Alright, ik doe het morgen op de bus!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh op die fiets
Ja dat kan, 3ml in een atomizer AdC
Ik heb al net gedecant. Het is hele harde honing met een tabaknote.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:33 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Alright, ik doe het morgen op de bus!
That little girl rrrrrrreally kicked his ass.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:58 schreef W1ZZ het volgende:
Maar als het alleen dat was zou ie z'n shit niet zo spuien op BN... lijkt me dat ie ook andere issues heeft.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef W1ZZ het volgende:
Back to perfumes: ik heb de jouwe ook net gedecant... Volgens mij zou Havana ook goed gaan met de wat meer vanillaheavy SDV of TV om wat meer spices en tabak in de mix te krijgen.
Hij heeft gvd mijn lening!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:55 schreef W1ZZ het volgende:
Hè, is Dirk nog niet bij jou langsgeweest voor een lening dan!?
Dat was de grap ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:27 schreef W1ZZ het volgende:
Trouwens, even leninkje bij Dirk afsluiten voor die TV is funny in so many ways
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:19 schreef W1ZZ het volgende:
En je enveloppe binnen, bedankt! heb ik jou die Cacharel Nemo niet zelf eens gestuurd?
Geen vijg bij de listed notes & ja, staat erbij.quote:De mystery vial ruikt zachtbloemig en licht fris. Wellicht ook een hint van vijg? Staat ie in je wardrobe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |