny. Charlie, laat zich voor het karretje spannen door Maxime, wordt verliefd, maar verder niks. Ronja, zakt af van afgestudeerd bedrijfskundige naar kapster, heeft een relatie die uitgaat, is teven verworden tot een zure pruim. Dex, runt een modellenbureau, valt een gebouw op zn hoofd, wordt verliefd op Nina. Nina, raakt verlamd, wordt verliefd op Dex. Rik, nou zijn vrouw is doodgegaan en zn broer is teruggekomen, nog wel noemenswaardig. Ludo, zit Jack een beetje te pesten, heeft wat mores met z'n zoon, krijgt een irritante zus, wil Janine nog steeds terug. Jack, heeft een paar zakelijke contacten verloren en heeft een verloofde gekregen. Jef, is zn vrouw kwijtgeraakt, bakt taarten en andere versnaperingen in de Koning. Maxime, had een beetje mot met iemand uit het verleden, zit de boel een beetje te stangen. Martijn, voelt zich schuldig over iets van doodnormaal is, is verliefd op een lelijke teef. Irene, heeft Ludo behandeld, is haar man aan het kwijtraken. Janine, dochter is (tijdelijk) verlamd geraakt, zoon is homo, is verloofd met Jack, ondertussen nog een reuzespannende ervaring gehad toen haar veter tussen de trapper kwam en de met grof geweld naar de bodem van de Meerdijkse vaart werd getrokken... Barbaara, is weer eens gedumpt, heeft wat gesprekken gehad over haar zieke innerlijk, bept wat met haar dochter en Maxime en pakt een getrouwde vader af. Laura, iets met een vibrator, ik heb het verdrongen Danny, krijgt wat met en dumpt Ronja, schrijft een kutboek, krijgt verkering met Sjors en ruziet wat met zn broer.
Nou wat is er een hoop gebeurd in Meerdijk heIn het gemiddelde boerengehucht gaat het er spannender aan toe.
know'm sayin?
word? word.
"Waar ga je naartoe?"quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef apenkutkop het volgende:
arme barbera, ze wilde het zo graag en nu heeft ze nog geen zaad!
asjeblieft martijn één druppeltjequote:Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
"Waar ga je naartoe?""En ik dan?"
Wat een debiel wijf
jij bent natuurlijk alle bewoners uit de wijk aan het wissen! was het wat je er van verwacht had?quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik doe nu andere dingen in die tijd.
oja, dat was ook al zo interessant; ho heb ik dat nou kunnen vergetenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef Zipportal het volgende:
Jullie vergeten Noud nogNoudbouwd was ook een blauwe maandag.
Sinds het nieuwe seizoen is dit 1 van de weinige afleveringen die ik heb gezien. Ben verder eigenlijk gestopt met kijken, alleen nu ff benieuwd hoe dat verder met Barb, Martijn en Irene gaat. Althans, Irene's reacties vanmorgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
"Waar ga je naartoe?""En ik dan?"
Wat een debiel wijf
ja ik vind irene ook echt een goede actrice. ze speelt haar rol echt goed, in tegenstelling tot sommige anderen. die kan het wel verder schoppen dan gtst lijkt me. janine & ludo vind ik trouwens ook altijd overtuigend, maar kennelijk genieten die er te veel van om in gtst te spelen om de serie te verlaten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef Miam het volgende:
Barbara is desperate!
Goed van Janine om Barbara het huis uit te zetten.
Irene speelde trouwens erg overtuigend.
Ik kijk alleen nog de laatste minuten omdat het zo vreselijk is, en dat aantal minuten houd ik niet eens vol.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:08 schreef antartica het volgende:
als jullie het allemaal zo vreselijk vinden stop dan met kijken![]()
zoek een nieuwe serie!
Mail de link aan RTL.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef James1988 het volgende:
Ik stel voor dat we deze poll op zoveel mogelijk manieren verspreiden, en dan gezamenlijk de uitkomsten aan het GTST-team presenteren.
Ja maar Charlie is om meerdere redenen irritant.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef James1988 het volgende:
Dan kan hij nog wel irritant zijn... vooral omdat je er dan automatisch huilebalk Charlie bijkrijgt...
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom voor Valentijn? Die zie je toch nooit.
had ik destijds dus toch wel een beetje gelijk, dat ze een andere 'doelgroep' voor ogen hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:59 schreef e-runner het volgende:
De insteek is dus dat het een familiesoap is met daaromheen allerhande verwikkelingen.
Dus braver dan vroeger...
Ik vind dit jammer omdat het nu telkens vervalt in dom geneuzel over wie met wie is en wat die of die wel niet gedaan heeft.
Uit de brief blijkt ook al dat dit niet meer gaat veranderen. Blijkbaar trekken ze hier veel kijkers mee en is dit wat mensen willen zien. GTST wordt meer een meer achtergrond decor.
Iets wat je aan kunt zetten en soms kunt kijken zonder er ook maar iets van te missen. Gericht op het gezin zonder scherpe randjes.
Ik dacht dat de familie Huygens erin zou komen als een stabiele factor en ik denk dus dat Martijn en Irene wel bij elkaar blijven. De andere "gezinnen" wisselen immers zo vaak van partner dat het niet meer bij te houden is. Wel zal het weer eindeloos gerekt worden en met Barbara daartussen in.
Dat is vast de defenitie van gezellig famievermaak.
Ohnee! Maar het komt wel bijzonder weinig voor (heb ik het idee).quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:06 schreef bloodymary het volgende:
Wat ik me van pas geleden herinner is dat Charlie door Danny werd afgewezen toen ze in haar lingerie verleidelijk voor hem op de bank klaar ging liggen, dus je vlieger gaat niet helemaal op.
ja, tot nu toe is het ronja aardig gelukt (bing & danny), maar ze kan ze niet vasthoudenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:
Ik bedacht me iets, wordt er in GTST oooooit iemand afgewezen? Bedoel, als persoon A verliefd wordt op persoon B, krijgen ze volgens mij áltijd iets. Soms wil persoon B nog beetje tegenstribbelen maar op den duur lukt het altijd.![]()
Lekker realistisch.
Danny blijft overal koud bij. Mooi of niet, ´t is vaak net een standbeeld, Danny.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:16 schreef alors het volgende:
Charlie werd afgewezen door DannyWeet u nog, in dr lingerie op de bank
![]()
![]()
Huisvrouwenspanning!
Wat mij opvalt is, dat een nieuw iemand, ook al is het maar een tijdelijke rol, altijd vijandig door de hele kliek wordt afgewezen. Nu heeft Charlie een nieuwe scharrel, die wordt weggejaagd door Rick, en Jef doet ook nors, en zo gaat dat altijd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:
Ik bedacht me iets, wordt er in GTST oooooit iemand afgewezen?
Wat een domme reactie van die schrijvers. Zijn ze nu gewoon stekeblind of willen ze het niet zien? Willen ze gewoon niet voor de 2 miljoen kijkers gaan? Gisteren 1.3 miljoen kijkers, een wederom zwakke score voor een maandag uitzending waar de uitslag van een zowaar redelijk interessante vrijdagcliffhanger te zien was.quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voor mij is het nu gewoon klaar met deze serie, totdat ik hoor dat er andere schrijvers komen of wat dan ook. Ik denk ook dat ik niet meer frequent zal verschijnen in deze reeks (weliswaar tot grote opluchting van anderen). Maar voor alle duidelijkheid ik zeg nooit nooit
Ronja vond ik dit keer niet zo irritant...kvond het juist wel lief hoe ze dr moeder hielpquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:46 schreef verleiding het volgende:
Waarom stemde er niemand op Ronja? Het is dat Barbara mijn eerste keuze was, anders had ik op Ronja gestemd.. Of denkt iedereen er net zoals ik over?
dat vind ik nou ook, zoals ze van frustratie met haar tong tegen har wangen duwde, zag er niet uit, maar juist daarom, prachtig gespeeld!quote:
Het zou me niks verbazen als dat stukje onderzoek een stukje bluf wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:00 schreef Hogendoorn het volgende:
Die reactie van het schrijversteam slaat de spijker op zijn kop. Dit is hun filosofie en dit is wat we te zien gaan krijgen. Ik snap er helemaal niets van. Uit welk onderzoek blijkt dat mensen geen criminaliteit en slechteriken willen zien?
Dat doen ze niet, ze denken dat de soap nu volmaakter is dan ooit en sterker nog ze denken dat dit door hun komt. Ze zien het gtst van onze tijd, als een krakkemikkerige serie met slechte acteurs en decors, waar ze lacherig over kunnen doen. Volgens mij hebben ze die afleveringen ook nooit gezien en hebben vluchtig wat gelezen (dat misschien ook nog slecht samengevat was) over oude verhaallijnen. Slechteriken als Herman Hogendoorn kennen ze alleen qua naam volgens mij.quote:Westenwind, Dallas, het oude GTST, ATWT, Y&R, ONM, etc. bevatten allemaal schurken en vaak waren die populairder dan de andere personages. De aflevering van Dallas waarin aartschurk JR Ewing wordt neergeschoten is de best bekeken aflevering ooit en maakte de serie internationaal een hit. De moordaanslag op Ludo hield tv-land bezig en de moord op Frits van Houten wordt door velen als de beste scene ooit uit GTST beschreven.
Hoe blind zijn ze?! Zoveel mensen dragen Frits van Houten na al die jaren nog op handen, Martine Hafkamp wordt om de zoveel tijd weer ontboden door de fans om terug te keren, Herman Hogendoorn kan iedereen die toen jong was zich nog herinneren als indrukwekkend personage met de enge ogen. En Ludo in zijn hoogtijdagen met de maffia intrigeerde legioenen mensen.
Het is prima dat zij verhaallijnen over liefde, familie en dagelijkse sores willen vertellen, maar er moet tegenwicht zijn. Zoals Casper van Bohemen zei: "Goede tijden, SLECHTE tijden, de schurken maken de serie spannend."
Zelfs al die middelbare scholieren (waar ik overigens les aan geef) vinden het een saaie serie en zeggen nu nog: "ik weet wel nog toen dat geld van Ludo werd versnipperd door die vrouw, dat was een vette aflevering". Dus ook het jonge publiek blijft of gaat juist hierdoor naar de serie kijken.
WORD WAKKER!
Barbara met frietpanhaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:21 schreef alors het volgende:
De papierversnippering van MartineMartine die op de boot in bontjas op zee wordt gezet door Ludo. Bowien die aan het cliff hangt. Laura die Philip kidnapt. Isabella die haar eigen dood in scene zet. Robert die zwaar aan de coke zat. Martine die Nick met een slagersmes bedreigt, waardoor hij in zn broek pist
Die gefreakte Bob die achter Dian aanzit. Onno P Wassenaar
Fritsie
En wat heb je nu??? Niks
Ik ben ook gestopt met kijken. Nu al een maand denk ik, en ik zal je zeggen, ik mis het totaal niet. Ik lees nog graag mee hier maar als ik dat allemaal lees, krijg ik totaal geen prikkel om weer te gaan kijken. Desondanks hoop ik van ganser harte dat de soap weer terugkeert op het oude niveau.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Apotheose het volgende:
er zit ook een knop he, op de tv. Als GTST niet meer je ding is HOEF je niet te kijken. Tis maar een tip natuurlijk
Ik kijk wanneer ik wil en reageer er hier op wanneer ik wil, laat dat duidelijk zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Apotheose het volgende:
er zit ook een knop he, op de tv. Als GTST niet meer je ding is HOEF je niet te kijken. Tis maar een tip natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |