Voor eens en voor altijd!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:24 schreef ViolaFold het volgende:
Moeder en dochter Fischer opgerot.
ja en janine die natuurlijk weer gaat twijfelen... zucht.quote:
Echt heel irritant ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en janine die natuurlijk weer gaat twijfelen... zucht.
Als ze ja moet zeggen zal het wel iets worden van: "Zucht...Jack....zucht....ik kan niet met je trouwen.....zucht...."quote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef verleiding het volgende:
Verrassing, Janine aan het twijfelen.
Je vergeet 'schat' en 'liefje' nogquote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze ja moet zeggen zal het wel iets worden van: "Zucht...Jack....zucht....ik kan niet met je trouwen.....zucht...."
Ah kut ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef verleiding het volgende:
[..]
Je vergeet 'schat' en 'liefje' nog.
Rikkiquote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef James1988 het volgende:
Even in de herhaling:
Poll: Irritantste figuur in GTSTBarbara Bing Charlie Danny Dex Irene Jack Janine Jef Laura Lorena Lucas Ludo Martijn Maxime Nick (speelt niet meer in GTST)
Nina Noud Rik Rikki Ronja Sjors Valentijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Boycotten dat programma. Ook niet op de achtergrond aanzetten want dat is ook kijkcijfer. Gewoon helemaal niets meer mee doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat stukje onderzoek een stukje bluf was![]()
[..]
Dat doen ze niet, ze denken dat de soap nu volmaakter is dan ooit en sterker nog ze denken dat dit door hun komt. Ze zien het gtst van onze tijd, als een krakkemikkerige serie met slechte acteurs en decors, waar ze lacherig over kunnen doen. Volgens mij hebben ze die afleveringen ook nooit gezien en hebben vluchtig wat gelezen (dat misschien ook nog slecht samengevat was) over oude verhaallijnen. Slechteriken als Herman Hogendoorn kennen ze alleen qua naam volgens mij.
Het punt is dat je een paar vasten waarden nodig hebt:
-bedrijven en instituten (scholen, zakenbedrijven, horeca, desnoods iemand die als postbode werkt of diverse baantjes heeft)
-eenduidige herkenbare personages, ware slechteriken, ware helden, ware vrienden; deze eigenschappen zijn fixed en moeten krachtig naar voren komen.
Met zo een soort structuur kun je verhalen bedenken in allerlei combinaties zoveel je wilt, wat er nu gedaan wordt, is dat ze iets relationeels bedenken zoals 'vreemdgaan, scheiding, oplichting'. Vervolgens een paar personages daarvoor uitkiezen en er een rommelige verhaallijn rondom ontwikkelen die soms 'no sense' maakt en die nogal slecht en onbevredigend wordt afgesloten.
Waarschijnlijk hebben deze 2 mensen Wilbert Gieske alias Robert Alberts ook hun visie op het fenomeen soap gegeven en is dit de reden dat deze oudgediende de serie heeft verlaten.
En als ze wel gaan trouwen ook niet?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef bloodymary het volgende:
Als Jack en Jeanine niet gaan trouwen, kijk ik echt nooit meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |