Veel plezier met de naheffing!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Namo_h het volgende:
Bijna alweer vergeten
27-11-09 besteld bij fragranceX
03-12- bericht van verzending
Nog niets ontvangen
Leg maar vast 20 euro apart.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Namo_h het volgende:
Bijna alweer vergeten
27-11-09 besteld bij fragranceX
03-12- bericht van verzending
Nog niets ontvangen
Dit weekend weg geweest en gewoon los in de tas gegooid, geen probleem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef G-NiLES het volgende:
en er gaat toch een verhaal dat die testers sterker zijn?
enige nadeel is geen dop, ik durf ze nergens mee naar toe te nemen,
Gewoon onder de 20 euro bestellen, no problem.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik wou net gaan bestellen op FragranceX, maar als op ieder pakketje invoer dinges komt is dat wel erg kut
Hmm, ik wou eigenlijk zo'n Cool Water gift set kopen voor mijn moeders verjaardag (15 februari), maar die kost 33 euro...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef Lolque het volgende:
[..]
Gewoon onder de 20 euro bestellen, no problem.
Zweef eens met je muis over ''view image''quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:58 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Hmm, ik wou eigenlijk zo'n Cool Water gift set kopen voor mijn moeders verjaardag (15 februari), maar die kost 33 euro...
Wat is eigenlijk het verschil tussen een "Eau De Toilette Spray (Tester)" en een "Eau De Toilette Spray"? Link: http://www.fragrancex.com(...)_127W__products.html
Behalve de prijs dan...
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zweef eens met je muis over ''view image''
Wordt altijd op de waarde bepaald. Boven de 22 euro = 12,50 inklaringskosten (oid) en dan nog 19% op de rest. En dat komt dan héél vaak uit op ongeveer 20 euroquote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef blizzardo het volgende:
Ik kijk nu al een tijdje mee en wil zelf ook wel parfum bestellen, maar bepalen ze je prijs(douane) nou op de waarde of moet iedereen boven de 22 euro gewoon 20 dokken?
Alvast bedankt!
same here.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:27 schreef rioohhh het volgende:
Dan heb ik blijkbaar mazzel gehad.. Het luchtje wat ik daar heb bestield is zonder extra kosten binnen gekomen :-) Luchtje was 33 euro...
Bestel hem maar gewoon hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:30 schreef dralion13 het volgende:
ik weet niet of ik het hier kwijt moet
maar ik ben van plan om iPod touch 8gb in Amerika te bestellen maar ben benieuwt hoe het met de invoerrechten en omzetbelasting zit, hoeveel % er nog bij de prijs overheen komt, dus of het rendabel is om hem in amerika te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |