Alles is mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan ik niet wat via jou inkopen?
Ik PM je wel eventjes.quote:
Je hebt ook amazon.co.uk die leveren ook andere spullen in de EU.quote:Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Zith het volgende:
amazon.com stuurt alleen boeken naar de EU
Ik denk dat dat alleen maar duurder gaat worden, of de verkoper moet ze willen dropshippen want anders moeten ze worden verzonden naar de persoon die de IA start en daarna voor 750 als pakketpost weer worden verstuurd door nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er van 6 dollah shirts geen inkoopactie te maken?
7,50? Nooit, prop dat ding in een envelop, zo dat ie door de brievenbus past en voor 1,70 ben je klaar. Heb 't gisteren nog gedaan, een shirt opsturen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen maar duurder gaat worden, of de verkoper moet ze willen dropshippen want anders moeten ze worden verzonden naar de persoon die de IA start en daarna voor 750 als pakketpost weer worden verstuurd door nederland.
Okequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
7,50? Nooit, prop dat ding in een envelop, zo dat ie door de brievenbus past en voor 1,70 ben je klaar. Heb 't gisteren nog gedaan, een shirt opsturen.
Tenzij we de mystery shirts bestellen. Die zijn maar $3 p/s en als we er dan bijv. 100 bestellen kunnen mensen kiezen welk shirt ze leuk vinden. Risico is alleen wel dat er shirts overblijven die niemand wil...quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:09 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Tenzij we de mystery shirts bestellen. Die zijn maar $3 p/s en als we er dan bijv. 100 bestellen kunnen mensen kiezen welk shirt ze leuk vinden. Risico is alleen wel dat er shirts overblijven die niemand wil...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Johnnhy wrote
I ordered mine. It was a penis.
Sweet.
--------------------------------------------------------------------------------
Sean wrote
A penis, huh?
In a box?
Cause that would make it...
--------------------------------------------------------------------------------
the walrus wrote
...a dick in a box!
-----------------------------------------------
Laten we dat dus maar niet doenIk heb trouwens binnen een halfuur mail terug van FragranceX en krijg de shipping costs terug, SUPER! Luchtje kost me voor 100ml 38 euro, in nederland is 75 ml ongeveer 65 euro
Ja bij Engelse winkels heb je het binnen 3-4 dagen wel binnen en geen extra invoer/btw kosten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Bobsch het volgende:
Zeker interessant, maar dan zou ik een Engelse webshops of misschien Engelse/Amerikaanse webshops-topic handig vinden. In de UK zitten ook interessante winkels voor o.a. parfum enzo
Idd goeie toevoeging voor volgende topic!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Bobsch het volgende:
Zeker interessant, maar dan zou ik een Engelse webshops of misschien Engelse/Amerikaanse webshops-topic handig vinden. In de UK zitten ook interessante winkels voor o.a. parfum enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |