Spellensite? WTF man?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:19 schreef Starman89 het volgende:
Play.com is een Engelse spellensite die je spellen voor je console/PC gratis thuisbezorgd.
Wist niet dat 't zo gevoelig lagquote:Op donderdag 5 november 2009 06:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
Spellensite? WTF man?
De hoofdmoot daar is cd's en dvd's, en daar zijn ze ook groot mee geworden.
In het Geurtjes topic hebben er volgens mij al eens wat mensen besteld. Link naar de webshop staat daar iig al een tijdje in de OP.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef BazzieK het volgende:
Die fragranceX.com is wel handig. Iemand daar ooit besteld?
Inderdaad, die luchtjes zijn erg goedkoop maar bij sommige staat refill, betekent dat dus dat het alleen het luchtje zelf is zonder het busje?, ik denk dat ik er weer een nieuwe reeks bij heb die ik moet volgenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef BazzieK het volgende:
Die fragranceX.com is wel handig. Iemand daar ooit besteld?
Ik citeer:quote:Op donderdag 5 november 2009 15:27 schreef Semmm het volgende:
Die FragranceX is helemaal niet gratis verzenden, dat is alleen binnen de USA
Coupon idd niet vergeten in te vullen!quote:FREE SHIPPING ANYWHERE IN THE WORLD! USE COUPON CODE "FREE"
Nee, daar komt nog $6 bij voor het t-shirtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef davo1979 het volgende:
Leuk. Zijn de in de Op genoemde bedragen van de 6 dollar tshirts de prijzen incl. verzenden?
O dat van die coupon heb ik nergens gelezen op de site, bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
Coupon idd niet vergeten in te vullen!
[..]
Nee, daar komt nog $6 bij voor het t-shirt
Wat overigens ook wel leuk is om te doen, is de T-shirt design submissions te bekijken, waar iedereen z'n eigen T-shirt design in kan sturen. Check ook het Goatse t-shirt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 02:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dit is een grap? toch?
arme klonk
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.quote:6 Dollar shirts
Een Amerikaanse webshop met diverse T-shirt voor $6 per stuk. Houd rekening met de verzendkosten!
1 T-shirt = $13.54
2 T-shirts = $15,64
3 T-shirts = $19.80
Nee dat zijn alleen de verzendkosten lijkt me anders betaal je voor 1 shirt verzenden 7 dollar en voor 3 shirts 1 dollar.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.
Je moest eens weten hoe goedkoop ik ze hier in Indonesie kan kopen, land van productie dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.
Kan ik niet wat via jou inkopen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe goedkoop ik ze hier in Indonesie kan kopen, land van productie dus.
Alles is mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan ik niet wat via jou inkopen?
Ik PM je wel eventjes.quote:
Je hebt ook amazon.co.uk die leveren ook andere spullen in de EU.quote:Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Zith het volgende:
amazon.com stuurt alleen boeken naar de EU
Ik denk dat dat alleen maar duurder gaat worden, of de verkoper moet ze willen dropshippen want anders moeten ze worden verzonden naar de persoon die de IA start en daarna voor 750 als pakketpost weer worden verstuurd door nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er van 6 dollah shirts geen inkoopactie te maken?
7,50? Nooit, prop dat ding in een envelop, zo dat ie door de brievenbus past en voor 1,70 ben je klaar. Heb 't gisteren nog gedaan, een shirt opsturen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen maar duurder gaat worden, of de verkoper moet ze willen dropshippen want anders moeten ze worden verzonden naar de persoon die de IA start en daarna voor 750 als pakketpost weer worden verstuurd door nederland.
Okequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
7,50? Nooit, prop dat ding in een envelop, zo dat ie door de brievenbus past en voor 1,70 ben je klaar. Heb 't gisteren nog gedaan, een shirt opsturen.
Tenzij we de mystery shirts bestellen. Die zijn maar $3 p/s en als we er dan bijv. 100 bestellen kunnen mensen kiezen welk shirt ze leuk vinden. Risico is alleen wel dat er shirts overblijven die niemand wil...quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:09 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Tenzij we de mystery shirts bestellen. Die zijn maar $3 p/s en als we er dan bijv. 100 bestellen kunnen mensen kiezen welk shirt ze leuk vinden. Risico is alleen wel dat er shirts overblijven die niemand wil...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Johnnhy wrote
I ordered mine. It was a penis.
Sweet.
--------------------------------------------------------------------------------
Sean wrote
A penis, huh?
In a box?
Cause that would make it...
--------------------------------------------------------------------------------
the walrus wrote
...a dick in a box!
-----------------------------------------------
Laten we dat dus maar niet doenIk heb trouwens binnen een halfuur mail terug van FragranceX en krijg de shipping costs terug, SUPER! Luchtje kost me voor 100ml 38 euro, in nederland is 75 ml ongeveer 65 euro
Ja bij Engelse winkels heb je het binnen 3-4 dagen wel binnen en geen extra invoer/btw kosten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Bobsch het volgende:
Zeker interessant, maar dan zou ik een Engelse webshops of misschien Engelse/Amerikaanse webshops-topic handig vinden. In de UK zitten ook interessante winkels voor o.a. parfum enzo
Idd goeie toevoeging voor volgende topic!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Bobsch het volgende:
Zeker interessant, maar dan zou ik een Engelse webshops of misschien Engelse/Amerikaanse webshops-topic handig vinden. In de UK zitten ook interessante winkels voor o.a. parfum enzo
TS, pas dit even aan in de OP.quote:Products eligible
DVD, music, games, books, and clothing are eligible. Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK.
Kan 't niet meer aanpassen, maar zal het in het volgende topic wijzigenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:26 schreef Zapper het volgende:
Play.com
[..]
TS, pas dit even aan in de OP.
heb je mssch url van die ? ik ga die ff omhoog voten dat ze hem gaan maken..quote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Starman89 het volgende:
Wat overigens ook wel leuk is om te doen, is de T-shirt design submissions te bekijken, waar iedereen z'n eigen T-shirt design in kan sturen. Check ook het Goatse t-shirt![]()
[ afbeelding ]
Alstuquote:Op woensdag 11 november 2009 15:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
heb je mssch url van die ? ik ga die ff omhoog voten dat ze hem gaan maken..
ik _moet_ die ff bestellen voor een vriend :p
Even een modje vragen.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:31 schreef Starman89 het volgende:
Kan 't niet meer aanpassen, maar zal het in het volgende topic wijzigen
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef Xanteh het volgende:
http://6dollarshirts.com/t-shirts/FFFFFUUUUUU-p-11336.html
![]()
Mijn ervaring met Chinese bestellingen --> Altijd TNTquote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef olskie het volgende:
Wie bezorgd hier, in NL, de pakjes uit het buitenland? Dat is niet altijd tnt lijkt mij.
Hoop niet dat dat selektvracht is, die hebben bij mij nog nooit iets kunnen brengen. Of ik kon het ophalen ver weg of juist bij die buren waar het contact niet zo goed mee is
Nee, die sturen ook naar landen buiten de EU (bv Noorwegen).quote:Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Zith het volgende:
uk(ASOS) tot 3 keer toe nu DPD.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:58 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Chinese bestellingen --> Altijd TNT
Ervaring met Amerikaanse bestellingen (verstuurd met USPS) --> TNT
Ervaringen met UK bestellingen --> TNT/DPD (maar DPD was volgens mij alleen omdat de Royal Mail staakte en DPD een internationaal bedrijf is.
hoop het niet, ik kom net kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Semmm het volgende:
is dit topic nu al dood?
Het is wachten op de eerste leveringenquote:
Ja ik wacht ook nog steeds, m'n parfum is 11 dagen geleden verzonden dus hij zou wel deze week aankomen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste leveringen
En daar is ie dan!quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste leveringen
Mijne zijn al 12 dagen onderweg, en ik heb nog niks binnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
En daar is ie dan!
Armani Attitude van fragrancex, 100ml voor 37 euro (in Nederland is 75 ML al rond de 60 euro) Binnen 11 dagen na bestellen aangekomen, in doos met stroken bubbeltjes plastic er om heen. Zat ook nog een kaartje bij van l'eau D'vie voor 20 dollar korting, die koop ik toch niet dus dit is de kortingscode voor de liefhebbers: RUE37
Ah das wel aardig. Als ze ook nog van een acceptable kwaliteit zijn is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef Ben. het volgende:
Als je meerdere shirts besteld, dan word alles in 1 pakketje gedaan. Dan betaal je een stuk minder als alles bij elkaar.
Hier in Nederland kom ik niet in de XL shirts, maar in de Amerikaanse pas ik goed (nog ruimte over). Dus maat kleiner is aan te raden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef Eenskijken het volgende:
bij die t-shirts hewelke maten kiezen jullie? Volgens mij klopt die tabel niet want normaal heb ik medium/large in nederland maar volgens hun model zou ik kleiner dan small moeten hebben. Ik ben bang dat het dan veel te klein is. Of zijn die amerikaanse t shirts altijd zo groot?
Als je er meerdere tegelijk besteld en dus bove nde 22 euro komt heb je wel kans dat je belasting erover moet betalen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ah das wel aardig. Als ze ook nog van een acceptable kwaliteit zijn is het helemaal mooi.
Ik zie wel een paar leuke t shirts ertussen staan
mja had ik net dus. 3 shirts en dan kom ik op 25 euro. Maar als je dan 20% btw (invoerrechten) moet betalen kom je op 30 euro uit. Is alsnog goedkoper dan een extra t-shirt hier kopen toch? Of zie ik iets over het hoofd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als je er meerdere tegelijk besteld en dus bove nde 22 euro komt heb je wel kans dat je belasting erover moet betalen.
Prossesing is nog niet geshipt idd. Misschien niet op voorraad? Mijn pakketje werd binnen een ver uur geshiptquote:Op woensdag 18 november 2009 09:12 schreef G-NiLES het volgende:
waar kan je bij fragranceX zien wanneer je pakket verzonden is?
heb het menu wel gevonden, maar staat al de hel;e week op Processing...
nnog niet geshipt dan dus?
Tja, kwestie van uittesten. Als je een account registreert en vervolgens die t-shirts in je mandje flikkert, berekent ie automatisch de verzendkosten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:19 schreef Lolque het volgende:
Verzendkosten excl. T-shirts a $6 p/s:
1 T-shirt = $13.54
2 T-shirts = $15,64
3 T-shirts = $19.80
Hoeveel bij 5 shirts oid?
Nee hoefde nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef XyS het volgende:
Moest je tekenen voor het pakketje?
Zou wel mooi zijn want dan is het wss mijn pakketje van fragranceX die aan is gekomen ipv mn chinese spul.
Aangezien deze heel wat meer waard is en ik niet echt zin heb om er extra voor te betalen
Die Amerikaanse musclecars hoeven voor mij niet, maar de japanse en dolorean die je hebt staanquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:22 schreef Ben. het volgende:
Alles vanuit Amerika:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
0,0 problemen.
Ik heb ook een bestelling bij FragranceX geplaatst.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef Placenta het volgende:
Die FragranceX is wel top! Zonet Chanel Allure 100ml besteld (42¤). Hier in Nederland betaal je voor een 50ml al ¤65.
Die heb ik wel voorbij zien komen in dit topic ergens (dacht ik)quote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog een website voor Uggs, waar ze stukken goedkoper (en echt) zijn?
Geen Nikequote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Schoenen gekocht op shoebuy.com, wel enorme kortingen:
Subtotal: $ 64.95
20% Promo Discount: $ -12.99
10% Discount: $ -5.20
Shipping Charge: $ 27.00
Total: $ 73.76 = 50 euro
In america?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef g0dz0r het volgende:
[..]Die heb ik daar bij een outlet gekocht voor $20,- Wel in het bruin overigens.
www.thewalkingcompany.comquote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog een website voor Uggs, waar ze stukken goedkoper (en echt) zijn?
Yup, Las Vegas premium outlets bij een Puma store. Lopen prima die schoenen en ze zijn mi ook wel ¤50,- waard.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
In america?in nederland kon ik ze nergens vinden
24 dagen vanaf shipping? of vanaf bestellen?quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef XyS het volgende:
Mijn fragranceX pakje duurt al 24 dagen.. klopt niet helemaal vrees ik.
Of is het gewoon druk bij de amerikaanse post?
Weet je misschien ook wat de verzendkosten daar zijn?quote:
Nee, maar op de website staat dit:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Weet je misschien ook wat de verzendkosten daar zijn?
Vanaf shipping dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
24 dagen vanaf shipping? of vanaf bestellen?
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef monsterd. het volgende:
Mijn spulletjes hebben de 20e Hong Kong verlaten. Ze zijn nog steeds niet aangekomen.. Moet ik me zorgen gaan maken?
Haha sorry, het woord webshop flitste voor mijn ogen voorbij, dus ik dacht gauw even postenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:17 schreef Lolque het volgende:
[..]
Verkeerde topic.![]()
En nee, je hoeft je geen zorgen te maken.
Vooral door de drukte bij Hongkong post gaat het allemaal wat langer duren.
Amazon.com verstuurt ook gewoon CD's en DVD's naar Nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je hebt ook amazon.co.uk die leveren ook andere spullen in de EU.
Als het goed is krijg je ee bevestigings mail als je hebt betaald.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef kidkash19 het volgende:
Heb bij FragranceX besteld maar krijg je daar nog een mail van ofzo ? heb in ieder geval nog niks gehad sinds gisteravond
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze gaan uit van de waarde in Nederland, die is dus veel hoger (als er geen factuur bij zat volgensmij, heb zelf geen douane-ervaring), en er komen nog extra (service?)kosten bovenop volgensmij.
Van de goede luchtjes neem je een testertje en van een slecht luchtje neem je gelijk 100ml?quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld bij FragranceX
Dat ferrari luchtje ruikt echt nergens naar.quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel dagen heeft het geduurd vanaf het moment van bestellen?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Placenta het volgende:
Mmm, mn broer kreeg gister een bestelling van FragranceX binnen terwijl hij een dag later had besteld dan mij, zou mijn pakketje bij de douane kunnen liggen?
26-11 besteld.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heeft het geduurd vanaf het moment van bestellen?
Oke ik de 28e, dus misschien is die van mij ook in aantocht.quote:
'kunnen liggen'.. trek zelf je conclusies over die vraagquote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Placenta het volgende:
Mmm, mn broer kreeg gister een bestelling van FragranceX binnen terwijl hij een dag later had besteld dan mij, zou mijn pakketje bij de douane kunnen liggen?
Genaai altijd....quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:33 schreef XyS het volgende:
ik moest 20euro bijbetalen (dat is zo'n 40% extra)
Duurde bij mij ook behoorlijk lang, bijna een maand denk ik?
Dus: Bestel luchtjes apart of blijf onder de 22 euro.
Anders moet je dus rekening houden dat je wellicht best veel bij moet betalen.
Vandaag binnengekregen.quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Er gelden in de EU toch quota voor de import van textiel e.d.? Dan zal dat de reden wel zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef Enchanter het volgende:
Ik wou net wat kleding bestellen bij Amazon.com , willen ze het niet versturen.
DVD's , boeken etc wel , maar geen kleding
Weet iemand waarom ze dat niet willen doen ?
Ik denk dat de douane het lekker laat liggen tot volgend jaar, gewoon om je te naaien.quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus.....het is vandaag de 20e en ik heb de 28e besteld (cadeau voor kerst) en nog steeds niets binnen. FragranceX dus....
quote:
Ik ook nog niet, zal wel bij de Douane liggen inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus.....het is vandaag de 20e en ik heb de 28e besteld (cadeau voor kerst) en nog steeds niets binnen. FragranceX dus....
Hoe bedoel je , ik heb misschien voor $100,00 besteld (alhoewel dat was de bedoelingquote:Op maandag 21 december 2009 06:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er gelden in de EU toch quota voor de import van textiel e.d.? Dan zal dat de reden wel zijn.
Hoeveel was je totaalwaarde? Grote kans dat het bij de douane ligt en je een leuke naheffing krijgt.quote:Op maandag 21 december 2009 07:56 schreef renwan het volgende:
Als het er niet binnen 10 dagen is hebben ze pech, dan ga ik bij paypal een geschil aanmaken
Euro of 50 maar het duurt nu meer dan een maand en zo'n geschil moet binnen 45 dagen. Daarna weet ik niet hoe ik m'n geld terug krijgquote:Op maandag 21 december 2009 08:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hoeveel was je totaalwaarde? Grote kans dat het bij de douane ligt en je een leuke naheffing krijgt.
na 45 dagen? Niet.quote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Euro of 50 maar het duurt nu meer dan een maand en zo'n geschil moet binnen 45 dagen. Daarna weet ik niet hoe ik m'n geld terug krijg
Misschien een beetje een verre kick, maar is dit nieuw ofso? Want ik herinner me nog dvd's te hebben besteld op Amazon.comquote:Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Zith het volgende:
Noord-Brabant, Groningen etc.quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef _-Kaas-_ het volgende:
Ga, er ook maar wat is bestellenalleen Moet ik bij fragancex me *State or Prov. invullen. wat hebben jullie daar ingevuld.
Onzin , boeken , CDs , DVDs en games versturen ze gewoon , helaas geen kledingquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Cristal het volgende:
Amazon stuurt helemaal niks naar nederland.
Hoe mij/ ons op de hoogte. Ik ben nu ook al een maand bezig, dacht dat ik een kerstcadeautje eindelijk eens vroeg bestelde, heb het mooi niet binnen gehad.quote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Euro of 50 maar het duurt nu meer dan een maand en zo'n geschil moet binnen 45 dagen. Daarna weet ik niet hoe ik m'n geld terug krijg
BULLLLLLLSHIT!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Cristal het volgende:
Amazon stuurt helemaal niks naar nederland.
Rond de 40euroquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:32 schreef Zapper het volgende:
Wat was het totale orderbedrag?
FragranceX is niet eens zo heel intressant dus, op de 1 of andere manier word het pakketje van iedereen d'r tussen uit gepikt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:05 schreef -wtf- het volgende:
Gister parfum pakketje opgehaald kon gelijk even aftikken bij tnt20 euro waarvan 15 euro inklaringskosten.Heeft bij elkaar 6 weken geduurd.
Mijne nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:23 schreef Lolque het volgende:
[..]
FragranceX is niet eens zo heel intressant dus, op de 1 of andere manier word het pakketje van iedereen d'r tussen uit gepikt.
Het is afhankelijk van welke verzendpartij ze gebruik maken. Bij de ene kun je er 10% vanuit gaan dat het langs de douane gaat en je mag betalen, bij de andere verzender is de kans klein. Bij USPS is de kans redelijk groot dat het pakket niet onderschept wordt heb ik wel eens begrepen, terwijl de kans bij UPS weer levensgroot is dat je wel extra mag betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef korting het volgende:
Ik heb een microfoon gezien op Amazon.com die ik graag wil hebben. Hij is hier ongeveer 50 euro goedkoper dan in Nederland (het gaat om een professionele microfoon + shock mount). Waarde: Ongeveer 70-80 euro.
Ik ben gewend van Chinese webshops dat ze het versturen als gift en dat er bijna nooit gezeik is met de douane. Maar als je via Amazon besteld, moet je dan zowiezo rekening houden met inklaringskosten e.d.?
hoe bedoel je? niet interresant?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:23 schreef Lolque het volgende:
[..]
FragranceX is niet eens zo heel intressant dus, op de 1 of andere manier word het pakketje van iedereen d'r tussen uit gepikt.
Het is goedkoop, maar omdat je pakketje eruit wordt gepikt en je dus moet bijbetalen is het niet zoveel goedkoper meer, misschien zelfs duurder.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
hoe bedoel je? niet interresant?
Veel plezier met de naheffing!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Namo_h het volgende:
Bijna alweer vergeten
27-11-09 besteld bij fragranceX
03-12- bericht van verzending
Nog niets ontvangen
Leg maar vast 20 euro apart.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Namo_h het volgende:
Bijna alweer vergeten
27-11-09 besteld bij fragranceX
03-12- bericht van verzending
Nog niets ontvangen
Dit weekend weg geweest en gewoon los in de tas gegooid, geen probleem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef G-NiLES het volgende:
en er gaat toch een verhaal dat die testers sterker zijn?
enige nadeel is geen dop, ik durf ze nergens mee naar toe te nemen,
Gewoon onder de 20 euro bestellen, no problem.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik wou net gaan bestellen op FragranceX, maar als op ieder pakketje invoer dinges komt is dat wel erg kut
Hmm, ik wou eigenlijk zo'n Cool Water gift set kopen voor mijn moeders verjaardag (15 februari), maar die kost 33 euro...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef Lolque het volgende:
[..]
Gewoon onder de 20 euro bestellen, no problem.
Zweef eens met je muis over ''view image''quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:58 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Hmm, ik wou eigenlijk zo'n Cool Water gift set kopen voor mijn moeders verjaardag (15 februari), maar die kost 33 euro...
Wat is eigenlijk het verschil tussen een "Eau De Toilette Spray (Tester)" en een "Eau De Toilette Spray"? Link: http://www.fragrancex.com(...)_127W__products.html
Behalve de prijs dan...
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zweef eens met je muis over ''view image''
Wordt altijd op de waarde bepaald. Boven de 22 euro = 12,50 inklaringskosten (oid) en dan nog 19% op de rest. En dat komt dan héél vaak uit op ongeveer 20 euroquote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef blizzardo het volgende:
Ik kijk nu al een tijdje mee en wil zelf ook wel parfum bestellen, maar bepalen ze je prijs(douane) nou op de waarde of moet iedereen boven de 22 euro gewoon 20 dokken?
Alvast bedankt!
same here.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:27 schreef rioohhh het volgende:
Dan heb ik blijkbaar mazzel gehad.. Het luchtje wat ik daar heb bestield is zonder extra kosten binnen gekomen :-) Luchtje was 33 euro...
Bestel hem maar gewoon hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:30 schreef dralion13 het volgende:
ik weet niet of ik het hier kwijt moet
maar ik ben van plan om iPod touch 8gb in Amerika te bestellen maar ben benieuwt hoe het met de invoerrechten en omzetbelasting zit, hoeveel % er nog bij de prijs overheen komt, dus of het rendabel is om hem in amerika te kopen
Ligt bij de douane.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef M-unit het volgende:
18 dec luchtje besteld bij fragrancex, nu nog niets binnen. ondertussen maar claim begonnen bij paypal.
Zie quote hierboven!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wordt altijd op de waarde bepaald. Boven de 22 euro = 12,50 inklaringskosten (oid) en dan nog 19% op de rest. En dat komt dan héél vaak uit op ongeveer 20 euro
Vandaag toch maar besteld, cool water spul t.w.v. 33 euro, voor mijn moeder(Je ziet het al, dat zou ongeveer 20 euro douane zijn). Ik heb al 70-100 pakketjes besteld, varierend van 1 cent tot 600 euro, en tot nu toe mijn hele leven ongeveer 70 euro aan douane betaald
(3 pakketjes van de 7-100 in totaal met douane)
9 dagenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:31 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Zie quote hierboven!
En ja hoor, pakketje vandaag aan gekomen, zonder douane te betalen. Als ze mijn naam zien staan weten ze direct bij de douane dat ik een eerlijke jongen ben en laten ze het door gaanWaarde was trouwens de EXACTE waarde: $47.71 oid, iig op de cent
Klopt, gewoon kleine pakketjes bestellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Zapper het volgende:
Geloof dat ze de waarde van het pakket op de doos schrijven.
Yup... Record uit de USA staat bij mij nog steeds op 5 dagenquote:
Ik bestel voortaan wel op jou adresquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:56 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Yup... Record uit de USA staat bij mij nog steeds op 5 dagen(En ik bestel altijd via USPS -> goedkoopste) Geen idee hoe ze dat voor elkaar kregen, maar na 5 dagen had ik mijn pakketje
(Was wel andere winkel)
Mam is 15 februari jarig, zal ze wel een leuk cadeautje vinden
http://www.shoebuy.com/red-wing-mens.htmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Robin-e30 het volgende:
Ik ben opzoek naar red-wings (schoenen/laars) miss zijn ze in amerika goed koper hier zijn ze 280 euro gaat me wat ver..
Is dat de beste site voor 'echte' merkschoenen (alle soorten) ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef Starman89 het volgende:
[..]
http://www.shoebuy.com/red-wing-mens.htm
Komen nog wel wat verzendkosten bij. Als je het niet dringend nodig hebt, is het ook slim om de site in de gaten te houden, want om de zoveel tijd geven ze een x % aan korting
De beste weet ik niet. Ze versturen echter wel alles wereldwijd en ze hebben zo hier en daar een paar mooie (!!!) aanbiedingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Is dat de beste site voor 'echte' merkschoenen (alle soorten) ?
binnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:22 schreef G-NiLES het volgende:
om het topic een beetje te pushen.
Zojuist een potje
'Sebastian Molding Mud' besteld bij een of andere cosmetica-toko in USA. Scheelt 20 omgerekende euro's met de kapper hier
Heb je een site?quote:
Ziet er wel zo uit, er staat free shipping & return shipping en bij de international shipping staat NL in de lijst.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Hardrebel het volgende:
http://www.shoebuy.com/jo(...)ace-up/217262/472638
Leuke schoenen. Klopt het dat het gratis versturen is?
Nee, internationaal betaal je wel verzendkosten. Die variėren per product, dus verschijnen pas bij het afrekenen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Hardrebel het volgende:
http://www.shoebuy.com/jo(...)ace-up/217262/472638
Leuke schoenen. Klopt het dat het gratis versturen is?
ja absoluut beter via hun. je besteld online op zo'n site met 'free ground shipping'(vasteland dus). Dan laat je het hun ff overpacken zodat de doos niet zichtbaar is. Postkantoor aangeven dat de waarde een tientje is en versturen maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een kick. Heb familie in New York wonen. Kan ik het niet beter via hun naar Nederland laten verzenden? Of hoe gaat het dan met de invoerrechten?
geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:21 schreef Tandaozhi het volgende:
Weet iemand hoe lang de douane gemiddeld een pakketje [in dit geval van FragranceX] ophoudt? Dus normale verzendtijd + hoeveel dagen het dan duurt?Of verschilt dat nogal?
Want bij de Chinezen liegen ze altijd over de waarde van het pakketje, dus ik heb geen ervaring met oponthoud door de douane.
quote:This is because we do not currently ship the brands 310 Motoring, Avirex, Bali, Barely There, Bird 33, Caterpillar, Champion, College Clogs, Colter Creek, DC Shoes, Duofold, Ecko Red, Ecko Unltd., H.S. Trask, H.S. Trask Accessories, Hanes, Harley-Davidson, Hush Puppies, Hush Puppies Kids, Hush Puppies Slippers, Joe Boxer, Kitson, Mark Nason, Marmot, Merrell, Merrell Packs & Bags, Michelle K, Minnetonka, Patagonia, Playtex, Sebago, Sebago Accessories, Skechers, SoftWalk, Soho Lab, Tommy Hilfiger, Tretorn, Tretorn, Trotters, Turtle Fur, Wolverine, Wonderbra, Zoo York, adidas, adidas Apparel to Netherlands.
En hij is al binnen, dat is snel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Heb dit geurtje net besteld:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En hij is al binnen, dat is snel..
Lekker goedkoop en geen xtra kosten gehad!
quote:
jahoor!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Stein07 het volgende:
niemand een idee waar ik die Lacoste polo's vandaan kan halen?
Hoezo free shipping??? Ik heb gewoon 12,50 betaald ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Lolque het volgende:
[..]
Klopt, gewoon kleine pakketjes bestellen.
Rond de 30$ doen ze de moeite meestal niet.
Toch free shipping.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Stein07 het volgende:
[..]
Hoezo free shipping??? Ik heb gewoon 12,50 betaald ofzo?
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Nee dat je dom bent. Hoe kun je die free shipping nou missenquote:
Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Heb dit geurtje net besteld:![]()
[ afbeelding ]
Dit is echt spul.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef RudyCarell het volgende:
Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nee dat je dom bent. Hoe kun je die free shipping nou missen
Nog maar een keer:quote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...
ja, helemaal correctquote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit is in december verhoogd naar ¤150 er kan echter wel 19% btw over het ingevoerde artikel worden geheven.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:38 schreef vinylhits het volgende:
Is er nog een site waar je goedkope g-star / hilfiger jeans kan bestellen?
In principe mag je cadeau's zonder invoerrechten versturen. Je kan dus hen er ' gift' op laten zetten en er voor de grap een inpakpapier omheen laten doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een kick. Heb familie in New York wonen. Kan ik het niet beter via hun naar Nederland laten verzenden? Of hoe gaat het dan met de invoerrechten?
Amerikaanse merken daar in tegen zijn juist echt super cheap.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
G-star is nou niet echt goedkoop in Amerika , net zoals de meeste andere Europese merken
Zeker boven de 25 euro dat pakketje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:46 schreef BananaGiraffe het volgende:
5 Weken geleden een bestelling gedaan bij FragranceX.
Hoe lang duurt het gemiddeld totdat je iets ontvangen hebt, want ik vind dit wel erg lang duren?
Net het pakketje gekregen en inderdaad met extra kosten!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zeker boven de 25 euro dat pakketje?
Dan mag je wssk een nafheffing koppen.
22quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:10 schreef AskBrad het volgende:
Hoe zit dat nou precies met FrangranceX? onder de hoeveel euro moet ik blijven om geen extra douane etc kosten te krijgen?
Veel winkels willen niet versturen naar Nederland en de verzendkosten zijn vaak ook idioot hoog. Gisteren toevallig een broek binnengekregen (was er vrijdag al) via ebay. Net geen $32 inclusief verzenden en dat vind ik een leuk prijsje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef vinylhits het volgende:
Maar niemand een linkje naar een shop met goedkope jeans van merken?
begin maar vast met besprekenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef gers het volgende:
worden hier alleen amerikaanse webshops besproken of ook engelse webshops ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |