de DO's en DONT'squote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef Wittekonijn het volgende:
Als homo-zijnde irriteer ik me echt mateloos aan Lucas. Wat een stereotype homo zet hij neer zeg!
Ik weet precies hoe de schrijvers het bedacht hebben:
Schrijver 1: Het is tijd voor een homo in gtst!
Schrijver 2: Uhh ja, wat voor karaktertrekken zullen we hem geven?
Schrijver 1: Nou, homo's hebben toch altijd veel sex en wisselende contacten?
Schrijver 2: Ohja, en ze maken altijd bitchy opmerkingen!
Vreselijk... en aangezien een grote groep gtst kijkers (vooral jongeren/kinderen) waarschijnlijk geen of weinig homo's kennen, wordt hun beeld alleen maar bevestigd dat homo's elke dag met een ander het bed in duiken.
Echt een gemiste kans.
Verder vind ik dat veel personages zon grote bek hebben tegen hun ouders/vrienden continu (Noud, Lucas, Dex, Nina) dat ik weinig sympathie voor ze heb, en ze het liefst zie vertrekken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef Wittekonijn het volgende:
Vreselijk... en aangezien een grote groep gtst kijkers (vooral jongeren/kinderen) waarschijnlijk geen of weinig homo's kennen, wordt hun beeld alleen maar bevestigd dat homo's elke dag met een ander het bed in duiken.
Echt een gemiste kans.
quote:
Dat snapte ik ook al niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef Zipportal het volgende:
En Martijn kan zomaar dagen wegblijven uit zijn eigen praktijk.
Idd.quote:
Ja vreselijk, Bing's schuld.. alhoewel, het was geen overhalen, was meer zo dat Charlie zei: "Ik heb geen probleem, ik vond het leuk, dus we blijven gewoon bij elkaar. Ja? Ja dus, mooi, geregeld, en nu moet ik weg".quote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef verleiding het volgende:
Laat Noud en Bing gewoon alleen wonen. Zonder de meiden. Waarom laten ze zich nou weer overhalen.
Ja heel dwaas. Sowieso hadden ze de mic-op-afstand gebruikt waarvan ze in de montage het volume omhoog hadden gezet, waardoor je automatisch de wind nog es veel harder hoorde ook (omdat je die er dan niet uit kunt filteren). Nooit dialogen filmen met wind!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:34 schreef bloodymary het volgende:
Wat zat die Irene nou bij windkracht 12 buiten een boek te lezen in het park?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:01 schreef Harajuku. het volgende:
Dex met zijn homohaat heb ik nu ook wel gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:37 schreef Pugg het volgende:
[..]dat was al duidelijk vanaf het moment dat die lucas de serie in wandelde. dat is altijd met gtst, maanden van te voren weet je al dat danny en sjors iets met elkaar krijgen, dat nina volledig zal herstellen, dat barbera tussen irene en martijn komt etc. etc. en je blijkt het maanden later ook altijd bij het rechte eind te hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het is aardig voorspelbaar gewordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:59 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat was al duidelijk vanaf het moment dat die lucas de serie in wandelde. dat is altijd met gtst, maanden van te voren weet je al dat danny en sjors iets met elkaar krijgen, dat nina volledig zal herstellen, dat barbera tussen irene en martijn komt etc. etc. en je blijkt het maanden later ook altijd bij het rechte eind te hebben!
dat heeft hij anders ook wel aan zichzelf te danken. hij gedraagt zich echt als een stereo-type en drijft alles op de spitsquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:38 schreef Estherdv het volgende:
en ergens is lucas heel erg bang ook, hij haat het als mensen hem/ het discrimineren
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:05 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat heeft hij anders ook wel aan zichzelf te danken. hij gedraagt zich echt als een stereo-type en drijft alles op de spits
Ja stom!!!!!!!! whhahaha! Zoiets doe je toch als eerste! I know i do!quote:
Da's echt heel dom ja.quote:
Als je de deur van een Rozenboom kamer dichttrekt, dan schudden alle wanden heen en weer en vallen de schilderijen van de muur..quote:
ja idd echt dom, net alsof half meerdijk nu ineens van de verkeerde kant isquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij is het stereo type, wat een dweil zeg, of Meerdijk??!! ineens vol homo's zit die hij wel even
zal "pakken"
na een dag werd zijn post al bezorgd in de rozenboomquote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef Zipportal het volgende:
En Martijn kan zomaar dagen wegblijven uit zijn eigen praktijk.
En valt Laura's speeltje uit de kast en is ie weer zoek...quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Perico het volgende:
[..]
Als je de deur van een Rozenboom kamer dichttrekt, dan schudden alle wanden heen en weer en vallen de schilderijen van de muur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:53 schreef GirlyGlue het volgende:
just give a second thought
what if we don't get caught...
wout? martijn zul je bedoelenquote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Perico het volgende:
Als je het puur technisch bekijkt... er is 1 zoen geweest tussen Barbaslut en Wout in Oudkerk, en nu wat wild gerollebol...
Het was misschien sterker geweest als Irene was binnengelopen terwijl Wout haar flink aan het geven was.
Met haar en Laura als collateral damage!quote:Op maandag 9 november 2009 07:08 schreef Pugg het volgende:
Kan die enge NINA
(schoolvoorbeeld van slecht acteren)
ook dood gaan plz?
Dat lijkt me wel lachen, Lucinda die Barbara helemaal afbekt.quote:Op maandag 9 november 2009 11:15 schreef UncleErnie het volgende:
Ik hoop dat Lucinda, of hoe ze hier ook heet, Barbara gaat vermoorden!
quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef Countess het volgende:
Sluit Nina, Maxime, Charlie, Barbara, Dex, Janine en de familie Huygens op in een hotel en zet het in de fik. Dat ruimt op in Meerdijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |