quote:Op woensdag 11 november 2009 20:40 schreef Roberto258 het volgende:
Jack'misschien kun jij hem genezen'.
Charlie vertelt dit natuurlijk aan Baarbaar, op haar beurt vertelt zij dit aan Janine die natuurlijk geschokt is.
Ooh god iedereen dronken ?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:24 schreef NoNickOne het volgende:
Ik hoop echt zo dat Charlie,Ronja,Jack,Noud & Lucas straks allemaal kaslam zijn..
ze waren ook al vrij snel lamquote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef Marrije het volgende:
Een pakje kaarten en een meter bier
Een meter bier
Ik had wodka oid verwacht.
die stem vooral van haar. alsof ze een retard isquote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Haha daar moet ik ook altijd aan denken bij die naam
Ik vind Joke Bruijs trouwens ook een vreselijk mens.
Ik ben er nog niet uit wat ik erger vind: haar hoofd (vooral die ogen) of haar stem.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef alors het volgende:
Zwarte Magica.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik erger vind: haar hoofd (vooral die ogen) of haar stem.
Noud : Dit had ik nou nooit verwacht dat ik dit ging doenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh god iedereen dronken ?
Ik zie waar dit heen gaat. Charlie en Jack die uit lust gaan neuken.
Ronja zou zichzelf wel van kant maken. En dan blijven Noud en Lucas over.
Neeeee, ik gooi alvast weer een nieuwe laag frituurvet over Barbara's afgeleefde groefkop, om haar haar weer in model te brengen. En dan de hens erin!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:58 schreef Apotheose het volgende:
dus ipv barbara gaan we nu joke afbranden?
mee eens!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik erger vind: haar hoofd (vooral die ogen) of haar stem.
absoluut vreselijk, en een slechte actrice!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Haha daar moet ik ook altijd aan denken bij die naam
En dan komt Dex de kamer binnen, en gaat helemaal over de zeik...quote:Op woensdag 11 november 2009 23:11 schreef bobjuh het volgende:
Leuker als Jack in een dronken bui vreemd gaat met Lucas
Het zou wellicht leuke tv opleveren als ze echt lam gevoerd werden.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:24 schreef NoNickOne het volgende:
Ik hoop echt zo dat Charlie,Ronja,Jack,Noud & Lucas straks allemaal kaslam zijn..
Ik vond Lieke ooit mooi, maar nu vind ik dat ze zo´n vlak hoofd heeft gekregen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef DjinN het volgende:
Wat is Charlie toch een lelijk wijf![]()
Tamara Brinkman speelde veel leuker
En Danny =![]()
Dat ben ik met je eens. Ik heb liever een vent die minder ´mooi ´ is en meer uitstraalt dan zo´n etalagepop die goed voor standbeeld kan spelen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef alors het volgende:
Danny heeft ook zo'n verschrikkelijke, dode seksloze uitstraling. Zelfs Laura doet dat beter.
Uúúuuuh, uúúúúh, ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 12 november 2009 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Danny zit altijd irritant te, ja hoe heet dat eigenlijk. Tussen tss en uh in, dat geluidjeZo ontzettend vervelend vind ik dat, alsof hij al het leed van de wereld draagt. Ugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |