abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74541449
weg met Barbaara
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74541479
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:41 schreef Pugg het volgende:

[..]

Stuur Dex dan maar naar mij
Mag ik em na jou ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 9 november 2009 @ 17:52:37 #103
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_74547272
Nieuw! De Barbaburger. Met verse stukjes Barbara, opgediend met gesmolten kaas.

Nu in de winkel!
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  maandag 9 november 2009 @ 19:02:24 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74549227
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Irene gaat scheiden van Martijn
mooi, dan kan Irene met Ludo aan de zwier
pi_74550100
Zal Maxime leuk vinden
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 9 november 2009 @ 19:25:41 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74550153
Die is te druk met het afpakken van Martijn van Barbara.
pi_74550476
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Die is te druk met het afpakken van Martijn van Barbara.
Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achter
  maandag 9 november 2009 @ 19:38:40 #108
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74550675
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:52 schreef Countess het volgende:
afbeelding
Huub huub, Barbatruc.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_74551052
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achter
Als ze dat voormekaar krijgt, dan heb ik weer een reden om te blijven kijken naar GTST Barbalelijk die een blauwtje loopt, bwuahahahha
  maandag 9 november 2009 @ 20:08:20 #110
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74551837
Argh Barbara
  maandag 9 november 2009 @ 20:14:15 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74552045
Martijn wil haar niet
Janine wil haar het huis uit hebben.

Ik zou zeggen: Doen ons en jezelf een plezier en pleeg zelfmoord!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74552815
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
  maandag 9 november 2009 @ 20:43:25 #113
251975 kissaa
fka: kissa
pi_74553246
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martijn wil haar niet
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
pi_74553271
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
Sukkel dat ie op zo'n vetkees valt
pi_74553311
quote:

[..]

Jammer.
  maandag 9 november 2009 @ 20:45:02 #116
251975 kissaa
fka: kissa
pi_74553322
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
Ik kan het me niet herinneren
pi_74554303
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)riadejong234x306.jpg

Op de oud inwoners pagina is de foto al vervangen met die van Joke Bruijs die de moeder nu gaat spelen
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_74554645
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef DjinN het volgende:

[..]

Sukkel dat ie op zo'n vetkees valt
pssst: het is een script he
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_74554734
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef Apotheose het volgende:

[..]

pssst: het is een script he
ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?
  maandag 9 november 2009 @ 21:30:26 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74555122
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef DjinN het volgende:

[..]

ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?
Inderdaad. Zie het plaatje bovenaan.
pi_74555422
vettig? Als in: dik? nee dat vind ik niet.
pi_74555586
Voor mij is het nu gewoon klaar met deze serie, totdat ik hoor dat er andere schrijvers komen of wat dan ook. Ik denk ook dat ik niet meer frequent zal verschijnen in deze reeks (weliswaar tot grote opluchting van anderen ). Maar voor alle duidelijkheid ik zeg nooit nooit

[ Bericht 29% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 09-11-2009 22:46:27 ]
Een heer met stijl
  maandag 9 november 2009 @ 21:47:04 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74555737
quote:

[..]

Dat zei hij nadat ik dat had getypt ja.

En dat zegt nog niks, want volgens mij blijft hij toch het liefste bij Irene aan zijn reacties te zien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_74555884
Barbara huilieeeeeeeeeeeeeee.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_74555977
Martijn , als je dan toch vreemdgaat, kies dan een knappe jonge blom. Ga dan vreemd met Janine, Lorena, van mij part met Sjors of Charlie, maar toch niet met zo'n uitgerimpelde uitgezakte verlepte bomma als Barbara
pi_74556115
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:38 schreef Apotheose het volgende:
vettig? Als in: dik? nee dat vind ik niet.
nee niet vettig als in dik, maar vettig alsof ze boven de frituurpan heeft gestaan
  maandag 9 november 2009 @ 22:00:40 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_74556228
Wow ik mis bijna een heel topic.
Hoe is Joke is ze het waard om te kijken ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_74556262
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
mwah ach...Jef viel bijna letterlijk kwijlend voor dr voeten
  maandag 9 november 2009 @ 22:02:02 #129
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74556274
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee, ze komt morgen pas.
  maandag 9 november 2009 @ 22:02:23 #130
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74556287
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef DjinN het volgende:

[..]

nee niet vettig als in dik, maar vettig alsof ze boven de frituurpan heeft gestaan
Idd.
pi_74557021
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Tirza het volgende:
Martijn , als je dan toch vreemdgaat, kies dan een knappe jonge blom. Ga dan vreemd met Janine, Lorena, van mij part met Sjors of Charlie, maar toch niet met zo'n uitgerimpelde uitgezakte verlepte bomma als Barbara
Inderdaad.

Die Floris ging toch van Janine naar Lorena naar Barbara?
  maandag 9 november 2009 @ 22:37:14 #132
123170 alors
zlata1234
pi_74557465
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar fuck it. Het gaat toch nooit meer zoals wij het zouden willen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk dus, voor mij is het nu gewoon klaar met deze serie, totdat ik hoor dat er andere schrijvers komen of wat dan ook. Ik denk ook dat ik niet meer frequent zal verschijnen in deze reeks (weliswaar tot grote opluchting van anderen ). Maar voor alle duidelijkheid ik zeg nooit nooit
Dat taalgebruik, met dat semi-engelse erbij, en dat neerbuigende toontje

Als je naar ATWT kijkt bv, daar zijn de decors stukken realistischer, ja soms een beetje protserig Amerikaans, maar vaak wel huizen waar in geleefd mag worden. De GTST decors komen rechtstreeks uit een folder van een duur design merk. Ook spelen ze veel meer met goed en kwaad op een veel leukere manier, dan dit suffe huisvrouwen gedoe.
De karakters beleven ook veel meer.

• Wat beleeft een Bing nou? Behalve dat zn moeder doodging en dat gaslek is bar weinig, en daarvoor al helemaal niks, jammer voor iemand die gezien zijn verleden en karakter veel meer potentie heeft.
  • Sjors, heeft het uitgemaakt met Milan en is verliefd geworden op Danny.
  • Charlie, laat zich voor het karretje spannen door Maxime, wordt verliefd, maar verder niks.
  • Ronja, zakt af van afgestudeerd bedrijfskundige naar kapster, heeft een relatie die uitgaat, is teven verworden tot een zure pruim.
  • Dex, runt een modellenbureau, valt een gebouw op zn hoofd, wordt verliefd op Nina.
  • Nina, raakt verlamd, wordt verliefd op Dex.
  • Rik, nou zijn vrouw is doodgegaan en zn broer is teruggekomen, nog wel noemenswaardig.
  • Ludo, zit Jack een beetje te pesten, heeft wat mores met z'n zoon, krijgt een irritante zus, wil Janine nog steeds terug.
  • Jack, heeft een paar zakelijke contacten verloren en heeft een verloofde gekregen.
  • Jef, is zn vrouw kwijtgeraakt, bakt taarten en andere versnaperingen in de Koning.
  • Maxime, had een beetje mot met iemand uit het verleden, zit de boel een beetje te stangen.
  • Martijn, voelt zich schuldig over iets van doodnormaal is, is verliefd op een lelijke teef.
  • Irene, heeft Ludo behandeld, is haar man aan het kwijtraken.
  • Janine, dochter is (tijdelijk) verlamd geraakt, zoon is homo, is verloofd met Jack, ondertussen nog een reuzespannende ervaring gehad toen haar veter tussen de trapper kwam en de met grof geweld naar de bodem van de Meerdijkse vaart werd getrokken...
  • Barbaara, is weer eens gedumpt, heeft wat gesprekken gehad over haar zieke innerlijk, bept wat met haar dochter en Maxime en pakt een getrouwde vader af.
  • Laura, iets met een vibrator, ik heb het verdrongen
  • Danny, krijgt wat met en dumpt Ronja, schrijft een kutboek, krijgt verkering met Sjors en ruziet wat met zn broer.

Nou wat is er een hoop gebeurd in Meerdijk he In het gemiddelde boerengehucht gaat het er spannender aan toe.
  • know'm sayin?
    word? word.
      maandag 9 november 2009 @ 23:34:43 #133
    35154 James1988
    Schommelbotenlover
    pi_74559413
    Die reactie van de schrijvers... hoe ver van de werkelijkheid kun je zitten?

- Denken ze nou serieus dat Ronja interessant is? Ik luister nog liever naar een scheepshorn. Hetzelfde geluid, maar minder doordringend
    - Dex heeft potentie, maar krijgt de kutklussen. Moet zonodig homofoob zijn
    - Martijn en Irene hadden ze met rust moeten laten, kutBarbara

- Huisvadertje Ludo is nu wel weer leuk geweest... Ludo + Maxime tegen een andere sterke rivaal (Jack is dat duidelijk niet, laat zich volledig inpalmen door Janine terwijl hij dat eigenlijk niet wilt)
    - Janine moet terug bij Ludo. Iedereen wil dat, behalve Janine omdat ze bang is dat Ludo haar weer mee het slechte pad optrekt. Moet weg bij Jack, er is geen goede klik
    - Nick moet terugkomen* en het (samen met Jack?) opnemen tegen Maxime
    - Nina kan op zich een goed personage zijn, maar op dit moment is haar rol niet veel bijzonders. Doet af en toe iets met Tasjesdief, vriendje Dex, en that's it.
    - Lucas is een jonge maar interessante toevoeging. Iets té arrogant en te clichéhomo, maar heeft potentie.

- Rik is een zielepiet. Z'n vrouw verloren, en een nietszeggende rol in een huis waarin hij min of meer gedwongen samenwoont met z'n irritante broer.
    - Rikki, het konijn van GTST, mag oprotten. Voegt niks toe, d'r stem is vreselijk en is gewoon een irritant rotjong
    - Danny is een slecht personage. Past niet in de soap, voegt absoluut niets toe. Is misschien lekker** maar z'n inhoud is absoluut 0.

- Barbara moet óf iets heel spannends gaan doen, of opzouten. Als een parasiet rondfladderen van man naar man, en verder niks wezenlijks doen is saai
    - Charlie is om gek van te worden. Lege rol (kapster? srsly?), bemoeit zich met jan en alleman maar doet niks

- Jef is een zielepiet: van succesvol zakenman afgezakt naar ingekakte barman in een vergaan café. Is z'n vrouw en dochter verloren (Dian was een goed personage, waarom moest die nou ineens weg?), wat sneu is, maar hij moet doorgaan met z'n leven en niet zo inkakken
    - Laura doet ook helemaal niks meer buiten een beetje rondlopen in dat hotel

* Waar is die eigenlijk gebleven?
    **Meningen hierover kunnen verschillen
    pi_74560460
    Ik ben dus ook gestopt met kijken.
    Aids.
    pi_74560743
    arme barbera, ze wilde het zo graag en nu heeft ze nog geen zaad!
    pi_74560817
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef apenkutkop het volgende:
    arme barbera, ze wilde het zo graag en nu heeft ze nog geen zaad!
    "Waar ga je naartoe?" "En ik dan?"

Wat een debiel wijf
    pi_74560844
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Wat een debiel wijf
    asjeblieft martijn één druppeltje
      dinsdag 10 november 2009 @ 00:40:16 #138
    268260 Dr.Mikey
    pi_74561141
    Ik heb het vorige week de hele week niet gezien.
    En anders weet ik niet meer waar het over ging.
    Ik weet vaag dat het homo gedoe nog loopt.
    En Dat Moeder de jong binnenkort komt maar de rest kan me echt zo weinig boeien.
    Ik doe nu andere dingen in die tijd. Kan je wel zien aan hoeveel ik van dit topic al gemist heb,
    En dan zie ik ook nog dat de nieuwe schrijvers met snelle antwoorden Mijn heer Bartolhoven zijn goede moed doen zakken. En dan heb ik echt zo iets van je laat ook maar.

Als ze met soap oude wijven gelul bedoelen . En alleen maar jongeren die zich afzetten tegen ouderen of zo iets dan hoeft het voor mij niet je hebt niet eens genoeg ouderen in de serie.

Wordt eens wakker man.

Wat vind ik ONM toch leuk de laatste tijd.
    R.I.P DTS.
    pi_74561222
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
    Ik doe nu andere dingen in die tijd.
    jij bent natuurlijk alle bewoners uit de wijk aan het wissen! was het wat je er van verwacht had?
    pi_74561282
    Jullie vergeten Noud nog Noudbouwd was ook een blauwe maandag.
    pi_74561301
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef Zipportal het volgende:
    Jullie vergeten Noud nog Noudbouwd was ook een blauwe maandag.
    oja, dat was ook al zo interessant; ho heb ik dat nou kunnen vergeten
    pi_74561635
    Top tien van de meest irritante figuren uit GTST?
    Sorry. ik weet niet hoe het/een poll moet

Op nummer een: Ronja.
    Op nummer twee:Charlie

Wie vult het aan?
    pi_74562223
    Barbara uiteraard op 1
      dinsdag 10 november 2009 @ 06:24:32 #144
    225540 Pugg
    Friends forever
    pi_74562616
    Nina wat een domme doos
    pi_74564617
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:08 schreef Mss het volgende:
    Ik ben dus ook gestopt met kijken.
    Welkom bij de club
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 10 november 2009 @ 09:50:44 #146
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_74564769
    Kansloze gasten daar, maar ik had de hoop op verbetering toch al opgegeven. Misschien dat die 4000e aflevering nog iets wordt. Maar over de 3500e deden ze ook alsof het geweldig zou worden en het was de slechtste jubileumuitzending ooit. Afwachten dus...

Wanneer komt nou die 3e seizoensbox? Als die nog komt...
    Ik wil meer Herman Hogendoorn zien.
    pi_74566044
    Barbara is desperate!
    Goed van Janine om Barbara het huis uit te zetten.

Irene speelde trouwens erg overtuigend.
    "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
    pi_74566172
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Wat een debiel wijf
    Sinds het nieuwe seizoen is dit 1 van de weinige afleveringen die ik heb gezien. Ben verder eigenlijk gestopt met kijken, alleen nu ff benieuwd hoe dat verder met Barb, Martijn en Irene gaat. Althans, Irene's reacties vanmorgen.
    Die domme Barb denkt dus werkelijk dat Martijn ff voor haar zal kiezen en absoluut zijn vrouw niet meer wil. Heerlijk, die naïviteit.
    Verder is de soap 1 grote ergernis. Zoals ik al zei, heb het slechts een enkele keer nu gezien. Zoals deze.
    pi_74566184
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef Miam het volgende:
    Barbara is desperate!
    Goed van Janine om Barbara het huis uit te zetten.

ja ik vind irene ook echt een goede actrice. ze speelt haar rol echt goed, in tegenstelling tot sommige anderen. die kan het wel verder schoppen dan gtst lijkt me. janine & ludo vind ik trouwens ook altijd overtuigend, maar kennelijk genieten die er te veel van om in gtst te spelen om de serie te verlaten.
    pi_74566186
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef Miam het volgende:
    Topwijf.
    pi_74566564
    De insteek is dus dat het een familiesoap is met daaromheen allerhande verwikkelingen.
    Dus braver dan vroeger...
    Ik vind dit jammer omdat het nu telkens vervalt in dom geneuzel over wie met wie is en wat die of die wel niet gedaan heeft.
    Uit de brief blijkt ook al dat dit niet meer gaat veranderen. Blijkbaar trekken ze hier veel kijkers mee en is dit wat mensen willen zien. GTST wordt meer een meer achtergrond decor.
    Iets wat je aan kunt zetten en soms kunt kijken zonder er ook maar iets van te missen. Gericht op het gezin zonder scherpe randjes.

Ik dacht dat de familie Huygens erin zou komen als een stabiele factor en ik denk dus dat Martijn en Irene wel bij elkaar blijven. De andere "gezinnen" wisselen immers zo vaak van partner dat het niet meer bij te houden is. Wel zal het weer eindeloos gerekt worden en met Barbara daartussen in.
    Dat is vast de defenitie van gezellig famievermaak.
      dinsdag 10 november 2009 @ 11:09:25 #152
    35154 James1988
    Schommelbotenlover
    pi_74566837
    Poll: Irritantste figuur in GTST
  • Barbara
  • Bing
  • Charlie
  • Danny
  • Dex
  • Irene
  • Jack
  • Janine
  • Jef
  • Laura
  • Lorena
  • Lucas
  • Ludo
  • Martijn
  • Maxime
  • Nick (speelt niet meer in GTST )
  • Nina
  • Noud
  • Rik
  • Rikki
  • Ronja
  • Sjors
  • Valentijn
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 2% gewijzigd door James1988 op 10-11-2009 20:31:56 ]
  •   dinsdag 10 november 2009 @ 11:14:34 #153
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_74566988
    Helaas zijn wij hier maar een "groepje". Het is zoals Dr.Mikey steeds zegt: zolang al die kleine kindertjes enzo blijven roepen dat ze het allemaal geweldig vinden, zal er echt niks veranderen. Op GTSTcourant gebeurt dit bijvoorbeeld ja. Ik vind het een goeie site, ik bezoek hem dagelijks. Maar de meeste bezoekers daar... Je hoeft alleen al naar die uitslagen van de polls enzo te kijken of die reacties onder een bericht en weet je het wel.

En natuurlijk het GTST forum zelf, daar vindt iedereen het ook geweldig. Maar zeg niks negatiefs hoor, want je reactie wordt meteen verwijderd en met een beetje mazzel word je geband.
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:03:37 #154
    223428 Countess
    pi_74568596
    Als ik zo´n jongen als Danny zou tegenkomen, dan zou ik daar echt niks op kunnen.
    Saaie stem, saaie gezichtsuitdrukking, melodramatisch schrijfwerk en hij ligt merendeel van de tijd op de bank te slapen

Ik heb hem geprobeerd leuk te vinden toen hij als ´leuke nieuwe hunk ( dat woord ) ´ werd voorgesteld, maar ik krijg het toch niet warm van zo´n vent

Maarre... naast irri Danny is Barbara natuurlijk verreweg de meest vervelende van GTST.
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:04:56 #155
    223428 Countess
    pi_74568635
    Edit: heeft niemand op Ronja gestemd?????????????????????????????!!!
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:05:41 #156
    35154 James1988
    Schommelbotenlover
    pi_74568656
    Ik stel voor dat we deze poll op zoveel mogelijk manieren verspreiden, en dan gezamenlijk de uitkomsten aan het GTST-team presenteren.
    pi_74568756
    als jullie het allemaal zo vreselijk vinden stop dan met kijken
    zoek een nieuwe serie!
    haken is cool
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:12:01 #158
    223428 Countess
    pi_74568869
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:08 schreef antartica het volgende:
    als jullie het allemaal zo vreselijk vinden stop dan met kijken
    zoek een nieuwe serie!
    Ik kijk alleen nog de laatste minuten omdat het zo vreselijk is, en dat aantal minuten houd ik niet eens vol.
    Met dank aan Barbamamma.
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:12:41 #159
    223428 Countess
    pi_74568888
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef James1988 het volgende:
    Ik stel voor dat we deze poll op zoveel mogelijk manieren verspreiden, en dan gezamenlijk de uitkomsten aan het GTST-team presenteren.
    Mail de link aan RTL.
    Maak er een virus van, het Barba Zoster Virus.
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:12:50 #160
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_74568899
    Ban voor de Ludostemmer.
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:13:33 #161
    223428 Countess
    pi_74568915
    Hee ja Ludo is de enige die de serie overeind moet houden.
    pi_74569112
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:12 schreef Frey het volgende:
    Ban voor de Ludostemmer.
    En waarom voor Valentijn? Die zie je toch nooit.
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:27:30 #163
    35154 James1988
    Schommelbotenlover
    pi_74569290
    Dan kan hij nog wel irritant zijn... vooral omdat je er dan automatisch huilebalk Charlie bijkrijgt...
    pi_74569316
    Ik vind bijna iedereen superirritant, behalve Ludo en Jef.
    Gestemd op Charlie...
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:30:24 #165
    223428 Countess
    pi_74569379
    Ja zeg maar dan daalt het percentage bij Barbamamma!!!!
    pi_74569448
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef James1988 het volgende:
    Dan kan hij nog wel irritant zijn... vooral omdat je er dan automatisch huilebalk Charlie bijkrijgt...
    Ja maar Charlie is om meerdere redenen irritant.
    pi_74569725
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

En waarom voor Valentijn? Die zie je toch nooit.
    pi_74571148
    Waarom is mjn reactie verwijderd?
    pi_74571635
    Kunnen we trouwens niet beter een poll houden over wie we niet irritant vinden? Zijn we waarschijnlijk veel sneller klaar.
      dinsdag 10 november 2009 @ 14:40:34 #170
    268260 Dr.Mikey
    pi_74573259
    Mijn stem nog steeds voor Maxime overigens.
    Zelfs hier pikken we het dat het verhaal van die trol maar half af is.
    Nick kwam er achter dat ze helemaal niet onvruchtbaar is geworden door die kogel.
    Bovendien is nog steeds niet bekend waar dat overdreven Nina is mijn alles gedoe vandaan kwam en vooral waar het opeens is gebleven. Of waarom ze überhaupt in Meerdijk is ook nooit echt vertelt

Maxime zag Martijn en opeens alle vorige verhalen overboord.
    Zo van eeuh Nick is weg wat doen we nu met Maxime ?
    Ooh die gaat even stokken in de familie Huygens en de rest van het verhaal is gewoon vergeten. .
    R.I.P DTS.
      dinsdag 10 november 2009 @ 15:47:14 #171
    35154 James1988
    Schommelbotenlover
    pi_74575613
    Het gaat gelijk op voor de familie Fischer
      dinsdag 10 november 2009 @ 16:09:28 #172
    268260 Dr.Mikey
    pi_74576450
    Waarom staat Nick er trouwens in ?
    Die is er helaas uit hoor..
    R.I.P DTS.
      dinsdag 10 november 2009 @ 17:04:46 #173
    265252 GirlyGlue
    plakt niet in de ogen
    pi_74578327
    Ai nu is Barbamonster nog maar 31% van de stemmen waard
      dinsdag 10 november 2009 @ 17:27:16 #174
    35154 James1988
    Schommelbotenlover
    pi_74578911
    Nick is en blijft eruit? Ik dacht begrepen te hebben dat hij er slechts een tijdje uit zou zijn (al weet ik niet waarom)?

Edit: ah, Christophe is vertrokken om andere dingen te gaan doen. Erg jammer, want Nick had zeker potentie. Z'n aartsrivale Maxime bestrijden bevoorbeeld...
    pi_74579484
    Ik bedacht me iets, wordt er in GTST oooooit iemand afgewezen? Bedoel, als persoon A verliefd wordt op persoon B, krijgen ze volgens mij áltijd iets. Soms wil persoon B nog beetje tegenstribbelen maar op den duur lukt het altijd.
    Lekker realistisch.
    pi_74579868
    Wat ik me van pas geleden herinner is dat Charlie door Danny werd afgewezen toen ze in haar lingerie verleidelijk voor hem op de bank klaar ging liggen, dus je vlieger gaat niet helemaal op.
      dinsdag 10 november 2009 @ 18:07:20 #177
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_74579877
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 10:59 schreef e-runner het volgende:
    De insteek is dus dat het een familiesoap is met daaromheen allerhande verwikkelingen.
    Dus braver dan vroeger...
    Ik vind dit jammer omdat het nu telkens vervalt in dom geneuzel over wie met wie is en wat die of die wel niet gedaan heeft.
    Uit de brief blijkt ook al dat dit niet meer gaat veranderen. Blijkbaar trekken ze hier veel kijkers mee en is dit wat mensen willen zien. GTST wordt meer een meer achtergrond decor.
    Iets wat je aan kunt zetten en soms kunt kijken zonder er ook maar iets van te missen. Gericht op het gezin zonder scherpe randjes.

Ik dacht dat de familie Huygens erin zou komen als een stabiele factor en ik denk dus dat Martijn en Irene wel bij elkaar blijven. De andere "gezinnen" wisselen immers zo vaak van partner dat het niet meer bij te houden is. Wel zal het weer eindeloos gerekt worden en met Barbara daartussen in.
    Dat is vast de defenitie van gezellig famievermaak.
    had ik destijds dus toch wel een beetje gelijk, dat ze een andere 'doelgroep' voor ogen hebben
    pi_74579881
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 18:06 schreef bloodymary het volgende:
    Wat ik me van pas geleden herinner is dat Charlie door Danny werd afgewezen toen ze in haar lingerie verleidelijk voor hem op de bank klaar ging liggen, dus je vlieger gaat niet helemaal op.
    Ohnee! Maar het komt wel bijzonder weinig voor (heb ik het idee).
      dinsdag 10 november 2009 @ 18:08:16 #179
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_74579893
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:
    Ik bedacht me iets, wordt er in GTST oooooit iemand afgewezen? Bedoel, als persoon A verliefd wordt op persoon B, krijgen ze volgens mij áltijd iets. Soms wil persoon B nog beetje tegenstribbelen maar op den duur lukt het altijd.
    Lekker realistisch.
    ja, tot nu toe is het ronja aardig gelukt (bing & danny), maar ze kan ze niet vasthouden
    pi_74579916
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 18:08 schreef Marrije het volgende:
    maar ze kan ze niet vasthouden
    Dat is dan weer een 2e
    Niemand kan elkaar vasthouden.
    pi_74580091
    Charlie werd afgewezen door Danny Weet u nog, in dr lingerie op de bank Huisvrouwenspanning!
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 10 november 2009 @ 18:41:26 #182
    223428 Countess
    pi_74580726
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 18:16 schreef alors het volgende:
    Charlie werd afgewezen door Danny Weet u nog, in dr lingerie op de bank Huisvrouwenspanning!
    Danny blijft overal koud bij. Mooi of niet, ´t is vaak net een standbeeld, Danny.
    Maar die NoudBouwt Bodywarmer, daar zou ik ook triest van worden
      dinsdag 10 november 2009 @ 18:55:30 #183
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_74581120
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:
    Ik bedacht me iets, wordt er in GTST oooooit iemand afgewezen?
    Wat mij opvalt is, dat een nieuw iemand, ook al is het maar een tijdelijke rol, altijd vijandig door de hele kliek wordt afgewezen. Nu heeft Charlie een nieuwe scharrel, die wordt weggejaagd door Rick, en Jef doet ook nors, en zo gaat dat altijd.

Altijd die bemoeizucht waarbij het selecte kliekje alleen maar met mekaar mag omgaan en binnenin de kring van partner mag wisselen en ze moeten ook altijd bij mekaar hokken.

Dit ben ik misschien nog wel het meeste zat. Dat de anderen steeds gaan beslissen van "ja maar je bent nog niet over haar heen, en die en die past veel beter bij jou. Doe dat nou maar, anders worden we heel vervelend".
    pi_74581162
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Voor mij is het nu gewoon klaar met deze serie, totdat ik hoor dat er andere schrijvers komen of wat dan ook. Ik denk ook dat ik niet meer frequent zal verschijnen in deze reeks (weliswaar tot grote opluchting van anderen ). Maar voor alle duidelijkheid ik zeg nooit nooit
    Wat een domme reactie van die schrijvers. Zijn ze nu gewoon stekeblind of willen ze het niet zien? Willen ze gewoon niet voor de 2 miljoen kijkers gaan? Gisteren 1.3 miljoen kijkers, een wederom zwakke score voor een maandag uitzending waar de uitslag van een zowaar redelijk interessante vrijdagcliffhanger te zien was.

Ik krijg zo langzamerhand het vermoeden dat het schrijversduo gewoon niet beter kán. Een gecompliceerde zakenverhaallijn is voor deze twee hobbyisten (die notabene met alleen een cursus scenario schrijven zijn aangenomen!!!) niet te doen. Stel je voor dat ze na moeten denken, straks gaan hun hersens nog huilen.

Alsof huisvrouwengemiep en puberliefde over de lange termijn kijkers bindt. Dit stel amateurs slaat de plank zo ontiegelijk mis en ze hebben het zelf niet eens door. In grote lijnen ziet een blinde ezel nog waar het fout is gegaan:

GTST met zakenleven, complotten, gecombineerd met leuke relationele verhaallijnen en verrassende wendingen: veel kijkcijfers

GTST zonder zakenleven, complotten, maar mét voorspelbare, saaie en afgezaagde relationele verhaallijnen: de helft minder kijkcijfers

Die twee debielen leven in hun eigen wereldje en zullen er vanzelf achter komen dat GTST op deze manier geen lang leven beschoren is. Ik voorspel een einde van de serie voor het einde van 2010, maximaal 2011.
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:00:24 #185
    277814 Hogendoorn
    Herman Hogendoorn
    pi_74583142
    Die reactie van het schrijversteam slaat de spijker op zijn kop. Dit is hun filosofie en dit is wat we te zien gaan krijgen. Ik snap er helemaal niets van. Uit welk onderzoek blijkt dat mensen geen criminaliteit en slechteriken willen zien?

Westenwind, Dallas, het oude GTST, ATWT, Y&R, ONM, etc. bevatten allemaal schurken en vaak waren die populairder dan de andere personages. De aflevering van Dallas waarin aartschurk JR Ewing wordt neergeschoten is de best bekeken aflevering ooit en maakte de serie internationaal een hit. De moordaanslag op Ludo hield tv-land bezig en de moord op Frits van Houten wordt door velen als de beste scene ooit uit GTST beschreven.

Hoe blind zijn ze?! Zoveel mensen dragen Frits van Houten na al die jaren nog op handen, Martine Hafkamp wordt om de zoveel tijd weer ontboden door de fans om terug te keren, Herman Hogendoorn kan iedereen die toen jong was zich nog herinneren als indrukwekkend personage met de enge ogen. En Ludo in zijn hoogtijdagen met de maffia intrigeerde legioenen mensen.

Het is prima dat zij verhaallijnen over liefde, familie en dagelijkse sores willen vertellen, maar er moet tegenwicht zijn. Zoals Casper van Bohemen zei: "Goede tijden, SLECHTE tijden, de schurken maken de serie spannend."
    Zelfs al die middelbare scholieren (waar ik overigens les aan geef) vinden het een saaie serie en zeggen nu nog: "ik weet wel nog toen dat geld van Ludo werd versnipperd door die vrouw, dat was een vette aflevering". Dus ook het jonge publiek blijft of gaat juist hierdoor naar de serie kijken.

WORD WAKKER!
    "U hoort nog van me!"
    pi_74583522
    Ik blijf bij mn mening dat Danny LEKKER is !!!
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:12:58 #187
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74583578
    Ken je me nog? Ik jou wel.
    pi_74583606
    Oehhh, Jeff en de moeder van Rik & Danny, dat gaat op zeker een setje worden
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_74584166
    Irene speelt zooooooooo goed he
    pi_74584613
    Waarom stemde er niemand op Ronja? Het is dat Barbara mijn eerste keuze was, anders had ik op Ronja gestemd.. Of denkt iedereen er net zoals ik over ?
    pi_74584722
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:46 schreef verleiding het volgende:
    Waarom stemde er niemand op Ronja? Het is dat Barbara mijn eerste keuze was, anders had ik op Ronja gestemd.. Of denkt iedereen er net zoals ik over ?
    Ronja vond ik dit keer niet zo irritant...kvond het juist wel lief hoe ze dr moeder hielp
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:59:21 #192
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_74585042
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:30 schreef DjinN het volgende:
    Irene speelt zooooooooo goed he
    dat vind ik nou ook, zoals ze van frustratie met haar tong tegen har wangen duwde, zag er niet uit, maar juist daarom, prachtig gespeeld!
      dinsdag 10 november 2009 @ 21:05:56 #193
    35154 James1988
    Schommelbotenlover
    pi_74585255
    * James1988 kijkt naar de poll

Barbara is weer aan het uitlopen
    pi_74585660
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:00 schreef Hogendoorn het volgende:
    Die reactie van het schrijversteam slaat de spijker op zijn kop. Dit is hun filosofie en dit is wat we te zien gaan krijgen. Ik snap er helemaal niets van. Uit welk onderzoek blijkt dat mensen geen criminaliteit en slechteriken willen zien?
    Het zou me niks verbazen als dat stukje onderzoek een stukje bluf was
    quote:
    Westenwind, Dallas, het oude GTST, ATWT, Y&R, ONM, etc. bevatten allemaal schurken en vaak waren die populairder dan de andere personages. De aflevering van Dallas waarin aartschurk JR Ewing wordt neergeschoten is de best bekeken aflevering ooit en maakte de serie internationaal een hit. De moordaanslag op Ludo hield tv-land bezig en de moord op Frits van Houten wordt door velen als de beste scene ooit uit GTST beschreven.

Hoe blind zijn ze?! Zoveel mensen dragen Frits van Houten na al die jaren nog op handen, Martine Hafkamp wordt om de zoveel tijd weer ontboden door de fans om terug te keren, Herman Hogendoorn kan iedereen die toen jong was zich nog herinneren als indrukwekkend personage met de enge ogen. En Ludo in zijn hoogtijdagen met de maffia intrigeerde legioenen mensen.

Het is prima dat zij verhaallijnen over liefde, familie en dagelijkse sores willen vertellen, maar er moet tegenwicht zijn. Zoals Casper van Bohemen zei: "Goede tijden, SLECHTE tijden, de schurken maken de serie spannend."
    Zelfs al die middelbare scholieren (waar ik overigens les aan geef) vinden het een saaie serie en zeggen nu nog: "ik weet wel nog toen dat geld van Ludo werd versnipperd door die vrouw, dat was een vette aflevering". Dus ook het jonge publiek blijft of gaat juist hierdoor naar de serie kijken.

WORD WAKKER!
    Dat doen ze niet, ze denken dat de soap nu volmaakter is dan ooit en sterker nog ze denken dat dit door hun komt. Ze zien het gtst van onze tijd, als een krakkemikkerige serie met slechte acteurs en decors, waar ze lacherig over kunnen doen. Volgens mij hebben ze die afleveringen ook nooit gezien en hebben vluchtig wat gelezen (dat misschien ook nog slecht samengevat was) over oude verhaallijnen. Slechteriken als Herman Hogendoorn kennen ze alleen qua naam volgens mij.

Het punt is dat je een paar vasten waarden nodig hebt:
    -bedrijven en instituten (scholen, zakenbedrijven, horeca, desnoods iemand die als postbode werkt of diverse baantjes heeft)
    -eenduidige herkenbare personages, ware slechteriken, ware helden, ware vrienden; deze eigenschappen zijn fixed en moeten krachtig naar voren komen.

Met zo een soort structuur kun je verhalen bedenken in allerlei combinaties zoveel je wilt, wat er nu gedaan wordt, is dat ze iets relationeels bedenken zoals 'vreemdgaan, scheiding, oplichting'. Vervolgens een paar personages daarvoor uitkiezen en er een rommelige verhaallijn rondom ontwikkelen die soms 'no sense' maakt en die nogal slecht en onbevredigend wordt afgesloten.

Waarschijnlijk hebben deze 2 mensen Wilbert Gieske alias Robert Alberts ook hun visie op het fenomeen soap gegeven en is dit de reden dat deze oudgediende de serie heeft verlaten.
    Een heer met stijl
    pi_74585749
    De papierversnippering van Martine Martine die op de boot in bontjas op zee wordt gezet door Ludo. Bowien die aan het cliff hangt. Laura die Philip kidnapt. Isabella die haar eigen dood in scene zet. Robert die zwaar aan de coke zat. Martine die Nick met een slagersmes bedreigt, waardoor hij in zn broek pist Die gefreakte Bob die achter Dian aanzit. Onno P Wassenaar Fritsie En wat heb je nu??? Niks
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_74585856
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 21:21 schreef alors het volgende:
    De papierversnippering van Martine Martine die op de boot in bontjas op zee wordt gezet door Ludo. Bowien die aan het cliff hangt. Laura die Philip kidnapt. Isabella die haar eigen dood in scene zet. Robert die zwaar aan de coke zat. Martine die Nick met een slagersmes bedreigt, waardoor hij in zn broek pist Die gefreakte Bob die achter Dian aanzit. Onno P Wassenaar Fritsie En wat heb je nu??? Niks
    Barbara met frietpanhaar
    pi_74586174
    er zit ook een knop he, op de tv. Als GTST niet meer je ding is HOEF je niet te kijken. Tis maar een tip natuurlijk
      dinsdag 10 november 2009 @ 21:35:28 #198
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_74586235
    Ik heb het de laatste tijd vaak gewoon op de achtergrond aan staan. Kijk bijna alleen nog als Ludo er is.
    pi_74586560
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Apotheose het volgende:
    er zit ook een knop he, op de tv. Als GTST niet meer je ding is HOEF je niet te kijken. Tis maar een tip natuurlijk
    Ik ben ook gestopt met kijken. Nu al een maand denk ik, en ik zal je zeggen, ik mis het totaal niet. Ik lees nog graag mee hier maar als ik dat allemaal lees, krijg ik totaal geen prikkel om weer te gaan kijken. Desondanks hoop ik van ganser harte dat de soap weer terugkeert op het oude niveau.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_74586856
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Apotheose het volgende:
    Ik kijk wanneer ik wil en reageer er hier op wanneer ik wil, laat dat duidelijk zijn
    Een heer met stijl
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')