Tsja, wie nietquote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef wimjongil het volgende:
Wat een TS
Trouwens The_Dean, ik geloof dat die kerel van Hollywood Undead op een Dean speelt.
Die explorer komt er ook wel. Wees daar maar niet bang voor.quote:
quote:
Wit spuiten.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wit spuiten, of zo laten, ik kan niet kiezen
Wat vinden jullie?
Ducttapequote:Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat heb je met de letters op die top gedaan?
Ah, gelukkigquote:
Vanaf 0:30quote:
Kaal schuren en dan blue burst spuiten en de slagplaat/elementen zwart houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Dat is een stuk beter dan:quote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
//ONDERWERP: Melding verzending door thomann.de
// ARTIKEL: Artikelnr.
Dear customer,
U wacht zeker al verlangend op de levering van uw bestelling bij Thomann.
Het doet ons plezier u mee te delen dat uw verzending op dit moment verstuurd is.
De volgende artikelen worden geleverd:
![]()
Komt vandeweek nog wel even denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik mis de distortion! Waar zijn de vette solo's?
Je hebt 2 cheerleaders besteldquote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
//ONDERWERP: Melding verzending door thomann.de
// ARTIKEL: Artikelnr.
Dear customer,
U wacht zeker al verlangend op de levering van uw bestelling bij Thomann.
Het doet ons plezier u mee te delen dat uw verzending op dit moment verstuurd is.
De volgende artikelen worden geleverd:
![]()
Nee, afgeplakt. Staat nu Lars, als in Lars Frederiksen and The Bastards. En de gitarist van Rancid.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, gelukkig
Ik kon me niet voorstellen dat die er allemaal afgevallen waren.
For the sake of adventure wit spuiten, maar wel dat de houtnerf er nog mooi doorheen te zien is.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Voor thuis is 5 watt buizen meer dan zat. Gaat luider dan je hem ooit zult zetten.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef Meursault het volgende:
Ik zit over een nieuwe versterker te denken en probeer nu van het idee van de Peavey Valveking af te stappen, omdat ik denk ik gewoon een kleine buizenbak voor in huis wil.
Opties voor nu:
- Blackstar HT5C 5 watt
- VOX AC15
- Orange Tiny Terror
Ik weet niet of ik 5, 10 of 15 watt wil. 5 watt lijkt me wel erg weinig eigenlijk..
Nog meer opties? Ik maak gewoon een lijstje van modellen die ik eens moet gaan proberen, want ik heb sowieso nog geen flauw idee waar deze modellen zitten qua sound en stijl..
Zo.. da's een flinke tvp
Ik zou de Vox Nighttrain ook even op dat lijstje zetten.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef Meursault het volgende:
Ik zit over een nieuwe versterker te denken en probeer nu van het idee van de Peavey Valveking af te stappen, omdat ik denk ik gewoon een kleine buizenbak voor in huis wil.
Opties voor nu:
- Blackstar HT5C 5 watt
- VOX AC15
- Orange Tiny Terror
Ik weet niet of ik 5, 10 of 15 watt wil. 5 watt lijkt me wel erg weinig eigenlijk..
Nog meer opties? Ik maak gewoon een lijstje van modellen die ik eens moet gaan proberen, want ik heb sowieso nog geen flauw idee waar deze modellen zitten qua sound en stijl..
Zo.. da's een flinke tvp
Je mag mijn huidige amp wel lenenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen optreden, en er is maar 1 gitaarversterker aanwezig en aangezien we geen auto hebben zijn weop het OV aangewezen en dus niet in staat om een verstker mee te nemenhopelijk kan de andere band het regelen zou fijn zijn maar even afwachten en anders gaan we spelen met een pod over de monitoring
Die kan inderdaad wel in m'n broekzak nogquote:Op woensdag 4 november 2009 22:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je mag mijn huidige amp wel lenen
[ afbeelding ]
Gaat prima hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
en anders gaan we spelen met een pod over de monitoring
En je moet wel op de één of andere manier je geluiden kunnen switchen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaat prima hoorstaat wel minder stoer natuurlijk maar dan moet je dat maar compenseren door zelf veel stoerder te kijken als gebruikelijk
![]()
![]()
![]()
Ja dat moet wel goed komen,. 1 keer gehad dat we geen monitoring hadden maar dat was een kraakpandquote:Op woensdag 4 november 2009 22:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaat prima hoorstaat wel minder stoer natuurlijk maar dan moet je dat maar compenseren door zelf veel stoerder te kijken als gebruikelijk
![]()
![]()
![]()
Absoluut zwart houden!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Het is punk hequote:Op woensdag 4 november 2009 22:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
En je moet wel op de één of andere manier je geluiden kunnen switchen.
Ja anders moeten we akkoestisch maar dat is helemaal vloeken in de kerk natuurlijkiquote:Op woensdag 4 november 2009 23:06 schreef Cynic het volgende:
Punk, en dan over een POD spelen... Dat kan dan toch sowieso niet?
Elementkeuzeschakelaar en potmeterknoppen of anders schoenen uit en met je tenen de pod of V-AMP bedienenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
En je moet wel op de één of andere manier je geluiden kunnen switchen.
Die is zelfs nog kleiner dan de twee Marshalls die ik hier heb staanquote:Op woensdag 4 november 2009 22:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je mag mijn huidige amp wel lenen
[ afbeelding ]
Welke Orange ga je testen?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef guitarist het volgende:
Morgen een Orange en een oude Ibanez () uitproberen.
Wat nu weerquote:
Kan je 'm maandag in Berlijn afleveren?quote:Op donderdag 5 november 2009 07:30 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, iemand een Marshall Valvestate 40v [of: Model 8040] kopen?
Werkt perfect, helemaal nagekeken
40 watt Valvestate combo, buisje in de voortrap.
200 euro
Uh... nee?quote:Op donderdag 5 november 2009 07:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kan je 'm maandag in Berlijn afleveren?
quote:
Clean op het nekelement. Klinkt best lekkerquote:
He, dat ken ikquote:Op donderdag 5 november 2009 07:36 schreef allsystemshalt het volgende:
Verzendwijze: UPS
Gewicht: 7.00kg
Volg-ID:![]()
![]()
![]()
![]()
Status: -
Pakketvolggegevens staan op dit moment helaas niet ter beschikking. Probeer het later nog een keer.
IK ben niet ongeduldig![]()
![]()
Maar wil het wel snel hebben
is dat die van mij?quote:Op donderdag 5 november 2009 07:30 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, iemand een Marshall Valvestate 40v [of: Model 8040] kopen?
Werkt perfect, helemaal nagekeken
40 watt Valvestate combo, buisje in de voortrap.
200 euro
Of ruilen tegen leuke gitarigheden...
Om me maar even voor te stellen:quote:
Tof ding ja!quote:
Waarom mahonie en niet maple?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:56 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik zie net dat ik voor de nek niet eens zo heel erg veel opties heb voor het hout.
Dat word dus gewoon mahonie met een dark rosewood fingerboard.
Die ene zwarte hier van het forum? Goeie keusquote:Op donderdag 5 november 2009 09:13 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Om me maar even voor te stellen:
Ik niet, want ik speel een Tokai LS75 (heerlijke gitaar trouwens). Ook heb ik een Pacifica liggen, maar die staat te koop (zonder resultaat).
Als akoestische gitaar heb ik een Almanse 403, ook een prima gitaar.
Dit is nu m'n 10e jaar akoestische les, en m'n eerste elektrisch.
Mahonie is wat donkerder van kleur en warmer qua klank.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom mahonie en niet maple?
Mijn basnek wil ik maple met een ebben toets hebben. Ebben zou namelijk zo hard zijn als maple, maar dan donker.
Nou, in deze tijd van het jaar is warm best wel lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 10:51 schreef Witchfynder het volgende:
Warm? Wat moet je nou met warm? Lekker snijdend willen we het!.
Daar heb je een brugelement voor, cultuurbarbaar-deluxe!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:51 schreef Witchfynder het volgende:
quote:
Chop chop!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:51 schreef Witchfynder het volgende:
Dat doet nog niks als je een gitaar hebt van wat zachter hout (dus een warmere klank), knurftquote:Op donderdag 5 november 2009 11:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar heb je een brugelement voor, cultuurbarbaar-deluxe!
Zacht hout? Je bedoelt spons?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat doet nog niks als je een gitaar hebt van wat zachter hout (dus een warmere klank), knurft.
MDF.quote:
Eiken?quote:
Pics/filmpjes?quote:
Van een tvp?quote:
Nee, hij heeft mijn VX gekochtquote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van een tvp?![]()
Lijkt me erg spannend.
Ik zou inderdaad een cheap mixertje op de kop tikken. Ik heb een hele simpele Behringer, die was volgens mij 60 euro ofzo. Heeft niet veel tulp-aansluitingen, maar met een paar verloopjes van tulp naar grote jack ben je er ook.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Even hier neer gooien misschien weet iemand dit
Audio aansluiting door mixer of andere optie?
Kopen ook hoorquote:
Nee ik heb 'm bij de american guitarstore te Enschede gehaald (aardige mensen daarquote:Op donderdag 5 november 2009 10:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die ene zwarte hier van het forum? Goeie keus
Het is dat ik achter een Ibanez LP aan zat, anders had ik die gekocht
Foto's
Orange AD 5. Is even duur als de Blackstar HT-5C. ( ¤360 bij Feedback)quote:Op woensdag 4 november 2009 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor thuis is 5 watt buizen meer dan zat. Gaat luider dan je hem ooit zult zetten.
Orange heeft volgens mij ook nog een 5 watt buizenversterkertje wat heel erg de moeite waard is.
omg, waar kan dat over gaan?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Daantke het volgende:
Ik heb gitaarnetruzie met de vorige eigenaar van mijn explorert
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Hij heeft GAS..ik denk dat hij een betere gitaar wil.
ik maakte een opmerking over hem die misschien inderdaad een heel klein beetje lullig is maar nu zit hij hele verhalen te houden dat het nergens op slaat en als ik iemand zwatr wil maken dat ik dan tenminste met een waargebeurd verhaal moet komen enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 17:04 schreef Meursault het volgende:
[..]
omg, waar kan dat over gaan?
[..]
![]()
![]()
Nee. Levensgevaarlijk. Rennen voor je leven!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef M4a1 het volgende:
Nou weet ik het nog niet, dat andere topic was dicht
Ik heb een Line6 SpiderIII 30w, en zo af en toe komt er een pufje uit, net of het ding een scheet laat, is dat normaal?
[ afbeelding ]
Hey!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Dat was toch ook een of andere oude punkmongool?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Zag vandeweek een paar Roadworns bij de Groove Factory hangen... misschien kan je die eens emailen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef GoodGawd het volgende:
een maat van me had Fender road worn 60's besteld bij thoman.de
Ergens in Augustus ofzo, was niet op voorraad moest ie 2,5 maand wachten. Heeft hij dus de hele tijd gewacht, krijgt ie nu te horen dat het pas in maart/april komt, lol. Echt belachelijk. Hij heeft het dus maar ge-cancelled.
Iemand enig idee waar die witte road worn wel te krijgen is?
Heb je er ook nieuwe potmeters opgezet? Zo te zien wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Levensgevaarlijk. Rennen voor je leven!
Snel deze kopen!
[TK] Marshall Valvestate 40V [8040]
Nee hoor. Alles even heel goed schoongemaakt [van binnen] en speelt weer als nieuw.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb je er ook nieuwe potmeters opgezet? Zo te zien wel.
Daar was ik ook al over aan het denken. Zo'n Behringer 802 of zo voor 69 euro bij Conrad lijkt me wel voldoende daarvoor?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad een cheap mixertje op de kop tikken. Ik heb een hele simpele Behringer, die was volgens mij 60 euro ofzo. Heeft niet veel tulp-aansluitingen, maar met een paar verloopjes van tulp naar grote jack ben je er ook.
Gebruik je eigenlijk wel een geaard stopcontact? Misschien dat er wat storing op de stroomvoorziening in je huis zit of zo?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef M4a1 het volgende:
Nou weet ik het nog niet, dat andere topic was dicht
Ik heb een Line6 SpiderIII 30w, en zo af en toe komt er een pufje uit, net of het ding een scheet laat, is dat normaal?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Bijna overal wel. Music-store bijvoorbeeld. maar ook wel bij musik-produktiv
Nee een verschrompelde dertiger die meer liefde had voor japanse brandhoutgitaren dan voor zijn vrouw volgens mijquote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Dat was toch ook een of andere oude punkmongool?.
Done.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef guitarist het volgende:
Dean, wil je je adres en telefoonnummer even mailen naar me? Brian at guitarist punt nl
Ook erg leuk, die 8080quote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Met de band in de oefenruimte viadukt speel ik ook altijd op van die amps maar dan dubbel zo groot zeg maar, 8080 geloof ik, en die potmeters zijn stuk ofzo, of iig vol met stof, dan zit je rustig aan je volume te draaien en komt er ineens een hels kabaal uit en dan schrik je je de pleures.
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee een verschrompelde dertiger die meer liefde had voor japanse brandhoutgitaren dan voor zijn vrouw volgens mijop gitaarnet bekend als geert1976nogwat
en hij ging het aantal frets van de hals tellen vanaf de topkam!
Dat doe ik ook hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee een verschrompelde dertiger die meer liefde had voor japanse brandhoutgitaren dan voor zijn vrouw volgens mijop gitaarnet bekend als geert1976nogwat
iedere gitarist begint dan toch tenminste vanaf de 12e fret?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor.
Alleen tel ik de topkam inderdaad niet mee
ik wist nooit of de fret voor of na het 12e 'vakje' de 12e fret was (nu welquote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef Daantke het volgende:
[..]
iedere gitarist begint dan toch tenminste vanaf de 12e fret?
Eigenlijk tel ik ze nooit omdat het mijzelf geen zak kan schelenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef Daantke het volgende:
[..]
iedere gitarist begint dan toch tenminste vanaf de 12e fret?
dan zou de topkam dus de eerste fret zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
ik wist nooit of de fret voor of na het 12e 'vakje' de 12e fret was (nu wel)
Lijkt me wel. Ik heb deze:quote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar was ik ook al over aan het denken. Zo'n Behringer 802 of zo voor 69 euro bij Conrad lijkt me wel voldoende daarvoor?
Apart figuur, die geert, koopt alles wat los en vast zit, incl. troep en wil er minimaal 3x zoveel aan cash voor terug...quote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Apart figuur, die geert, koopt alles wat los en vast zit, incl. troep en wil er minimaal 3x zoveel aan cash voor terug...
Yep, is het vandaag niet, dan is het morgen wel!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
gitaarnet forum > elek gitaren, dan staat ie wel ergens dat ie weer wat heeft gekocht
Ja besef ik me ook achterafquote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Daantke het volgende:
[..]
dan zou de topkam dus de eerste fret zijn
Zoals deze?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
gitaarnet forum > elek gitaren, dan staat ie wel ergens dat ie weer wat heeft gekocht
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:30 schreef The_Dean het volgende:
Ontslagen uit de Mestdag? Eindelijk? Gefeliciteerd!
Die heb ik al ergens op m'n harde schijf staanquote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Je krijgt een UI met sneeuw erin en een kerstmuts?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #9
Je hebt mijn onderdelen op de post gedaan!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik ben euforisch![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een zeer goed bericht binnen gekregen![]()
![]()
![]()
*Nee heeft niks met GAS te maken![]()
Dansje maakt![]()
![]()
Ben al 26quote:
dat was je euforie dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Nou is m'n avatar niet kerstig ?![]()
![]()
Link naar het reltopic, duhquote:Op donderdag 5 november 2009 18:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwequote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Nou is m'n avatar niet kerstig ?![]()
![]()
Bij mij is de eerste fret ook de topkam!quote:
Ja maar dat heet een topfret das wat anders hequote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij is de eerste fret ook de topkam!![]()
[ afbeelding ]
Staat dus ook bekend als de nulfret, dus niet 1e fretquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij is de eerste fret ook de topkam!![]()
[ afbeelding ]
Shit happensquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef TeleluvR het volgende:
Ik begin met tellen altijd bij 1, niet bij 0!
Hoi,quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Gitaarmat het volgende:
al een versterker voor maandag allsystemhalt? ik wel, een roland cube 20..
No. Shit doesn't happen, shit takes time and effort.quote:
Ze zien er zo lief uitquote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoi,
Ik neem toch de Marshall Lead 12 Half Stack mee![]()
Zo eentje maar dan met 1 (buik)kast
[ afbeelding ]
Ja schattig hequote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ze zien er zo lief uit
Ik heb nog getwijfeld een ashdown-versie ervan te kopen!
Waarom niet? Is dat ook zo'n ding met maar 3 knoppen?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:31 schreef guitarist het volgende:
Tegek gitaartje, die Ibanez!
Die Orange was niet zo heel bijzonder.
Aanradertje hoor, die Ibanez... Als ze op marktplaats komen voor een mooie prijs, gewoon doen!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:31 schreef guitarist het volgende:
Tegek gitaartje, die Ibanez!
Dat dus, wat heb ik daar een hekel aan...quote:
Dat dacht ik, mijn LCD TV, 26" monitor en nog wat van dat spul komen allemaal van die regeling afquote:Op donderdag 5 november 2009 23:18 schreef TeleluvR het volgende:
Goede deal!
Het was een 1x12" AD 30, (ik dacht eerst AD50). Maar ik zoek een versterker die een stuk anders klinkt dan mijn Deville zodat het nog wat toevoegd als ik in stereo ga spelen. En die AD30 klinkt niet zo anders. Voor de rest wel een leuk versterkertje.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:33 schreef Meursault het volgende:
[..]
Waarom niet? Is dat ook zo'n ding met maar 3 knoppen?
Het stereo spelen geeft vooral een ruimtelijker beeld.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het was een 1x12" AD 30, (ik dacht eerst AD50). Maar ik zoek een versterker die een stuk anders klinkt dan mijn Deville zodat het nog wat toevoegd als ik in stereo ga spelen. En die AD30 klinkt niet zo anders. Voor de rest wel een leuk versterkertje.
Wat heb je eigenlijk besteld?quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:26 schreef allsystemshalt het volgende:
5.11.2009 08:17 ready for collection THOMANN
5.11.2009 06:22 due to be shipped BAMBERG
5.11.2009 19:51 goods are on their way FRANKFURT
5.11.2009 23:18 goods are on their way HERNE-BOERNIG
6.11.2009 03:05 goods are on their way AMSTERDAM
Ik heb ook tegen de 5 weken aan vrije uren [zo rond de 1750 euro] maar ik krijg het met geen mogelijkheid [gedeeltelijk] uitbetaald. Of opnemen, of tegen de zomer, als ze het als reserveringen uitkeren.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dacht ik, mijn LCD TV, 26" monitor en nog wat van dat spul komen allemaal van die regeling afHebben me geen cent gekost dan. (lang leve het grote aantal vrije dagen
)
Koop een Mesa Dual Rectifier. Die zal gegarandeerd anders klinkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het was een 1x12" AD 30, (ik dacht eerst AD50). Maar ik zoek een versterker die een stuk anders klinkt dan mijn Deville zodat het nog wat toevoegd als ik in stereo ga spelen. En die AD30 klinkt niet zo anders. Voor de rest wel een leuk versterkertje.
Zelf geen vakantiegeld?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:39 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn werkgever heeft niet van die leuke extraatjes.
Vakantiegeld is volgens mij wettelijk verplicht, dus dat krijg ik wel (8 procent), maar een eindejaarsuitkering doen ze niet. Vroeger was er ook nog wel eens winstuitkering, maar daar zijn ze vanwege de crisis mee gestopt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zelf geen vakantiegeld?
Promoveren is gewoon onderbetaald, maar valt gelukkig onder CAO academische ziekenhuizen, waardoor je in ieder geval vakantiegeld en eindejaarsuitkering krijgt. (Samen ongeveer een netto maandsalaris!)
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef TeleluvR het volgende:
Gewoon die standaardhaken?
Nee, deze, die past zich aan aan de hals:quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
zou dat gaan? de hals van een viool is natuurlijk wel iets smaller dan die van een gitaar...
Yep, dat gaat vanzelf door de massa van je instrument.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef cafca het volgende:
Ah, die beugels kun je naar elkaar toebuigen op elk gewenst formaat?
Nog beter! thanx!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef TeleluvR het volgende:
Ja.
Er zijn blijkbaar ook speciale hangers voor violen:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze die Perfect Ten Minirig niet meer maken he? Ze hebben nu wel een Five Fifteen stack gemaakt, zie ik, met een 2x10 cab, maar die is gelijk weer groter en 100W. Misschien toch té voor in de slaapkamerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ze zien er zo lief uit
Ik heb nog getwijfeld een ashdown-versie ervan te kopen!
Ik heb ukulele's en een mandoline in zulke beugels hangen, gaat primaquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef cafca het volgende:
Ah, die beugels kun je naar elkaar toebuigen op elk gewenst formaat?
Ik ga die toch proberen, voor die vioolhanger betaal ik bij Amazon 13,80 voor 2 haken, en 17 euro verzendkosten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb ukulele's en een mandoline in zulke beugels hangen, gaat prima.
Welke? Want die je postte zijn niet 'gewoon' tegen de muur te schroeven...quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga die toch proberen, voor die vioolhanger betaal ik bij Amazon 13,80 voor 2 haken, en 17 euro verzendkosten.
En mocht het niet lukken, hang ik gewoon mijn gitaar eraan
Mijn echte gitaren staan al jaren in een standaard op de grond (heb er ooit een aan de muur gehangen, die is naar beneden gevallenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die beugels heerschen. Ik heb er echte gitaren [] in hangen, werkt perfect en erg degelijk.
Ik ga voorlopig voor die gitaarhaak.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welke? Want die je postte zijn niet 'gewoon' tegen de muur te schroeven...
Hing.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb geen haak gepost hoor
Ken zelfs iemand die zijn gitaren aan de muur hong [hingde, hangde?] met van die fietsophangbeugeltjes van de Gamma![]()
Vreemd genoeg werkte dat ook nog
Sorryquote:
Ik ben ze op gaan hangen omdat ik vloer te weinig had. Inmiddels heb ik ook muur te weinigquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn echte gitaren staan al jaren in een standaard op de grond (heb er ooit een aan de muur gehangen, die is naar beneden gevallen), maar met een viool gaat dat niet echt lekker. Bovendien kom ik vloeroppervlak te kort
Patser!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:20 schreef brother52 het volgende:
Ik heb te veel huis.
Ik heb een hele zolderkamer over die ik vol kan zetten met gitaren.
Als je het echt goed doet (kamer in een kamer als het ware, met overal isolatie tussen de wanden) behoorlijk wat geloof ik. Maar dat is wel heel veel werk...quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Cynic het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik een drumcabine ofzo kan maken. Ik vraag me alleen af hoeveel geluidsreductie je kan bewerkstelligen.
Dat komt door je vriendin.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:03 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb uberhaupt gewoon huis te weinig!
Hja, ik dacht dat die Ibanez die Dean laatst op Marktplaats linkte die van hem was.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, die Ibanez... Als ze op marktplaats komen voor een mooie prijs, gewoon doen!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Patser!
Mijn nichtje woont in een flatje en heeft ook een kamer over. Damnit, daar kun je perfect een muziekkamer/soldeerwalhalla van maken, grrr.
Veel werk vind ik niet zo heel erg. Zal me er eens een beetje in gaan verdiepen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef Libelah het volgende:
[..]
Als je het echt goed doet (kamer in een kamer als het ware, met overal isolatie tussen de wanden) behoorlijk wat geloof ik. Maar dat is wel heel veel werk...
Ja ik heb er nog 1 liggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zoek nog een simpel midi-keyboardje, liefst wel met USB. Heeft iemand nog iets liggen?
De Keystation 49?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog 1 liggenmidi en usb
5 octaven m-audio
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Nah maar ik zou gewoon ff marktplaats afzoeken er staan er best wat op en eigenlijk voldoen ze allemaal wel. En gewoon een simpele zonder teveel knopjes erop omdat je die eigenlijk toch practisch niet gebruikt, dan heb je er voor een paar tientjes al 1quote:
I know, ik ben ook aan het zoeken, maar het is het allemaal net niet; ik wil wel 49 toetsen en een pitch wheel, maar ook niet veel meer dan 50 euro betalen. Ik ga vrolijk verder.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah maar ik zou gewoon ff marktplaats afzoeken er staan er best wat op en eigenlijk voldoen ze allemaal wel. En gewoon een simpele zonder teveel knopjes erop omdat je die eigenlijk toch practisch niet gebruikt, dan heb je er voor een paar tientjes al 1
Per se 49 of is iets meer ook goed ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
I know, ik ben ook aan het zoeken, maar het is het allemaal net niet; ik wil wel 49 toetsen en een pitch wheel, maar ook niet veel meer dan 50 euro betalen. Ik ga vrolijk verder.
Ja, dat helpt ook niet bepaald. Een vriendin hoort te zeggen, ja, onmiddelijk, dan zetten we het geld van de verkoop gelijk om in schoenen/make-up/div. rommel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat komt door je vriendin.
Tele: "Ik vind die gitaar veel te leuk om te verkopen, die wil ik eigenlijk houden..."
Chick: "Doe je dat toch..."
ja, die heb ik ook gezien..ik wil niet teveel ruimte op mijn bureau opgeven dus deze is eigenlijk net te groot. Ik geloof dat Brian zo'n Garagekey heeft, dat lijkt me - afgezien van het ontbreken van pitchwheel - ideaal qua formaat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Per se 49 of is iets meer ook goed ?
http://link.marktplaats.nl/288173179
Daar kan je nog wel wat van de prijs afhalen dan kom je ook op zo'n 50-60 e uit
Mijn vriendin dan..quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat komt door je vriendin.
Tele: "Ik vind die gitaar veel te leuk om te verkopen, die wil ik eigenlijk houden..."
Chick: "Doe je dat toch..."
Dezequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef genakt het volgende:
ik ben op zoek naar een goede versterkerwie kan mij even helpen ?!?
er is alleen zo veel bod weet niet precies wat ik moet hebben![]()
zat te denken aan de 200 euro2e hands kan ook
iemand enig idee wat ik beste kan halen ?!
GMTAquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
Roland Cube!
Of: [TK] Marshall Valvestate 40V [8040]
Had ik wel gelijk mee kunnen nemen met de gitaar!![]()
kom je weer langsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
Roland Cube!
Of: [TK] Marshall Valvestate 40V [8040]
Had ik wel gelijk mee kunnen nemen met de gitaar!![]()
Niks mis mee toch. Als het goede gear is maakt het mij niks uit waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:43 schreef genakt het volgende:
[..]
kom je weer langs
heb ik dalijk heel me gitaar kit op fok gekocht
moet eerst even me snowboard verkopen
en oude gitaar verkopen
Wou het bijna vragen ja, maar hoef hem nu toch nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef TeleluvR het volgende:
En we willen natuurlijk weten wat je oude gitaar is
Chick gevonden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, ok, ik rij wel weer
Sowieso wil ik eens in de 1-2 maanden richting Grunn gaan, dus alles wat op die lijn ligt...
Nee, grootmoeder...quote:
En dan wil ik ook nog een andere autoquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Jij hebt geen geld meer, dat klopt
Ik wil doorsparen voor mijn 62RI, maar er staan alleen maar van die saaie sunburst versies op marktplaats!
Ja, die is echt ideaal. Maar midi-keyboards zijn echt klote te vinden. Ik had ook 2 weken een [GEZ] topic hier maar alleen maar dingen die ¤ 100+ waren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook gezien..ik wil niet teveel ruimte op mijn bureau opgeven dus deze is eigenlijk net te groot. Ik geloof dat Brian zo'n Garagekey heeft, dat lijkt me - afgezien van het ontbreken van pitchwheel - ideaal qua formaat.Ze zijn alleen nergens te vinden.
Maar thanks voor het meezoeken
Ik heb een Peavey Bandit die je direct mee mag nemen voor 200.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef genakt het volgende:
ik ben op zoek naar een goede versterkerwie kan mij even helpen ?!?
er is alleen zo veel bod weet niet precies wat ik moet hebben![]()
zat te denken aan de 200 euro2e hands kan ook
iemand enig idee wat ik beste kan halen ?!
Oh noes, tags vergeten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Volkswagen Jetta mk2 1.8 90pk 1988 [wit]
Past een drumstel in de kofferbak [paar dingetjes op de achterbank]. Of een cabinet en een paar tops. En een zootje gitaren of keyboards op de achterbank.
neequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef TeleluvR het volgende:
En we willen natuurlijk weten wat je oude gitaar is
Ja, al even gereportquote:
Hmm, succes met de verkoopquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
nee![]()
blokker ofzo
jay sound
paar maandjes gekregen van neefje omdat hij er toch niks mee deed
Zet hem op marktplaats onder openhaardhout. Dan raak je hem vast wel kwijt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
nee![]()
blokker ofzo
jay sound
paar maandjes gekregen van neefje omdat hij er toch niks mee deed
Nog niet. Jetta verkopen, geld, Passat keuren en dan hopelijk zonder al te veel problemen rijden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:09 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, rijd je andere bak weer dan?
zet hem voor 50 ofzoquote:
veel voor weinigquote:
Nu nog je kabels leren oprollenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:24 schreef guitarist het volgende:
M'n stiefvader, genaamt Jan de handige pieleman, heeft voor me een plankje met 3 stokken gemaakt waaraan ik m'n kabels op kan hangen. Iets minder rotzooi!
[ afbeelding ]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]
veel voor weinig
speel vooral harde deathmetal ( poging tot)
maar ook led zeppeling , jimmy hendirx enz
Pantella, Metollica?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?.
Met subtiele draai in de kabel bij elke lus?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ik gebruik de beproefte lus-methode!
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met subtiele draai in de kabel bij elke lus?.
Best knap op 5 km afstand!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat zal je telecaster zijn.
Oh nee, is wat overdreven, 2 km.quote:
Doe mij dat ook... scheelt me 23 km fietsenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat heb je nou besteld dan? Vind dit wat irritant worden.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat heb je nou besteld dan? Vind dit wat irritant worden.
Die je me aanraadde. Custom? 59?quote:
Daar is de wereld nog niet klaar voor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Ok
Hoopte dat jij ze eens hebt gehad en misschien ergens wat opnames van had
quote:
Nee, mijn filmpjes lopen over van kwaliteitquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar is de wereld nog niet klaar voor!
Lefty silverburst Caddilac. Ben er inderdaad zelf ook niet kapot vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:29 schreef Sloggi het volgende:
Dean, kijk eens wat voor gitaar op nummer 38 staat...
Die is wel erg ZZ Topquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |