Vanaf shipping dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
24 dagen vanaf shipping? of vanaf bestellen?
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef monsterd. het volgende:
Mijn spulletjes hebben de 20e Hong Kong verlaten. Ze zijn nog steeds niet aangekomen.. Moet ik me zorgen gaan maken?
Haha sorry, het woord webshop flitste voor mijn ogen voorbij, dus ik dacht gauw even postenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:17 schreef Lolque het volgende:
[..]
Verkeerde topic.![]()
En nee, je hoeft je geen zorgen te maken.
Vooral door de drukte bij Hongkong post gaat het allemaal wat langer duren.
Amazon.com verstuurt ook gewoon CD's en DVD's naar Nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je hebt ook amazon.co.uk die leveren ook andere spullen in de EU.
Als het goed is krijg je ee bevestigings mail als je hebt betaald.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef kidkash19 het volgende:
Heb bij FragranceX besteld maar krijg je daar nog een mail van ofzo ? heb in ieder geval nog niks gehad sinds gisteravond
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze gaan uit van de waarde in Nederland, die is dus veel hoger (als er geen factuur bij zat volgensmij, heb zelf geen douane-ervaring), en er komen nog extra (service?)kosten bovenop volgensmij.
Van de goede luchtjes neem je een testertje en van een slecht luchtje neem je gelijk 100ml?quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld bij FragranceX
Dat ferrari luchtje ruikt echt nergens naar.quote:Op zondag 6 december 2009 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld bij FragranceX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |