Tja, kwestie van uittesten. Als je een account registreert en vervolgens die t-shirts in je mandje flikkert, berekent ie automatisch de verzendkosten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:19 schreef Lolque het volgende:
Verzendkosten excl. T-shirts a $6 p/s:
1 T-shirt = $13.54
2 T-shirts = $15,64
3 T-shirts = $19.80
Hoeveel bij 5 shirts oid?
Nee hoefde nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef XyS het volgende:
Moest je tekenen voor het pakketje?
Zou wel mooi zijn want dan is het wss mijn pakketje van fragranceX die aan is gekomen ipv mn chinese spul.
Aangezien deze heel wat meer waard is en ik niet echt zin heb om er extra voor te betalen
Die Amerikaanse musclecars hoeven voor mij niet, maar de japanse en dolorean die je hebt staanquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:22 schreef Ben. het volgende:
Alles vanuit Amerika:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
0,0 problemen.
Ik heb ook een bestelling bij FragranceX geplaatst.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef Placenta het volgende:
Die FragranceX is wel top! Zonet Chanel Allure 100ml besteld (42¤). Hier in Nederland betaal je voor een 50ml al ¤65.
Die heb ik wel voorbij zien komen in dit topic ergens (dacht ik)quote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog een website voor Uggs, waar ze stukken goedkoper (en echt) zijn?
Geen Nikequote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Schoenen gekocht op shoebuy.com, wel enorme kortingen:
Subtotal: $ 64.95
20% Promo Discount: $ -12.99
10% Discount: $ -5.20
Shipping Charge: $ 27.00
Total: $ 73.76 = 50 euro
In america?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef g0dz0r het volgende:
[..]Die heb ik daar bij een outlet gekocht voor $20,- Wel in het bruin overigens.
www.thewalkingcompany.comquote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog een website voor Uggs, waar ze stukken goedkoper (en echt) zijn?
Yup, Las Vegas premium outlets bij een Puma store. Lopen prima die schoenen en ze zijn mi ook wel ¤50,- waard.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
In america?in nederland kon ik ze nergens vinden
24 dagen vanaf shipping? of vanaf bestellen?quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef XyS het volgende:
Mijn fragranceX pakje duurt al 24 dagen.. klopt niet helemaal vrees ik.
Of is het gewoon druk bij de amerikaanse post?
Weet je misschien ook wat de verzendkosten daar zijn?quote:
Nee, maar op de website staat dit:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Weet je misschien ook wat de verzendkosten daar zijn?
Vanaf shipping dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
24 dagen vanaf shipping? of vanaf bestellen?
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef monsterd. het volgende:
Mijn spulletjes hebben de 20e Hong Kong verlaten. Ze zijn nog steeds niet aangekomen.. Moet ik me zorgen gaan maken?
Haha sorry, het woord webshop flitste voor mijn ogen voorbij, dus ik dacht gauw even postenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:17 schreef Lolque het volgende:
[..]
Verkeerde topic.![]()
En nee, je hoeft je geen zorgen te maken.
Vooral door de drukte bij Hongkong post gaat het allemaal wat langer duren.
Amazon.com verstuurt ook gewoon CD's en DVD's naar Nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je hebt ook amazon.co.uk die leveren ook andere spullen in de EU.
Als het goed is krijg je ee bevestigings mail als je hebt betaald.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef kidkash19 het volgende:
Heb bij FragranceX besteld maar krijg je daar nog een mail van ofzo ? heb in ieder geval nog niks gehad sinds gisteravond
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze gaan uit van de waarde in Nederland, die is dus veel hoger (als er geen factuur bij zat volgensmij, heb zelf geen douane-ervaring), en er komen nog extra (service?)kosten bovenop volgensmij.
Van de goede luchtjes neem je een testertje en van een slecht luchtje neem je gelijk 100ml?quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld bij FragranceX
Dat ferrari luchtje ruikt echt nergens naar.quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel dagen heeft het geduurd vanaf het moment van bestellen?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Placenta het volgende:
Mmm, mn broer kreeg gister een bestelling van FragranceX binnen terwijl hij een dag later had besteld dan mij, zou mijn pakketje bij de douane kunnen liggen?
26-11 besteld.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heeft het geduurd vanaf het moment van bestellen?
Oke ik de 28e, dus misschien is die van mij ook in aantocht.quote:
'kunnen liggen'.. trek zelf je conclusies over die vraagquote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Placenta het volgende:
Mmm, mn broer kreeg gister een bestelling van FragranceX binnen terwijl hij een dag later had besteld dan mij, zou mijn pakketje bij de douane kunnen liggen?
Genaai altijd....quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:33 schreef XyS het volgende:
ik moest 20euro bijbetalen (dat is zo'n 40% extra)
Duurde bij mij ook behoorlijk lang, bijna een maand denk ik?
Dus: Bestel luchtjes apart of blijf onder de 22 euro.
Anders moet je dus rekening houden dat je wellicht best veel bij moet betalen.
Vandaag binnengekregen.quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Er gelden in de EU toch quota voor de import van textiel e.d.? Dan zal dat de reden wel zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef Enchanter het volgende:
Ik wou net wat kleding bestellen bij Amazon.com , willen ze het niet versturen.
DVD's , boeken etc wel , maar geen kleding
Weet iemand waarom ze dat niet willen doen ?
Ik denk dat de douane het lekker laat liggen tot volgend jaar, gewoon om je te naaien.quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus.....het is vandaag de 20e en ik heb de 28e besteld (cadeau voor kerst) en nog steeds niets binnen. FragranceX dus....
quote:
Ik ook nog niet, zal wel bij de Douane liggen inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus.....het is vandaag de 20e en ik heb de 28e besteld (cadeau voor kerst) en nog steeds niets binnen. FragranceX dus....
Hoe bedoel je , ik heb misschien voor $100,00 besteld (alhoewel dat was de bedoelingquote:Op maandag 21 december 2009 06:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er gelden in de EU toch quota voor de import van textiel e.d.? Dan zal dat de reden wel zijn.
Hoeveel was je totaalwaarde? Grote kans dat het bij de douane ligt en je een leuke naheffing krijgt.quote:Op maandag 21 december 2009 07:56 schreef renwan het volgende:
Als het er niet binnen 10 dagen is hebben ze pech, dan ga ik bij paypal een geschil aanmaken
Euro of 50 maar het duurt nu meer dan een maand en zo'n geschil moet binnen 45 dagen. Daarna weet ik niet hoe ik m'n geld terug krijgquote:Op maandag 21 december 2009 08:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hoeveel was je totaalwaarde? Grote kans dat het bij de douane ligt en je een leuke naheffing krijgt.
na 45 dagen? Niet.quote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Euro of 50 maar het duurt nu meer dan een maand en zo'n geschil moet binnen 45 dagen. Daarna weet ik niet hoe ik m'n geld terug krijg
Misschien een beetje een verre kick, maar is dit nieuw ofso? Want ik herinner me nog dvd's te hebben besteld op Amazon.comquote:Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Zith het volgende:
amazon.com stuurt alleen boeken naar de EU
Noord-Brabant, Groningen etc.quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef _-Kaas-_ het volgende:
Ga, er ook maar wat is bestellenalleen Moet ik bij fragancex me *State or Prov. invullen. wat hebben jullie daar ingevuld.
Onzin , boeken , CDs , DVDs en games versturen ze gewoon , helaas geen kledingquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Cristal het volgende:
Amazon stuurt helemaal niks naar nederland.
Hoe mij/ ons op de hoogte. Ik ben nu ook al een maand bezig, dacht dat ik een kerstcadeautje eindelijk eens vroeg bestelde, heb het mooi niet binnen gehad.quote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Euro of 50 maar het duurt nu meer dan een maand en zo'n geschil moet binnen 45 dagen. Daarna weet ik niet hoe ik m'n geld terug krijg
BULLLLLLLSHIT!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Cristal het volgende:
Amazon stuurt helemaal niks naar nederland.
Rond de 40euroquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:32 schreef Zapper het volgende:
Wat was het totale orderbedrag?
FragranceX is niet eens zo heel intressant dus, op de 1 of andere manier word het pakketje van iedereen d'r tussen uit gepikt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:05 schreef -wtf- het volgende:
Gister parfum pakketje opgehaald kon gelijk even aftikken bij tnt20 euro waarvan 15 euro inklaringskosten.Heeft bij elkaar 6 weken geduurd.
Mijne nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:23 schreef Lolque het volgende:
[..]
FragranceX is niet eens zo heel intressant dus, op de 1 of andere manier word het pakketje van iedereen d'r tussen uit gepikt.
Het is afhankelijk van welke verzendpartij ze gebruik maken. Bij de ene kun je er 10% vanuit gaan dat het langs de douane gaat en je mag betalen, bij de andere verzender is de kans klein. Bij USPS is de kans redelijk groot dat het pakket niet onderschept wordt heb ik wel eens begrepen, terwijl de kans bij UPS weer levensgroot is dat je wel extra mag betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef korting het volgende:
Ik heb een microfoon gezien op Amazon.com die ik graag wil hebben. Hij is hier ongeveer 50 euro goedkoper dan in Nederland (het gaat om een professionele microfoon + shock mount). Waarde: Ongeveer 70-80 euro.
Ik ben gewend van Chinese webshops dat ze het versturen als gift en dat er bijna nooit gezeik is met de douane. Maar als je via Amazon besteld, moet je dan zowiezo rekening houden met inklaringskosten e.d.?
hoe bedoel je? niet interresant?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:23 schreef Lolque het volgende:
[..]
FragranceX is niet eens zo heel intressant dus, op de 1 of andere manier word het pakketje van iedereen d'r tussen uit gepikt.
Het is goedkoop, maar omdat je pakketje eruit wordt gepikt en je dus moet bijbetalen is het niet zoveel goedkoper meer, misschien zelfs duurder.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
hoe bedoel je? niet interresant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |