Spellensite? WTF man?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:19 schreef Starman89 het volgende:
Play.com is een Engelse spellensite die je spellen voor je console/PC gratis thuisbezorgd.
Wist niet dat 't zo gevoelig lagquote:Op donderdag 5 november 2009 06:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
Spellensite? WTF man?
De hoofdmoot daar is cd's en dvd's, en daar zijn ze ook groot mee geworden.
In het Geurtjes topic hebben er volgens mij al eens wat mensen besteld. Link naar de webshop staat daar iig al een tijdje in de OP.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef BazzieK het volgende:
Die fragranceX.com is wel handig. Iemand daar ooit besteld?
Inderdaad, die luchtjes zijn erg goedkoop maar bij sommige staat refill, betekent dat dus dat het alleen het luchtje zelf is zonder het busje?, ik denk dat ik er weer een nieuwe reeks bij heb die ik moet volgenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef BazzieK het volgende:
Die fragranceX.com is wel handig. Iemand daar ooit besteld?
Ik citeer:quote:Op donderdag 5 november 2009 15:27 schreef Semmm het volgende:
Die FragranceX is helemaal niet gratis verzenden, dat is alleen binnen de USA
Coupon idd niet vergeten in te vullen!quote:FREE SHIPPING ANYWHERE IN THE WORLD! USE COUPON CODE "FREE"
Nee, daar komt nog $6 bij voor het t-shirtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef davo1979 het volgende:
Leuk. Zijn de in de Op genoemde bedragen van de 6 dollar tshirts de prijzen incl. verzenden?
O dat van die coupon heb ik nergens gelezen op de site, bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
Coupon idd niet vergeten in te vullen!
[..]
Nee, daar komt nog $6 bij voor het t-shirt
Wat overigens ook wel leuk is om te doen, is de T-shirt design submissions te bekijken, waar iedereen z'n eigen T-shirt design in kan sturen. Check ook het Goatse t-shirt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 02:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dit is een grap? toch?
arme klonk
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.quote:6 Dollar shirts
Een Amerikaanse webshop met diverse T-shirt voor $6 per stuk. Houd rekening met de verzendkosten!
1 T-shirt = $13.54
2 T-shirts = $15,64
3 T-shirts = $19.80
Nee dat zijn alleen de verzendkosten lijkt me anders betaal je voor 1 shirt verzenden 7 dollar en voor 3 shirts 1 dollar.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.
Je moest eens weten hoe goedkoop ik ze hier in Indonesie kan kopen, land van productie dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.
Kan ik niet wat via jou inkopen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe goedkoop ik ze hier in Indonesie kan kopen, land van productie dus.
Alles is mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan ik niet wat via jou inkopen?
Ik PM je wel eventjes.quote:
Je hebt ook amazon.co.uk die leveren ook andere spullen in de EU.quote:Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Zith het volgende:
amazon.com stuurt alleen boeken naar de EU
Ik denk dat dat alleen maar duurder gaat worden, of de verkoper moet ze willen dropshippen want anders moeten ze worden verzonden naar de persoon die de IA start en daarna voor 750 als pakketpost weer worden verstuurd door nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er van 6 dollah shirts geen inkoopactie te maken?
7,50? Nooit, prop dat ding in een envelop, zo dat ie door de brievenbus past en voor 1,70 ben je klaar. Heb 't gisteren nog gedaan, een shirt opsturen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen maar duurder gaat worden, of de verkoper moet ze willen dropshippen want anders moeten ze worden verzonden naar de persoon die de IA start en daarna voor 750 als pakketpost weer worden verstuurd door nederland.
Okequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
7,50? Nooit, prop dat ding in een envelop, zo dat ie door de brievenbus past en voor 1,70 ben je klaar. Heb 't gisteren nog gedaan, een shirt opsturen.
Tenzij we de mystery shirts bestellen. Die zijn maar $3 p/s en als we er dan bijv. 100 bestellen kunnen mensen kiezen welk shirt ze leuk vinden. Risico is alleen wel dat er shirts overblijven die niemand wil...quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:09 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Tenzij we de mystery shirts bestellen. Die zijn maar $3 p/s en als we er dan bijv. 100 bestellen kunnen mensen kiezen welk shirt ze leuk vinden. Risico is alleen wel dat er shirts overblijven die niemand wil...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Johnnhy wrote
I ordered mine. It was a penis.
Sweet.
--------------------------------------------------------------------------------
Sean wrote
A penis, huh?
In a box?
Cause that would make it...
--------------------------------------------------------------------------------
the walrus wrote
...a dick in a box!
-----------------------------------------------
Laten we dat dus maar niet doenIk heb trouwens binnen een halfuur mail terug van FragranceX en krijg de shipping costs terug, SUPER! Luchtje kost me voor 100ml 38 euro, in nederland is 75 ml ongeveer 65 euro
Ja bij Engelse winkels heb je het binnen 3-4 dagen wel binnen en geen extra invoer/btw kosten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Bobsch het volgende:
Zeker interessant, maar dan zou ik een Engelse webshops of misschien Engelse/Amerikaanse webshops-topic handig vinden. In de UK zitten ook interessante winkels voor o.a. parfum enzo
Idd goeie toevoeging voor volgende topic!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Bobsch het volgende:
Zeker interessant, maar dan zou ik een Engelse webshops of misschien Engelse/Amerikaanse webshops-topic handig vinden. In de UK zitten ook interessante winkels voor o.a. parfum enzo
TS, pas dit even aan in de OP.quote:Products eligible
DVD, music, games, books, and clothing are eligible. Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK.
Kan 't niet meer aanpassen, maar zal het in het volgende topic wijzigenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:26 schreef Zapper het volgende:
Play.com
[..]
TS, pas dit even aan in de OP.
heb je mssch url van die ? ik ga die ff omhoog voten dat ze hem gaan maken..quote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Starman89 het volgende:
Wat overigens ook wel leuk is om te doen, is de T-shirt design submissions te bekijken, waar iedereen z'n eigen T-shirt design in kan sturen. Check ook het Goatse t-shirt![]()
[ afbeelding ]
Alstuquote:Op woensdag 11 november 2009 15:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
heb je mssch url van die ? ik ga die ff omhoog voten dat ze hem gaan maken..
ik _moet_ die ff bestellen voor een vriend :p
Even een modje vragen.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:31 schreef Starman89 het volgende:
Kan 't niet meer aanpassen, maar zal het in het volgende topic wijzigen
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef Xanteh het volgende:
http://6dollarshirts.com/t-shirts/FFFFFUUUUUU-p-11336.html
![]()
Mijn ervaring met Chinese bestellingen --> Altijd TNTquote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef olskie het volgende:
Wie bezorgd hier, in NL, de pakjes uit het buitenland? Dat is niet altijd tnt lijkt mij.
Hoop niet dat dat selektvracht is, die hebben bij mij nog nooit iets kunnen brengen. Of ik kon het ophalen ver weg of juist bij die buren waar het contact niet zo goed mee is
Nee, die sturen ook naar landen buiten de EU (bv Noorwegen).quote:Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Zith het volgende:
amazon.com stuurt alleen boeken naar de EU
uk(ASOS) tot 3 keer toe nu DPD.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:58 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Chinese bestellingen --> Altijd TNT
Ervaring met Amerikaanse bestellingen (verstuurd met USPS) --> TNT
Ervaringen met UK bestellingen --> TNT/DPD (maar DPD was volgens mij alleen omdat de Royal Mail staakte en DPD een internationaal bedrijf is.
hoop het niet, ik kom net kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Semmm het volgende:
is dit topic nu al dood?
Het is wachten op de eerste leveringenquote:
Ja ik wacht ook nog steeds, m'n parfum is 11 dagen geleden verzonden dus hij zou wel deze week aankomen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste leveringen
En daar is ie dan!quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste leveringen
Mijne zijn al 12 dagen onderweg, en ik heb nog niks binnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
En daar is ie dan!
Armani Attitude van fragrancex, 100ml voor 37 euro (in Nederland is 75 ML al rond de 60 euro) Binnen 11 dagen na bestellen aangekomen, in doos met stroken bubbeltjes plastic er om heen. Zat ook nog een kaartje bij van l'eau D'vie voor 20 dollar korting, die koop ik toch niet dus dit is de kortingscode voor de liefhebbers: RUE37
Ah das wel aardig. Als ze ook nog van een acceptable kwaliteit zijn is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef Ben. het volgende:
Als je meerdere shirts besteld, dan word alles in 1 pakketje gedaan. Dan betaal je een stuk minder als alles bij elkaar.
Hier in Nederland kom ik niet in de XL shirts, maar in de Amerikaanse pas ik goed (nog ruimte over). Dus maat kleiner is aan te raden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef Eenskijken het volgende:
bij die t-shirts hewelke maten kiezen jullie? Volgens mij klopt die tabel niet want normaal heb ik medium/large in nederland maar volgens hun model zou ik kleiner dan small moeten hebben. Ik ben bang dat het dan veel te klein is. Of zijn die amerikaanse t shirts altijd zo groot?
Als je er meerdere tegelijk besteld en dus bove nde 22 euro komt heb je wel kans dat je belasting erover moet betalen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ah das wel aardig. Als ze ook nog van een acceptable kwaliteit zijn is het helemaal mooi.
Ik zie wel een paar leuke t shirts ertussen staan
mja had ik net dus. 3 shirts en dan kom ik op 25 euro. Maar als je dan 20% btw (invoerrechten) moet betalen kom je op 30 euro uit. Is alsnog goedkoper dan een extra t-shirt hier kopen toch? Of zie ik iets over het hoofd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als je er meerdere tegelijk besteld en dus bove nde 22 euro komt heb je wel kans dat je belasting erover moet betalen.
Prossesing is nog niet geshipt idd. Misschien niet op voorraad? Mijn pakketje werd binnen een ver uur geshiptquote:Op woensdag 18 november 2009 09:12 schreef G-NiLES het volgende:
waar kan je bij fragranceX zien wanneer je pakket verzonden is?
heb het menu wel gevonden, maar staat al de hel;e week op Processing...
nnog niet geshipt dan dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |