veel voor weinigquote:
Nu nog je kabels leren oprollenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:24 schreef guitarist het volgende:
M'n stiefvader, genaamt Jan de handige pieleman, heeft voor me een plankje met 3 stokken gemaakt waaraan ik m'n kabels op kan hangen. Iets minder rotzooi!
[ afbeelding ]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]
veel voor weinig
speel vooral harde deathmetal ( poging tot)
maar ook led zeppeling , jimmy hendirx enz
Pantella, Metollica?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?.
Met subtiele draai in de kabel bij elke lus?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ik gebruik de beproefte lus-methode!
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met subtiele draai in de kabel bij elke lus?.
Best knap op 5 km afstand!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat zal je telecaster zijn.
Oh nee, is wat overdreven, 2 km.quote:
Doe mij dat ook... scheelt me 23 km fietsenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat heb je nou besteld dan? Vind dit wat irritant worden.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat heb je nou besteld dan? Vind dit wat irritant worden.
Die je me aanraadde. Custom? 59?quote:
Daar is de wereld nog niet klaar voor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Ok
Hoopte dat jij ze eens hebt gehad en misschien ergens wat opnames van had
quote:
Nee, mijn filmpjes lopen over van kwaliteitquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar is de wereld nog niet klaar voor!
Lefty silverburst Caddilac. Ben er inderdaad zelf ook niet kapot vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:29 schreef Sloggi het volgende:
Dean, kijk eens wat voor gitaar op nummer 38 staat...
Die is wel erg ZZ Topquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |