Kan deze er niet bijquote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, hij is wat prominent aanwezig. Maar toch houden we m er in
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan deze er niet bij:
[ afbeelding ]
donequote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan deze er niet bij:
[ afbeelding ]
Irene heeft al een begin gemaaktquote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou pas leuk zijn als ze een oude vrijster werd die niemand weer wilde en die door iedereen met de nek werd aangekeken.
Barbara staat even een beetje centraal, stoor je er niet aan en post gerust al je bevingen over gtst in brede zinquote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef Apotheose het volgende:
dit topic gaat toch over GTST of is het nu alleen Barbara geworden?
Ik weet natuurlijk niet hoelang je hier al komt (dat maakt ook zeker niet uit), maar soms is er een specifieke OP, waar we het even wat meer over hebben. Ergens anders over praten is natuurlijk ook toegestaan, desalniettemin is er kennelijk een kern die het hier over het irritatiegehalte van Barbara wil hebben, dit moet dan natuurlijk ook toegestaan zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef Apotheose het volgende:
dit topic gaat toch over GTST of is het nu alleen Barbara geworden?
nee dit zijn een van de eerst topics die ik meelees en waar ik post. Mede omdat ik sinds kort weer es voor GTST ga zittenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoelang je hier al komt (dat maakt ook zeker niet uit), maar soms is er een specifieke OP, waar we het even wat meer over hebben. Ergens anders over praten is natuurlijk ook toegestaan, desalniettemin is er kennelijk een kern die het hier over het irritatiegehalte van Barbara wil hebben, dit moet dan natuurlijk ook toegestaan zijn.
Nogmaals als je een bepaald onderwerp niet interressant vind dan negeer je het gewoon, mij zul je bijvoorbeeld niet zo snel over Danny, Ronja of Sjors horen. Ze boeien mij niet, maar als anderen het erover willen hebben, dan hebben ze m'n zegen
Dat, maar ik zie het niet gauw gebeuren, ze is al een hele tijd aan de gang zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef alors het volgende:
Ze hoeft er van mij ook niet per se uit, maar maak haar gewoon een zelfstandige vrouw ipv zo'n laffe parasiet. En niet zo'n prominente rol graag.
Laura bashen we in het volgende topic ok?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef UncleErnie het volgende:
Waarom bashen we Barbara weg, maar mag Laura blijven?
Ik ben dan geen jongere, maar ik ben sinds ik jongere was wel bevriend met 2 homo's en die zijn totaal niet zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef Wittekonijn het volgende:
Vreselijk... en aangezien een grote groep gtst kijkers (vooral jongeren/kinderen) waarschijnlijk geen of weinig homo's kennen, wordt hun beeld alleen maar bevestigd dat homo's elke dag met een ander het bed in duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |