abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74541449
weg met Barbaara
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74541479
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:41 schreef Pugg het volgende:

[..]

Stuur Dex dan maar naar mij
Mag ik em na jou ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 9 november 2009 @ 17:52:37 #103
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_74547272
Nieuw! De Barbaburger. Met verse stukjes Barbara, opgediend met gesmolten kaas.

Nu in de winkel!
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  maandag 9 november 2009 @ 19:02:24 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74549227
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Irene gaat scheiden van Martijn
mooi, dan kan Irene met Ludo aan de zwier
pi_74550100
Zal Maxime leuk vinden
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 9 november 2009 @ 19:25:41 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74550153
Die is te druk met het afpakken van Martijn van Barbara.
pi_74550476
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Die is te druk met het afpakken van Martijn van Barbara.
Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achter
  maandag 9 november 2009 @ 19:38:40 #108
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74550675
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:52 schreef Countess het volgende:
afbeelding
Huub huub, Barbatruc.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_74551052
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achter
Als ze dat voormekaar krijgt, dan heb ik weer een reden om te blijven kijken naar GTST Barbalelijk die een blauwtje loopt, bwuahahahha
  maandag 9 november 2009 @ 20:08:20 #110
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74551837
Argh Barbara
  maandag 9 november 2009 @ 20:14:15 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74552045
Martijn wil haar niet
Janine wil haar het huis uit hebben.

Ik zou zeggen: Doen ons en jezelf een plezier en pleeg zelfmoord!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74552815
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
  maandag 9 november 2009 @ 20:43:25 #113
251975 kissaa
fka: kissa
pi_74553246
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martijn wil haar niet
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
pi_74553271
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
Sukkel dat ie op zo'n vetkees valt
pi_74553311
quote:

[..]

Jammer.
  maandag 9 november 2009 @ 20:45:02 #116
251975 kissaa
fka: kissa
pi_74553322
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
Ik kan het me niet herinneren
pi_74554303
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)riadejong234x306.jpg

Op de oud inwoners pagina is de foto al vervangen met die van Joke Bruijs die de moeder nu gaat spelen
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_74554645
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef DjinN het volgende:

[..]

Sukkel dat ie op zo'n vetkees valt
pssst: het is een script he
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_74554734
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef Apotheose het volgende:

[..]

pssst: het is een script he
ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?
  maandag 9 november 2009 @ 21:30:26 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74555122
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef DjinN het volgende:

[..]

ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?
Inderdaad. Zie het plaatje bovenaan.
pi_74555422
vettig? Als in: dik? nee dat vind ik niet.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_74555586
Voor mij is het nu gewoon klaar met deze serie, totdat ik hoor dat er andere schrijvers komen of wat dan ook. Ik denk ook dat ik niet meer frequent zal verschijnen in deze reeks (weliswaar tot grote opluchting van anderen ). Maar voor alle duidelijkheid ik zeg nooit nooit

[ Bericht 29% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 09-11-2009 22:46:27 ]
Een heer met stijl
  maandag 9 november 2009 @ 21:47:04 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74555737
quote:

[..]

Dat zei hij nadat ik dat had getypt ja.

En dat zegt nog niks, want volgens mij blijft hij toch het liefste bij Irene aan zijn reacties te zien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_74555884
Barbara huilieeeeeeeeeeeeeee.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_74555977
Martijn , als je dan toch vreemdgaat, kies dan een knappe jonge blom. Ga dan vreemd met Janine, Lorena, van mij part met Sjors of Charlie, maar toch niet met zo'n uitgerimpelde uitgezakte verlepte bomma als Barbara
pi_74556115
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:38 schreef Apotheose het volgende:
vettig? Als in: dik? nee dat vind ik niet.
nee niet vettig als in dik, maar vettig alsof ze boven de frituurpan heeft gestaan
  maandag 9 november 2009 @ 22:00:40 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_74556228
Wow ik mis bijna een heel topic.
Hoe is Joke is ze het waard om te kijken ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_74556262
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
mwah ach...Jef viel bijna letterlijk kwijlend voor dr voeten
  maandag 9 november 2009 @ 22:02:02 #129
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74556274
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee, ze komt morgen pas.
  maandag 9 november 2009 @ 22:02:23 #130
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74556287
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef DjinN het volgende:

[..]

nee niet vettig als in dik, maar vettig alsof ze boven de frituurpan heeft gestaan
Idd.
pi_74557021
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Tirza het volgende:
Martijn , als je dan toch vreemdgaat, kies dan een knappe jonge blom. Ga dan vreemd met Janine, Lorena, van mij part met Sjors of Charlie, maar toch niet met zo'n uitgerimpelde uitgezakte verlepte bomma als Barbara
Inderdaad.

Die Floris ging toch van Janine naar Lorena naar Barbara?
  maandag 9 november 2009 @ 22:37:14 #132
123170 alors
zlata1234
pi_74557465
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar fuck it. Het gaat toch nooit meer zoals wij het zouden willen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk dus, voor mij is het nu gewoon klaar met deze serie, totdat ik hoor dat er andere schrijvers komen of wat dan ook. Ik denk ook dat ik niet meer frequent zal verschijnen in deze reeks (weliswaar tot grote opluchting van anderen ). Maar voor alle duidelijkheid ik zeg nooit nooit
Dat taalgebruik, met dat semi-engelse erbij, en dat neerbuigende toontje

Als je naar ATWT kijkt bv, daar zijn de decors stukken realistischer, ja soms een beetje protserig Amerikaans, maar vaak wel huizen waar in geleefd mag worden. De GTST decors komen rechtstreeks uit een folder van een duur design merk. Ook spelen ze veel meer met goed en kwaad op een veel leukere manier, dan dit suffe huisvrouwen gedoe.
De karakters beleven ook veel meer.

• Wat beleeft een Bing nou? Behalve dat zn moeder doodging en dat gaslek is bar weinig, en daarvoor al helemaal niks, jammer voor iemand die gezien zijn verleden en karakter veel meer potentie heeft.
  • Sjors, heeft het uitgemaakt met Milan en is verliefd geworden op Danny.
  • Charlie, laat zich voor het karretje spannen door Maxime, wordt verliefd, maar verder niks.
  • Ronja, zakt af van afgestudeerd bedrijfskundige naar kapster, heeft een relatie die uitgaat, is teven verworden tot een zure pruim.
  • Dex, runt een modellenbureau, valt een gebouw op zn hoofd, wordt verliefd op Nina.
  • Nina, raakt verlamd, wordt verliefd op Dex.
  • Rik, nou zijn vrouw is doodgegaan en zn broer is teruggekomen, nog wel noemenswaardig.
  • Ludo, zit Jack een beetje te pesten, heeft wat mores met z'n zoon, krijgt een irritante zus, wil Janine nog steeds terug.
  • Jack, heeft een paar zakelijke contacten verloren en heeft een verloofde gekregen.
  • Jef, is zn vrouw kwijtgeraakt, bakt taarten en andere versnaperingen in de Koning.
  • Maxime, had een beetje mot met iemand uit het verleden, zit de boel een beetje te stangen.
  • Martijn, voelt zich schuldig over iets van doodnormaal is, is verliefd op een lelijke teef.
  • Irene, heeft Ludo behandeld, is haar man aan het kwijtraken.
  • Janine, dochter is (tijdelijk) verlamd geraakt, zoon is homo, is verloofd met Jack, ondertussen nog een reuzespannende ervaring gehad toen haar veter tussen de trapper kwam en de met grof geweld naar de bodem van de Meerdijkse vaart werd getrokken...
  • Barbaara, is weer eens gedumpt, heeft wat gesprekken gehad over haar zieke innerlijk, bept wat met haar dochter en Maxime en pakt een getrouwde vader af.
  • Laura, iets met een vibrator, ik heb het verdrongen
  • Danny, krijgt wat met en dumpt Ronja, schrijft een kutboek, krijgt verkering met Sjors en ruziet wat met zn broer.

Nou wat is er een hoop gebeurd in Meerdijk he In het gemiddelde boerengehucht gaat het er spannender aan toe.
  • know'm sayin?
    word? word.
      maandag 9 november 2009 @ 23:34:43 #133
    35154 James1988
    Schommelbotenlover
    pi_74559413
    Die reactie van de schrijvers... hoe ver van de werkelijkheid kun je zitten?

- Denken ze nou serieus dat Ronja interessant is? Ik luister nog liever naar een scheepshorn. Hetzelfde geluid, maar minder doordringend
    - Dex heeft potentie, maar krijgt de kutklussen. Moet zonodig homofoob zijn
    - Martijn en Irene hadden ze met rust moeten laten, kutBarbara

- Huisvadertje Ludo is nu wel weer leuk geweest... Ludo + Maxime tegen een andere sterke rivaal (Jack is dat duidelijk niet, laat zich volledig inpalmen door Janine terwijl hij dat eigenlijk niet wilt)
    - Janine moet terug bij Ludo. Iedereen wil dat, behalve Janine omdat ze bang is dat Ludo haar weer mee het slechte pad optrekt. Moet weg bij Jack, er is geen goede klik
    - Nick moet terugkomen* en het (samen met Jack?) opnemen tegen Maxime
    - Nina kan op zich een goed personage zijn, maar op dit moment is haar rol niet veel bijzonders. Doet af en toe iets met Tasjesdief, vriendje Dex, en that's it.
    - Lucas is een jonge maar interessante toevoeging. Iets té arrogant en te clichéhomo, maar heeft potentie.

- Rik is een zielepiet. Z'n vrouw verloren, en een nietszeggende rol in een huis waarin hij min of meer gedwongen samenwoont met z'n irritante broer.
    - Rikki, het konijn van GTST, mag oprotten. Voegt niks toe, d'r stem is vreselijk en is gewoon een irritant rotjong
    - Danny is een slecht personage. Past niet in de soap, voegt absoluut niets toe. Is misschien lekker** maar z'n inhoud is absoluut 0.

- Barbara moet óf iets heel spannends gaan doen, of opzouten. Als een parasiet rondfladderen van man naar man, en verder niks wezenlijks doen is saai
    - Charlie is om gek van te worden. Lege rol (kapster? srsly?), bemoeit zich met jan en alleman maar doet niks

- Jef is een zielepiet: van succesvol zakenman afgezakt naar ingekakte barman in een vergaan café. Is z'n vrouw en dochter verloren (Dian was een goed personage, waarom moest die nou ineens weg?), wat sneu is, maar hij moet doorgaan met z'n leven en niet zo inkakken
    - Laura doet ook helemaal niks meer buiten een beetje rondlopen in dat hotel

* Waar is die eigenlijk gebleven?
    **Meningen hierover kunnen verschillen
    pi_74560460
    Ik ben dus ook gestopt met kijken.
    Aids.
    pi_74560743
    arme barbera, ze wilde het zo graag en nu heeft ze nog geen zaad!
    pi_74560817
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef apenkutkop het volgende:
    arme barbera, ze wilde het zo graag en nu heeft ze nog geen zaad!
    "Waar ga je naartoe?" "En ik dan?"

Wat een debiel wijf
    pi_74560844
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Wat een debiel wijf
    asjeblieft martijn één druppeltje
      dinsdag 10 november 2009 @ 00:40:16 #138
    268260 Dr.Mikey
    Games Crew van het jaar 2013
    pi_74561141
    Ik heb het vorige week de hele week niet gezien.
    En anders weet ik niet meer waar het over ging.
    Ik weet vaag dat het homo gedoe nog loopt.
    En Dat Moeder de jong binnenkort komt maar de rest kan me echt zo weinig boeien.
    Ik doe nu andere dingen in die tijd. Kan je wel zien aan hoeveel ik van dit topic al gemist heb,
    En dan zie ik ook nog dat de nieuwe schrijvers met snelle antwoorden Mijn heer Bartolhoven zijn goede moed doen zakken. En dan heb ik echt zo iets van je laat ook maar.

Als ze met soap oude wijven gelul bedoelen . En alleen maar jongeren die zich afzetten tegen ouderen of zo iets dan hoeft het voor mij niet je hebt niet eens genoeg ouderen in de serie.

Wordt eens wakker man.

Wat vind ik ONM toch leuk de laatste tijd.
    They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
    "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
    R.I.P DTS.
    pi_74561222
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
    Ik doe nu andere dingen in die tijd.
    jij bent natuurlijk alle bewoners uit de wijk aan het wissen! was het wat je er van verwacht had?
    pi_74561282
    Jullie vergeten Noud nog Noudbouwd was ook een blauwe maandag.
    pi_74561301
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef Zipportal het volgende:
    Jullie vergeten Noud nog Noudbouwd was ook een blauwe maandag.
    oja, dat was ook al zo interessant; ho heb ik dat nou kunnen vergeten
    pi_74561635
    Top tien van de meest irritante figuren uit GTST?
    Sorry. ik weet niet hoe het/een poll moet

Op nummer een: Ronja.
    Op nummer twee:Charlie

Wie vult het aan?
    pi_74562223
    Barbara uiteraard op 1
      dinsdag 10 november 2009 @ 06:24:32 #144
    225540 Pugg
    Friends forever
    pi_74562616
    Nina wat een domme doos
    pi_74564617
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:08 schreef Mss het volgende:
    Ik ben dus ook gestopt met kijken.
    Welkom bij de club
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 10 november 2009 @ 09:50:44 #146
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_74564769
    Kansloze gasten daar, maar ik had de hoop op verbetering toch al opgegeven. Misschien dat die 4000e aflevering nog iets wordt. Maar over de 3500e deden ze ook alsof het geweldig zou worden en het was de slechtste jubileumuitzending ooit. Afwachten dus...

Wanneer komt nou die 3e seizoensbox? Als die nog komt...
    Ik wil meer Herman Hogendoorn zien.
    pi_74566044
    Barbara is desperate!
    Goed van Janine om Barbara het huis uit te zetten.

Irene speelde trouwens erg overtuigend.
    "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
    pi_74566172
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Wat een debiel wijf
    Sinds het nieuwe seizoen is dit 1 van de weinige afleveringen die ik heb gezien. Ben verder eigenlijk gestopt met kijken, alleen nu ff benieuwd hoe dat verder met Barb, Martijn en Irene gaat. Althans, Irene's reacties vanmorgen.
    Die domme Barb denkt dus werkelijk dat Martijn ff voor haar zal kiezen en absoluut zijn vrouw niet meer wil. Heerlijk, die naïviteit.
    Verder is de soap 1 grote ergernis. Zoals ik al zei, heb het slechts een enkele keer nu gezien. Zoals deze.
    pi_74566184
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef Miam het volgende:
    Barbara is desperate!
    Goed van Janine om Barbara het huis uit te zetten.

ja ik vind irene ook echt een goede actrice. ze speelt haar rol echt goed, in tegenstelling tot sommige anderen. die kan het wel verder schoppen dan gtst lijkt me. janine & ludo vind ik trouwens ook altijd overtuigend, maar kennelijk genieten die er te veel van om in gtst te spelen om de serie te verlaten.
    pi_74566186
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef Miam het volgende:
    Topwijf.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')