Dan kijk ik het nog een paar weken aan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En als ze wel gaan trouwen ook niet?
Volgens mij maakt het niets uit voor de kijkcijfers of jij wel of niet je TV aan hebt staan op een bepaald net hoor. Een doorsnee van de bevolking heeft een kastje staan die kijkcijfers bijhoudt en doorgeeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:27 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Boycotten dat programma. Ook niet op de achtergrond aanzetten want dat is ook kijkcijfer. Gewoon helemaal niets meer mee doen.Ze merken het binnenkort toch wel in de nummers, maar hoe slechter de uitkomst, hoe duidelijker het signaal.
LOLquote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef alors het volgende:
Danny heeft ook zo'n verschrikkelijke, dode seksloze uitstraling. Zelfs Laura doet dat beter.
Zonde van het frituurvet.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:55 schreef Perico het volgende:
[..]
Neeeee, ik gooi alvast weer een nieuwe laag frituurvet over Barbara's afgeleefde groefkop, om haar haar weer in model te brengen. En dan de hens erin!
Ik vond dat met René toch wel 1 van de beste verhaallijnen van de laatste jarenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
Piet René! Dat was mooi.En griezelig.
Maar helaas wisten ze het weer om zeep te helpen met een waardeloze ontknoping.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik vond dat met René toch wel 1 van de beste verhaallijnen van de laatste jaren
Ja, het ging goed tot Janine en René weer in contact kwamen. Tot hij Doortje had vermoord, vond ik het heel sterk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar helaas wisten ze het weer om zeep te helpen met een waardeloze ontknoping.
Zou me niets verwonderen. In ONM speelde hij al de rol van een homo die ook even met een vrouw ging.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:03 schreef Panda72 het volgende:
Zou het kunnen zijn dat Danny nog niet uit de kast is gekomen en eigenlijk homo is. Hij is tenslotte ook ballerinaen zijn die meestal niet van de verkeerde kant? Zou wat zijn zeg als Sjors er achter komt dat Danny eigenlijk op Lukots valt. En dat Sjors zich in verwarring aan Sjefke vergrijpt.
[ afbeelding ]
Het bewijs is geleverd ik twijfel niet meer. Vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat Danny uit de kast huppelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen. In ONM speelde hij al de rol van een homo die ook even met een vrouw ging.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:28 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt nu wel heel slecht.
Ik denk dat ze Janneman jaloers probeerde te maken of zo. Maar zeker weten doe ik het niet ik vind het maar Vaag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:37 schreef verleiding het volgende:
Er is 1 ding dat ik niet begrijp. Gisteren in de Koning, toen Charlie met Jack begon te flirten waar Jan bij stond. Ze vertelde Jack dat hij mee moest spelen enzo. En toen Jan besloot weg te gaan, was ze nog verontwaardigd ook. Ben ik de enige die geen hout begrijpt van wat Charlie nou probeerde te bereiken
?
Ik begrijp het heel goed, ze probeert die Jan jaloers te maken door met een andere man te flirten, die Jan hield duidelijk de eer aan zichzelf en Charlie kreeg niet wat ze wilde (ik heb die hele aflevering niet gezien hoor, maar dit is wat ik er uit opmaak).quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:37 schreef verleiding het volgende:
Er is 1 ding dat ik niet begrijp. Gisteren in de Koning, toen Charlie met Jack begon te flirten waar Jan bij stond. Ze vertelde Jack dat hij mee moest spelen enzo. En toen Jan besloot weg te gaan, was ze nog verontwaardigd ook. Ben ik de enige die geen hout begrijpt van wat Charlie nou probeerde te bereiken
?
Ach zulke dingen komen heel vaak voor. Eerst zie je bv. Noud bellen met Bing, ze spreken 's avonds af in de koning. Vervolgens zie je Janine in haar ochtendjas aan de onbijttafel, waarna je vervolgens Bing en Noud in de koning ziet. Janine zal wel niet de hele dag uitslapen lijkt mequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:47 schreef vencodark het volgende:
Eerder was er ook zo'n vage scene, vd week ergens.
Charlie ging met o.a. Bing naar dat nieuwe pand kijken en vroeger Barbare op Rikkie en Valentijn te passen. Dat zou Bar doen. Even later zit Barbara bij Jef een beetje te ouwehoeren en verteld ze dat Charlie nú bij dat nieuwe pand is. En geen Rikkie of Valentijn te bekennen.Waar heeft ze die dan gelaten?
Beetje raar, ze probeert toch een relatie te krijgen met Janquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Janneman jaloers probeerde te maken of zo. Maar zeker weten doe ik het niet ik vind het maar Vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |