quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nee dat je dom bent. Hoe kun je die free shipping nou missen
Nog maar een keer:quote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...
ja, helemaal correctquote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...
Dit is in december verhoogd naar ¤150 er kan echter wel 19% btw over het ingevoerde artikel worden geheven.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:38 schreef vinylhits het volgende:
Is er nog een site waar je goedkope g-star / hilfiger jeans kan bestellen?
In principe mag je cadeau's zonder invoerrechten versturen. Je kan dus hen er ' gift' op laten zetten en er voor de grap een inpakpapier omheen laten doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een kick. Heb familie in New York wonen. Kan ik het niet beter via hun naar Nederland laten verzenden? Of hoe gaat het dan met de invoerrechten?
Amerikaanse merken daar in tegen zijn juist echt super cheap.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
G-star is nou niet echt goedkoop in Amerika , net zoals de meeste andere Europese merken
Zeker boven de 25 euro dat pakketje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:46 schreef BananaGiraffe het volgende:
5 Weken geleden een bestelling gedaan bij FragranceX.
Hoe lang duurt het gemiddeld totdat je iets ontvangen hebt, want ik vind dit wel erg lang duren?
Net het pakketje gekregen en inderdaad met extra kosten!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zeker boven de 25 euro dat pakketje?
Dan mag je wssk een nafheffing koppen.
22quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:10 schreef AskBrad het volgende:
Hoe zit dat nou precies met FrangranceX? onder de hoeveel euro moet ik blijven om geen extra douane etc kosten te krijgen?
Veel winkels willen niet versturen naar Nederland en de verzendkosten zijn vaak ook idioot hoog. Gisteren toevallig een broek binnengekregen (was er vrijdag al) via ebay. Net geen $32 inclusief verzenden en dat vind ik een leuk prijsje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef vinylhits het volgende:
Maar niemand een linkje naar een shop met goedkope jeans van merken?
begin maar vast met besprekenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef gers het volgende:
worden hier alleen amerikaanse webshops besproken of ook engelse webshops ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |