Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.quote:6 Dollar shirts
Een Amerikaanse webshop met diverse T-shirt voor $6 per stuk. Houd rekening met de verzendkosten!
1 T-shirt = $13.54
2 T-shirts = $15,64
3 T-shirts = $19.80
Nee dat zijn alleen de verzendkosten lijkt me anders betaal je voor 1 shirt verzenden 7 dollar en voor 3 shirts 1 dollar.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.
Je moest eens weten hoe goedkoop ik ze hier in Indonesie kan kopen, land van productie dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.
Kan ik niet wat via jou inkopen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe goedkoop ik ze hier in Indonesie kan kopen, land van productie dus.
Alles is mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan ik niet wat via jou inkopen?
Ik PM je wel eventjes.quote:
Je hebt ook amazon.co.uk die leveren ook andere spullen in de EU.quote:Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Zith het volgende:
amazon.com stuurt alleen boeken naar de EU
Ik denk dat dat alleen maar duurder gaat worden, of de verkoper moet ze willen dropshippen want anders moeten ze worden verzonden naar de persoon die de IA start en daarna voor 750 als pakketpost weer worden verstuurd door nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er van 6 dollah shirts geen inkoopactie te maken?
7,50? Nooit, prop dat ding in een envelop, zo dat ie door de brievenbus past en voor 1,70 ben je klaar. Heb 't gisteren nog gedaan, een shirt opsturen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen maar duurder gaat worden, of de verkoper moet ze willen dropshippen want anders moeten ze worden verzonden naar de persoon die de IA start en daarna voor 750 als pakketpost weer worden verstuurd door nederland.
Okequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
7,50? Nooit, prop dat ding in een envelop, zo dat ie door de brievenbus past en voor 1,70 ben je klaar. Heb 't gisteren nog gedaan, een shirt opsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |