Spijkenissequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:31 schreef Jimbo het volgende:
onder voorbehoud alvast 150 geboden.
Waar rond Rdam woon je ?
net onder de naam van het snowboard maar met een wax beurt is dat echt zo wegquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef Jimbo het volgende:
hoeveel cm is het board ? en waar event op te halen ? heb je betere foto's ? en betere pics van de kras ect
Gr.
PIZZA !quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
PIZZA !
ja la la laaaaa ja la la laaa
is echt beter stukken beterquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:39 schreef Jimbo het volgende:
wtfDat systeem ken ik helemaal niet
zit je ook een beetje flexibel vast of is het net als met skishoenen zn klik systeem ?
heb ze net even gepast heb nu maat 43,5 en passen goed ( ik had ze toendertijd voor de groei gekocht ) ik ben nu 1,84 snowboard komt net niet tot me kin dus ik zou er nu ook goed op kunnen snowboardenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:41 schreef DeHeer het volgende:
Als ik het hierboven zo lees dan heb je een grotere maat boardschoenen nodig dan je met normale schoenen hebt. Denk je dat iemand met maat 43 normale schoenen, die boardschoenen van maat 44 gaat passen?
Zelf ben ik 3cm langer dan jij, is jouw board dan nog steeds groot genoeg?
Wil ook aan het snowboarden gaan maar heb er nog de ballen verstand van zoals je ziet
np!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef DeHeer het volgende:
Thanks voor de snelle reply. Ik hou je topic in de gaten!
laten we het voor mij hopen danquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:18 schreef genakt het volgende:
als hij voor de 16e nog niet weg is mag je hem hebben voor 150 deal ?
pmquote:Op donderdag 12 november 2009 10:12 schreef MrPL het volgende:
Ik bied 160 euro en kan het misschien morgen en anders dit weekend op komen halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |