abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74665615
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En als ze wel gaan trouwen ook niet?
Dan kijk ik het nog een paar weken aan...
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:49:44 #277
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_74667186
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:27 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Boycotten dat programma. Ook niet op de achtergrond aanzetten want dat is ook kijkcijfer. Gewoon helemaal niets meer mee doen. Ze merken het binnenkort toch wel in de nummers, maar hoe slechter de uitkomst, hoe duidelijker het signaal.
Volgens mij maakt het niets uit voor de kijkcijfers of jij wel of niet je TV aan hebt staan op een bepaald net hoor. Een doorsnee van de bevolking heeft een kastje staan die kijkcijfers bijhoudt en doorgeeft.
Of dat moet inmiddels veranderd zijn dat weet ik niet.

Edit: dit is idd nog steeds zo
Bron
Shuffle up and deal!!!
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:54:48 #278
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_74667309
De meest te pruimen rollen vind ik:

Piet René

Ludo Sanders

Frits van Houten

En ze zijn alledrie slecht
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_74667714
Piet René! Dat was mooi. En griezelig.
pi_74668518
Whahahaha sommigen zijn wel erg onaardig over Babadella en Martijn. Deze actreutels kunnen er toch ook niks aan doen dat ze allebei lelijk zijn en allebei niet kunnen acteren. De actreutels uit gtst worden juist geselecteerd op het niet kunnen acteren.

En Barbadella kan er ook niks aan doen dat ze er niet uit ziet in jarratels ze ziet er best nog apetijtelijk uit voor 85 jaar vind ik. Bejaarden doen tenslotte ook nog aan seks dus waarom zou Barbadella het niet doen. Oke de aanblik van Babadella in sexy lingerie is verschrikkelijk maar he er zit nog altijd een knop op je tv
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74668600
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef alors het volgende:
Danny heeft ook zo'n verschrikkelijke, dode seksloze uitstraling. Zelfs Laura doet dat beter.
LOL
pi_74668666
quote:
Op donderdag 12 november 2009 00:55 schreef Perico het volgende:

[..]

Neeeee, ik gooi alvast weer een nieuwe laag frituurvet over Barbara's afgeleefde groefkop, om haar haar weer in model te brengen. En dan de hens erin!
Zonde van het frituurvet.
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:43:30 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74668679
Vergeet deze niet:

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_74668695
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
Piet René! Dat was mooi. En griezelig.
Ik vond dat met René toch wel 1 van de beste verhaallijnen van de laatste jaren
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:45:46 #285
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74668739
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

Ik vond dat met René toch wel 1 van de beste verhaallijnen van de laatste jaren
Maar helaas wisten ze het weer om zeep te helpen met een waardeloze ontknoping.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_74669089
Wat een flop die Joke..
pi_74669337
Neehee Joke zal niet met Sjefke aan de zwier gaan. Joke zal Lukots bekeren tot hetero waarna Lukots en Joke samen in het huwelijksbootje zullen stappen . Wat Lukots zeer gelukkig maakt. Joke heeft nog haar twijfels

pi_74669659
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef Frey het volgende:

[..]

Maar helaas wisten ze het weer om zeep te helpen met een waardeloze ontknoping.
Ja, het ging goed tot Janine en René weer in contact kwamen. Tot hij Doortje had vermoord, vond ik het heel sterk.
pi_74670981
Zou het kunnen zijn dat Danny nog niet uit de kast is gekomen en eigenlijk homo is. Hij is tenslotte ook ballerina en zijn die meestal niet van de verkeerde kant? Zou wat zijn zeg als Sjors er achter komt dat Danny eigenlijk op Lukots valt. En dat Sjors zich in verwarring aan Sjefke vergrijpt.

pi_74671010
[

[ Bericht 53% gewijzigd door Panda72 op 13-11-2009 17:06:03 ]
pi_74671302
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:03 schreef Panda72 het volgende:
Zou het kunnen zijn dat Danny nog niet uit de kast is gekomen en eigenlijk homo is. Hij is tenslotte ook ballerina en zijn die meestal niet van de verkeerde kant? Zou wat zijn zeg als Sjors er achter komt dat Danny eigenlijk op Lukots valt. En dat Sjors zich in verwarring aan Sjefke vergrijpt.

[ afbeelding ]
Zou me niets verwonderen. In ONM speelde hij al de rol van een homo die ook even met een vrouw ging.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_74671414
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Zou me niets verwonderen. In ONM speelde hij al de rol van een homo die ook even met een vrouw ging.
Het bewijs is geleverd ik twijfel niet meer. Vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat Danny uit de kast huppelt.
pi_74671896
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:28 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Het wordt nu wel heel slecht.

Het zou wat zijn als je je deur open doet en iemand staat zo kijkend als Herman voor de deur:

Een heer met stijl
pi_74671979
Er is 1 ding dat ik niet begrijp . Gisteren in de Koning, toen Charlie met Jack begon te flirten waar Jan bij stond. Ze vertelde Jack dat hij mee moest spelen enzo. En toen Jan besloot weg te gaan, was ze nog verontwaardigd ook. Ben ik de enige die geen hout begrijpt van wat Charlie nou probeerde te bereiken ?
pi_74672050
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:37 schreef verleiding het volgende:
Er is 1 ding dat ik niet begrijp . Gisteren in de Koning, toen Charlie met Jack begon te flirten waar Jan bij stond. Ze vertelde Jack dat hij mee moest spelen enzo. En toen Jan besloot weg te gaan, was ze nog verontwaardigd ook. Ben ik de enige die geen hout begrijpt van wat Charlie nou probeerde te bereiken ?
Ik denk dat ze Janneman jaloers probeerde te maken of zo. Maar zeker weten doe ik het niet ik vind het maar Vaag.
pi_74672087
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:37 schreef verleiding het volgende:
Ik begrijp het heel goed, ze probeert die Jan jaloers te maken door met een andere man te flirten, die Jan hield duidelijk de eer aan zichzelf en Charlie kreeg niet wat ze wilde (ik heb die hele aflevering niet gezien hoor, maar dit is wat ik er uit opmaak).

Al met al snappen doe ik het wel, maar ik vindt het weer een typisch Charlie-irritant Waarom gedraagt ze zich nog even puberaal als toen ze pas de serie in kwam, ik bedoel we zijn 10 jaar verder, ze is inmiddels moeder van een kind, heeft een eigen zaak, maar qua gedrag nog steeds een verwend hysterisch 16-jarig kutje
Een heer met stijl
pi_74672184
Eerder was er ook zo'n vage scene, vd week ergens.
Charlie ging met o.a. Bing naar dat nieuwe pand kijken en vroeger Barbare op Rikkie en Valentijn te passen. Dat zou Bar doen. Even later zit Barbara bij Jef een beetje te ouwehoeren en verteld ze dat Charlie nú bij dat nieuwe pand is. En geen Rikkie of Valentijn te bekennen. Waar heeft ze die dan gelaten?
pi_74672557
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:47 schreef vencodark het volgende:
Eerder was er ook zo'n vage scene, vd week ergens.
Charlie ging met o.a. Bing naar dat nieuwe pand kijken en vroeger Barbare op Rikkie en Valentijn te passen. Dat zou Bar doen. Even later zit Barbara bij Jef een beetje te ouwehoeren en verteld ze dat Charlie nú bij dat nieuwe pand is. En geen Rikkie of Valentijn te bekennen. Waar heeft ze die dan gelaten?
Ach zulke dingen komen heel vaak voor. Eerst zie je bv. Noud bellen met Bing, ze spreken 's avonds af in de koning. Vervolgens zie je Janine in haar ochtendjas aan de onbijttafel, waarna je vervolgens Bing en Noud in de koning ziet. Janine zal wel niet de hele dag uitslapen lijkt me
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:20:42 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74672991
Dit is ook een grappige site.
pi_74673169
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef Panda72 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Janneman jaloers probeerde te maken of zo. Maar zeker weten doe ik het niet ik vind het maar Vaag.
Beetje raar, ze probeert toch een relatie te krijgen met Jan . Moet ze ook niet verbaasd opkijken als hij de eer aan zichzelf houdt.

En idd, het is nog precies hetzelfde hysterische kinderachtige mens als toen ze in GTST kwam .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')