Mag ik em na jou ?quote:
Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achterquote:Op maandag 9 november 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Die is te druk met het afpakken van Martijn van Barbara.
Als ze dat voormekaar krijgt, dan heb ik weer een reden om te blijven kijken naar GTSTquote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat zal wel leuk kunnen worden, blijft Barbara weer alleen achter
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbaraquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martijn wil haar niet
Sukkel dat ie op zo'n vetkees valtquote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
Jammer.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik Martijn tegen Irene hoorde zeggen dat hij verliefd is op Barbara
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
http://www.rtl.nl/compone(...)riadejong234x306.jpgquote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
die moeder van rick werd in het verleden toch gespeeld door zo'n klein breekbaar vrouwtje?
ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?quote:
Inderdaad. Zie het plaatje bovenaan.quote:Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja dat weet ik...maar vind je zelf dan ook niet dat Barbara er altijd als een vettig persoon uitziet ?
Dat zei hij nadat ik dat had getypt ja.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |